Nem mentunk felre, villogj, hogy mesz, jossz, haladsz. Csabara reflektalva, nem kettot, hanem tobbet, es az egyertelmusiti, hogy nem ki akarod engedni.___Samy___ írta:Ugy latom felrementunk, de en tovabbra is azokrol az esetekrol beszelek, mikor ugy rakja ki eled az autot, hogy te mar nem szamitasz ra. Es o nem 90-el megy mogotte, , hanem pont ez az, hogy nem akar lelassitani. Te arra szamitasz mar, hogy fekez, megvarja, mig elmesz mellette, utana gyorsit, eloz.Realista24 írta:
De mi az hogy ne elozzon 110zel egy kamiont, ami velhetoen 90-nel megy?
Hatranez a tukorbe, addig o is 90nel ment, eleg messze vagy ahhoz, hogy meg tudja kezdeni az elozest, nyilvan gyorsan a seggebe ersz, mert a 140 es 90 kozott jelentos a kulonbseg, de itt kezdodik az emberi tenyezo, amire utaltam.
Es ahogy irtam, ha olvasod a kozlekedest, akkor tudod, hogy ez fog tortenni, ket valasztasod van. Elore jelzed, hogy jossz vagy elveszed a labad a gazrol. A harmadik opcio, amit csinalsz, egyedul a te egeszsegedre artalmas.![]()
De nem, o kirakja eled, fekezzel le te 140-rol.
Nyilvan mindig van olyan, aki mindent leszarva kimegy eled, de mivel 90%ban szamitani lehet ra, ha meglatod, hogy roman vagy bolgar a rendszerm, igy tovabbra is ugy gondolom, hogy a megoldas a gyorsabb autos kezeben van.
De megertem az allaspontod, csak az a baj, hogy az emberek tulnyomo hanyada ilyen, nem veletlen van annyi rafutasos baleset a palyakon, mert hat 130-150nel, eleg 1,5 meter kovetesi tavolsagot tartani, abbol majd ert a paraszt, hogy huzzon mar elolem, mert en gyorsabb vagyok.


