hehetheoriginal írta:
meg annyi, hogy nyilvan latom es van is ertelme - plane, ha meg jobban fejlodik az akkutechnologia -, de itt is ugyanugy, mint a fegyvereknel, nem a fegyver hibas, hogy balfasz es nyomorult ember fogja
amugy ha vennék, akkor csakis fekenerigavisszanyereses vagymi cuccot vennek, ami tolti picit vissza az akksit, amugy a suly fontos, van 10-12 kilos nagy hatotavu cumo, amit kb kethetetne kell tolteni, ha csak a par km-re munkaba hasznalod pl, de azok sulyos ezer eurok mar megin.
ha konkret kell, akkor a xiaominak jok a cuccai, a 4. szeria mar a belepo szinten is fasza, ahogy latom.
szerk.: egyetlen szerencsed, hogy ducati, azt meg szeretem
Faszság bazzeg, fékenergia, ez egy roller, fel kell baszni a 220-ra oszt jónapot, telefon, laptop, tablet miből nyeri vissza, tököm ebbe a fenntarthatóságba

A kocsim visszanyeri, oszt a seggemnek sincs kedve beülni ilyen időben ha csak szaladgálok egyet néhány helyre, erre jó a roller, és nem izzadsz le mint a biciklin. Ilyen fél meg egymilliókat sehol nem érnek ezek a cuccok. Mindenhol van egy konnektor, 30 km-nél sehol nem mész többet egyszerre, tehát kibírja.
Szerviz jó, pesten van a szerviz, alkatrész kicsit lassan jött, de pont év vége, karácsony volt, úgyhogy elnéztem. Nem gyártási hiba volt, legalábbis nem annak nevezném ha kocsival átmegy rajta a feleségem a kormányon és eltörik

de egy új kormánycső kellett, cserélték, nem volt drága sem.
Ehhez a Ducatihoz mérve az összes xiaomi anyaghasználatban, strapában, kerékben mind lófasz, biztos, hogy nem állnék rá egyre sem ilyen sebességgel.
Az enyémnél az off-road tényleg nem marketing szöveg, és kell is ilyen utakra...