ma fel kezuket a serlegre tehettek volna, de igy meg 4 korrel a vege elott jol osszerazodott az elso harmas, raisen pulzusa egekben.realbeckham írta: Karimnak milyen tekintélyt parancsolo haja van![]()

HozzászólásSzerző: 'shutterisland » 2025. május 7., szerda 20:59
ma fel kezuket a serlegre tehettek volna, de igy meg 4 korrel a vege elott jol osszerazodott az elso harmas, raisen pulzusa egekben.realbeckham írta: Karimnak milyen tekintélyt parancsolo haja van![]()
HozzászólásSzerző: realbeckham » 2025. május 7., szerda 20:33
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2025. május 7., szerda 8:38
Mit lovagolsz ezen? Szokasos rej baromsag.gutihaz14 írta:nem derült kigutihaz14 írta:
tehat akkor nem bajnok meg? miert irod hogy bajnok?![]()
HozzászólásSzerző: gutihaz14 » 2025. május 7., szerda 8:38
nem derült kigutihaz14 írta:tehat akkor nem bajnok meg? miert irod hogy bajnok?_Bushido_ írta: 16/17 után lett újra a Basel a bajnok.
Shaqiri nagy szerepet vállalt benne!
Nyáron tért vissza hozzájuk.
Középpályásként 30 bajnokin 15 gól, 20 gólpassz!! Utolsó meccsen gól, 3 gp.
Svájci kupában is döntősök.
HozzászólásSzerző: gutihaz14 » 2025. május 6., kedd 8:43
tehat akkor nem bajnok meg? miert irod hogy bajnok?_Bushido_ írta: 16/17 után lett újra a Basel a bajnok.
Shaqiri nagy szerepet vállalt benne!
Nyáron tért vissza hozzájuk.
Középpályásként 30 bajnokin 15 gól, 20 gólpassz!! Utolsó meccsen gól, 3 gp.
Svájci kupában is döntősök.
HozzászólásSzerző: ferni » 2025. május 5., hétfő 23:57
Még van 4 forduló hátra és 9 pont az előny._Bushido_ írta: 16/17 után lett újra a Basel a bajnok.
Shaqiri nagy szerepet vállalt benne!
Nyáron tért vissza hozzájuk.
Középpályásként 30 bajnokin 15 gól, 20 gólpassz!! Utolsó meccsen gól, 3 gp.
Svájci kupában is döntősök.
HozzászólásSzerző: _Bushido_ » 2025. május 5., hétfő 23:49
HozzászólásSzerző: IdentitásbólGyőzelem » 2025. május 5., hétfő 10:19
dortev írta:Milyen vezetési élmény van városban, autópályán, főutakon, autóutakon? Ezt az érvet sosem értettem, pedig az első autóm anno egy hot hatch volt, mert benyaltam ezt a vezetési élmény dumát. Hát valóban nagy élmény városban kuplungozni, autópályán meg tartani az irányt.hehetheoriginal írta: Abszolut mellebeszelsz a temanak.
Vezetesi elmeny kifejezes mond valamit?
Mikor rendes bmwrol beszelek, nem a 120as 4hengeres dizel a tema.....
Mint ahogy az analogianal maradva, ezerszer inkabb egy olyan extratehetseget nezek, aki egyedulallo tudasu, de csak neha jon ki belole pl serules miatt, minthogy sok tucat atlagos sablonemberrel basszam el az idom nezokent. De ugye kinek mi, vkinek az nedvesit be, hogy vki sokat tud edzeni![]()
Számomra a jó vezetési élmény mindennapi körülmények között a kényelem, jó futómű, jó hangszigetelés, és hogy nem kell váltanom, ilyesmik. Ezekben meg nem a BMW a legjobb. Mondjuk én nem is szeretem az autókat a valóságban.
