kierkegaard írta:
A képernyőidőről: Az ADHD/ADD az egyik terület ami az érdeklődésem középpontjában van. Szinte teljes az egyetértés a pszichológia/pszichiátria/neurológia területén, hogy minél jobban ki kell tolni az időt amit a gyerek a képernyő előtt tölt. Iszonyatosan, borzalmasan veszélyes.
Minél fiatalabb, annál rosszabb. Szarrá stimulálja a fejlődő idegpályákat. Amiből később az lehet, hogy iskolás vagy késöbb felnőtt korára nehezen tud egy dologra összpontosítani, nehezen fog elköteleződni valami iránt. Folyamatosan cselekednie kell és nem fog tudni egy helyben maradni az ürességben.
Ezeknek a dolgoknak sose rövidtávon van következménye, mint ahogy szinte semminek.
Szóval érdemes óvatosan bánni ezzel a témakörrel.
Abszolut nem ertek egyet, mert a kepernyoido is kulonbozhet. Nem lebaszva van a tablet meg yt ele, hanem a tableten van 2 foglalkoztato jatek amit jatszhat. Ezek mind nagyon hasznost tudast adnak neki. Yt-on ill. a tv-n pedig nezheti azokat a meseket, amik tanitanak. Nincsen odarakva ele allandoan, de nincs megszabva, hogy 20 eprcet lehet, vagy 1 orat egy nap.
A figyelemzavarral nicns problemaja, itthon nyari szuentben minden nap foglalkoztatozik (konyvek, feladatok), folyamatosan fejlesztve van es figyeljuk, hogy meddig tud koncentralni egy feladatra. Ezeknek koszonhetoen tud ket nyelven beszelni es olvasni, es lassan tanul irni is. Nincsen kukaba dobott ideje, talan a Paw Patrol ami nagy slager most,de abbol legalabb tanulja az angolt. Minden mas tanitja, nem csak ugy kukaba dobott ido a kepernyo alatt, hogy kussoljon el es ne kelljen vele foglalkozni.
Egy szo mint szaz, en adom azt, hogyha jol valasztod ki a tartalmat, akkor igenis hasznosak ezek az eszkozok gyerekek szamara is, mert mar nem csak trash fos van rajta, hanem fejlodott az elmult evekben az egesz "ipar".
Persze ettol mindenki ugy nevel, ahogy akar, en nem mondom, hogy egyik jobb vagy masik rosszabb, hiszen a faszom se tudja.