h.csabi írta:
Nika91127 írta:
1.0 ccm benzin. Lakatolás, lengőkarok cseréje (felületi rozsda miatt vizsgabiztos buktatott). Klímahűtő csere. Benzinbetöltő cső csere (75ezer).
Az előző tulaj gányul cserélt dobot, nem is rá valóra, azt én komplett kicseréltettem.
De lehet az én igényességgemmel van a baj, hogy nem szeretem ha valami "sufnituningosan" van megoldva.
A Passatomra is költök ami kell, de az értékben meg minőségben is más szint.
Magyarul szarul vettél autót. Minden márkában és típusban találsz hasonló lerúgott példányt, de emiatt szarozni a Toyotát butaság.
Egy keveset futott autót vettem meg, amit nem nézettem át szakszervizben

Az alja le volt alvázvédőzve, azon sok nem látszódott.
A benzinbetöltő szériahiba. Bontottat épp nem tudtam szerezni.
A klímahűtő egy felpattanó kavicstól ment szét.
A lengőkar először átment a vizsgán, rá 2 évre megbuktatták. Ugyanolyan állapotban.
És a jó minőségű alkatrész drága.
Ez az én magánvéleményem. Nem vennék többet Toyotát.
Más a Fordokat szidja, volt 4 Mondeonk, összesen kb 800.000 km-t raktunk beléjük. 0 porlasztót és turbót cseréltünk. 1x cseréltünk kuplung-lendkereket, 270ezer után.