
OFF
- 'shutterisland
- Hozzászólások: 10000
- Csatlakozott: 2013. április 16., kedd 1:45
- Kedvenc játékosaid: LM / GD
- Kedvenc csapatod: fcb / esp / arg
- Tartózkodási hely: UK
Re: OFF
ezt totalisan teljesen mashogy latjuk akkor, szerintem irtozatosan egydimenziosan latod.
Re: OFF
Linkeltem lentebb kalkulátort, számold ki valójában mennyibe fáj az autó, kérj elõre fix ajánlatot taxistól, és jó esélyjel meg fogsz lepõdni.en soha egyetlen embert sem ismertem aki munkaba oda-vissza taxizik minden aldott nap.
nekem lenne vagy 2-3x annyi mint amibe igy kerul a munkaba jaras.
Nincs ezzel gond, jó dolog autót tartani, csak jó okkal tedd (amik itt fel lettek sorolva vezetés élmény, rugalmasság, kényelem, birtoklási vágy), ne azért mert ‘2x-3x olcsóbb’, mert ez ekkora távra biztosan nem igaz.
- Dupla D
- Hozzászólások: 3169
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
- Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Mintha anyámat hallanám.
Kifogás mindenre van, de ahogy Halfkey is írta, magunkkal legyünk őszinték, hogy miért járunk 4km-re autóval. Mert kurva kényelmesek vagyunk. Én is gyakran beülök az autóba ilyen távra is, de belátom, hogy faszság, és csak a kényelmem miatt csinálom.
Kifogás mindenre van, de ahogy Halfkey is írta, magunkkal legyünk őszinték, hogy miért járunk 4km-re autóval. Mert kurva kényelmesek vagyunk. Én is gyakran beülök az autóba ilyen távra is, de belátom, hogy faszság, és csak a kényelmem miatt csinálom.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.
- h3x0r
- Hozzászólások: 9803
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: OFF
Papiron 2500 jott ki nekem, lehet a gyakorlatban ez mar inkabb 2600.Realista24 írta:Más a random rendelés, meg más lefixalni előre a dolgokat.h3x0r írta:
Bolton rakerestem, havi 19 munkaba jaras, 8 bevasarlas, 3 hetvegi kiruccanas 85-90 ezer forint. Nagyjabol realis.
De ez amit írsz, már nem 2-2500km évente.
A lefixalt taxikkal viszont nincs tapasztalatom.
-
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2022. október 21., péntek 11:33
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Fenomèn, Modric, Benzema
- Kedvenc csapatod: RMCF
Re: OFF
Az irodasnak a leizzadasra nincs szuksege nem a napi 4 km tekeresre. Szerintem tok egyertelmu. Tusolai lehetoseg meg nem hinnem h sok ilyen munkahelyen van, foleg munka kezdes elott.Dupla D írta:4 km akkor jön ki, ha másra nem használja a kocsit. Ahogy mondtam ilyen ember nincs. Máshova is fog kocsival menni.'shutterisland írta:
en soha egyetlen embert sem ismertem aki munkaba oda-vissza taxizik minden aldott nap.
nekem lenne vagy 2-3x annyi mint amibe igy kerul a munkaba jaras.
a 2x4 km az szerintem nem rovid tav, foleg heti 5x.
meg ne vedd egy kalap ala azt, aki mondjuk nem fog reggel 5kor melo elott leizzadni a biciklin azzal, aki autoba ul egy 600 meterre levo lottozoba elugrani.
azt senki nem is mondta, hogy passatja van barkinek is a 2000km-t munkaba jarokbol.
most hogy a cikkben emlitett passat az vissza van tekerve vagy sincs az irrelevans azzal a kijelentessel kapcs, hogy
Vannak esetek, amikor nem ésszerű bicajozni (pl. ha valakinek egészségügyi okokból nem lehet, extrém emelkedők vannak, időjárás aznap szar), de az emberek többségének az év legtöbb napjában szerintem ez egy reális alternatíva kellene, hogy legyen, ha ehhez van alakítva a közlekedés (!, ez fontos, mert én se merek kétszer kétsávos úton kerékpározni, ahol 60-nal jön mindenki, ha az úttesten kell haladni).
4km sík terepen 15 perc átlagos tempóban. Ennyi mozgásra szüksége van pl. egy irodistának egy nap. Nem beszélve arról, hogy nagyon sok városban a dugók miatt autóval is ennyire jön ki bizonyos napszakokban.
És a sokat szidott elektromos roller is alternatíva 4km-re. Azzal még az emelkedők is könnyebbek, és nem vesz annyira igénybe fizikailag. Ha nincs 35 fok, nem fogsz leizzadni.
Azt meg h ki hany fokban izzad le es milyen szinten nem biztos h csak igy rakene mondani, h jovanazugy 35 fok alatt ugyse izzadsz le, tekerjel csak
Van aki egy helyben ul es izzad, van aki meg kb sose.
Ez pont annyira kulonbozo, mint h ki, milyen okbol hasznal vagy tart autot
- Dupla D
- Hozzászólások: 3169
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
- Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
4 km akkor jön ki, ha másra nem használja a kocsit. Ahogy mondtam ilyen ember nincs. Máshova is fog kocsival menni.'shutterisland írta:en soha egyetlen embert sem ismertem aki munkaba oda-vissza taxizik minden aldott nap.De senki nem arról irt, hogy menjen busszal vagy bicajjal, hanem hogy taxizva például olcsóbban ki tud jönni, mint így.
nekem lenne vagy 2-3x annyi mint amibe igy kerul a munkaba jaras.
a 2x4 km az szerintem nem rovid tav, foleg heti 5x.Aki ilyen rövid távra munkába autóval megy, az nem csak munkába fog autóval menni, hanem mindenhova.
meg ne vedd egy kalap ala azt, aki mondjuk nem fog reggel 5kor melo elott leizzadni a biciklin azzal, aki autoba ul egy 600 meterre levo lottozoba elugrani.
azt senki nem is mondta, hogy passatja van barkinek is a 2000km-t munkaba jarokbol.Csak ilyen hasznalatra nem dizel Passatot szokas tartani, hanem valami kismotoros benzinest, aminek talan van eselye bemelegedni.
most hogy a cikkben emlitett passat az vissza van tekerve vagy sincs az irrelevans azzal a kijelentessel kapcs, hogy
Aki munkába jár kocsival, az nem 2000 kilométert megy egy évben.
Vannak esetek, amikor nem ésszerű bicajozni (pl. ha valakinek egészségügyi okokból nem lehet, extrém emelkedők vannak, időjárás aznap szar), de az emberek többségének az év legtöbb napjában szerintem ez egy reális alternatíva kellene, hogy legyen, ha ehhez van alakítva a közlekedés (!, ez fontos, mert én se merek kétszer kétsávos úton kerékpározni, ahol 60-nal jön mindenki, ha az úttesten kell haladni).
4km sík terepen 15 perc átlagos tempóban. Ennyi mozgásra szüksége van pl. egy irodistának egy nap. Nem beszélve arról, hogy nagyon sok városban a dugók miatt autóval is ennyire jön ki bizonyos napszakokban.
És a sokat szidott elektromos roller is alternatíva 4km-re. Azzal még az emelkedők is könnyebbek, és nem vesz annyira igénybe fizikailag. Ha nincs 35 fok, nem fogsz leizzadni.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.
- 'shutterisland
- Hozzászólások: 10000
- Csatlakozott: 2013. április 16., kedd 1:45
- Kedvenc játékosaid: LM / GD
- Kedvenc csapatod: fcb / esp / arg
- Tartózkodási hely: UK
Re: OFF
en soha egyetlen embert sem ismertem aki munkaba oda-vissza taxizik minden aldott nap.De senki nem arról irt, hogy menjen busszal vagy bicajjal, hanem hogy taxizva például olcsóbban ki tud jönni, mint így.
nekem lenne vagy 2-3x annyi mint amibe igy kerul a munkaba jaras.
a 2x4 km az szerintem nem rovid tav, foleg heti 5x.Aki ilyen rövid távra munkába autóval megy, az nem csak munkába fog autóval menni, hanem mindenhova.
meg ne vedd egy kalap ala azt, aki mondjuk nem fog reggel 5kor melo elott leizzadni a biciklin azzal, aki autoba ul egy 600 meterre levo lottozoba elugrani.
azt senki nem is mondta, hogy passatja van barkinek is a 2000km-t munkaba jarokbol.Csak ilyen hasznalatra nem dizel Passatot szokas tartani, hanem valami kismotoros benzinest, aminek talan van eselye bemelegedni.
most hogy a cikkben emlitett passat az vissza van tekerve vagy sincs az irrelevans azzal a kijelentessel kapcs, hogy
Aki munkába jár kocsival, az nem 2000 kilométert megy egy évben.
Re: OFF
Bele, csak akkor a havi jövedelmed 1/3-a arra megy hogy autót tartasz fenn. Biztos van akinek megéri ezért ennyit dolgozni, csak tudjunk róla hogy ezt tesszük.De ettől függetlenül is, sztem egy 300-350 ezres fizuval belefér egy autó fenntartása,
Dupla D szerintem szépen leírta a probléma kettõségét.
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17788
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
ezt modernebb helyeken, pl a nem tul messzi ausztriaban mashogy oldjak meg:Ez az autóhasználat egy nagyon érdekes téma, nagyobb vitákat tud generálni, mint a politika, kezdve azzal, hogy a közösség érdeke a kompakt város, ahol 15 perc gyaloglással el lehet érni szinte mindent. Iskolát, munkahelyet, boltokat, egészségügyi szolgáltatásokat stb. Ez az egyik idilli véglet.
olyan az infrastruktura, hogy a varosban elve valoban nincs szukseged autora, ha kinn el az ember kertvarosban, agglomeracioban, ott meg van parszaz meteren belül szinte MINDEN ESETBEN iskola, korhaz, haziorvos, allatorvos, elelmiszerbolt, benzinkut, gyogyszertar, tomegkozlekedes, regionalis busz, vonat, minden. minden elerheto, nincs szukseg becaplatni a nagyvarosba ügyet intezni.
ha benn dolgozol a varosban, oda dolgozni vonattal, bringaval, de meg autoval is fel ora, ha dugo van max 1 ora pl becs egyik vegebol a masikba.
öreg adolf epittette az uthalozatot mellesleg.
google maps piros dugo jelzes becsben par tiz perc max, ugyanez Bp-n akar orakat is jelenthet....
Bp es a környeke a kialakitasa es domborzati elhelyezkedese miatt nem lehet ilyen.
max vertikalisan lehetne infrastrukturat fejleszteni, pl a kis- es nagykorut ala 2x3 savos palyat rakni, valahogy megepiteni a kihajtokat/felhajtokat, mas megoldast nem latok, evtizedekkel le van maradva az egesz orszag minden tekintetben egy 21. szazadi orszagtol, mert evtizedek ota csak tuzoltas meg toldozas foldozas megy az eletunk minden teruleten, minden szektorban, minden szempontbol.
meg is erdemeljuk.
thereisonly1ronaldo
- Dupla D
- Hozzászólások: 3169
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
- Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Egyébként a legjobb és legismertebb könyv a témában: Jan Gehl: Élhető városok
Urbanisztika tanszéken ajánlották még egyetemen, és szerintem remekül mutatja be, hogy miért jó egyik város, és miért rossz a másik, illetve mi lenne a megfelelő irány.
Urbanisztika tanszéken ajánlották még egyetemen, és szerintem remekül mutatja be, hogy miért jó egyik város, és miért rossz a másik, illetve mi lenne a megfelelő irány.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.
- Dupla D
- Hozzászólások: 3169
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
- Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Utolsó bekezdésem az eggyel korábbi bekezdésre vonatkozott, magyarul mindenhova autóval, mert az alanyi jogon jár, csak közbeszúrtam még egy bekezdést és nem javítottam ki.zsuninnyo írta:Pont, hogy nalunk a varos a varosban elv a beidegzodes, avagy a lakotelepek, es ezert akar a nagy tobbseg kiszakadni a varosbol. Pedig regen is es most is a lakotelepeket azert talaltak/talaljak ki, hogy ne kelljen kimozdulnod egy bizonyos korbol. Es azok nem a belvarosban vannak, hanem a varosok kulso reszein.Dupla D írta:
És tudom, a többségben nem az élete nagy terve, hogy belvárosban él, hanem külvárosban egy nagy kertes házban, ezzel aláírva azt, hogy ő bizony autóval fog közlekedni szinte mindenhova. Én se akarok belvárosban élni, még ha tizedannyi autó is lenne.
