


"did anyone get that?"


HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. szeptember 1., péntek 22:05
HozzászólásSzerző: ferni » 2023. augusztus 31., csütörtök 16:50
HozzászólásSzerző: cart » 2023. augusztus 31., csütörtök 15:57
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2023. augusztus 31., csütörtök 15:52
No migrants more in. Mit akartok tobbet?'shutterisland írta: na ezt majd felutom, de sose hallottam meg orbant angolul beszelni.
HozzászólásSzerző: 'shutterisland » 2023. augusztus 31., csütörtök 15:46
HozzászólásSzerző: csababarca » 2023. augusztus 31., csütörtök 15:38
basic english, főleg a kiejtés az ilyen ált iskola 7. osztály, de sokat fejlődött ebben, az tény. látszik, hogy életkorban későn kezdett angolul tanulni, kiejtésen ez nagyon érződik.'shutterisland írta: na ezt majd felutom, de sose hallottam meg orbant angolul beszelni.
HozzászólásSzerző: 'shutterisland » 2023. augusztus 31., csütörtök 15:29
HozzászólásSzerző: soadroli » 2023. augusztus 31., csütörtök 15:27
HozzászólásSzerző: Sierra » 2023. augusztus 31., csütörtök 15:08
Igen de csak pár éve, ahogy Marky is írta 5. Tényleg fura ez, mert az összes jármű ágazat parkját cserélik évtizedek óta, egyedül a HÉV maradt ki teljesen.zsuninnyo írta: Budapest kiszervezte mas cegeknek (pl Arriva), igy lerazta magarol ezt a reszt. A Hev pedig nem Budapeste, hanem az Mav. Innentol szerintem ertheto miert egy foshalmaz.
végtelenül szomorú és gusztustalan. Mondhatni a szokásos.Marky írta: Na atkerult ehhez az allami pocegodorhoz, leallitottak a modernizacios projektet es talan mar az a 2 uj jarmu se kozlekedik.
HozzászólásSzerző: Marky » 2023. augusztus 31., csütörtök 14:15
Nagyjabol 5 eve atkerult a MAV-hoz, ami azert szomoru, mert pont akkor ujitottak fel (vagy rendeltek uj?) jarmuveket a H5 vonalara. Volt talan 2 szerelveny, ami klimatizalt, modern, csendes volt, normalis ulesekkel. Na atkerult ehhez az allami pocegodorhoz, leallitottak a modernizacios projektet es talan mar az a 2 uj jarmu se kozlekedik.Sierra írta: Viszont pl érthetetlen, hogy a HÉV-et miért nem sikerül fejleszteni? Még mindig az 50 éves, szintén a 70-es években gyártott ezer éves szarokkal kell járnia az embereknek.
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2023. augusztus 31., csütörtök 14:06
Budapest kiszervezte mas cegeknek (pl Arriva), igy lerazta magarol ezt a reszt. A Hev pedig nem Budapeste, hanem az Mav. Innentol szerintem ertheto miert egy foshalmaz.Sierra írta: Egyébként legalább Bp-n fejlődget a közösségi közlekedés, rengeteg új busz és villamos érkezett az utóbbi években. 2-es meg a 4-es metró is méltó az EU színvonalhoz. Egyedül a 3-as metró ami iszonyat szégyen azokkal a korszerűtlen, raktárról leselejtezett orosz szarokkal. Szóval ezen a téren legalább van fejlődés. Viszont pl érthetetlen, hogy a HÉV-et miért nem sikerül fejleszteni? Még mindig az 50 éves, szintén a 70-es években gyártott ezer éves szarokkal kell járnia az embereknek.
HozzászólásSzerző: kiserik » 2023. augusztus 31., csütörtök 13:49
Teljesen igaza van Vályi elvtársnak. Nekem is ez volt az egyik ok, hogy a Teslán kívül nem jöhetett szóba semmilyen más elektromos autó. Most csak begurulok a töltőhöz, bedugom az autóba, elmegyek pipilni, visszamegyek az autóhoz, kihúzom a töltőt, beülök és megyek tovább. A Tesla meg levonja automatikusan a kártyámról. Egyszerű, gyors, tervezhető, megbízható, élhető.
