Szerintem pont Baku az, ami jó. Az első szektor elég izgalmas és előzési lehetőség is van az első drs zóna végén, az az utáni egyenes végén és az az utáni egyenes végén is (itt a kanyar maga már a 2. szektor része). A második szektor kicsit roszab versenyzést hoz, de ott is van 1 előzési zóna, a vár előtt. plusz szerintem ez az egyik legszebb F-1 pálya rész az egész naptárban. 3. szektor pedig jól eltalált gyorsulási verseny, amiben benne vannak a kikerülések, de több látványos versenyzést hoz, mint a legtöbb célegyenes a szezonban.nuevo_ericco írta:Ahogy Monacóban és Bakuban.wZoLee7 írta: Gyors kanyarok és irtó szűk, lassú sikánok keveréke, ergó alig lehet majd előzni![]()
Hogy vitték volna be a városba? A város biztos nem engedné, ahogy a koncetrjeinket sem engedik, ahogy problémáztak azon, hogy fog kinézni a stadion, minden bajuk van a fejlődéssel és a lehetőségekkel...Hogy ezek lezárják a város egy részét az F1 miatt? Majd ha fagy...
A városi, utcai versenyeknek nem látom értelmét, csak akkor, ha legalább a környezet festői. Ez a valenciai pálya 2.0-s verziója, kb. addig is lesz a naptárban.
Összegezve semmi közöset nem látok Bakuban és Monacoban azon kívül, hogy városi pálya mind a kettő.


