
OFF
Re: OFF
Inkább benzin, automata. A skoda ambiton jó, de inkább adj le a kategóriából (superb) és legyen kevesebb km.
-
- Hozzászólások: 2289
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
- Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
- Kedvenc csapatod: csakamadrid.
Re: OFF
Erre vegyel egy elektromost. Benzinesek kozott sem uszod meg a problemakat, mert a mai turbos motorok ugyanugy szenvednek, ha rovid tavokra hasznaljak. Ha jo aron hozzajutsz, jo allapotban van es ralocsolsz kb. 1m korul, akkor a dizellel is el leszel jo sokaig. De akkor ki kell cserelni a teljes uzemanyagrendszert.gutihaz14 írta: főleg bp-n használnám, párszor évente balaton és egyéb vidéki helyek,
regenerálódásnak ez mennyire szar így a városi autókázás?
Az 1.6 CRTDI-vel mentem par hosszabb utat, eleg korrektul tud fogyasztani, de 130 korul erezhetoen elfogy az ero belole es eleg hangos lett. En 2.0 CRTDI-t keresnek, a nagyobb kasztnihoz kell a tobb ero, hogy kenyelmesen lehessen utazni.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Szerintem halál. Főleg a rövid utak.gutihaz14 írta: főleg bp-n használnám, párszor évente balaton és egyéb vidéki helyek,
regenerálódásnak ez mennyire szar így a városi autókázás?
Nekem 2.0 crtdi van, városban 150-180kmenként regenerál(na). Kint 500-600. Nem szereti.
Re: OFF
főleg bp-n használnám, párszor évente balaton és egyéb vidéki helyek,
regenerálódásnak ez mennyire szar így a városi autókázás?
regenerálódásnak ez mennyire szar így a városi autókázás?
valamelyik univerzumban:
----------------tbo---------------
hakimi-militao-rüdiger-davies---
camavinga-tchouaméni-bellingham
---brahim-haaland-mbappe---
edzo: xabi apo

----------------tbo---------------
hakimi-militao-rüdiger-davies---
camavinga-tchouaméni-bellingham
---brahim-haaland-mbappe---
edzo: xabi apo
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Mindig van másgutihaz14 írta:ja most utánanéztem és az ambition nem az alja. az a 2. szint. az active az alap.Nika91127 írta:
Érdemes nem ambitiont venni.
Próbáld ki, ha elég neked az 1.6, és nagyon olcsó, lekövethető szerviz+számlák, akkor megvehető.
ez van, vagy jó az ambition nekem vagy nincs más![]()

Ki kell próbálni, bele kell ülni. Nem lesz egy erős tank, de nagy és eljársz majd vele 5-5.5 liter go-val.
Re: OFF
ja most utánanéztem és az ambition nem az alja. az a 2. szint. az active az alap.Nika91127 írta:Érdemes nem ambitiont venni.gutihaz14 írta: lehetőségem van venni jól árazott 2016-os superbet, kombi 290k km vagy sedan 250k km-rel.
manuál 6 seb váltó. ambition tehát alap felszereltségi szintűek.
1.6 TDI mindkettő. van valakinek jó/rossz tapasztalata ezekkel?
Próbáld ki, ha elég neked az 1.6, és nagyon olcsó, lekövethető szerviz+számlák, akkor megvehető.
ez van, vagy jó az ambition nekem vagy nincs más

valamelyik univerzumban:
----------------tbo---------------
hakimi-militao-rüdiger-davies---
camavinga-tchouaméni-bellingham
---brahim-haaland-mbappe---
edzo: xabi apo

----------------tbo---------------
hakimi-militao-rüdiger-davies---
camavinga-tchouaméni-bellingham
---brahim-haaland-mbappe---
edzo: xabi apo
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Érdemes nem ambitiont venni.gutihaz14 írta: lehetőségem van venni jól árazott 2016-os superbet, kombi 290k km vagy sedan 250k km-rel.
manuál 6 seb váltó. ambition tehát alap felszereltségi szintűek.
1.6 TDI mindkettő. van valakinek jó/rossz tapasztalata ezekkel?
Próbáld ki, ha elég neked az 1.6, és nagyon olcsó, lekövethető szerviz+számlák, akkor megvehető.
