zsárizsi
fasz
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2024. július 15., hétfő 15:55
HozzászólásSzerző: Sierra » 2024. július 15., hétfő 15:21
Pont most akartam írni.Nika91127 írta: Vegyél egy mk4-es Mondeot, 2.0 tdci, manuális váltó. Ha tudsz, facelifteset. Nekünk több darab volt, 350ezer felett is gyári kuplung-lendkerék-turbó-porlasztó szettel.
HozzászólásSzerző: Remy » 2024. július 15., hétfő 15:16
HozzászólásSzerző: 'shutterisland » 2024. július 15., hétfő 14:26
Programme pricing per person
To confirm your placement today, all we require is payment of the £179 registration fee. Your remaining balance for the programme fees and any optional extras will not be due until 60 days before your chosen start date.
Duration 8 weeks
£1,360
HozzászólásSzerző: Tjacks » 2024. július 15., hétfő 12:58
Már a feltételezés is undorítóPipita írta:
már ha valaki képes havi millió alatt elvegetálni valahogy.
HozzászólásSzerző: Pipita » 2024. július 15., hétfő 12:53
Hogy jön ki ez az 5-6 millió forint két hónapra? Még ha havi 1 milliót keres is a pár mindkét tagja (ami itthon azért lássuk be, nem túl gyakori, de talán még Angliában sem), akkor a két hónap alatt kiesik négy millió forint kereset. Írtad is, hogy szállásra, kajára nem kell költeni. Maradt két hónapra két millió forint amiből kettő darab oda-vissza repjegyet kell venni. Viszonylag ritkán nézem, de talán 1 millió/főért a legegzotikusabb helyekre is el lehet már jutni.'shutterisland írta:amiket en lattam, ott kb 2 ezer font egy 2 honapos tortenet/fo (nem tudom abban benne van e repulojegy) es a szallast, kajat alljak.Pénzügyileg elméletileg több szervezetnél 0-n vagy ugye, szóval nem kell hozzá pénzmilliomosnak lenni csak időt feladni, értsd pénzügyileg az alatt nem leszel gazdagabb (de szegényebb se). Más értelemben meg nyilván gazdagodsz.
ez alatt nyilvan elbuknank az itthoni 2-2 havi fizut is.
osszesen tippre 5-6 millios kaland lenne egy parnak szerintem, ha a vegen valaki merleget von.
egy rovidebb az nyilvan aranyosan kevesebb persze.
szerintem elsosorban gazdag szulok csemetei kalandoznak igy legtobbszor.
HozzászólásSzerző: miro. » 2024. július 15., hétfő 11:14
En ugy tudom,hogy a regebbi mazdak nem kaptak meg azt az alvazvedelmet,amit a tobbi europai auto igen.zsuninnyo írta:Annyit jelent, hogy az atlaghoz kepest jobban rozsdasodik mert nem jo az alvazvedelme, mert sporolnak rajta mar akkor, amikor kigurul a gyarbol. Gyanus, hogy a mazdakon egyaltalan nincs (foleg az olcsobb modelleken, a 3-as es 2-es de ugyanugy igaz a tobbire is), vagy ha van akkor egy lepkefingnyi peldaul. Ha hasznaltan veszed fokozottan kell figyelned arra, hogy honnan jon az auto (Ausztria, Nemetorszag - eszaki resz), ahol leginkabb tobbet esik a ho es sozzak az utakat, ezert az elso dolog amit meg kell nezni rajta, hogy az alja nem rozsdas-e nagyon, vagy a sarvedok, kuszobok, motorter.Halfkey írta: Szerintem amikor azt mondják egy autóra hogy rozsdásodik akkor az nem jelenti azt hogy minden egyes darab, hanem hogy mittudomén 30% a többi márkánál tipikusa 10% helyett. De ez egy laikus vélemény, nem értek az autókhoz azon túl hogy tudok vezetni meg volt sokfajta a családban, szóval ha van valaki aki autószerelő itt akkor kíváncsi lennék hogy valójában mit értenek ez alatt![]()
Cserebe ha rozsdamenteset veszel - ami lehetseges - es lealvazvedozod, meg is vagy vele. Kb ennyi.
