kiserik írta:Persze ezt a mai divatos irányzatok nem engedik
Nem a divatos irányzatok nem engedik, hanem a józan ész.
Férfiak sosem rendeztek/írtak szart, vagy nők éppenséggel élvezhetőt?
kiserik írta:Jó lenne néha értelmezni is azt amit mások írnak
Azt írtad nők erőltetése mindenhová. Erre reagáltam. Írtam is példát, ami cáfolja ezt a rendkívül leegyszerűsítő és általánosító mondatot (Arcane írói gárdájában nő is volt). De a kijelentésed érvényes általánosságban és ebben a kontextusban is pl. a szereplőkre. Nem hiszem, hogy az értelmezéssel van a gond.
kiserik írta:
Vedd a fáradtságot és nézd meg, hogy milyenek azok a jó filmek/sorozatok, amiket nők rendeztek és milyenek azok a rossz filmek/sorozatok amiket szintén nők rendeztek.
Akkor most felhasználom a logikádat más körítésben. Magyar sem rendez, készít jó közönségfilmet túl gyakran, egy kezemen fel tudnám sorolni az összeset az elmúlt 30 évből. Akkor mi se erőltessük? Pénzkidobás magyar filmet készíteni? Szintén sztereotípia? Nekünk mi való, a hátrafelenyilazás?
Ha szar a forgatókönyv, akkor általában a rendező lehet akárki. A forgatókönyvírókat pedig nem igazán fizetik meg az elmúlt években, strájkoltak is. A probléma gyökerét továbbra is a corporate greedben látom, nem pedig a woke-ban, nőkben.
géza írta:
De az Acolyte az pont egy alulrol valo epitkezes volt, nem kotodott semmihez, uj karakterek, uj korszak, a sztori se volt rossz
Olyan értelemben is, amit Te is írtál, hogy volt egy forgatőkönyv, amire csettinteni lehetett, és abból csináltak sorozatot? Vagy volt egy ötlet, amit a forgatókönyvírók előtt a producerek okéztak le, ők és a marketingesek beletették azt, amitől plusz nézőket, így bevételt vártak, majd ez alapján készült el a forgatókönyv? Mert a végeredmény láttán én az utóbbira tippelnék. Ha tévedek, akkor nagyobb a gond, mint gondoltam.