OFF

Filmek, zenék, könyvek, off... Egyszóval minden más.
Avatar
Babinho
Hozzászólások: 3619
Csatlakozott: 2013. április 18., csütörtök 15:21

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Babinho » 2024. október 8., kedd 21:38

Inkább benzin, automata. A skoda ambiton jó, de inkább adj le a kategóriából (superb) és legyen kevesebb km.

Marky
Hozzászólások: 2289
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
Kedvenc csapatod: csakamadrid.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Marky » 2024. október 8., kedd 21:37

gutihaz14 írta: főleg bp-n használnám, párszor évente balaton és egyéb vidéki helyek,

regenerálódásnak ez mennyire szar így a városi autókázás?
Erre vegyel egy elektromost. Benzinesek kozott sem uszod meg a problemakat, mert a mai turbos motorok ugyanugy szenvednek, ha rovid tavokra hasznaljak. Ha jo aron hozzajutsz, jo allapotban van es ralocsolsz kb. 1m korul, akkor a dizellel is el leszel jo sokaig. De akkor ki kell cserelni a teljes uzemanyagrendszert.

Az 1.6 CRTDI-vel mentem par hosszabb utat, eleg korrektul tud fogyasztani, de 130 korul erezhetoen elfogy az ero belole es eleg hangos lett. En 2.0 CRTDI-t keresnek, a nagyobb kasztnihoz kell a tobb ero, hogy kenyelmesen lehessen utazni.

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3638
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2024. október 8., kedd 21:27

gutihaz14 írta: főleg bp-n használnám, párszor évente balaton és egyéb vidéki helyek,

regenerálódásnak ez mennyire szar így a városi autókázás?
Szerintem halál. Főleg a rövid utak.
Nekem 2.0 crtdi van, városban 150-180kmenként regenerál(na). Kint 500-600. Nem szereti.

Avatar
gutihaz14
Hozzászólások: 7410
Csatlakozott: 2013. április 27., szombat 14:09

Re: OFF

HozzászólásSzerző: gutihaz14 » 2024. október 8., kedd 21:09

főleg bp-n használnám, párszor évente balaton és egyéb vidéki helyek,

regenerálódásnak ez mennyire szar így a városi autókázás?
valamelyik univerzumban: :box:
----------------tbo---------------
hakimi-militao-rüdiger-davies---
camavinga-tchouaméni-bellingham
---brahim-haaland-mbappe---

edzo: xabi apo

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3638
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2024. október 8., kedd 21:02

gutihaz14 írta:
Nika91127 írta:

Érdemes nem ambitiont venni.
Próbáld ki, ha elég neked az 1.6, és nagyon olcsó, lekövethető szerviz+számlák, akkor megvehető.
ja most utánanéztem és az ambition nem az alja. az a 2. szint. az active az alap.

ez van, vagy jó az ambition nekem vagy nincs más :D
Mindig van más :)
Ki kell próbálni, bele kell ülni. Nem lesz egy erős tank, de nagy és eljársz majd vele 5-5.5 liter go-val.

Avatar
gutihaz14
Hozzászólások: 7410
Csatlakozott: 2013. április 27., szombat 14:09

Re: OFF

HozzászólásSzerző: gutihaz14 » 2024. október 8., kedd 20:58

Nika91127 írta:
gutihaz14 írta: lehetőségem van venni jól árazott 2016-os superbet, kombi 290k km vagy sedan 250k km-rel.

manuál 6 seb váltó. ambition tehát alap felszereltségi szintűek.


1.6 TDI mindkettő. van valakinek jó/rossz tapasztalata ezekkel?
Érdemes nem ambitiont venni.
Próbáld ki, ha elég neked az 1.6, és nagyon olcsó, lekövethető szerviz+számlák, akkor megvehető.
ja most utánanéztem és az ambition nem az alja. az a 2. szint. az active az alap.

ez van, vagy jó az ambition nekem vagy nincs más :D
valamelyik univerzumban: :box:
----------------tbo---------------
hakimi-militao-rüdiger-davies---
camavinga-tchouaméni-bellingham
---brahim-haaland-mbappe---

edzo: xabi apo

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3638
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2024. október 8., kedd 20:54

gutihaz14 írta: lehetőségem van venni jól árazott 2016-os superbet, kombi 290k km vagy sedan 250k km-rel.

manuál 6 seb váltó. ambition tehát alap felszereltségi szintűek.


1.6 TDI mindkettő. van valakinek jó/rossz tapasztalata ezekkel?
Érdemes nem ambitiont venni.
Próbáld ki, ha elég neked az 1.6, és nagyon olcsó, lekövethető szerviz+számlák, akkor megvehető.

