AZ OLASZ AUTÓKBAN MÁSHOGY KELL FOGNI A KORMÁNYT, OKÉ?!Süti írta: Én ültem az új Giuliában és óriási csalódás volt. A kormány varrása konkrétan vágta a kezemet.Pedig örültem volna ha újra magára talál az Alfa.
De ilyennel nem lehet labdába rúgni a bajorok ellen szerintem.
de amúgy viccet félretéve, tényleg van abban valami, hogy mivel Magyarország teljesen német autó párti, emiatt hüledezve fogadják csak a bármilyen más kultúrkörből jövő autókat. pedig amúgy nem feltétlenül rosszabbak azok, csak másmilyen logika alapján vannak felépítve. nekem is vannak olyan haverjaim, akik az audiból átülve csak hüledeznek az én kocsimon, de ha hosszabb távon ülnek benne, netalántán még kölcsön is adom nekik, akkor rájönnek, hogy mit-miért csinálnak úgy az olaszok, ahogy. ez nem jelenti azt, hogy egyik jobb lenne a másiknál, csak kicsit szokni kell a logikát, ami alapján felépülnek. ugyanez igaz egyébként a francia autókra is.
Ez nem tudom mondjuk mennyiben oldja meg a problémádat, hogy vágja a kezed a varrás
én nem tudom milyen alfában ültél, nekem csak egy szaros 156-osom van még a kőkorszakból, de aki eddig abba beleült, elismerően csettintett. persze vannak lefingott példányok is, meg az sem mindegy olaszéknál, hogy szerda vagy péntek délelőtt szerelték össze, de ha nem valami fapadosat vesz az ember, akkor azért találni háromzónás klímásat meg anyámkínjával felszereltet is.H.E.H.E. írta: néztem régen alfa 159-et, sajnos dízel volt , okádta a füstöt, olyan hangja volt, mint egy traktornak és bár mai napig az egyik legszebb autó kívülről, már akkor gagyi fapad volt belül.
az okádmány dízelt mondjuk adom, nagy szívfájdalmam, hogy a 159-est a fiat a gm-mel karöltve fejlesztette, akik belekontárkodtak a sárnehéz alapjukkal, meg szar benzinmotorjaikkal abba a gyönyörűségbe.