Ez utóbbi egy berögződés, ami a szocializmusból ránk maradt. Ennél már csak az amerikai vonal a rosszabb, ahol a városok végképp autókra lettek kitalálva.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.
Re: OFF
Sztem az autózás már rég nem akkora luxus mint régen, vagyis bár éve ezt mondtam, azóta mondjuk duplájára emelkedtek az üa árak.
De ettől függetlenül is, sztem egy 300-350 ezres fizuval belefér egy autó fenntartása, akár évi 5-7 ezer km-re. Én úgy vagyok vele, hogy egyáltalán nem létszükséglet az autóm, de baromi jó, hogy van. Ha bármikor kell, SOS, akár segíteni családnak/barátnak, vagy csak neked kell olyan helyre menni ami tömeggel kényelmetlen és hosszú lenne, már megéri hogy van.
Ráadásul bp-ként a tömegközlekedést hagyjuk... Rengeteg öreg szar villamos, amikben nincs légkondi, rengeteg hajléktalan meg c típusú utastárs, retek, kosz, hány, húgy-szar és még sorolhatnám. Megállók is úgy néznek ki mint az okádék. Persze egy közel 2 milliós városban nem is lehet elvárni, hogy tiszta és szép legyen minden, de biztos lehetne jobban törekedne ezen dolgok javításán. Szóval ezek se hozzák meg a kedvemet a tömegközlekedéshez.
Mondjuk a belvárosba jellemzően bkv-zom, mert a parkolás meg halálos.

De ettől függetlenül is, sztem egy 300-350 ezres fizuval belefér egy autó fenntartása, akár évi 5-7 ezer km-re. Én úgy vagyok vele, hogy egyáltalán nem létszükséglet az autóm, de baromi jó, hogy van. Ha bármikor kell, SOS, akár segíteni családnak/barátnak, vagy csak neked kell olyan helyre menni ami tömeggel kényelmetlen és hosszú lenne, már megéri hogy van.
Ráadásul bp-ként a tömegközlekedést hagyjuk... Rengeteg öreg szar villamos, amikben nincs légkondi, rengeteg hajléktalan meg c típusú utastárs, retek, kosz, hány, húgy-szar és még sorolhatnám. Megállók is úgy néznek ki mint az okádék. Persze egy közel 2 milliós városban nem is lehet elvárni, hogy tiszta és szép legyen minden, de biztos lehetne jobban törekedne ezen dolgok javításán. Szóval ezek se hozzák meg a kedvemet a tömegközlekedéshez.
Mondjuk a belvárosba jellemzően bkv-zom, mert a parkolás meg halálos.
Re: OFF
Pont, hogy nalunk a varos a varosban elv a beidegzodes, avagy a lakotelepek, es ezert akar a nagy tobbseg kiszakadni a varosbol. Pedig regen is es most is a lakotelepeket azert talaltak/talaljak ki, hogy ne kelljen kimozdulnod egy bizonyos korbol. Es azok nem a belvarosban vannak, hanem a varosok kulso reszein.Dupla D írta:
És tudom, a többségben nem az élete nagy terve, hogy belvárosban él, hanem külvárosban egy nagy kertes házban, ezzel aláírva azt, hogy ő bizony autóval fog közlekedni szinte mindenhova. Én se akarok belvárosban élni, még ha tizedannyi autó is lenne.
Ez utóbbi egy berögződés, ami a szocializmusból ránk maradt. Ennél már csak az amerikai vonal a rosszabb, ahol a városok végképp autókra lettek kitalálva.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68342
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Más a random rendelés, meg más lefixalni előre a dolgokat.h3x0r írta:Bolton rakerestem, havi 19 munkaba jaras, 8 bevasarlas, 3 hetvegi kiruccanas 85-90 ezer forint. Nagyjabol realis.Realista24 írta:
De senki nem arról irt, hogy menjen busszal vagy bicajjal, hanem hogy taxizva például olcsóbban ki tud jönni, mint így.