Avatar
Yazid
Hozzászólások: 4290
Csatlakozott: 2013. május 2., csütörtök 8:57
Kedvenc játékosaid: Zidane

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Yazid » 2024. október 8., kedd 20:39

Sokszor ki volt vesézve ez az auto tema itt. Kinek a pap kinek a paplan. Ha szerencséd van, ezek olyan kocsik amik túl vannak 1-2 nagyobb javításon ennyi kmrel

Csak a szokásos szutyok dizel problemak. Cr rendszer komplett plusz dpf, olyan zsákbamacska ez, nem lehet jót tanácsolni. Én biztos nem adnék ennyi kmrel, 10éves kocsiért 5-6milliót(tippcsak)

Avatar
gutihaz14
Hozzászólások: 7410
Csatlakozott: 2013. április 27., szombat 14:09

Re: OFF

HozzászólásSzerző: gutihaz14 » 2024. október 8., kedd 20:29

lehetőségem van venni jól árazott 2016-os superbet, kombi 290k km vagy sedan 250k km-rel.

manuál 6 seb váltó. ambition tehát alap felszereltségi szintűek.


1.6 TDI mindkettő. van valakinek jó/rossz tapasztalata ezekkel?
valamelyik univerzumban: :box:
----------------tbo---------------
hakimi-militao-rüdiger-davies---
camavinga-tchouaméni-bellingham
---brahim-haaland-mbappe---

edzo: xabi apo

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3638
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2024. október 8., kedd 20:13

Marky írta:
Nika91127 írta: Szerintem az autók "karbantartásától" is függ, hogy mennyi a fékút.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.
Mindketto szabalytalan, az egyiknek az utra se lenne szabad gurulnia, a masiknak pedig versenypalyan a helye, nem kozuton.
Viszont muszakilag a kozlekedesre alkalmas autoval 50-nel sokkal rovidebb uton lehet 0-ra fekezni, mint 70-rol. Ez teny, a fizikat nem lehet meghazudtolni, meg a nagy Elon Musknak sem sikerul :lol:

Az utobbi idoben szerencsere mar nem kell napi szinten autoznom, de meg igy is eleg gyakori az olyan szituacio, amikor a "forgalom ritmusaval gyorshajto" csak azert nem tori romma magat, vagy a kornyezetet, mert en a szabalykoveto beengedem magam ele, vagy esetleg fekezek is.
Az autopalyak is veszelyes helyek, de az 1-2-3 szamjegyu kozutakon konkretan halalfelelmem van, mert mindent en se tudok kivedeni.

Az a baj, hogy a szabalyokat nem a buntetessel lehet betartatni, hanem azzal, ha az uj belepok mar eleve nem is szegik meg azokat. Ehhez viszont tarsadalmi szintu valtozas kene, mert jelenleg a szabalyok csak disznek vannak, legyen az KRESZ, adozas, vagy barmi.
Hát... autó és autó féktávja közt is nagy a különbség. És azért a magyar műszaki tudjuk milyen korrput.

Avatar
nmate
Hozzászólások: 14434
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
Kedvenc játékosaid: Arbeloa

Re: OFF

HozzászólásSzerző: nmate » 2024. október 8., kedd 19:29

Amúgy az is milyen már, hogy a csilliárd lóerős rsq5 vezethető ugyanazzal a jogsival, amit megcsinálsz egy Suzuki Swifttel.

Marky
Hozzászólások: 2289
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
Kedvenc csapatod: csakamadrid.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Marky » 2024. október 8., kedd 19:29

Nika91127 írta: Szerintem az autók "karbantartásától" is függ, hogy mennyi a fékút.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.
Mindketto szabalytalan, az egyiknek az utra se lenne szabad gurulnia, a masiknak pedig versenypalyan a helye, nem kozuton.
Viszont muszakilag a kozlekedesre alkalmas autoval 50-nel sokkal rovidebb uton lehet 0-ra fekezni, mint 70-rol. Ez teny, a fizikat nem lehet meghazudtolni, meg a nagy Elon Musknak sem sikerul :lol:

Az utobbi idoben szerencsere mar nem kell napi szinten autoznom, de meg igy is eleg gyakori az olyan szituacio, amikor a "forgalom ritmusaval gyorshajto" csak azert nem tori romma magat, vagy a kornyezetet, mert en a szabalykoveto beengedem magam ele, vagy esetleg fekezek is.
Az autopalyak is veszelyes helyek, de az 1-2-3 szamjegyu kozutakon konkretan halalfelelmem van, mert mindent en se tudok kivedeni.