HozzászólásSzerző: nmate » 2024. július 15., hétfő 11:01
HozzászólásSzerző: Tjacks » 2024. július 15., hétfő 10:21
Biztos szép állapotú a verda, nem ellened szólt ez hanem hogy ennyi pénzt kell letenni egy ilyen korú vasért.nmate írta:5 éves Octaviák mennek 5.5-6 körül, ami nincs törve (6-7 éves vannak 4 körül is, megnéztem 20-at szerintem, mind ripityára volt törve), és akkor az még csak egy 1.6 cr vagy 1.4 tsi, aminél azért a 2.0 cr sok szempontból jobb.Tjacks írta:ejha, ~4M egy 13 éves autóért, pofám leszakad a piactól.
Ha felszorzod inflációval, kijön az ár amúgy. Meg ez kínálat teteje, Touranból is majdnem full extrásat találtam, jobbik motorral, belseje (alcantara) makulátlan, alváz, sárvédő rozsdamentes (felületi van alkatrészeken, de azt könnyű kezelni), Németországban végig márkaszervizelt.
HozzászólásSzerző: nmate » 2024. július 15., hétfő 10:12
5 éves Octaviák mennek 5.5-6 körül, ami nincs törve (6-7 éves vannak 4 körül is, megnéztem 20-at szerintem, mind ripityára volt törve), és akkor az még csak egy 1.6 cr vagy 1.4 tsi, aminél azért a 2.0 cr sok szempontból jobb.Tjacks írta:ejha, ~4M egy 13 éves autóért, pofám leszakad a piactól.
HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2024. július 15., hétfő 10:03
Alapvetően a VW csoport autóira, a golf VI-os szériáig (Touran, stb). Mivel ezek nagy része is nyugatról jön, ahol sóznak.nmate írta: +1 zsuninnyo
Ugyanez igaz régi Golfokra is pl.
HozzászólásSzerző: Tjacks » 2024. július 15., hétfő 10:00
ejha, ~4M egy 13 éves autóért, pofám leszakad a piactól.nmate írta:Alját nagyon meg kell nézni, sárvédőt is, belül is, ezeket zabálja a rozsda.zsuninnyo írta: Mazda 6. Ugyanaz az evjarat, majdnem ugyanaz az auto, csak nincs vele tul sok problema .
Én most vettem végül, 1 éve úgy mentem neki, hogy 2-nél többért nem akarok költeni rá, aztán 4M alatt valamivel volt ahol már találkoztak az igények az árral (VW Touran 1T3 2.0 cr, 2011-es).
HozzászólásSzerző: nmate » 2024. július 15., hétfő 9:57
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2024. július 15., hétfő 9:44
Annyit jelent, hogy az atlaghoz kepest jobban rozsdasodik mert nem jo az alvazvedelme, mert sporolnak rajta mar akkor, amikor kigurul a gyarbol. Gyanus, hogy a mazdakon egyaltalan nincs (foleg az olcsobb modelleken, a 3-as es 2-es de ugyanugy igaz a tobbire is), vagy ha van akkor egy lepkefingnyi peldaul. Ha hasznaltan veszed fokozottan kell figyelned arra, hogy honnan jon az auto (Ausztria, Nemetorszag - eszaki resz), ahol leginkabb tobbet esik a ho es sozzak az utakat, ezert az elso dolog amit meg kell nezni rajta, hogy az alja nem rozsdas-e nagyon, vagy a sarvedok, kuszobok, motorter.Halfkey írta: Szerintem amikor azt mondják egy autóra hogy rozsdásodik akkor az nem jelenti azt hogy minden egyes darab, hanem hogy mittudomén 30% a többi márkánál tipikusa 10% helyett. De ez egy laikus vélemény, nem értek az autókhoz azon túl hogy tudok vezetni meg volt sokfajta a családban, szóval ha van valaki aki autószerelő itt akkor kíváncsi lennék hogy valójában mit értenek ez alatt![]()
HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2024. július 15., hétfő 9:40
Hát, azért mert te kifogtál 1 megvigyázott példányt, nem kellene neked se általanosítanod. Amikor autót kerestem 10+-ot megnéztem, az összes rozsdásodott.zsuninnyo írta:Ez megint nem tudom honnan jon, nap mint nap ulok bele es 0 rozsda van rajta, de biztosan szetporladt es muszaki totalkar, csak elfelejtettek szolni az autonak.Nika91127 írta:
Nincs vele sok probléma. Csak szétporlad és műszaki totálkár lesz. De igaz.
