A legrosszabb, hogy a szabályok miatt ez az előny bebetonozva marad kb az egész idényben, a többi csapatnak esélye sincs felzárkozni a hülye teszttilalom és zsetonok miatt.ki mit talál el a szabályváltoztatások után éppen
Nem a motrok, az hybrid technológia vagy a DRS cseszi el a Forma1-et, hanem ez az idióta tetszttilalom és a megszorítások.
Köcsléget akarnak faragni, erre betiltjáka teszteléseket. A gazdag csapatok mit csinálnak? Elkezdenek 100 millió eurókat fektetni modern szélcsatornákba, tesztpadokba, stb. Ha betiltják a szélcsatornákat, másba fogják szórni a pénzt.
Ezzel megint az lesz, amit már kb a Brawn GP óta látunk, ha egy csapat valamit eltalál télen, az elég kb az idény végéig, mivel a többi csapat dolgát ellehetetleníti a jelenlegi fos, amit szabályrendszer néven emlegetnek.
Van 3 vagy 4 nap valamikor a nyár elején, amikor a harmadik számú pilóták körözgethetnek. Ennyi a valós tesztelés. Szarnak a pofon.hehe írta:nem vok képben - nem is tudom miért, de az elmúlt években vmiért nem érdekelt az F1 nagyon -, lehet már fejleszteni meg tesztelni normálisan év közben? van még motor darabszám megkötés? vagy bármi más, amivel megkötik a mérnökök kezét?
Van. Idén már csak 4 motrot lehet elhasználni. Nevetséges.
A mérnökök keze pedig szinte teljesen emg van kötve. Szigorú aerodinamikai szabályok, a tavalyi motrot is csak valami 30 százalékban módosíthatták a gyártók, szóval a Mercedes tavalyi előnye szinte bebetonozódott. A Ferrari talált végre valamit, magukhoz képest feljődtek, de a többi csapat maradt ott ahol van, vagy mégjobban visszaestek a Mercihez képest.