HozzászólásSzerző: Sierra » 2023. augusztus 31., csütörtök 13:31
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. augusztus 31., csütörtök 13:24
HozzászólásSzerző: Gknight007 » 2023. augusztus 31., csütörtök 13:14
A kiváló minőségű közösségi közlekedés nagyon dárga móka, és tipikusan veszteséges üzletág. A teljes költséget nem lehet átterhelni, mert akkor legtöbbször az egyéni közlekedés nyer. Vannak jelentős társadalmi előnyei, de politikai kevés. A járművek vásárlása még csak-csak megvalósul mifelénk is, mert egyszeri nagy tételű beszerzés, jól korrumpálható, lehet nagyon jól járni belőle. Ellenben az infrastruktúra fenntartása nem ilyen, a vasúti pálya szinten tartásához, sok képzett, motivált, jól fizetett alkalmazott kell/kellene, ezen felül az anyagi ráfordítás is jelentős. Plusz nem látványos, nem lehet szines pántlikával átkötve átadni, hogy lám-lám már 20 éve nem kellett sebességcsökkentés a vonalon, mert rendesen karbantartjuk, ergo politikai haszna elenyésző. A gazdaságélénkítést, az egyéni életszínvonal javulást nagyon is jól látod, de ez nem szempont Magyarországon. Kormányunk központosított EU forráskiosztáson csüngő haveri réteget, és elvtelenül kiszolgált, legfőképp távolkeleti hátterű, nagycégeket akar látni az országban. Arra, hogy világ végezetéig hatalmon legyenek, elég pár zsák krumpli, és a teljesen leuralt média.kierkegaard írta: Amúgy ez számomra is tök értetlen, hogy egy csomó szakaszon nagyon fasza vonatok járnak már és tök jó utazni rajtuk. Viszont a menetidő egy dekát se változott. + alapvető probléma még a felsővezeték szakadás.
Egyáltalán nem értek hozzá de szerintem gazdaságélénkitő hatása is lenne ha mondjuk xy településre nem másfél óra lenne az út, hanem fél vagy 3/4 óra. Ill az embereknek is több lehetőségük lenne egy csomó dologra.
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2023. augusztus 31., csütörtök 13:05
Amig nem vagy a rendszer resze, teljesen erthetetlen minden. Aztan amikor bekerulsz, megerted miert van minden lerohadva (persze nem mindenki IQ-ja eri el a 80-at ebben a korben ehhez).kierkegaard írta: Amúgy ez számomra is tök értetlen, hogy egy csomó szakaszon nagyon fasza vonatok járnak már és tök jó utazni rajtuk. Viszont a menetidő egy dekát se változott. + alapvető probléma még a felsővezeték szakadás.
Egyáltalán nem értek hozzá de szerintem gazdaságélénkitő hatása is lenne ha mondjuk xy településre nem másfél óra lenne az út, hanem fél vagy 3/4 óra. Ill az embereknek is több lehetőségük lenne egy csomó dologra.
HozzászólásSzerző: raul 4 ever » 2023. augusztus 31., csütörtök 13:03
Menj autóval, fizess adót a tüzelőanyagért, kocsiért, a szar utakon széteső autódba kellő alkatrészek után áfát, fizess autópályamatricát, ha beértél a városba fizess a parkolásért! Fizess mindenért! NE normális közszolgáltatást, közösségi közlekedést várj el kérlek!kierkegaard írta: Amúgy ez számomra is tök értetlen, hogy egy csomó szakaszon nagyon fasza vonatok járnak már és tök jó utazni rajtuk. Viszont a menetidő egy dekát se változott. + alapvető probléma még a felsővezeték szakadás.
Egyáltalán nem értek hozzá de szerintem gazdaságélénkitő hatása is lenne ha mondjuk xy településre nem másfél óra lenne az út, hanem fél vagy 3/4 óra. Ill az embereknek is több lehetőségük lenne egy csomó dologra.
HozzászólásSzerző: kierkegaard » 2023. augusztus 31., csütörtök 12:59
HozzászólásSzerző: Sierra » 2023. augusztus 31., csütörtök 12:18
Hát igen, a mellékvonali vasúti személyszállítás az teljesen leragadt a 70-es években. Ugyanazok az ócska szerelvények és kb ugyanazok a sínszálak a legtöbbnél, amiket akkor fektettek le. Nézzük a pozitív oldalát, tiszta időutazás.M1Ö írta: Ja nem az lett volna. Csak a sírás kerülget a békés megyei mindennemű közlekedéstől.
Jelenlévő fórumozók: 5 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem