Ja, amúgy természetesen ez a bajom, mivel nekem ez használati eszköz alapvetően, nem hobbi, nem fogok ilyen pénztemetőt venni. Mindent időben cserélek, ellenőrzök, Fiat Punto is faszán megy a-ból b-be, szóval van itt alternatíva. Bizonyos szintig nincs rossz autó, csak igénytelen tulaj.hehetheoriginal írta:van sok, penz kerdese csak.
OFF
- nmate
- Hozzászólások: 14494
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
- Kedvenc játékosaid: Arbeloa
Re: OFF
Re: OFF
"4. Autópálya-szabály: Használj tompított fényszóróthehetheoriginal írta:akkor ne sirj, Mo-n meg jo a helyzet, osztrakiaban pl a sok kockaautos automataba teszi a fenyt, aztan a szurke szarjat a full szakado esoben nem latni az autopalyan semennyire.
itt nem kotelezo ugyanis a fenyszoro, gg ezek is zsenik.
Ezzel a szabállyal a KRESZ-vizsgára való felkészülés során is találkozhattál. Autópályán ugyanis minden időjárási körülmény mellett kötelező a tompított fényszóró használata, ez ugyanis még nagy sebesség mellett is jobban láthatóvá teszi a járművet."
Jól emlékeztem, autópályán kötelező lenne a tompított fényszóró használata. Igaz ez egy 2018-as cikkből van, de nem hiszem hogy azóta ezt eltörölték volna.
Igen, egész pontosan a gumi váltméretétől. A Érdemes olyat feltenni, ami még beletartozik a váltóméretbe. Pl ha egy gyárilag 205/55 R16-os kerékkel felszerelt autóra 205/65 R16 gumit raksz, akkor fixen hazudni fog a km óra mert nem ugyanakkora lesz a kerék átmérője.nmate írta:Kerékátmérőtől függ.
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 19072
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
akkor ne sirj, Mo-n meg jo a helyzet, osztrakiaban pl a sok kockaautos automataba teszi a fenyt, aztan a szurke szarjat a full szakado esoben nem latni az autopalyan semennyire.Sierra írta:Másik kedvenc... agyhalott szürkületben/hatalmas esőben csak nappali menetfénnyel megy, ami ugye hátul nem is világít. Beül az autóba, annyi esze már nincs, hogy felkapcsolja, hogy esetleg lássák is akik mögötte mennek. Pedig én úgy emlékszem a KRESZ tanfolyamon azt tanítják, hogy autópályán MINDIG fel kell lőni a tompított fényszórót, napszaktól függetlenül.Marky írta:es meg az idojaras sem a legidealisabb.
itt nem kotelezo ugyanis a fenyszoro, gg ezek is zsenik.
azt akartad sztem mondani, hogy roman traileres nyomorultakNagyon sokan, 100-110el előzik a sorokat, fel is torlódik mögöttük a sor.
en goggel maps alapjan mondom, autotol fuggoen 10-15 a difi is akar, es amit nekem a telefon mutat, az alapjan nem lottek meg le kameraval eddig, szoval sanszos, hogy jo az info.Szerintem az újabb autóknál ez már nem így van. Régi 30-40 éves autóknál talán, de 10km/h-s különbségek ott se voltak sztem. Nekem egy 2004-es autóm van, és pl a Waze a GPS alapján, illetve a kocsim órája koppra ugyanannyit mutat.
van sok, penz kerdese csak.Ugyanitt, ha tud valaki olyan A6 Allroadot ami nincs lerúgva, szóljon.
thereisonly1ronaldo
- nmate
- Hozzászólások: 14494
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
- Kedvenc játékosaid: Arbeloa
Re: OFF
Egyébként én kerülöm az autópályát, ahol csak lehet, így oldom fel a konfliktust.
Baszok is én rá, ha lassabban érek oda valahova.
De majd ha meglesz ház, gyerek, garázs etc, akkor majd veszek valami biztonságosabb autót és kicsit nagyobb nyugalommal megyek fel ezekre a szaros pályákra. Ugyanitt, ha tud valaki olyan A6 Allroadot ami nincs lerúgva, szóljon.
Imádom, hogy itt mindenki úgy vitázik, hogy a saját igaza felé tereli a témát egy kivételes példával.
De majd ha meglesz ház, gyerek, garázs etc, akkor majd veszek valami biztonságosabb autót és kicsit nagyobb nyugalommal megyek fel ezekre a szaros pályákra. Ugyanitt, ha tud valaki olyan A6 Allroadot ami nincs lerúgva, szóljon.
Persze, ez rossz, de nem erről volt szó.csababarca írta: Nagyon sokan, 100-110el előzik a sorokat, fel is torlódik mögöttük a sor.
De ezzel se lenne gond, ha pl miután megelőzött egy kamion/akármit, szépen visszasorolna, nem pedig becélozná a 2-300 méterre lévő újabb kamiont.
Nagyon sok tartós bérlő van, akik kibérelnek akár Budapesten a belvárosban egy sávot, és nem hajlandóak onnan kimenni.
Imádom, hogy itt mindenki úgy vitázik, hogy a saját igaza felé tereli a témát egy kivételes példával.
Nekem téli gumival pontos, nyárival nem. Kerékátmérőtől függ.Sierra írta: Szerintem az újabb autóknál ez már nem így van. Régi 30-40 éves autóknál talán, de 10km/h-s különbségek ott se voltak sztem. Nekem egy 2004-es autóm van, és pl a Waze a GPS alapján, illetve a kocsim órája koppra ugyanannyit mutat.
