A kerdesre elfelejtettel valaszolnihehetheoriginal írta: A legfontosabb viszont, hogy a szimulatorod 100% megbízható. Csak az szamit![]()

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2025. május 5., hétfő 7:40
A kerdesre elfelejtettel valaszolnihehetheoriginal írta: A legfontosabb viszont, hogy a szimulatorod 100% megbízható. Csak az szamit![]()
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 5., hétfő 4:44
HozzászólásSzerző: dortev » 2025. május 5., hétfő 0:49
Milyen vezetési élmény van városban, autópályán, főutakon, autóutakon? Ezt az érvet sosem értettem, pedig az első autóm anno egy hot hatch volt, mert benyaltam ezt a vezetési élmény dumát. Hát valóban nagy élmény városban kuplungozni, autópályán meg tartani az irányt.hehetheoriginal írta: Abszolut mellebeszelsz a temanak.
Vezetesi elmeny kifejezes mond valamit?
Mikor rendes bmwrol beszelek, nem a 120as 4hengeres dizel a tema.....
Mint ahogy az analogianal maradva, ezerszer inkabb egy olyan extratehetseget nezek, aki egyedulallo tudasu, de csak neha jon ki belole pl serules miatt, minthogy sok tucat atlagos sablonemberrel basszam el az idom nezokent. De ugye kinek mi, vkinek az nedvesit be, hogy vki sokat tud edzeni![]()
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 5., hétfő 0:34
Tehetseg: neymar abszolút no1, utana pato, es a franciaul beszelokfilatáska írta: Amúgy hehe már akartam kérdezni, hogy te hogyan rangsorolnád és pontszámoznád tehetség/potenciál alapján a következőket: Neymar, Bappe, Dembele, Pato és Hazard.
R9-et vegyük 100-nak.
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 5., hétfő 0:26
Abszolut mellebeszelsz a temanak.dortev írta:Mert az ember nem racionális lény, a legtöbben nem is informált fogyasztók, azt veszik, ami szem előtt van, és a Prius egyébként sem a BMW-vel versenyez, az a Lexus. Ahol a megbízhatóság kulcsfontosságú, ott viszont a Prius tarolt. Nem véletlenül lett ez a definitív taxis és Uber autó, mert a HSD rendszer gyakorlatilag elpusztíthatatlan. Plusz az átlagos európai fogyasztó inkább dízellel próbál takarékoskodni, nem hibriddel.hehetheoriginal írta: Nem a megbizhatosag a lenyeg, erre probaltam utalni.
Amugy akkor vajon miert van annyi mazochista szerte a vilagon, aki inkabb bmwt hajt egy prius helyett pl? Erthetetlen......![]()
És hogy Európában miért sokkal népszerűbb a BMW, mint a Lexus?
– Európai gyártó, akik már a 20-as évek óta jelen vannak, a Lexus a 90-es években jelent meg új szereplőként
– Márkahűség, ami tökéletes példa az irracionalitásra
– Sokan szeretik a sportosságot, míg a Lexusnak hagyományosan egy érettebb profilja van, a HSD például minden, csak nem sportos
– Az emberek szeretik a „morci” autókat, egyfajta pénisznövelő értékként kezelik az erőltetett agresszív vonalvezetést, a Volvo többek között azért is visszafogottabb népszerűségben, mert nem ez a stílus profilja
– Európa szereti a dízeleket, más kontinenseken viszont nem túl elterjedt személyautók esetén, emiatt a Lexusnál sem
– A Lexus hagyományosan drágább belépő a prémium szegmensbe
– A BMW kereskedői hálozata sokkal kiterjedtebb Európában, jobban az ember szeme előtt van a brand, tipikus „azt veszi a fogyasztó, amit lát” eset
– Az BMW-k presztízsértéke, viszonylag friss viszonteladási értéke magasabb, míg a Lexus értéktartása inkább hosszabb távon jön ki, amikor a BMW-t már gombokért hajigálják az emberekhez, erről pedig sokan nem tudnak, hiszen eleve nem elterjedt márka
HozzászólásSzerző: Steve » 2025. május 5., hétfő 0:21
Team Hehe. Anno a BMW F11 520d-m a mai napig legjobb kocsim volt!hehetheoriginal írta:Nem a megbizhatosag a lenyeg, erre probaltam utalni.dortev írta:
Szerintem a lelakott, ezer éves olcsó import BMW-kre gondolt, amit gyenge villantási kísérletként megvásárol sok hülyegyerek, aztán ötezerért csurgatják bele a benzint/dízelt a kúton, olajcserét sosem lát az autó, vagy úgy egyáltalán karbantartást, de annál több gondot fordít a tulaj az Aliexpressről rendelt gagyi M-es matricák elhelyezésére. Remy elég naivan feltételezte a szerelőket.Az utakat elnézve, szerelőhöz akkor kerülnek, ha az egy haver, és hobbiból „ért az ótókhoz”.
Nem mintha amúgy az aktuális BMW modellek a megbízhatósággal tűnnének ki. A független felméréseken (pl. Consumer Reports, J.D. Power) a BMW modellek nem igazán tartoznak a legmegbízhatóbbak közé, inkább a középmezőnyben vagy kissé alatta szerepelnek; ha a prémium szegmenst nézzük, akkor abban tükörsimán a Lexus szokott szerepelni a legjobban, a HSD rendszert nagyon jól megtervezte a Toyota, és alapvetően elég konzervatív felfogásúak az új, bizonyítatlan fejlesztések bevezetését illetően, sokkal inkább a kiforrott technológiákat preferálják.
Amugy akkor vajon miert van annyi mazochista szerte a vilagon, aki inkabb bmwt hajt egy prius helyett pl? Erthetetlen......![]()
HozzászólásSzerző: dortev » 2025. május 5., hétfő 0:19
Mert az ember nem racionális lény, a legtöbben nem is informált fogyasztók, azt veszik, ami szem előtt van, és a Prius egyébként sem a BMW-vel versenyez, az a Lexus. Ahol a megbízhatóság kulcsfontosságú, ott viszont a Prius tarolt. Nem véletlenül lett ez a definitív taxis és Uber autó, mert a HSD rendszer gyakorlatilag elpusztíthatatlan. Plusz az átlagos európai fogyasztó inkább dízellel próbál takarékoskodni, nem hibriddel.hehetheoriginal írta: Nem a megbizhatosag a lenyeg, erre probaltam utalni.
Amugy akkor vajon miert van annyi mazochista szerte a vilagon, aki inkabb bmwt hajt egy prius helyett pl? Erthetetlen......![]()
HozzászólásSzerző: filatáska » 2025. május 5., hétfő 0:15
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 5., hétfő 0:09
HozzászólásSzerző: Remy » 2025. május 4., vasárnap 23:45
Amiért valaki hegyezi a Pato, Neymar, Dembele féle emberekre.hehetheoriginal írta:Nem a megbizhatosag a lenyeg, erre probaltam utalni.dortev írta:
Szerintem a lelakott, ezer éves olcsó import BMW-kre gondolt, amit gyenge villantási kísérletként megvásárol sok hülyegyerek, aztán ötezerért csurgatják bele a benzint/dízelt a kúton, olajcserét sosem lát az autó, vagy úgy egyáltalán karbantartást, de annál több gondot fordít a tulaj az Aliexpressről rendelt gagyi M-es matricák elhelyezésére. Remy elég naivan feltételezte a szerelőket.Az utakat elnézve, szerelőhöz akkor kerülnek, ha az egy haver, és hobbiból „ért az ótókhoz”.
Nem mintha amúgy az aktuális BMW modellek a megbízhatósággal tűnnének ki. A független felméréseken (pl. Consumer Reports, J.D. Power) a BMW modellek nem igazán tartoznak a legmegbízhatóbbak közé, inkább a középmezőnyben vagy kissé alatta szerepelnek; ha a prémium szegmenst nézzük, akkor abban tükörsimán a Lexus szokott szerepelni a legjobban, a HSD rendszert nagyon jól megtervezte a Toyota, és alapvetően elég konzervatív felfogásúak az új, bizonyítatlan fejlesztések bevezetését illetően, sokkal inkább a kiforrott technológiákat preferálják.
