

HozzászólásSzerző: Remy » 2013. július 7., vasárnap 14:10
HozzászólásSzerző: h3x0r » 2013. július 6., szombat 23:12
pedig mult heten futam kozbe mondtak, h kovetkezo heten nurburgringRemy írta:Ja, hogy ma volt F1??? LOL jó tudni...
HozzászólásSzerző: Remy » 2013. július 6., szombat 23:05
HozzászólásSzerző: L.Miki » 2013. július 2., kedd 11:39
HozzászólásSzerző: zolus » 2013. július 1., hétfő 16:30
Pótold a hiányosságodatSajnos a futamot nem láttam,
HozzászólásSzerző: realistahuni » 2013. július 1., hétfő 14:56
HozzászólásSzerző: morientes » 2013. július 1., hétfő 14:05
Az utolsó biztonsági autós fázisnál nem hozták ki friis gumikért,mint a többieket,és a hátralevő 8 körben a mögötte jövők felzabálták(Webber,Alonso,Hamilton)Sajnos a futamot nem láttam, valaki leírná, hogy mi történt Kimivel? Akinek egyébként hatalmas grat a rekordért!!:lilasalas: :lilasalas: :mrgreen:
HozzászólásSzerző: Santi » 2013. július 1., hétfő 10:30
HozzászólásSzerző: ericco » 2013. július 1., hétfő 10:22
Ez a mondat a halálom. Régen messze nem voltak ekkora aerodinamikai okosságok, mint most. Akkor még lehetett nyugodtan köröket autózni szélárnyékban gumikopás nélkül, sőt előzni sem volt lehetetlen onnan. Most meg menne a vonatozás, mivel szélárnyékban DRS nélkül nem lenne semmi tapadás az egyenesekben. Ez van, a technika fejlődik, a szabályok nem állhatnak egy helyben. A DRS jó dolog, de csak az indokolt pályákra kéne (Tilke fosok, Hungaroring, Barcelona, stb.), sok helyen felesleges.érdekes módon régen mindenféle technika nélkül is tudtak élvezetes és jó futamokat prezentálni a versenyzők
HozzászólásSzerző: Kercsó » 2013. július 1., hétfő 10:03
egyszerű.RealRaúl77 írta:Sajnos a futamot nem láttam, valaki leírná, hogy mi történt Kimivel? Akinek egyébként hatalmas grat a rekordért!!![]()
![]()
HozzászólásSzerző: RealRaúl77 » 2013. június 30., vasárnap 22:23
HozzászólásSzerző: tcskhun » 2013. június 30., vasárnap 22:04
,itt jó fotó!hehe írta:amikor pereznek szétszakadt a gumi, na az reflex volt alonsotól.
HozzászólásSzerző: hehe » 2013. június 30., vasárnap 22:01
HozzászólásSzerző: weeni » 2013. június 30., vasárnap 18:42
AMYF írta:Egyik face poszt alatt mondta valaki, hogy esetleg az is jó lenne, ha leggyorsabb körért is járhatna 1-2 pont.
HozzászólásSzerző: AMYF » 2013. június 30., vasárnap 18:23
már most nem jó. Kéne tankolás: mekkora taktikai elem volt már régen ez is amikor a Ferrari dl-re kiszámolt mindent. Todt és Brawn páros elképesztőek voltak. kéne tesztlehetőség is normálisan, nem titokban ahogy a merci csinálja, kéne normális gumi ahogy régen volt. akár két márka is. nem kell DRS. kersz maradhat mert azzal is lehet taktikázni, hogy a pilóta mikor használja. érdekes módon régen mindenféle technika nélkül is tudtak élvezetes és jó futamokat prezentálni a versenyzők. Egyik face poszt alatt mondta valaki, hogy esetleg az is jó lenne, ha leggyorsabb körért is járhatna 1-2 pont.___Samy___ írta:nagyon szar irányba megy ez az egész cirkusz, nem lesz ez így jó
HozzászólásSzerző: ___Samy___ » 2013. június 30., vasárnap 17:52
HozzászólásSzerző: morientes » 2013. június 30., vasárnap 17:44
Na most ugye nem kifejezetten Ecclestonra gondoltam,inkább a FIA-ra,csak rosszul írtam.Nyilván a szabályváltoztatásokat ők hagyják jóvá.De most értsd meg az öreg logikáját, amit lehetetlenség. Mert ugye, anno azért lettek megszüntetve a futamokon való tankolás, mert életveszélyesek, amikor lángba borul, egy- egy hülye figyelmetlensége miatt. Betiltotta, kész nincs tankolás. Oké.
HozzászólásSzerző: weeni » 2013. június 30., vasárnap 17:36
L.Miki írta:De most értsd meg az öreg logikáját, amit lehetetlenség. Mert ugye, anno azért lettek megszüntetve a futamokon való tankolás, mert életveszélyesek, amikor lángba borul, egy- egy hülye figyelmetlensége miatt. Betiltotta, kész nincs tankolás. Oké.morientes írta:Ez a gumiprobléma nem csak hogy bosszantó,de életveszélyes is.Arra is aki elszenvedi,meg arra is aki mögötte jön...
Ha az öreg azt akarja,hogy több csere legyen,akkor kötelező jelleggel vezessen be két cserét aztán kész...volt már ilyen,akkor egy csere volt a kötelező.Most lenne kettő.Vagy megint lehetne tankolni,az is pezsditené a futamot...de ez így nem jó.Ha eddig óvták a gumikat,ezek után hatványozottabban fogják...
Most nem régiben behozta azt, hogy olyan abroncsokat készítsen a Pirelli, amik kuva gyorsan kopnak, azért, hogy izgalmasabb legyen a verseny. Oké. Csak hogy ez már odáig fajult, hogy úgyszintén veszélyes. Sőt! Azért az nem játék, hogy 3-4 kocsin elszáll a gumi. Egy még oké, de négy???
ott vagyunk, megint ahol a part szakad, vagyis sehol. Nem tudom, hogy mit akar, de ne akarjon semmit, csak ront az egészen... Menjen inkább és üljön a seggén és olvassa az újságokat. Ennyi évesen ez lenne a teendő.
HozzászólásSzerző: L.Miki » 2013. június 30., vasárnap 17:26
De most értsd meg az öreg logikáját, amit lehetetlenség. Mert ugye, anno azért lettek megszüntetve a futamokon való tankolás, mert életveszélyesek, amikor lángba borul, egy- egy hülye figyelmetlensége miatt. Betiltotta, kész nincs tankolás. Oké.morientes írta:Ez a gumiprobléma nem csak hogy bosszantó,de életveszélyes is.Arra is aki elszenvedi,meg arra is aki mögötte jön...
Ha az öreg azt akarja,hogy több csere legyen,akkor kötelező jelleggel vezessen be két cserét aztán kész...volt már ilyen,akkor egy csere volt a kötelező.Most lenne kettő.Vagy megint lehetne tankolni,az is pezsditené a futamot...de ez így nem jó.Ha eddig óvták a gumikat,ezek után hatványozottabban fogják...
Jelenlévő fórumozók: 4 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem