Az auto ugy lezarult, mert fogalmatlan vagy a temaban. Az öregedesnek szamos oka van. Leirok parat.gutihaz14 írta: a tobbire mar korabban valaszoltam csak azokta reflektaltal, lezarult a csevely
auto ugyben meg emliteni akartam azert irtam arra
3 millio ember meg 3 millio ember nem szemelyeskedes az mivel nem iranyitottam senki fele konkretan innen sem ellentetben azzal ahogy te tetted multkor es most
halkey en sem mondtam hogy barki azzal vitazna hogy kulfold-e a jobb. a velemenyt ugy ertettem hogy mind azt gondoljak hogy pocsek itt rengeteg dolog es vissza sem akarnak jonni tok ertheto modon
ha en lennek olyan helyzetben tuti en sem jonnek amig pedofidesz van
Ceges auto erkezik a csaladba, a korabbi "egyke" auto, elmegy masodik autos szerepkorre. Keves a km, nem cserelik le, mert minek.
Garancialis periodusok egyre hosszabbak, osztonozve arra a vevoket, hogy ritkabban csereljenek.
Kevesebb km megy a kocsikba, kevesbe hasznalodik, tolodik a csereperiodus.
Az uj autok dragulasa felhuzta a hasznaltak arat is, ezert, akinek 10-15 eves kocsija van, es kis penzu, cserelne, de nem tud.
Ha egy 100 fos mintat veszel, 10 eves autokkal, es ennek 20% cserel, ami soknak mondhato, akkor az atlag eletkor a csere utani evet kovetoen atlag 10rol 10.8ra no, hiaba cserelt a 20% kocsit 10rol 5 evesre.
De ha feltetelezzuk, hogy a masodik evben is a maradek 10 (Akkor mar 11 eves kocsival rendelkezo cserel fele olyan idosre) is csak megall az atlag, de nem csokken. Ennek ellenere kozel 40%-a kicserelodott a kocsiknak fele olyan idosre.