Magyarország nem csak Pestből áll...Én is inkább kint vennék mint egy bpi autót ami még szét van hajtva a kátyús szar utakon.
De nézzünk egy példát. Veszel egy három-négy éves Müncheni autót, van benne mondjuk 30-50ezer, amit a jó magyar "szakember" jó esetben 100ról csapatott vissza. Autópályát csak hétvégén látott, amúgy városban faragták, az utolsó szerviz meg csak hírből ismeri, mert pont eladták előtte.
Olyan ez mint a dopping, az ellenőrzés mindig a nepperek mögött van. Néha egy-egy elbukik, lesz helyette másik.Visszatekerni meg itt nem divat,ugyan is (szintén csapattársam mesélte ezzel kapcsolatban),hogy az apját megakarták szívatni,utána jártak,kiderült hogy tényleg visszatekerték,a faszi aki csinálta kapott 3 évet..
Vásárlásnál itt azaz első hogy elviszed az ÖAMTC-hez azt a kocsit ami tetszik és megakarod venni.
Az a hivatalos szerviz ausztriába,ott néznek egy teljes tesztet,és a kezedbe adják a papírt hogy ez és ez a probléma vele.
Kevesebb a stikli,mert könnyen lebuksz,szóval jobban jársz ha jót adsz el..
De mondom, jobb a tudatlanság.