Az a baj, hogy a szabalyokat nem a buntetessel lehet betartatni, hanem azzal, ha az uj belepok mar eleve nem is szegik meg azokat. Ehhez viszont tarsadalmi szintu valtozas kene, mert jelenleg a szabalyok csak disznek vannak, legyen az KRESZ, adozas, vagy barmi.

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 68327
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2024. október 8., kedd 19:22

Nika91127 írta: Szerintem az autók "karbantartásától" is függ, hogy mennyi a fékút.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.
Akkor tedd a 80 eves öregembert a Q5os audiba, ahol serthetetlennek erzi magat (mint a suv vezeto nok tobbsege), engedd neki, hogy 80nal menjen, premium gumival, evszaknak megfeleoen.

Inkabb a 80 eves suzukis jojjon nekem 50nel, mint a 80 eves Q5os audi 80nal.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
Zack
Hozzászólások: 184
Csatlakozott: 2021. november 3., szerda 14:48
Kedvenc játékosaid: Zidane

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Zack » 2024. október 8., kedd 19:22

Realista24 írta:
Nem értek egyet azzal, hogy a közlekedés ritmusa 50, hiszen 70-el mennek az emberek, és nem lehet mind türelmetlen meg hasonlók.
Azt is ki lehet jelenteni nagy általánossággal, hogy a modern autóknak rövidebb a féktávja és több biztonsági funkcióval vannak felszerelve, mint a törvényhozás idejében forgalomban lévők voltak. A kommented végét pedig szerintem nem nekem írtad.
Ahogy irtam, aki 50 helyett 70nel megy, az nem fogja a 70et betartani. Ahogy nem tartja be lakott teruleten kivul sem.

Az auto eletkorahoz pedig: valid lenne, amit irsz, ha a geppark fiatal lenne, de nem az.
A masik ervem, hogy szamtalan helyen van 60as, 70es tabla, videki varosban, es a fovarosban is...ott sem a megengedett sebesseggel kozlekednek, hanem ugyanugy tobbel, nagyjabol annyival, ameddig elkerulheto a gyorshajtasi birsag.
Azzal egyetértek, hogy ahol 70-el lehet menni lakott területen belül, ott nettó pofátlanság azt átlépni. Egyébként ez a fajta szabálysértés azért alakult ki, mert a köztudatban az él, hogy kb 20 km/h-val (nyilván 30-as táblánál ez nem áll már) léped túl a megengedett sebességhatárt, akkor nem fog megbüntetni a rendőr. Ezt viszont nem az egyén számlájára írnám. Nem is ő fogja ezt a viselkedést megváltoztatni.

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3638
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2024. október 8., kedd 19:18

Szerintem az autók "karbantartásától" is függ, hogy mennyi a fékút.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 68327
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2024. október 8., kedd 19:17

Nem értek egyet azzal, hogy a közlekedés ritmusa 50, hiszen 70-el mennek az emberek, és nem lehet mind türelmetlen meg hasonlók.
Azt is ki lehet jelenteni nagy általánossággal, hogy a modern autóknak rövidebb a féktávja és több biztonsági funkcióval vannak felszerelve, mint a törvényhozás idejében forgalomban lévők voltak. A kommented végét pedig szerintem nem nekem írtad.
Ahogy irtam, aki 50 helyett 70nel megy, az nem fogja a 70et betartani. Ahogy nem tartja be lakott teruleten kivul sem.

Az auto eletkorahoz pedig: valid lenne, amit irsz, ha a geppark fiatal lenne, de nem az.
A masik ervem, hogy szamtalan helyen van 60as, 70es tabla, videki varosban, es a fovarosban is...ott sem a megengedett sebesseggel kozlekednek, hanem ugyanugy tobbel, nagyjabol annyival, ameddig elkerulheto a gyorshajtasi birsag.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
Zack
Hozzászólások: 184
Csatlakozott: 2021. november 3., szerda 14:48
Kedvenc játékosaid: Zidane

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Zack » 2024. október 8., kedd 19:09

Realista24 írta:
Zack írta:
Miért lenne fals? Persze, ha a jelenlegi szabályozások oldaláról nézzük igaz, amit írsz, viszont a gyakorlat azt mutatja, hogy az 50-es táblánál 70-el menők, akik a közlekedés ritmusát követik, sokkal kevésbé veszélyesek a környezetükre, mint akik, bár a szabályt betartják, megtörik a közlekedés ritmusát.

Elfogadom, hogy neked ezek a megfigyeléseid, viszont nem hiszem, hogy bármilyen információnk lenne arról, hogy általánosságban kijelenthessük, akik 70-el mennek az 50-es táblánál, azok rögtön rád is húzzák a kocsit előzés közben.

A szabályaink nem önmagukért vannak, hanem azért, hogy a közösség összessége által leginkább támogatott reálisan elvárható viselkedés normát kikényszerítsék a azokból akik ezeket a normákat nem fogadnák el maguktól. A szabályozás elég sokszor elavul, ilyenkor változtatni kell azon. Jó példa, hogy a törik tankönyvek egyre későbbi dátummal végződnek.
A kozlekedes ritmusa az 50 lenne, de a türelmetlen ember atalakitja 70-re, 90 helyett 110-re, 130 helyett 160ra. Ezeknek, ha 70 lenne, akkor 90nel mennenek, 150 helyett meg 180nal, amig szet nem esik a haromhengeres szar alattuk.

Nagy altalanossagban pedig azt lehet kijelenteni, hogy a fekut rovidebb 50nel, mint 70nel. Mindem mas belemagyarazas. De tudom, itt mindenki is hiperszuper biztonsagosan vezet, sebessegtol fuggetlenul, es le tud reagalni mindent ugyanugy gyorshajtas kozepette, mint a szabalyok betartasa eseten.
Nem értek egyet azzal, hogy a közlekedés ritmusa 50, hiszen 70-el mennek az emberek, és nem lehet mind türelmetlen meg hasonlók.
Azt is ki lehet jelenteni nagy általánossággal, hogy a modern autóknak rövidebb a féktávja és több biztonsági funkcióval vannak felszerelve, mint a törvényhozás idejében forgalomban lévők voltak. A kommented végét pedig szerintem nem nekem írtad.

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 68327
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2024. október 8., kedd 19:03

Zack írta:
Realista24 írta:

Fals. Azert tekinted ot a legveszelyesegbbnek, mert a sok idegbeteg ugy gondolja, hogy az ötvenes tabla a bicajosokra vonatkozik, es minden tanulovezetot ellensegnek tekint.

De tovabbmegyek, engem is, aki 80%ban betartja a sebessegkorlatozasokat egy ideje...ennyi frusztralt es barom autost, amelyik ugy eloz, hogy kozben ram akarja huzni a kormanyt meg nem lattam. A szerb kamionost, amelyik 50 centire a kocsimtol jon mogottem, mar nem is emlitem, hogy aztan megelozzon kanyarban es elottem menjen 1 km/hval tobbel, mint en.

Vagy ami ma hajnalban volt, lakott teruletre beertem ket masik autoval, es nyilvan az utolsonak nem tetszett, hogy hajnalban, szar latasi viszonyok kozott mindenki betartja az 50et, nyilvan elozni kell az ivelt uton, zebra elott.

Most akkor ki a veszelyesebb? En aki szabalyokat betartva vezetek, vagy a szerb a negyven tonnajaval, kanyarban, elozve esetleg a barom, amelyik lakott teruleten szaguldozik?
Miért lenne fals? Persze, ha a jelenlegi szabályozások oldaláról nézzük igaz, amit írsz, viszont a gyakorlat azt mutatja, hogy az 50-es táblánál 70-el menők, akik a közlekedés ritmusát követik, sokkal kevésbé veszélyesek a környezetükre, mint akik, bár a szabályt betartják, megtörik a közlekedés ritmusát.

Elfogadom, hogy neked ezek a megfigyeléseid, viszont nem hiszem, hogy bármilyen információnk lenne arról, hogy általánosságban kijelenthessük, akik 70-el mennek az 50-es táblánál, azok rögtön rád is húzzák a kocsit előzés közben.

A szabályaink nem önmagukért vannak, hanem azért, hogy a közösség összessége által leginkább támogatott reálisan elvárható viselkedés normát kikényszerítsék a azokból akik ezeket a normákat nem fogadnák el maguktól. A szabályozás elég sokszor elavul, ilyenkor változtatni kell azon. Jó példa, hogy a törik tankönyvek egyre későbbi dátummal végződnek.
A kozlekedes ritmusa az 50 lenne, de a türelmetlen ember atalakitja 70-re, 90 helyett 110-re, 130 helyett 160ra. Ezeknek, ha 70 lenne, akkor 90nel mennenek, 150 helyett meg 180nal, amig szet nem esik a haromhengeres szar alattuk.