Vegyél egy mk4-es Mondeot, 2.0 tdci, manuális váltó. Ha tudsz, facelifteset. Nekünk több darab volt, 350ezer felett is gyári kuplung-lendkerék-turbó-porlasztó szettel.
Nyilvan vannak rozsdas peldanyok, mert a mazda hiresen rozsdasodik, de ez az altalanositas egy ordas nagy budos faszsag. Ha figyelnek ra minimalisan, akkor semmi baja. De ezt honnan tudhatnad.
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2024. július 15., hétfő 9:28
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2024. július 15., hétfő 9:07
Ez megint nem tudom honnan jon, nap mint nap ulok bele es 0 rozsda van rajta, de biztosan szetporladt es muszaki totalkar, csak elfelejtettek szolni az autonak.Nika91127 írta:Nincs vele sok probléma. Csak szétporlad és műszaki totálkár lesz. De igaz.zsuninnyo írta:
Mazda 6. Ugyanaz az evjarat, majdnem ugyanaz az auto, csak nincs vele tul sok problema.
Vegyél egy mk4-es Mondeot, 2.0 tdci, manuális váltó. Ha tudsz, facelifteset. Nekünk több darab volt, 350ezer felett is gyári kuplung-lendkerék-turbó-porlasztó szettel.
HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2024. július 15., hétfő 8:55
Nincs vele sok probléma. Csak szétporlad és műszaki totálkár lesz. De igaz.zsuninnyo írta:Mazda 6. Ugyanaz az evjarat, majdnem ugyanaz az auto, csak nincs vele tul sok problemazoli0415 írta:
Családi autó lenne, mindenképp viszonylag nagy autót szeretnék mert két gyerköccel nehéz a pakolás. Lehet, hogy megtartanám a mostanit mindennaposnak ez pedig maradna hétvégi, kirándulós autónak. Viszont pénznyelőt, fokyamatos szervízigényűt nem vennék a nyakamba. Semmiképp nem akarok autóra keresni a kötelező szervízeken és kopó alkatrészeken kívül..
HozzászólásSzerző: nmate » 2024. július 15., hétfő 8:44
Alját nagyon meg kell nézni, sárvédőt is, belül is, ezeket zabálja a rozsda.zsuninnyo írta: Mazda 6. Ugyanaz az evjarat, majdnem ugyanaz az auto, csak nincs vele tul sok problema .
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2024. július 15., hétfő 8:37
Mazda 6. Ugyanaz az evjarat, majdnem ugyanaz az auto, csak nincs vele tul sok problemazoli0415 írta:Családi autó lenne, mindenképp viszonylag nagy autót szeretnék mert két gyerköccel nehéz a pakolás. Lehet, hogy megtartanám a mostanit mindennaposnak ez pedig maradna hétvégi, kirándulós autónak. Viszont pénznyelőt, fokyamatos szervízigényűt nem vennék a nyakamba. Semmiképp nem akarok autóra keresni a kötelező szervízeken és kopó alkatrészeken kívül.nmate írta:
Nekem azzal konkrétan nincs, ha nagyon beleszerettél, akkor vedd meg, de nem lesz problémamentes autó, híresen bajos az 1.6-os és az 1.8-as is. Legyen jó autószerelőd, meg félretett pénzed költeni rá.
Milyen célra lenne? Hétvégi autónak ezek beleférnek szerintem, ha szerelem első látásra van. De mindennaposnak, meg családi szekérnek kevésbé.
Jelenlévő fórumozók: 9 regisztrált és 0 vendég
Real Madrid
Betis
Estadio Santiago Bernabéu
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem