Egyaltalan mem mindegy amugy.Toti írta:a pofám leszakad, egy kapuratartó lövést állít meg kézzel mindegy, h szándékos-e vagy sem és meg van magyarázva, h egyértelműen nem ért tizenegyest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
és azt áruld már el, h milyen szabálykönyv az, h nagyjából? ki dönti el, h mi a nagyjából? ez aztán az érveléshanem a nagyjából a teste mellett akkor az nem 11es
FIFA Law 12, page 121.
Handling the ball involves a deliberate act of a player making contact with the ball with his hand or arm. The referee must take the following into consideration:
• the movement of the hand towards the ball (not the ball towards the hand)
• the distance between the opponent and the ball (unexpected ball)
• the position of the hand does not necessarily mean that there is an infringement
• touching the ball with an object held in the hand (clothing, shinguard, etc.) counts as an infringement
• hitting the ball with a thrown object (boot, shinguard, etc.) counts as an infringement
A testtartasa termeszetes volt igy nem beszelunk szandekossagrol es kozelrol rugtak ra igy ez nem tizi.
Viszont megadhato mert belelehet magyarazni hogy nem volt termeszetes testtartas.
Adtak mar ezert tizenegyest. Jo itelet szuletett de ha becopjak akkor se lehetett volna hoborogni.