a taxisok a hybrid toyotákba a LPG gáztartályt is beszerelik,igy ezzel rengeteget sporolnak,nem egy taxis ismerösöm van aki igy hasznélja/ta egyik taxis pédául beletekert 750ezer km-t.... avensise volt most már 2 éve meg a RAV 4-et hajta,Nika91127 írta:A VW konstrukciója reálisan tud ennyit.nuevo_ericco írta:
Plug-in számomra nem nagyon opció, mert sokat autópályázok, az pik-pak lemeríti az aksit (amíg meg nem jelennek az általad említett reálisan 100-120 km-t tudó modellek), aztán a benzines motor pedig sokat fogyaszt a plusz súly miatt.
A Honda hybrid pedig az esetek 90%-ban elektromos meghajtású, azonnal jön a nyomaték és a 184 lóerő, a kétliteres botegyszerű atkinson ciklusú benzinmotor pedig ilyenkor csak a kis aksit tölti, csak 120 felett kapcsolódik a meghajtásba, amikor már az elektromos nem annyira hatékony (mindkét motor akkor van használva, amikor az neki a legmegfelelőbb, így elméletileg tartósnak is számít). Tehát van benne egy kis sportosság, emellett 5,5 literes vegyes, autópályás fogyasztás. De ezek mind a teszteken hallott dolgok, ezért érdekelne reális, hosszabb távú tapasztalat. Akár HR-V-ből, CR-V-ből is.
https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2025 ... hianyozna/
De ha sokat pályázol, akkor egy 2.0 TDI.
Nekem kollégám panaszkodik, hogy a RAV4 140-150es sebességnél bizony benyeli a 8-9 litert, 5 fővel.

OFF
-
- Hozzászólások: 1206
- Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 19:26
- Kedvenc játékosaid: Raul, Zidane, Benzema, CR7,
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Alapból csak Superb lett fejlesztve, abból maszkolták át a Passatot.nuevo_ericco írta:Cégben 2025-ös plug-in Superb-k vannak. Nem tudom, mennyire érvényes még a mondás, hogy a Superb az tk. Passat, de azok nem tudják reálisan a 100 km-t. Meg számomra már az ár is húzós (40 000 Euró az alapfelszereltségért).Nika91127 írta:
A VW konstrukciója reálisan tud ennyit.
https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2025 ... hianyozna/
Inkább a Renault R5 felé kacsintgatok, mint második opció, mert van lehetőség melóban minimum pénzért tölteni (ezzel sokat tudnék spórolni). Csak hát ott a hatótávpara bennem pl. kirándulásokkor, de azt is olvastam, hogy a töltőhálózat sokat fejlődött az elmúlt pár évben, már nem annyira macera.
Ugyanez esett meg az én kollegámmal, el is adta két hónap múlva.Nekem kollégám panaszkodik, hogy a RAV4 140-150es sebességnél bizony benyeli a 8-9 litert, 5 fővel.
TDI-t már mellőzném. Most az van, jó volt, elég volt![]()
Szerintem a hybrideknél ez az 5 liter pályán kamu szagú -főleg a SUV-oknál.
-
- Hozzászólások: 1607
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Cégben 2025-ös plug-in Superb-k vannak. Nem tudom, mennyire érvényes még a mondás, hogy a Superb az tk. Passat, de azok nem tudják reálisan a 100 km-t. Meg számomra már az ár is húzós (40 000 Euró az alapfelszereltségért).Nika91127 írta:A VW konstrukciója reálisan tud ennyit.nuevo_ericco írta:
Plug-in számomra nem nagyon opció, mert sokat autópályázok, az pik-pak lemeríti az aksit (amíg meg nem jelennek az általad említett reálisan 100-120 km-t tudó modellek), aztán a benzines motor pedig sokat fogyaszt a plusz súly miatt.
A Honda hybrid pedig az esetek 90%-ban elektromos meghajtású, azonnal jön a nyomaték és a 184 lóerő, a kétliteres botegyszerű atkinson ciklusú benzinmotor pedig ilyenkor csak a kis aksit tölti, csak 120 felett kapcsolódik a meghajtásba, amikor már az elektromos nem annyira hatékony (mindkét motor akkor van használva, amikor az neki a legmegfelelőbb, így elméletileg tartósnak is számít). Tehát van benne egy kis sportosság, emellett 5,5 literes vegyes, autópályás fogyasztás. De ezek mind a teszteken hallott dolgok, ezért érdekelne reális, hosszabb távú tapasztalat. Akár HR-V-ből, CR-V-ből is.
https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2025 ... hianyozna/
Inkább a Renault R5 felé kacsintgatok, mint második opció, mert van lehetőség melóban minimum pénzért tölteni (ezzel sokat tudnék spórolni). Csak hát ott a hatótávpara bennem pl. kirándulásokkor, de azt is olvastam, hogy a töltőhálózat sokat fejlődött az elmúlt pár évben, már nem annyira macera.
Ugyanez esett meg az én kollegámmal, el is adta két hónap múlva.Nekem kollégám panaszkodik, hogy a RAV4 140-150es sebességnél bizony benyeli a 8-9 litert, 5 fővel.
TDI-t már mellőzném. Most az van, jó volt, elég volt

- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
A VW konstrukciója reálisan tud ennyit.nuevo_ericco írta:Plug-in számomra nem nagyon opció, mert sokat autópályázok, az pik-pak lemeríti az aksit (amíg meg nem jelennek az általad említett reálisan 100-120 km-t tudó modellek), aztán a benzines motor pedig sokat fogyaszt a plusz súly miatt.Nika91127 írta:
Én se vennék Toyota hybridet.
Ami tetszik, az a VW plug-in rendszere, de jelenleg a kocsicserén nem agyalok.
De ha majd felmerül 4-5 év múlva, akkor ez lesz a perspektíva. 100-120 km elektromosan tisztán, kint meg hybrid mód.
A Honda hybrid pedig az esetek 90%-ban elektromos meghajtású, azonnal jön a nyomaték és a 184 lóerő, a kétliteres botegyszerű atkinson ciklusú benzinmotor pedig ilyenkor csak a kis aksit tölti, csak 120 felett kapcsolódik a meghajtásba, amikor már az elektromos nem annyira hatékony (mindkét motor akkor van használva, amikor az neki a legmegfelelőbb, így elméletileg tartósnak is számít). Tehát van benne egy kis sportosság, emellett 5,5 literes vegyes, autópályás fogyasztás. De ezek mind a teszteken hallott dolgok, ezért érdekelne reális, hosszabb távú tapasztalat. Akár HR-V-ből, CR-V-ből is.
https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2025 ... hianyozna/
De ha sokat pályázol, akkor egy 2.0 TDI.
Nekem kollégám panaszkodik, hogy a RAV4 140-150es sebességnél bizony benyeli a 8-9 litert, 5 fővel.
-
- Hozzászólások: 1607
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Plug-in számomra nem nagyon opció, mert sokat autópályázok, az pik-pak lemeríti az aksit (amíg meg nem jelennek az általad említett reálisan 100-120 km-t tudó modellek), aztán a benzines motor pedig sokat fogyaszt a plusz súly miatt.Nika91127 írta:Én se vennék Toyota hybridet.nuevo_ericco írta:
Pedig Európán kívül már egy ideje nagyot mennek (plusz az SUV-jaikba is már csak ezt a hajtásláncot rakják). Meg inkább konkrét tapasztalatok érdekelnének.
Pl. a Toyotákkal szemben számomra nagy előny a CVT mellőzése, és még ha csak szimulálja is a váltásokat, akkor is sokat ad a vezetési élményhez, ellentétben a Toyoták idegesítő hangoskodásával. Nemrég volt szerencsém egy hybrid RAV4-et vezetni, nem volt jó a fülemnek az amit a CVT enged a motornak, de lehet csak szokás kérdése.
Ami tetszik, az a VW plug-in rendszere, de jelenleg a kocsicserén nem agyalok.
De ha majd felmerül 4-5 év múlva, akkor ez lesz a perspektíva. 100-120 km elektromosan tisztán, kint meg hybrid mód.
A Honda hybrid pedig az esetek 90%-ban elektromos meghajtású, azonnal jön a nyomaték és a 184 lóerő, a kétliteres botegyszerű atkinson ciklusú benzinmotor pedig ilyenkor csak a kis aksit tölti, csak 120 felett kapcsolódik a meghajtásba, amikor már az elektromos nem annyira hatékony (mindkét motor akkor van használva, amikor az neki a legmegfelelőbb, így elméletileg tartósnak is számít). Tehát van benne egy kis sportosság, emellett 5,5 literes vegyes, autópályás fogyasztás. De ezek mind a teszteken hallott dolgok, ezért érdekelne reális, hosszabb távú tapasztalat. Akár HR-V-ből, CR-V-ből is.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Én se vennék Toyota hybridet.nuevo_ericco írta:Pedig Európán kívül már egy ideje nagyot mennek (plusz az SUV-jaikba is már csak ezt a hajtásláncot rakják). Meg inkább konkrét tapasztalatok érdekelnének.Nika91127 írta:A világ nagy része nem vesz Honda hybridet.
Pl. a Toyotákkal szemben számomra nagy előny a CVT mellőzése, és még ha csak szimulálja is a váltásokat, akkor is sokat ad a vezetési élményhez, ellentétben a Toyoták idegesítő hangoskodásával. Nemrég volt szerencsém egy hybrid RAV4-et vezetni, nem volt jó a fülemnek az amit a CVT enged a motornak, de lehet csak szokás kérdése.
Ami tetszik, az a VW plug-in rendszere, de jelenleg a kocsicserén nem agyalok.
De ha majd felmerül 4-5 év múlva, akkor ez lesz a perspektíva. 100-120 km elektromosan tisztán, kint meg hybrid mód.
-
- Hozzászólások: 1607
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Pedig Európán kívül már egy ideje nagyot mennek (plusz az SUV-jaikba is már csak ezt a hajtásláncot rakják). Meg inkább konkrét tapasztalatok érdekelnének.Nika91127 írta:A világ nagy része nem vesz Honda hybridet.
Pl. a Toyotákkal szemben számomra nagy előny a CVT mellőzése, és még ha csak szimulálja is a váltásokat, akkor is sokat ad a vezetési élményhez, ellentétben a Toyoták idegesítő fokozatmentes hangoskodásával. Nemrég volt szerencsém egy hybrid RAV4-et vezetni, nem volt jó a fülemnek az amit a CVT enged a motornak, de lehet csak szokás kérdése.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára nuevo_ericco 2025. május 25., vasárnap 10:39-kor.
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17778
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
A világ nagy része nem vesz Honda hybridet.nuevo_ericco írta: Vannak olyan cégek is, akik anno azonnal kaptak az alkalmon, heti 5 napból 4-re hazaküldték HO-ra az embereiket, azonnal kisebb irodákba költöztek és ezzel tudnak rengeteget spórolni éves szinten, és nem is terveznek ezen változtatni. Hugom pont egy ilyen pozsonyi cégben dolgozik.
Civic-kel kapcsolatos kérdésemre senki semmit?![]()
Mindenki a Toyota/Lexus vonalra esküszik. Tele az utca mindenhol Auris meg RAV HSD-vel.
-
- Hozzászólások: 1607
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Vannak olyan cégek is, akik anno azonnal kaptak az alkalmon, heti 5 napból 4-re hazaküldték HO-ra az embereiket, azonnal kisebb irodákba költöztek és ezzel tudnak rengeteget spórolni éves szinten, és nem is terveznek ezen változtatni. Hugom pont egy ilyen pozsonyi cégben dolgozik.
Civic-kel kapcsolatos kérdésemre senki semmit?
Civic-kel kapcsolatos kérdésemre senki semmit?

- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68327
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Lehet elmelkedni azon, hogy sok, keves, tobbihez kepest mennyi volt, de tovabbra is az a lenyeg, hogy van olyan hely, ahol havi 5-10 nap van, ott azt mondjak, hogy a MOL-nal nincs, igy nalunk sincs.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: OFF
Szerintem meg fontos tudni hogy a ‘hír’ ami valóban bejárta manapság a médiát nem hírértékű - ahogy mondod, a lényegi csökkentések nem most indultak. Ahogy amúgy az a heti egyes indulás is a többiekhez képest jó kevés volt.
Nem is kérdés hogy a trend a ‘vissza az irodába’, csak erre szerintem a MOL - egy konzervatív cég aki eleve kevés HOról indult, és jelenleg màr amúgy sem volt érdemi HO-ja - nem egy fontos példa.
Nem is kérdés hogy a trend a ‘vissza az irodába’, csak erre szerintem a MOL - egy konzervatív cég aki eleve kevés HOról indult, és jelenleg màr amúgy sem volt érdemi HO-ja - nem egy fontos példa.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68327
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Nem a mennyiség a lényeg jelenleg, hanem hogy nincs.Halfkey írta: MOL pozik 90%-ában (a kivételek egyes tech pozik voltak), havi 1 nap HO volt eddig. Nem történt nagy változás.
Egyenként meg heti eggyel indultak 2,5 éve.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
-
- Hozzászólások: 2289
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
- Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
- Kedvenc csapatod: csakamadrid.
Re: OFF
Ameddig a vilaggazdasag nem fog ujra stabil palyara allni, addig ez fog menni. Nincsen befektetoi penz, a 10-es evekben a Covid vegeig brutalisan alacsony kamatok voltak, ami miatt a leggagyibb projektekre is jutott finanszirozas. Most egyreszt mindenki biztonsagi jatekot jatszik, masreszt konnyu lenyomni a munkabereket, mert most a munkaltatok diktalnak. Kozben a piac erosen centralizalodott, a nagy halak meg nagyobbak lettek, a startupok es a kisebb cegek pedig eltuntek.istimester írta: Burkolt leépìtés megy nagyon sok EU/USA nagyvállalatnál.
A MOL lepese is csak ebbe a mintazatba illeszkedik. Nagy ceg, nagy irodahazzal, megtehetik. Ha nem tetszik valakinek, akkor fel lehet mondani, par nap mulva lesz a helyere mas.
Re: OFF
MOL pozik 90%-ában (a kivételek egyes tech pozik voltak), havi 1 nap HO volt eddig. Nem történt nagy változás.
-
- Hozzászólások: 1607
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Kb a 2010 környéki válság óta szinte mindenhol ez a helyzet. Sokkal kézivezéreltebb, autokratikusabb a rendszer mindenhol, a tartsd a szád és a lépést felfogás uralkodik. Nagyon ritka az olyan vállalat, ahol a vezetőséget valóban érdekli a feedback a beosztottak felől, és ha van is ilyen rendszer, nem csak egy excel, amit az HR-nak évente ki kell tölteni, majd a legmélyebb fiókba elsüllyeszteni.istimester írta: Nem Magyarországon, hanem mindehol. Csak ti a magyar nyelvi gettót látjátok.
Plusz a nagy habzsi-dőzsiknek is vége, már nincsenek nagyon hosszúhétvégés, ottalvós, kiisszuk az egész bárt cégi akciók.
Nálunk mondjuk hetente egy nap home office engedélyezve van, járvány alatt még ennyi sem volt, mert az igazgató egy fasz volt

