A VW konstrukciója reálisan tud ennyit.nuevo_ericco írta:Plug-in számomra nem nagyon opció, mert sokat autópályázok, az pik-pak lemeríti az aksit (amíg meg nem jelennek az általad említett reálisan 100-120 km-t tudó modellek), aztán a benzines motor pedig sokat fogyaszt a plusz súly miatt.Nika91127 írta:
Én se vennék Toyota hybridet.
Ami tetszik, az a VW plug-in rendszere, de jelenleg a kocsicserén nem agyalok.
De ha majd felmerül 4-5 év múlva, akkor ez lesz a perspektíva. 100-120 km elektromosan tisztán, kint meg hybrid mód.
A Honda hybrid pedig az esetek 90%-ban elektromos meghajtású, azonnal jön a nyomaték és a 184 lóerő, a kétliteres botegyszerű atkinson ciklusú benzinmotor pedig ilyenkor csak a kis aksit tölti, csak 120 felett kapcsolódik a meghajtásba, amikor már az elektromos nem annyira hatékony (mindkét motor akkor van használva, amikor az neki a legmegfelelőbb, így elméletileg tartósnak is számít). Tehát van benne egy kis sportosság, emellett 5,5 literes vegyes, autópályás fogyasztás. De ezek mind a teszteken hallott dolgok, ezért érdekelne reális, hosszabb távú tapasztalat. Akár HR-V-ből, CR-V-ből is.
https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2025 ... hianyozna/
De ha sokat pályázol, akkor egy 2.0 TDI.
Nekem kollégám panaszkodik, hogy a RAV4 140-150es sebességnél bizony benyeli a 8-9 litert, 5 fővel.