Nagy altalanossagban pedig azt lehet kijelenteni, hogy a fekut rovidebb 50nel, mint 70nel. Mindem mas belemagyarazas. De tudom, itt mindenki is hiperszuper biztonsagosan vezet, sebessegtol fuggetlenul, es le tud reagalni mindent ugyanugy gyorshajtas kozepette, mint a szabalyok betartasa eseten.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
Zack
Hozzászólások: 184
Csatlakozott: 2021. november 3., szerda 14:48
Kedvenc játékosaid: Zidane

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Zack » 2024. október 8., kedd 18:56

Realista24 írta:
Megtanulja a tanuló a szabályok betartását, ezzel az ismeretanyaggal, bár ő közlekedik a szabályoknak a legmegfelelőbben, a legveszélyesebb elem lesz a forgalomban.
Fals. Azert tekinted ot a legveszelyesegbbnek, mert a sok idegbeteg ugy gondolja, hogy az ötvenes tabla a bicajosokra vonatkozik, es minden tanulovezetot ellensegnek tekint.

De tovabbmegyek, engem is, aki 80%ban betartja a sebessegkorlatozasokat egy ideje...ennyi frusztralt es barom autost, amelyik ugy eloz, hogy kozben ram akarja huzni a kormanyt meg nem lattam. A szerb kamionost, amelyik 50 centire a kocsimtol jon mogottem, mar nem is emlitem, hogy aztan megelozzon kanyarban es elottem menjen 1 km/hval tobbel, mint en.

Vagy ami ma hajnalban volt, lakott teruletre beertem ket masik autoval, es nyilvan az utolsonak nem tetszett, hogy hajnalban, szar latasi viszonyok kozott mindenki betartja az 50et, nyilvan elozni kell az ivelt uton, zebra elott.

Most akkor ki a veszelyesebb? En aki szabalyokat betartva vezetek, vagy a szerb a negyven tonnajaval, kanyarban, elozve esetleg a barom, amelyik lakott teruleten szaguldozik?
Miért lenne fals? Persze, ha a jelenlegi szabályozások oldaláról nézzük igaz, amit írsz, viszont a gyakorlat azt mutatja, hogy az 50-es táblánál 70-el menők, akik a közlekedés ritmusát követik, sokkal kevésbé veszélyesek a környezetükre, mint akik, bár a szabályt betartják, megtörik a közlekedés ritmusát.

Elfogadom, hogy neked ezek a megfigyeléseid, viszont nem hiszem, hogy bármilyen információnk lenne arról, hogy általánosságban kijelenthessük, akik 70-el mennek az 50-es táblánál, azok rögtön rád is húzzák a kocsit előzés közben.

A szabályaink nem önmagukért vannak, hanem azért, hogy a közösség összessége által leginkább támogatott reálisan elvárható viselkedés normát kikényszerítsék a azokból akik ezeket a normákat nem fogadnák el maguktól. A szabályozás elég sokszor elavul, ilyenkor változtatni kell azon. Jó példa, hogy a törik tankönyvek egyre későbbi dátummal végződnek.

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 68327
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2024. október 8., kedd 18:37

Megtanulja a tanuló a szabályok betartását, ezzel az ismeretanyaggal, bár ő közlekedik a szabályoknak a legmegfelelőbben, a legveszélyesebb elem lesz a forgalomban.
Fals. Azert tekinted ot a legveszelyesegbbnek, mert a sok idegbeteg ugy gondolja, hogy az ötvenes tabla a bicajosokra vonatkozik, es minden tanulovezetot ellensegnek tekint.

De tovabbmegyek, engem is, aki 80%ban betartja a sebessegkorlatozasokat egy ideje...ennyi frusztralt es barom autost, amelyik ugy eloz, hogy kozben ram akarja huzni a kormanyt meg nem lattam. A szerb kamionost, amelyik 50 centire a kocsimtol jon mogottem, mar nem is emlitem, hogy aztan megelozzon kanyarban es elottem menjen 1 km/hval tobbel, mint en.

Vagy ami ma hajnalban volt, lakott teruletre beertem ket masik autoval, es nyilvan az utolsonak nem tetszett, hogy hajnalban, szar latasi viszonyok kozott mindenki betartja az 50et, nyilvan elozni kell az ivelt uton, zebra elott.

Most akkor ki a veszelyesebb? En aki szabalyokat betartva vezetek, vagy a szerb a negyven tonnajaval, kanyarban, elozve esetleg a barom, amelyik lakott teruleten szaguldozik?
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema


Vissza:

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 6 regisztrált és 0 vendég