Van, mert muszáj, ha meg muszáj, akkor már legyen komfortos és megbízható, többi 31 évesen már nem érdekel. Cserébe az évek során összeraktam egy elég komoly sim riget, ott több vezetési élményt kaptam, mint városban, pályán bármikor, mindezt egy viszonylag olcsó autó áráért.
HozzászólásSzerző: mentamas » 2025. május 5., hétfő 9:15
Szerintem sokan elismerik itt Dembélé tehetségét – engem is beleértve –, viszont sokan örülnek annak is, hogy nem nálunk játszikhehetheoriginal írta:pont errol beszeltem, te magad irtad le most.A közúti közlekedés számomra funkció, a jogsi megszerzését követő lelkesedés lecsengése után ráadásul egy unalmas funkció, amin csak túl akarok esni.
pont az ilyenek - nem te konkretan - nem ertik azt se, hogy egy top dembele inkabb nezheto, latvanyos es nezokent sokkal jobb, mint egy akarmilyen atlagos kepessegu, de mindig rendelkezesre allo arc.
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 5., hétfő 9:02
pont errol beszeltem, te magad irtad le most.A közúti közlekedés számomra funkció, a jogsi megszerzését követő lelkesedés lecsengése után ráadásul egy unalmas funkció, amin csak túl akarok esni.
HozzászólásSzerző: dortev » 2025. május 5., hétfő 8:57
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 5., hétfő 8:07
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2025. május 5., hétfő 7:40
A kerdesre elfelejtettel valaszolnihehetheoriginal írta: A legfontosabb viszont, hogy a szimulatorod 100% megbízható. Csak az szamit![]()
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 5., hétfő 4:44
HozzászólásSzerző: dortev » 2025. május 5., hétfő 0:49
Milyen vezetési élmény van városban, autópályán, főutakon, autóutakon? Ezt az érvet sosem értettem, pedig az első autóm anno egy hot hatch volt, mert benyaltam ezt a vezetési élmény dumát. Hát valóban nagy élmény városban kuplungozni, autópályán meg tartani az irányt.hehetheoriginal írta: Abszolut mellebeszelsz a temanak.
Vezetesi elmeny kifejezes mond valamit?
Mikor rendes bmwrol beszelek, nem a 120as 4hengeres dizel a tema.....
Mint ahogy az analogianal maradva, ezerszer inkabb egy olyan extratehetseget nezek, aki egyedulallo tudasu, de csak neha jon ki belole pl serules miatt, minthogy sok tucat atlagos sablonemberrel basszam el az idom nezokent. De ugye kinek mi, vkinek az nedvesit be, hogy vki sokat tud edzeni![]()
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 5., hétfő 0:34
Tehetseg: neymar abszolút no1, utana pato, es a franciaul beszelokfilatáska írta: Amúgy hehe már akartam kérdezni, hogy te hogyan rangsorolnád és pontszámoznád tehetség/potenciál alapján a következőket: Neymar, Bappe, Dembele, Pato és Hazard.
R9-et vegyük 100-nak.
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 5., hétfő 0:26
Abszolut mellebeszelsz a temanak.dortev írta:Mert az ember nem racionális lény, a legtöbben nem is informált fogyasztók, azt veszik, ami szem előtt van, és a Prius egyébként sem a BMW-vel versenyez, az a Lexus. Ahol a megbízhatóság kulcsfontosságú, ott viszont a Prius tarolt. Nem véletlenül lett ez a definitív taxis és Uber autó, mert a HSD rendszer gyakorlatilag elpusztíthatatlan. Plusz az átlagos európai fogyasztó inkább dízellel próbál takarékoskodni, nem hibriddel.hehetheoriginal írta: Nem a megbizhatosag a lenyeg, erre probaltam utalni.
Amugy akkor vajon miert van annyi mazochista szerte a vilagon, aki inkabb bmwt hajt egy prius helyett pl? Erthetetlen......![]()
És hogy Európában miért sokkal népszerűbb a BMW, mint a Lexus?
– Európai gyártó, akik már a 20-as évek óta jelen vannak, a Lexus a 90-es években jelent meg új szereplőként
– Márkahűség, ami tökéletes példa az irracionalitásra
– Sokan szeretik a sportosságot, míg a Lexusnak hagyományosan egy érettebb profilja van, a HSD például minden, csak nem sportos
– Az emberek szeretik a „morci” autókat, egyfajta pénisznövelő értékként kezelik az erőltetett agresszív vonalvezetést, a Volvo többek között azért is visszafogottabb népszerűségben, mert nem ez a stílus profilja
– Európa szereti a dízeleket, más kontinenseken viszont nem túl elterjedt személyautók esetén, emiatt a Lexusnál sem
– A Lexus hagyományosan drágább belépő a prémium szegmensbe
– A BMW kereskedői hálozata sokkal kiterjedtebb Európában, jobban az ember szeme előtt van a brand, tipikus „azt veszi a fogyasztó, amit lát” eset
– Az BMW-k presztízsértéke, viszonylag friss viszonteladási értéke magasabb, míg a Lexus értéktartása inkább hosszabb távon jön ki, amikor a BMW-t már gombokért hajigálják az emberekhez, erről pedig sokan nem tudnak, hiszen eleve nem elterjedt márka
HozzászólásSzerző: Steve » 2025. május 5., hétfő 0:21
Team Hehe. Anno a BMW F11 520d-m a mai napig legjobb kocsim volt!hehetheoriginal írta:Nem a megbizhatosag a lenyeg, erre probaltam utalni.dortev írta:
Szerintem a lelakott, ezer éves olcsó import BMW-kre gondolt, amit gyenge villantási kísérletként megvásárol sok hülyegyerek, aztán ötezerért csurgatják bele a benzint/dízelt a kúton, olajcserét sosem lát az autó, vagy úgy egyáltalán karbantartást, de annál több gondot fordít a tulaj az Aliexpressről rendelt gagyi M-es matricák elhelyezésére. Remy elég naivan feltételezte a szerelőket.Az utakat elnézve, szerelőhöz akkor kerülnek, ha az egy haver, és hobbiból „ért az ótókhoz”.
Nem mintha amúgy az aktuális BMW modellek a megbízhatósággal tűnnének ki. A független felméréseken (pl. Consumer Reports, J.D. Power) a BMW modellek nem igazán tartoznak a legmegbízhatóbbak közé, inkább a középmezőnyben vagy kissé alatta szerepelnek; ha a prémium szegmenst nézzük, akkor abban tükörsimán a Lexus szokott szerepelni a legjobban, a HSD rendszert nagyon jól megtervezte a Toyota, és alapvetően elég konzervatív felfogásúak az új, bizonyítatlan fejlesztések bevezetését illetően, sokkal inkább a kiforrott technológiákat preferálják.
Amugy akkor vajon miert van annyi mazochista szerte a vilagon, aki inkabb bmwt hajt egy prius helyett pl? Erthetetlen......![]()
HozzászólásSzerző: dortev » 2025. május 5., hétfő 0:19
Mert az ember nem racionális lény, a legtöbben nem is informált fogyasztók, azt veszik, ami szem előtt van, és a Prius egyébként sem a BMW-vel versenyez, az a Lexus. Ahol a megbízhatóság kulcsfontosságú, ott viszont a Prius tarolt. Nem véletlenül lett ez a definitív taxis és Uber autó, mert a HSD rendszer gyakorlatilag elpusztíthatatlan. Plusz az átlagos európai fogyasztó inkább dízellel próbál takarékoskodni, nem hibriddel.hehetheoriginal írta: Nem a megbizhatosag a lenyeg, erre probaltam utalni.
Amugy akkor vajon miert van annyi mazochista szerte a vilagon, aki inkabb bmwt hajt egy prius helyett pl? Erthetetlen......![]()
HozzászólásSzerző: filatáska » 2025. május 5., hétfő 0:15
Jelenlévő fórumozók: 5 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem