Városban ovi-bolt-munkahely háromszögre kellene, mert a diesel Passatot sajnálom.Süti írta:1.4 T-Jetben talán '12ig M32es váltó van, ott 200 körül a valtofelujitas kb. Garantált. Utána C635nek már nincs ilyen gondja. Turbo el tud szállni, leomlo reped, érdemes Abarthra cserélni. Feltengelyt is előbb megeszi mint a sima szívó. Digit klíma terelomotor mindkettőben meg tud halni, ezen most estem át, teljes műszerfalat bontó móka. Egyáltalán nem koltsegmentes autó, de a futómű pl. olasz autóhoz képest nagyon egyben van, főleg a gyári sport. Beltér sokkal igényesebb mint a korabeli németeknek, és szerelni se bonyolult. A motor karaktetisztikaja pedig igazi taposni való futyulos turbos olaszos moka, ami imádja ha forgatjak. 500as Abarthban ugye többé kevésbé ugyanez a T-jet van(ezért is van hozzá rendes leomlo). Én a fent leirtak nagy részét vegigjartam, pedig mindig mindenbol gyárit kapott, de nem bántam meg, mert igazi mosolygenerator.nmate írta:
Minden olasz autó, valahaEgyébként nagyon változó, én mindent megadok az 1.3 JTD-mnek, a (motorja) sosem hagyott cserben, de láttam már olyat ami széthullott 150k-nél.
Amúgy 1.4 16V-ben valami lófasz el tud törni a motorban, már nem rémlik mi, azt mondták azzal hozzák be legtöbbször, hogy gond van, amúgy az is semmi. TJet ha nem csak városban kapja az ívet, akkor rendben lesz.
Ha csak el akarsz jutni a-bol b-be akkor vegyél szivot, azok kimennek a világból.
A szivót tartom racionálisnak, bár az 1.4 T-nek elrúgnám szívesen (régi 1.6 16v Brava kiskorom óta szerelemautonk volt), ezek a változtatások/szerelések nem tántorítanának el. A digitklímás cuccot hallottam, valahogy eddig caak manuálisat néztem
