Utangyartott egyertelmű, de így hogy eladod szerintem nyugodtan kiírhatod hogy új dpf szűrőt kapott,nuevo_ericco írta:Ez alapján 3 is lehet:Yazid írta: ericco ez szívas hogy pont eladás elott szart be, de áthidalni nem fogod tudni az tuti. Milyen biztositekot akarsz cserelni? Az vagy szakadt vagy jó azt te is megtudod nezni
https://fuse-box.info/ford/ford-mondeo- ... 2014-fuses
F2-5, F6-20, F9-5
Ma már nincs lelki erőm ezt is nézegetni, főleg nem esőben.
Sajnos egyre inkább arra hajlok én is, hogy ez új DPF lesz. Esetleg itt mit tudnál tanácsolni az eredeti vs. utángyártott témában?

OFF
Re: OFF
-
- Hozzászólások: 1615
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Ez alapján 3 is lehet:Yazid írta: ericco ez szívas hogy pont eladás elott szart be, de áthidalni nem fogod tudni az tuti. Milyen biztositekot akarsz cserelni? Az vagy szakadt vagy jó azt te is megtudod nezni
https://fuse-box.info/ford/ford-mondeo- ... 2014-fuses
F2-5, F6-20, F9-5
Ma már nincs lelki erőm ezt is nézegetni, főleg nem esőben.
Sajnos egyre inkább arra hajlok én is, hogy ez új DPF lesz. Esetleg itt mit tudnál tanácsolni az eredeti vs. utángyártott témában?
Re: OFF
Hasonló igen, mondjuk én nem tudom, annyira nem vagyok benne a műszaki vizsga hogy megy de nem hiszem odateszik a co tesztert... Azt tudom ha külföldről hozol olyan kocsit aminek van egy adott környezeti besorolása és kivan berhelve akkor a KPM vizsgán ott cumi van.gutihaz14 írta:es muszakin hogy megy at? vagy ezt ugy kell elkepzelni mint az egr lefalazast? ott pl kiveszik a lemezket muszaki elott azt csokolom, itt nem tudom mi a modi azert kerdezemYazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
ericco ez szívas hogy pont eladás elott szart be, de áthidalni nem fogod tudni az tuti. Milyen biztositekot akarsz cserelni? Az vagy szakadt vagy jó

-
- Hozzászólások: 1615
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Vedd a poénthehetheoriginal írta:Lassan vetekszel a tavcsoves trogerbiznisszel tesomsz, igazi alpari telepi viselkedesnuevo_ericco írta:
Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.
Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire?![]()
![]()
![]()

Szerinted ha valóban az lenne a célom, akkor elvittem volna szerelőhöz kimosatni, 300 Eurós alkatrészt bele venni, stb., és itt koptatnám a billentyűzetet?
- Nika91127
- Hozzászólások: 3639
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Bencét kérdezdnuevo_ericco írta:Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire?![]()
![]()

- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17788
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
Lassan vetekszel a tavcsoves trogerbiznisszel tesomsz, igazi alpari telepi viselkedesnuevo_ericco írta:Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire?![]()
![]()

thereisonly1ronaldo
-
- Hozzászólások: 1615
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire?


Re: OFF
es muszakin hogy megy at? vagy ezt ugy kell elkepzelni mint az egr lefalazast? ott pl kiveszik a lemezket muszaki elott azt csokolom, itt nem tudom mi a modi azert kerdezemYazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
valamelyik univerzumban:
----------------tbo---------------
hakimi-militao-rüdiger-davies---
camavinga-tchouaméni-bellingham
---brahim-haaland-mbappe---
edzo: xabi apo

