KAG írta:
nmate írta:
Annyira nem lenne mindegy, az Urusnál voltak asszem visszahívások, pont kigyulladás miatt.
Off: Elég könnyű ezeket odacsapni a falhoz, de hát ugye világszerte lehet ugyanazzal a jogsival vezetni őket, amivel a Suzuki Ignisszel tanulsz...
Az a baj, ha 200-250 korul kapsz egy durrdefektet azt nem fogod meg, ulhetsz barmibe.
Utas vagy csak, hiaba ulsz a volan mogott. Onnantol meg minden a szerencsen mulik, hogy mibe mikent es hova erkezel be.
Nem akarom itt nagyon boncolgatni, meg kibaszott tragikus ami történt, friss házasság és a gyerekek miatt most valahogy meg is érintett.
...de azért merülnek fel bennem kérdések.
Nekem elég fura, hogy a porig égett autóról ilyen egyértelműen kijelentik a defektet (nyomokból is maximum filmekben lehet összerakni). Itt meg a halálhírrel együtt jött már egyből, hogy defekt.
Illetve ilyen autók azért inkább versenypályán, vagy kanyarokban dobják el a gumit, max terhelésnél, ezeket azért rendesen megcsinálják. Így most érzésre, autópályán messze nincs ilyen igénybevétel, még 250-nél sem. Meg nem gondolnám, hogy folyamat versenypályáztak a géppel, hogy elhasználódjon a gumi.
Persze minden előfordulhat, anyaghiba, stb. Csak olyan valószínűtlennek tűnő eset és bennem vannak kérdések, hogy tényleg ennyi lenne-e a dolog, hogy defekt és kész. Azt meg nem illik bolygatni, hogy miért ment 200 felett.