Nagyon sokszor a mostaniaknal a kresz altalanos hianya a problema, beesnek az autoba ugy hogy a kreszen atmentek. (Megveszed a 10oras e titant es ha azt vegig nyomod mar csak emlekezetbol is atfogsz tudni menni a vizsgan mert ugyanazok a kerdesek) nalunk meg még muszaj voltal tanulni.Realista24 írta: Miert tanul meg most az ember 30 ora alatt lofaszt, amikor korabban siman megtanult? Miert bukik meg 70-80% a vizsgakon 50-60 ora vezetes utan?
A fiatalsag nem annyira befogado mint regebben ugyanaz a helyzet mint az iskolaban, o mar ugy megy oda hogy tud mindent, neki ez alanyi jogon jar.. sok olyan van hogy vesz 10 orat mondjuk egy toyota dieselen, aztan hetfon megy be apuka/anyuka hogy a hetvegen vezette a benzines fordjat a fia es nem tud vele elindulni es megis mit tanult akkor 10 ora alatt itt. Meg egyre tobben jelentkeznek a sima automatara amivel a jogsijukba is bekerul hogy automata es manualis autot nem vezethetnek, mert "nem tudnak ennyi mindenre figyelni".
Meg az hogy a rutinpalya es vizsga eltorlesre kerult sem segit a helyzeten.
Meg nyilvan van az a vizsgabiztos is aki fixen megfog vagni lehetsz te schumacher is. De azert 50-60 ora alatt aki nem tud megtanulni ott mar problema van, de az is szempont hogy ezt mennyi ido alatt vezeti le. Eleg sokan munkabol iskolabol kifolyolag rugalmatlanok az ora felvetellel es mondjuk neki csak penteken 5tol jo, akkor mire osszejon a megfelelo oraszam letelik fel ev is, vagy az orak kozott eltelik tobb het az semmikepp sem jo.
30 ora a kotelezo utana a pot az 10 ora az mar magasabb oradijon, 40 oraval azert ha valaki figyelmes az meg tud tanulni vezetni.