Re: OFF
Sokszor ki volt vesézve ez az auto tema itt. Kinek a pap kinek a paplan. Ha szerencséd van, ezek olyan kocsik amik túl vannak 1-2 nagyobb javításon ennyi kmrel
Csak a szokásos szutyok dizel problemak. Cr rendszer komplett plusz dpf, olyan zsákbamacska ez, nem lehet jót tanácsolni. Én biztos nem adnék ennyi kmrel, 10éves kocsiért 5-6milliót(tippcsak)
Csak a szokásos szutyok dizel problemak. Cr rendszer komplett plusz dpf, olyan zsákbamacska ez, nem lehet jót tanácsolni. Én biztos nem adnék ennyi kmrel, 10éves kocsiért 5-6milliót(tippcsak)
Re: OFF
lehetőségem van venni jól árazott 2016-os superbet, kombi 290k km vagy sedan 250k km-rel.
manuál 6 seb váltó. ambition tehát alap felszereltségi szintűek.
1.6 TDI mindkettő. van valakinek jó/rossz tapasztalata ezekkel?
manuál 6 seb váltó. ambition tehát alap felszereltségi szintűek.
1.6 TDI mindkettő. van valakinek jó/rossz tapasztalata ezekkel?
valamelyik univerzumban:
----------------tbo---------------
hakimi-militao-rüdiger-davies---
camavinga-tchouaméni-bellingham
---brahim-haaland-mbappe---
edzo: xabi apo

----------------tbo---------------
hakimi-militao-rüdiger-davies---
camavinga-tchouaméni-bellingham
---brahim-haaland-mbappe---
edzo: xabi apo
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Hát... autó és autó féktávja közt is nagy a különbség. És azért a magyar műszaki tudjuk milyen korrput.Marky írta:Mindketto szabalytalan, az egyiknek az utra se lenne szabad gurulnia, a masiknak pedig versenypalyan a helye, nem kozuton.Nika91127 írta: Szerintem az autók "karbantartásától" is függ, hogy mennyi a fékút.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.
Viszont muszakilag a kozlekedesre alkalmas autoval 50-nel sokkal rovidebb uton lehet 0-ra fekezni, mint 70-rol. Ez teny, a fizikat nem lehet meghazudtolni, meg a nagy Elon Musknak sem sikerul![]()
Az utobbi idoben szerencsere mar nem kell napi szinten autoznom, de meg igy is eleg gyakori az olyan szituacio, amikor a "forgalom ritmusaval gyorshajto" csak azert nem tori romma magat, vagy a kornyezetet, mert en a szabalykoveto beengedem magam ele, vagy esetleg fekezek is.
Az autopalyak is veszelyes helyek, de az 1-2-3 szamjegyu kozutakon konkretan halalfelelmem van, mert mindent en se tudok kivedeni.
Az a baj, hogy a szabalyokat nem a buntetessel lehet betartatni, hanem azzal, ha az uj belepok mar eleve nem is szegik meg azokat. Ehhez viszont tarsadalmi szintu valtozas kene, mert jelenleg a szabalyok csak disznek vannak, legyen az KRESZ, adozas, vagy barmi.
-
- Hozzászólások: 2289
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
- Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
- Kedvenc csapatod: csakamadrid.
Re: OFF
Mindketto szabalytalan, az egyiknek az utra se lenne szabad gurulnia, a masiknak pedig versenypalyan a helye, nem kozuton.Nika91127 írta: Szerintem az autók "karbantartásától" is függ, hogy mennyi a fékút.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.
Viszont muszakilag a kozlekedesre alkalmas autoval 50-nel sokkal rovidebb uton lehet 0-ra fekezni, mint 70-rol. Ez teny, a fizikat nem lehet meghazudtolni, meg a nagy Elon Musknak sem sikerul

Az utobbi idoben szerencsere mar nem kell napi szinten autoznom, de meg igy is eleg gyakori az olyan szituacio, amikor a "forgalom ritmusaval gyorshajto" csak azert nem tori romma magat, vagy a kornyezetet, mert en a szabalykoveto beengedem magam ele, vagy esetleg fekezek is.
Az autopalyak is veszelyes helyek, de az 1-2-3 szamjegyu kozutakon konkretan halalfelelmem van, mert mindent en se tudok kivedeni.
