Én azért elég sok BMW-t és Audit is elfogadnék, még ha nem is tényezők.Realista24 írta:Az a Mercedes, amelyik Renault motort rak néhány modelljébe?Marky írta:A népautót a VW-re értettemEgyébként siralmas, hogy ezzel a névvel milyen túlárazott szarokat képesek forgalmazni manapság. A Skoda és a Seat is gyakorlatilag megegyezik vele, csak szándékos designbakikat kell beiktatniuk, hogy igazolják az anyacég felsőbbrendűségét. Én részemről a német gyártók nem tényezők már évek óta, a technológiai fejlődés és minőség Ázsiából szivárog be Európába. A Mercedes az egyetlen európai márka ami megérdemli szerintem a premium jelzőt, nem szakad el a tradícióitól.
Ha most lenne 10-15 millióm, inkább valami youngtimer hobbiautóban gondolkoznék, aminek akár még emelkedhet is az értéke. A villantásfaktor nagyobb így, mint egy új autónál.
Barátom az Audinál mérnök, Ingolstadtban. Mégis a BMW-re esküszik.
Egyébként érdekes, hogy alig írtok itt “csomagot”, felszereltséget, motort egy kocsihoz..Csak márkát.
Pedig leginkább ez határozza meg és árazza is be magát a kocsit.