De ez amit írsz, már nem 2-2500km évente.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- Dupla D
- Hozzászólások: 3169
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
- Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Ez az autóhasználat egy nagyon érdekes téma, nagyobb vitákat tud generálni, mint a politika, kezdve azzal, hogy a közösség érdeke a kompakt város, ahol 15 perc gyaloglással el lehet érni szinte mindent. Iskolát, munkahelyet, boltokat, egészségügyi szolgáltatásokat stb. Ez az egyik idilli véglet.
A másik, hogy az illető alanyi jognak tekinti az autózást, leszarja, hogy minden egyes útjának közvetett következményei lehetnek másra nézve (kipufogógáz, parkolás közterületen, forgalmat generál stb) és még wcre is autóval megy.
És tudom, a többségben nem az élete nagy terve, hogy belvárosban él, hanem külvárosban egy nagy kertes házban, ezzel aláírva azt, hogy ő bizony autóval fog közlekedni szinte mindenhova. Én se akarok belvárosban élni, még ha tizedannyi autó is lenne.
Ez utóbbi egy berögződés, ami a szocializmusból ránk maradt. Ennél már csak az amerikai vonal a rosszabb, ahol a városok végképp autókra lettek kitalálva.
A másik, hogy az illető alanyi jognak tekinti az autózást, leszarja, hogy minden egyes útjának közvetett következményei lehetnek másra nézve (kipufogógáz, parkolás közterületen, forgalmat generál stb) és még wcre is autóval megy.
És tudom, a többségben nem az élete nagy terve, hogy belvárosban él, hanem külvárosban egy nagy kertes házban, ezzel aláírva azt, hogy ő bizony autóval fog közlekedni szinte mindenhova. Én se akarok belvárosban élni, még ha tizedannyi autó is lenne.
Ez utóbbi egy berögződés, ami a szocializmusból ránk maradt. Ennél már csak az amerikai vonal a rosszabb, ahol a városok végképp autókra lettek kitalálva.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.
- h3x0r
- Hozzászólások: 9803
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: OFF
Bolton rakerestem, havi 19 munkaba jaras, 8 bevasarlas, 3 hetvegi kiruccanas 85-90 ezer forint. Nagyjabol realis.Realista24 írta:De senki nem arról irt, hogy menjen busszal vagy bicajjal, hanem hogy taxizva például olcsóbban ki tud jönni, mint így.h3x0r írta:
Ugy irjatok, mintha egy elektromos autorol lenne szo, amit a nagy tobbseg azert vesz meg, mert megteheti.
Az, hogy valaki nem akar minden reggel negyed 8kor elindulni a buszmegalloba, hogy elerje a feles buszt, hanem inkabb 7:50kor beinditja a kocsijat es igyis idoben beer, azt egyaltalan nem sorolnam az "elvezetek" kategoriaba. Vagy hogy hazafele nem akarja 20 percig a 34 fokban varni a buszt.
- Dupla D
- Hozzászólások: 3169
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
- Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Aki ilyen rövid távra munkába autóval megy, az nem csak munkába fog autóval menni, hanem mindenhova. Bevásárolni, elugrani a három utcával arrébb lévő rokonokhoz, elviszi a gyereket suliba, edzésre stb.'shutterisland írta:???Aki munkába jár kocsival, az nem 2000 kilométert megy egy évben.
atlagember 5 napot dolgozik hetente, az egy evben 260 nap, minusz szabik, tappenz, akarmi.
szamoljunk 230-al.
2000 : 230 = 8.7km naponta
szerinted 100 emberbol ezt mennyi fogja lebiciklizni naponta vagy videken/kieso helyen dolgozva tomegkozlekedessel elbohockodni ?
harmada sem.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.
- nmate
- Hozzászólások: 14435
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
- Kedvenc játékosaid: Arbeloa
Re: OFF
Amúgy ezt mondtam én is tegnap, folyamat elbészél mindenki a másik mellett, úgy forgatja a szavakat, hogy igaza legyen valahogyhehetheoriginal írta:Veletek nincs ertelme vitazni

De úgy látom azért te is magadra vetted ezt.hehetheoriginal írta:Aki magara veszi, pont annak szolt

Én egyébként értem amit mondasz, én is imádom az autókat, főleg a veterán verdákat, a maiakkal nem vagyok jó barátságban egyébként. NFSU előtt ülve mindig mondogattam, hogy első autóm tuti egy MX5 NB lesz, de mire odaértem, más dolgok lettek fontosabbak, ez háttérbe került. Az autó alapvetően igenis egy használati tárgy lett így számomra elsősorban, aminél jó, ha tudok költségeket minimalizálni. Aztán ha majd biztosítottam a gyerekeim jövőjét, akkor esetleg újra előveszem ezt a topikot.

kiserik írta:Mennyi kell? Parancsolj: ...nmate írta: Hát, adaptív tempomatos csaladi szekér nem tudom van-e 15 milla alatt, de nekem sosem lesz akkor ilyen![]()
![]()


- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68342
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
De senki nem arról irt, hogy menjen busszal vagy bicajjal, hanem hogy taxizva például olcsóbban ki tud jönni, mint így.h3x0r írta:Ugy irjatok, mintha egy elektromos autorol lenne szo, amit a nagy tobbseg azert vesz meg, mert megteheti.Halfkey írta:
"természetesen ha valaki megteheti bátran költsön az élvezetekre"
"de persze élvezzük amit élvezni akarunk."
Az, hogy valaki nem akar minden reggel negyed 8kor elindulni a buszmegalloba, hogy elerje a feles buszt, hanem inkabb 7:50kor beinditja a kocsijat es igyis idoben beer, azt egyaltalan nem sorolnam az "elvezetek" kategoriaba. Vagy hogy hazafele nem akarja 20 percig a 34 fokban varni a buszt.
Apameknak én is ezt javasoltam anno, mert ha kellett volna hosszútávra, lehetett volna bérelni, városban mindenhova bicajjal mentek, de a kocsi mellett döntöttek mégis.
Aztán amikor eladásra/cserere került a sor, szart sem ért a kevés kilométer, mert senki nem hitte el nyilván.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
-
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2022. október 21., péntek 11:33
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Fenomèn, Modric, Benzema
- Kedvenc csapatod: RMCF
Re: OFF
Ezt az egesz bekezdest nagyon adom!hehetheoriginal írta: Veletek nincs ertelme vitazni, akik az autot egy doboznak, egy penznyelo eszkoznek latjatok, ami csak arra jo, hogy elvisz a-bol b-be, nektek ezek a ma "trendi" ocsmany kinezetu kocka suvok meg magasitott, imbolygo soft mindenfele normalis design nelkuli szarok valok. Az 1 literes, de 300 lora huzott kisturbos 3 ev élettartamú motorral, a szar kibocsatasi normak miatti 3 masodperces gazreakcioval, a kis fos fekkel, amit ketto stabilabb megallas utan cserelni kell, mert olyan puha es gyorsan kopo, mint egy darab gyurma meg dörzspapir, vagy a masodpercekig gondolkodo "automata" valto. De apple carplay az van, az kurvafontos.
Vagy műanyag recsego, minden kanyarban szetesni keszulo kasztni meg muszerfal es illesztesek.
Asszony kapott csaladjatol egy teljesen uj Kia Nirot kb fel eve, most van benne 15 ezer km, amihez olyan 5 ezerrel en is hozzajarultam. Sose vezettem ennyire uj, modern autot hosszabb tavon, es szinte ugyan ezek a tapasztalataim, mint neked.
Billeg, imbolyog, ugye SUV…fekek nagyon gyengek, gazreakcio ugyanez
Az egyetlen pozitivuma a fogyasztas, ami varosban 4-5 liter! Ugye hibrid a verda szal nem csoda! Ez tenyleg patent de minden masban nekem semmit nem ad hozza a vezeteshez, meg ugy eleve 12 millaert kicsit tobbet varna az ember szerintem…
Nekem egyebkent egy 17 eves harmas bmw-m van. Ezt csak azert irom, hogy hiaba kozel 20 eves a “szarom”, mindig elmeny atulni fel nap suv-ozas utan…lehet h gombok vannak mindenhol, es 9 litert bekortyol, de a gazreakcio, olyan amilyennek kell lennie, a kormany akkor forog mikor en akarom es meg sorolhatnam reggelig…plusz mindig szivesen nezek vissza ra miutan leparkoltam
De ez nem mindenkinek fontos. Nekem az.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 22 regisztrált és 0 vendég