Más. Kinek van tapasztalata az új 11. generációs Honda Civic E:HEV-vel? Akár tulajdonosi, akár szerviz szempontból. Már lassan 3 éve kint van, ez elég idő tapasztalatot szerezni. Ez van kinézve, modern technológia, magas teljesítmény mellett alacsony fogyasztás, na meg Hondából is van, ami nem utolsó szempont

- istimester
- rex madridistae
- Hozzászólások: 3626
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 13:22
- Kedvenc játékosaid: Iván Helguera, Raúl
- Kedvenc csapatod: DAC
- Tartózkodási hely: Felvidék
Re: OFF
Látom a legjobb időpontot választottam ki a CsoPa látogatásra. Holnap gyereknapot tartanak

Burkolt leépìtés megy nagyon sok EU/USA nagyvállalatnál.nmate írta: Egyik országban sem szeretik fenntartani az üres irodaházakat. Nagy cégek nem szeretik a home office-t, egyenként vezetőként meg is érteném valahol, kurva sok léhűtő van ezeken a helyeken. Egy Telekom tele van olyan semmittevőkkel, hogy nem igaz.
Nem Magyarországon, hanem mindehol. Csak ti a magyar nyelvi gettót látjátok.cart írta: Magyarországon ezeknél a nagyobb cégeknél a főnök szereti pitiztetni a melost meg elvárja hogy napi szinten benyaljanak neki a csicskasai, gondolom a molnal is hasonló inkompetens vezetők vannak akik szeretnek visszaélni a hatalommal face to face.
- ziro4vr
- Hozzászólások: 25349
- Csatlakozott: 2013. május 26., vasárnap 20:46
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Ronaldo
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Nem túl bonyolult a dolog, megmondták nekik, drága volt az új campus, hülyén néz ki a sok ilyen-olyan neres forgatáson meg eseményen ha üres, be kell járnia mindenkinek.hehetheoriginal írta:mekkora rakas szarMOL elrendelte, hogy mindenkinek kötelező az irodába járni, eddig volt homeoffice opció.![]()

Amúgy ritka szar létesítmény, a redőnyök, automata ajtós tárgyalók nem működnek, de nembaj, finom a marco rossi kávé.

És nem, nem ott dolgozok.

Nem illik.
- ___Samy___
- Hozzászólások: 8612
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:51
Re: OFF
Na baszki, ezt nem tudtam, hogy ennyire szeretnek utanuk menni. Hala Istennek nalunk ez a veszely nem all fent, marmint, hogy masok utan mennenek.nmate írta:A MOL elrendelte, hogy mindenkinek kötelező az irodába járni, eddig volt homeoffice opció. Jelentősége, hogy amikor az ilyen nagy helyek meglépnek valamit (pl. egy Telekom bejelenti, hogy a 4 napos munkahét nem működőképes), akkor hiába működőképes az eddigi koncepció máshol, a vezetők általában mennek ezek után és pl. megszűntetik a 4 napos munkahetet vagy a homeoffice-t. Mindegy mi volt eddig. Szóval nagy piaci hatása van.___Samy___ írta:
Ez mi is pontosan?
Amugy aki lehuto otthon, az bent is az. Annyira gaz, hogy emiatt megszivatnak kollektiven mindenkit, ahelyett, hogy elebe mennenek a dolognak es raneznenek esetleg, hogy ki mennyire hatekony ho-ban.
"We will not fight for one decade, when Madrid is the best club of the last century and the best club in history, also the best in the last decade and is the best because we never do something like that, not appreciate someone success"
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 11 regisztrált és 0 vendég