Kotont? Két szlogen is lehet, "vagy ez, vagy húzz inkább Te is gumit", bár ehhez Nála lényegesen "jobb arcot" is lehet találni, avagy "lőj úgy mint Bale".Mike írta:nagyon komoly média szakemberek kellenek mögé, mer nemtudom ezzel a fejjel mit lehetne eladni...
Szerintem egy marketinges veszett el bennem. Csak jó mélyen.

ON:
Ázsiai mezekről annyit, hogy ott elég sok a "Made in China/Taiwan/Malaysia" stb. Az ilyen "Adibas", meg "Abibas" és társai mezből meg nem igen lát a klub pénzt.
A másik fontos dolog, hogy ne csak a vételárát, de a fizetése egy jó részét is hozza vissza a reklámbevételeinek a fele. És jelenleg nem tart ott, hogy 6-8 milliónál többet keressen itt.
A fizetési sapka nem tudom, hogy az nfl-ben hogyan van. %-ban vagy összegben van meghatározva?
Ha összegben, akkor a kis csapatok úgysem fogják elérni sosem, a nagyoknak meg nem lesz hátráltató tényező, csak kifizetik a büntető adót. Ez az (pénzügyi) elit utáni még nagy csapatokat sújtja, akik nem tudnák kifizetni a plusz adót rá, és így el-el szalaszthatnak egy-egy nagyobb sztárukat emiatt. (A továbbiak meg már öngerjesztőek a lejtőn lefele.)
Ha százalékban van, akkor az UEFA FFP-ben van erre szabály. A probléma az, hogy a sejk csapatok (Chelsea-t is ideveszem) tulajai fognak egy saját céget, és azon keresztül támogatják majd a csapatot. Ezt az FFP nem tudja meggátolni (tudtommal). Ezzel csak a többi csapatot korlátozzák, nem csak az elit utániakat, de az elitben lévő, nem sejkesedett csapatokat is (mi, ManU, Barca).