Az a baj, hogy a szabalyokat nem a buntetessel lehet betartatni, hanem azzal, ha az uj belepok mar eleve nem is szegik meg azokat. Ehhez viszont tarsadalmi szintu valtozas kene, mert jelenleg a szabalyok csak disznek vannak, legyen az KRESZ, adozas, vagy barmi.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68327
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Akkor tedd a 80 eves öregembert a Q5os audiba, ahol serthetetlennek erzi magat (mint a suv vezeto nok tobbsege), engedd neki, hogy 80nal menjen, premium gumival, evszaknak megfeleoen.Nika91127 írta: Szerintem az autók "karbantartásától" is függ, hogy mennyi a fékút.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.
Inkabb a 80 eves suzukis jojjon nekem 50nel, mint a 80 eves Q5os audi 80nal.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: OFF
Azzal egyetértek, hogy ahol 70-el lehet menni lakott területen belül, ott nettó pofátlanság azt átlépni. Egyébként ez a fajta szabálysértés azért alakult ki, mert a köztudatban az él, hogy kb 20 km/h-val (nyilván 30-as táblánál ez nem áll már) léped túl a megengedett sebességhatárt, akkor nem fog megbüntetni a rendőr. Ezt viszont nem az egyén számlájára írnám. Nem is ő fogja ezt a viselkedést megváltoztatni.Realista24 írta:Ahogy irtam, aki 50 helyett 70nel megy, az nem fogja a 70et betartani. Ahogy nem tartja be lakott teruleten kivul sem.Nem értek egyet azzal, hogy a közlekedés ritmusa 50, hiszen 70-el mennek az emberek, és nem lehet mind türelmetlen meg hasonlók.
Azt is ki lehet jelenteni nagy általánossággal, hogy a modern autóknak rövidebb a féktávja és több biztonsági funkcióval vannak felszerelve, mint a törvényhozás idejében forgalomban lévők voltak. A kommented végét pedig szerintem nem nekem írtad.
Az auto eletkorahoz pedig: valid lenne, amit irsz, ha a geppark fiatal lenne, de nem az.
A masik ervem, hogy szamtalan helyen van 60as, 70es tabla, videki varosban, es a fovarosban is...ott sem a megengedett sebesseggel kozlekednek, hanem ugyanugy tobbel, nagyjabol annyival, ameddig elkerulheto a gyorshajtasi birsag.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Szerintem az autók "karbantartásától" is függ, hogy mennyi a fékút.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68327
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Ahogy irtam, aki 50 helyett 70nel megy, az nem fogja a 70et betartani. Ahogy nem tartja be lakott teruleten kivul sem.Nem értek egyet azzal, hogy a közlekedés ritmusa 50, hiszen 70-el mennek az emberek, és nem lehet mind türelmetlen meg hasonlók.
Azt is ki lehet jelenteni nagy általánossággal, hogy a modern autóknak rövidebb a féktávja és több biztonsági funkcióval vannak felszerelve, mint a törvényhozás idejében forgalomban lévők voltak. A kommented végét pedig szerintem nem nekem írtad.
Az auto eletkorahoz pedig: valid lenne, amit irsz, ha a geppark fiatal lenne, de nem az.
A masik ervem, hogy szamtalan helyen van 60as, 70es tabla, videki varosban, es a fovarosban is...ott sem a megengedett sebesseggel kozlekednek, hanem ugyanugy tobbel, nagyjabol annyival, ameddig elkerulheto a gyorshajtasi birsag.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: OFF
Nem értek egyet azzal, hogy a közlekedés ritmusa 50, hiszen 70-el mennek az emberek, és nem lehet mind türelmetlen meg hasonlók.Realista24 írta:A kozlekedes ritmusa az 50 lenne, de a türelmetlen ember atalakitja 70-re, 90 helyett 110-re, 130 helyett 160ra. Ezeknek, ha 70 lenne, akkor 90nel mennenek, 150 helyett meg 180nal, amig szet nem esik a haromhengeres szar alattuk.Zack írta:
Miért lenne fals? Persze, ha a jelenlegi szabályozások oldaláról nézzük igaz, amit írsz, viszont a gyakorlat azt mutatja, hogy az 50-es táblánál 70-el menők, akik a közlekedés ritmusát követik, sokkal kevésbé veszélyesek a környezetükre, mint akik, bár a szabályt betartják, megtörik a közlekedés ritmusát.