----------------tbo---------------
hakimi-militao-rüdiger-davies---
camavinga-tchouaméni-bellingham
---brahim-haaland-mbappe---
edzo: xabi apo
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17788
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
458 speciale apertaNika91127 írta:Akkor vegyél Mazdáthehetheoriginal írta: ezert kell szivobenzin a bdsrtnt.![]()
![]()

thereisonly1ronaldo
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68343
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Persze, minden szarra ami feljön, külön topic. Hónalj deoval kezdem.Remy írta: Rendezettseg szempontjabol szerintem teljesen jo, hogy vannak. Keresni is konnyebb.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17788
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
- Nika91127
- Hozzászólások: 3639
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Nekünk volt ilyen, Mondeo MKIV, 2.0 tdci, 330ezer után.hehetheoriginal írta:En mondtamNika91127 írta:
Az 5.-et is felejtsd el.
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás![]()
![]()
Re: OFF
Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17788
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
En mondtamNika91127 írta:Az 5.-et is felejtsd el.nuevo_ericco írta:
Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatot![]()
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás![]()

thereisonly1ronaldo
-
- Hozzászólások: 1615
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Pedig a tisztítás után tesztelték is nyomással, jó eredmények jöttek, volt benne ellenállás.Yazid írta: Nem akarok vészmadar lenni de dpf szűrődnek annyi valszeg. Hiaba mosatod mar belseje szét van egve, nem fogja tudni produkálni az égési folyamatot. Gondolom nem 4éves autó![]()
Nem, nem 4 éves

Még van két utolsó reményem. Befecskendezőben lévő izzítógyertyáért felelős biztosíték cseréje, esetleg a DPF-nél lévő szenzorok mérnek rosszul, lehet el vannak öregedve az abba vezető gumicsövek.
Megpróbálom.130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás
Köszi a tanácsokat.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3639
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Az 5.-et is felejtsd el.nuevo_ericco írta:Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatothehetheoriginal írta:
a megoldas - mint mindenre mindig- erovel odabaszni, es kimenni a balfasz varosbol es szethajtani, kiporgetni a motort az orszaguton rendesen egyszer az eletben vegre
![]()
hatha egyszer mar erzed akkor, hogy eletben vagy![]()
![]()
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás

Re: OFF
Nem akarok vészmadar lenni de dpf szűrődnek annyi valszeg. Hiaba mosatod mar belseje szét van egve, nem fogja tudni produkálni az égési folyamatot. Gondolom nem 4éves autó

-
- Hozzászólások: 1615
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatothehetheoriginal írta:a megoldas - mint mindenre mindignuevo_ericco írta: Ha már autós topic, lehet valaki már találkozott ezzel a hibával (2.0 TDCi):
P244C - nem elég magas a kipufogógáz hőmérséklete ahhoz, hogy beinduljon a DPF öntisztítása.
A neten található megoldások 90%-a ilyenkor egy befecskendező cserét, plusz DPF átmosást ajánl. Ez megtörtént (az autó átment a műszakin is, kipufogógázok értéke normális), de kb. 100 km múlva visszajött a hiba. Lehet már valaki a fórumról találkozott ezzel a hibával, és sikerült megoldania. Köszi.- erovel odabaszni, es kimenni a balfasz varosbol es szethajtani, kiporgetni a motort az orszaguton rendesen egyszer az eletben vegre
![]()
hatha egyszer mar erzed akkor, hogy eletben vagy![]()

- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17788
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
a megoldas - mint mindenre mindignuevo_ericco írta: Ha már autós topic, lehet valaki már találkozott ezzel a hibával (2.0 TDCi):
P244C - nem elég magas a kipufogógáz hőmérséklete ahhoz, hogy beinduljon a DPF öntisztítása.
A neten található megoldások 90%-a ilyenkor egy befecskendező cserét, plusz DPF átmosást ajánl. Ez megtörtént (az autó átment a műszakin is, kipufogógázok értéke normális), de kb. 100 km múlva visszajött a hiba. Lehet már valaki a fórumról találkozott ezzel a hibával, és sikerült megoldania. Köszi.


hatha egyszer mar erzed akkor, hogy eletben vagy

thereisonly1ronaldo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 16 regisztrált és 0 vendég