Egyébként vannak közszolgáltatások, amik profitábilisak, persze nem közvetlenül mérhető ez a profit. De például ha egy ország befektet az közoktatásba folyamatosan, hogy az naprakész, versenyképes tudással lássa el a benne tanulókat, akkor az onnan kikerülő pályakezdők hozzájárulnak a tudásukkal a gazdasághoz, GDP-hez. Tehát valahogy azért mégiscsak profitálna belőle az ország.BlancoMark írta:Ez az ember teljesen elvesztette a valóságérzetét, azt mondja, hogy a közszolgáltatások viszik a pénzt ezért nem fektetnek bele. Te jó ég, miért is várja a közszolgáltatásoktól, hogy profitábilisak legyenek? A neoliberális atyaúristenit.ferni írta: Vitya-Vitya....
14 év után is mindenki is hibás, hogy állítólag nincs pénz semmire, de hogy megint végignézzük bambán, hogy mekkora rablást követnek el a pályaudvarokkal is... Komédia.
![]()
Dehát ki vagyok én, hogy bölcs vezérünket megkérdőjelezzem.
Aztán ki tudja, lehet még a vasút is képes lenne profitot termelni, ha minőségi lenne a szolgáltatás, és ezáltal több ember választaná az autója helyett