Amugy akkor vajon miert van annyi mazochista szerte a vilagon, aki inkabb bmwt hajt egy prius helyett pl? Erthetetlen......![]()
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 4., vasárnap 23:43
Nem a megbizhatosag a lenyeg, erre probaltam utalni.dortev írta:Szerintem a lelakott, ezer éves olcsó import BMW-kre gondolt, amit gyenge villantási kísérletként megvásárol sok hülyegyerek, aztán ötezerért csurgatják bele a benzint/dízelt a kúton, olajcserét sosem lát az autó, vagy úgy egyáltalán karbantartást, de annál több gondot fordít a tulaj az Aliexpressről rendelt gagyi M-es matricák elhelyezésére. Remy elég naivan feltételezte a szerelőket.hehetheoriginal írta: Volt mar valaha bmw-d?
Nem vmi fapad szar, hanem rendes.
Csak kerdezem, hogy tudjam tudod-e mirol beszelsz![]()
Az utakat elnézve, szerelőhöz akkor kerülnek, ha az egy haver, és hobbiból „ért az ótókhoz”.
Nem mintha amúgy az aktuális BMW modellek a megbízhatósággal tűnnének ki. A független felméréseken (pl. Consumer Reports, J.D. Power) a BMW modellek nem igazán tartoznak a legmegbízhatóbbak közé, inkább a középmezőnyben vagy kissé alatta szerepelnek; ha a prémium szegmenst nézzük, akkor abban tükörsimán a Lexus szokott szerepelni a legjobban, a HSD rendszert nagyon jól megtervezte a Toyota, és alapvetően elég konzervatív felfogásúak az új, bizonyítatlan fejlesztések bevezetését illetően, sokkal inkább a kiforrott technológiákat preferálják.
HozzászólásSzerző: dortev » 2025. május 4., vasárnap 23:23
Szerintem a lelakott, ezer éves olcsó import BMW-kre gondolt, amit gyenge villantási kísérletként megvásárol sok hülyegyerek, aztán ötezerért csurgatják bele a benzint/dízelt a kúton, olajcserét sosem lát az autó, vagy úgy egyáltalán karbantartást, de annál több gondot fordít a tulaj az Aliexpressről rendelt gagyi M-es matricák elhelyezésére. Remy elég naivan feltételezte a szerelőket.hehetheoriginal írta: Volt mar valaha bmw-d?
Nem vmi fapad szar, hanem rendes.
Csak kerdezem, hogy tudjam tudod-e mirol beszelsz![]()
HozzászólásSzerző: cart » 2025. május 4., vasárnap 22:32
HozzászólásSzerző: ziro4vr » 2025. május 4., vasárnap 22:05
Ja, max egy CéRonaldo.hehetheoriginal írta: Mas meg akarmennyit edz, dolgozik, gyakorol, barmit csinal, lofasz nem lesz.
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 4., vasárnap 22:04
HozzászólásSzerző: Remy » 2025. május 4., vasárnap 21:54
Mint a 20 éves, aki megveszi az első BMW-jét. Ha épp nincs szerelőnél, amúgy tök jó verda.ziro4vr írta: Mikor épp egészséges, mikor épp mentálisan oké, mikor épp adja neki, ez a legszűkebb elit szinten kb 8ból 2 szezon.![]()
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 4., vasárnap 21:33
HozzászólásSzerző: ziro4vr » 2025. május 4., vasárnap 21:21
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2025. május 4., vasárnap 21:14
Barcolat akartal mondani, mert dembele mar dortmund ota vilagklasszis, es legszukebb elit, mikor epp egészséges.ziro4vr írta: Egyértelműen ő ott a real deal, nem a kiugró szezonos (idény tényleg fasza Dembelé de hol lesz jövőre? Vszeg mint Raphinha, ott) haverja.
HozzászólásSzerző: realmadrid95 » 2025. május 4., vasárnap 21:13
Doue mar tavaly is bomba volt, nem veletlenul harcolt ilyen kemenyen erte a Bayern.realbeckham írta: Ezen a desire douen csak amulok es bamulok.De régen láttam már ennyire könnyed, ösztönös, "skilles" játékost, aki szórakoztat. Örülök, hogy idén feltűnt ez a srác.
Jelenlévő fórumozók: 0 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem