akkor jöjjék a felvilagosito percek keddre
az osztrak es nemet kresz apro dolgokban elter a magyar kresztol, pl vannak olyan tablak is, amik Mo-n nincsenek (pl korforgalomba behajtonak van elsobbsege a bent levovel szemben, es hasonlo finomsagok)
mint ahogy vannak olyan tobbsavos utszakaszok is, ahol nem kotelezo a jobbratartas.
nyilvan az autopalya nem ilyen, se itt, se ott.
de akkor kerdezem, a nordschleife minek szamit ilyenkor? autopalyanak? vagy olyan egyeb utnak, ahol nem kotelezo a jobbratartas?
eleve faszsag egy aranylag szuk versenypalyan csak jobbra tartva autozni - total faszsag -, mert balkanyart igenis a bal kerekekkel fogod a razokore venni, torekedve az idealis iven autozasra. attol meg, hogy touristenfahrt, attol meg lehet nyomni neki idealis iven, csak van a par megkotes, amik le vannak fektetve (tilos jobbrol elozni pl)
azt valoban nem latom en se, hogy indexelni kotelezo jobbra lehuzodaskor, hogy elengedj vkit, de amiket latok, ott mindenhol azt irjak/mondjak, hogy erosen ajanlott, megiscsak segit.
szoval osszessegeben a porsche volt a nagyobb hibas, mert az o kezeben volt a dontes, es betette a veszelyes helyzetbe rovidre az autojat. de a bmw is balfasz, hogy mint manapsag mindenki a kozuton, szemellenzovel, mint egy lo, csak elore.... meg hogy elmegy melletted balrol vki, es te annyira lassu/fogalmatlan vagy, hogy mar elotted van, de meg akkor se tudatosul, es ugyanugy mesz tovabb, mintha a masik ott se lenne.... kabare..