Elfogadom, hogy neked ezek a megfigyeléseid, viszont nem hiszem, hogy bármilyen információnk lenne arról, hogy általánosságban kijelenthessük, akik 70-el mennek az 50-es táblánál, azok rögtön rád is húzzák a kocsit előzés közben.
A szabályaink nem önmagukért vannak, hanem azért, hogy a közösség összessége által leginkább támogatott reálisan elvárható viselkedés normát kikényszerítsék a azokból akik ezeket a normákat nem fogadnák el maguktól. A szabályozás elég sokszor elavul, ilyenkor változtatni kell azon. Jó példa, hogy a törik tankönyvek egyre későbbi dátummal végződnek.
Nagy altalanossagban pedig azt lehet kijelenteni, hogy a fekut rovidebb 50nel, mint 70nel. Mindem mas belemagyarazas. De tudom, itt mindenki is hiperszuper biztonsagosan vezet, sebessegtol fuggetlenul, es le tud reagalni mindent ugyanugy gyorshajtas kozepette, mint a szabalyok betartasa eseten.
Azt is ki lehet jelenteni nagy általánossággal, hogy a modern autóknak rövidebb a féktávja és több biztonsági funkcióval vannak felszerelve, mint a törvényhozás idejében forgalomban lévők voltak. A kommented végét pedig szerintem nem nekem írtad.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68327
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
A kozlekedes ritmusa az 50 lenne, de a türelmetlen ember atalakitja 70-re, 90 helyett 110-re, 130 helyett 160ra. Ezeknek, ha 70 lenne, akkor 90nel mennenek, 150 helyett meg 180nal, amig szet nem esik a haromhengeres szar alattuk.Zack írta:Miért lenne fals? Persze, ha a jelenlegi szabályozások oldaláról nézzük igaz, amit írsz, viszont a gyakorlat azt mutatja, hogy az 50-es táblánál 70-el menők, akik a közlekedés ritmusát követik, sokkal kevésbé veszélyesek a környezetükre, mint akik, bár a szabályt betartják, megtörik a közlekedés ritmusát.Realista24 írta:
Fals. Azert tekinted ot a legveszelyesegbbnek, mert a sok idegbeteg ugy gondolja, hogy az ötvenes tabla a bicajosokra vonatkozik, es minden tanulovezetot ellensegnek tekint.
De tovabbmegyek, engem is, aki 80%ban betartja a sebessegkorlatozasokat egy ideje...ennyi frusztralt es barom autost, amelyik ugy eloz, hogy kozben ram akarja huzni a kormanyt meg nem lattam. A szerb kamionost, amelyik 50 centire a kocsimtol jon mogottem, mar nem is emlitem, hogy aztan megelozzon kanyarban es elottem menjen 1 km/hval tobbel, mint en.
Vagy ami ma hajnalban volt, lakott teruletre beertem ket masik autoval, es nyilvan az utolsonak nem tetszett, hogy hajnalban, szar latasi viszonyok kozott mindenki betartja az 50et, nyilvan elozni kell az ivelt uton, zebra elott.
Most akkor ki a veszelyesebb? En aki szabalyokat betartva vezetek, vagy a szerb a negyven tonnajaval, kanyarban, elozve esetleg a barom, amelyik lakott teruleten szaguldozik?
Elfogadom, hogy neked ezek a megfigyeléseid, viszont nem hiszem, hogy bármilyen információnk lenne arról, hogy általánosságban kijelenthessük, akik 70-el mennek az 50-es táblánál, azok rögtön rád is húzzák a kocsit előzés közben.
A szabályaink nem önmagukért vannak, hanem azért, hogy a közösség összessége által leginkább támogatott reálisan elvárható viselkedés normát kikényszerítsék a azokból akik ezeket a normákat nem fogadnák el maguktól. A szabályozás elég sokszor elavul, ilyenkor változtatni kell azon. Jó példa, hogy a törik tankönyvek egyre későbbi dátummal végződnek.
Nagy altalanossagban pedig azt lehet kijelenteni, hogy a fekut rovidebb 50nel, mint 70nel. Mindem mas belemagyarazas. De tudom, itt mindenki is hiperszuper biztonsagosan vezet, sebessegtol fuggetlenul, es le tud reagalni mindent ugyanugy gyorshajtas kozepette, mint a szabalyok betartasa eseten.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: OFF
Miért lenne fals? Persze, ha a jelenlegi szabályozások oldaláról nézzük igaz, amit írsz, viszont a gyakorlat azt mutatja, hogy az 50-es táblánál 70-el menők, akik a közlekedés ritmusát követik, sokkal kevésbé veszélyesek a környezetükre, mint akik, bár a szabályt betartják, megtörik a közlekedés ritmusát.Realista24 írta:Fals. Azert tekinted ot a legveszelyesegbbnek, mert a sok idegbeteg ugy gondolja, hogy az ötvenes tabla a bicajosokra vonatkozik, es minden tanulovezetot ellensegnek tekint.Megtanulja a tanuló a szabályok betartását, ezzel az ismeretanyaggal, bár ő közlekedik a szabályoknak a legmegfelelőbben, a legveszélyesebb elem lesz a forgalomban.
De tovabbmegyek, engem is, aki 80%ban betartja a sebessegkorlatozasokat egy ideje...ennyi frusztralt es barom autost, amelyik ugy eloz, hogy kozben ram akarja huzni a kormanyt meg nem lattam. A szerb kamionost, amelyik 50 centire a kocsimtol jon mogottem, mar nem is emlitem, hogy aztan megelozzon kanyarban es elottem menjen 1 km/hval tobbel, mint en.
Vagy ami ma hajnalban volt, lakott teruletre beertem ket masik autoval, es nyilvan az utolsonak nem tetszett, hogy hajnalban, szar latasi viszonyok kozott mindenki betartja az 50et, nyilvan elozni kell az ivelt uton, zebra elott.
Most akkor ki a veszelyesebb? En aki szabalyokat betartva vezetek, vagy a szerb a negyven tonnajaval, kanyarban, elozve esetleg a barom, amelyik lakott teruleten szaguldozik?
Elfogadom, hogy neked ezek a megfigyeléseid, viszont nem hiszem, hogy bármilyen információnk lenne arról, hogy általánosságban kijelenthessük, akik 70-el mennek az 50-es táblánál, azok rögtön rád is húzzák a kocsit előzés közben.
A szabályaink nem önmagukért vannak, hanem azért, hogy a közösség összessége által leginkább támogatott reálisan elvárható viselkedés normát kikényszerítsék a azokból akik ezeket a normákat nem fogadnák el maguktól. A szabályozás elég sokszor elavul, ilyenkor változtatni kell azon. Jó példa, hogy a törik tankönyvek egyre későbbi dátummal végződnek.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68327
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Fals. Azert tekinted ot a legveszelyesegbbnek, mert a sok idegbeteg ugy gondolja, hogy az ötvenes tabla a bicajosokra vonatkozik, es minden tanulovezetot ellensegnek tekint.Megtanulja a tanuló a szabályok betartását, ezzel az ismeretanyaggal, bár ő közlekedik a szabályoknak a legmegfelelőbben, a legveszélyesebb elem lesz a forgalomban.
De tovabbmegyek, engem is, aki 80%ban betartja a sebessegkorlatozasokat egy ideje...ennyi frusztralt es barom autost, amelyik ugy eloz, hogy kozben ram akarja huzni a kormanyt meg nem lattam. A szerb kamionost, amelyik 50 centire a kocsimtol jon mogottem, mar nem is emlitem, hogy aztan megelozzon kanyarban es elottem menjen 1 km/hval tobbel, mint en.
Vagy ami ma hajnalban volt, lakott teruletre beertem ket masik autoval, es nyilvan az utolsonak nem tetszett, hogy hajnalban, szar latasi viszonyok kozott mindenki betartja az 50et, nyilvan elozni kell az ivelt uton, zebra elott.
Most akkor ki a veszelyesebb? En aki szabalyokat betartva vezetek, vagy a szerb a negyven tonnajaval, kanyarban, elozve esetleg a barom, amelyik lakott teruleten szaguldozik?
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 6 regisztrált és 0 vendég