Re: OFF
Szerintem az újabb autóknál ez már nem így van. Régi 30-40 éves autóknál talán, de 10km/h-s különbségek ott se voltak sztem. Nekem egy 2004-es autóm van, és pl a Waze a GPS alapján, illetve a kocsim órája koppra ugyanannyit mutat.hehetheoriginal írta: segitek: ne 130cal elozd a kamionsort, mert a valosagban az csak 120 körül van kb, autotol függoen.
- csababarca
- Hozzászólások: 4626
- Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
- Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
- Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.
Re: OFF
Nagyon sokan, 100-110el előzik a sorokat, fel is torlódik mögöttük a sor.nmate írta: 150-nél 80 nyilván balesetveszélyes (szerintem ebben mindenki egyetért), de azért ez közel sem annyira gyakori, mint amikor 130-cal előzöm a kamionsort és 3 méterre a seggemben villogtat a faszfej, aki azt hiszi, hogy annyit nyer ezzel.Konkrétan M1-esen a megengedett maxszal nem tudok nyugodtan előzni kamionokat, mert minden második alkalommal valakinek útban vagyok.
De ezzel se lenne gond, ha pl miután megelőzött egy kamion/akármit, szépen visszasorolna, nem pedig becélozná a 2-300 méterre lévő újabb kamiont.
Nagyon sok tartós bérlő van, akik kibérelnek akár Budapesten a belvárosban egy sávot, és nem hajlandóak onnan kimenni.
"Ma is itt ül lomhán, petyhüdten,
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
Re: OFF
Másik kedvenc... agyhalott szürkületben/hatalmas esőben csak nappali menetfénnyel megy, ami ugye hátul nem is világít. Beül az autóba, annyi esze már nincs, hogy felkapcsolja, hogy esetleg lássák is akik mögötte mennek. Pedig én úgy emlékszem a KRESZ tanfolyamon azt tanítják, hogy autópályán MINDIG fel kell lőni a tompított fényszórót, napszaktól függetlenül.Marky írta:es meg az idojaras sem a legidealisabb.
-
Marky
- Hozzászólások: 2387
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
- Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
- Kedvenc csapatod: csakamadrid.
Re: OFF
A kozlekedesben az auto a legjelentektelenebb tenyezo. Egy 1996-os rozsdas 1.3-as Swift is megy 160-at, ha vallalod a hallaskarosodast.hehetheoriginal írta: plane manapsag, amikor mar 130-150 nem gond egy atlag autonak.
Az emberek kepessegeit a 130 is maximalisan probara teszi, foleg, ha suru a forgalom es meg az idojaras sem a legidealisabb.
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 19072
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
segitek: ne 130cal elozd a kamionsort, mert a valosagban az csak 120 körül van kb, autotol függoen.
sztem tök jogosan bassza fel magat mindenki, plane manapsag, amikor mar 130-150 nem gond egy atlag autonak. (ujra: elavult szabalyrendszer)
nyugodtan tedd oda 140-145-re, akkor kevesebben lesznek zabosak mögötted, ha meg a fekete audi igy is villog, be kell menni a decathlonba, mint jelen hsz iroja, es megvenni az alu bezboz schlagert. (important advice: ne felejts el labdat is venni hozza, igy nem köthet beled a rendor, hogy fegyvernek minosulo targyat tartasz nezetelteresek rendezesere a csomagtartoban)
sztem tök jogosan bassza fel magat mindenki, plane manapsag, amikor mar 130-150 nem gond egy atlag autonak. (ujra: elavult szabalyrendszer)
nyugodtan tedd oda 140-145-re, akkor kevesebben lesznek zabosak mögötted, ha meg a fekete audi igy is villog, be kell menni a decathlonba, mint jelen hsz iroja, es megvenni az alu bezboz schlagert. (important advice: ne felejts el labdat is venni hozza, igy nem köthet beled a rendor, hogy fegyvernek minosulo targyat tartasz nezetelteresek rendezesere a csomagtartoban)
thereisonly1ronaldo
Re: OFF
Ettől kivagyok a mai napig, idióta barmok.nmate írta: mint amikor 130-cal előzöm a kamionsort és 3 méterre a seggemben villogtat a faszfej, aki azt hiszi, hogy annyit nyer ezzel
- nmate
- Hozzászólások: 14494
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
- Kedvenc játékosaid: Arbeloa
Re: OFF
150-nél 80 nyilván balesetveszélyes (szerintem ebben mindenki egyetért), de azért ez közel sem annyira gyakori, mint amikor 130-cal előzöm a kamionsort és 3 méterre a seggemben villogtat a faszfej, aki azt hiszi, hogy annyit nyer ezzel.
Konkrétan M1-esen a megengedett maxszal nem tudok nyugodtan előzni kamionokat, mert minden második alkalommal valakinek útban vagyok.
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 19072
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
viszont ha valaki 80nal totyog, vs ora szerinti 150 (ami kb 137-8), ott mar sulyos percekben lehet merni a difit, ott azert mar jogosan verem a kormanyt meg razom a valentinos monstert az ilyen söpredeknekÉrtelme Magyarországon pedig nincs, leghosszabb autópályaszakaszt teljes hosszát nézve is max 15 percet nyersz (elméletben), ha 130 helyett 150-nel mész. Megéri? Aligha.
(vmelyik nap mikor megeloztem egy ilyet, majnem atdobtam hozza a mar üres dobozt
mindegy. mindent összevetve, 50 eve odagondolt es telepitett tablarendszer, minden elavult, minden rothad.
nem baj, majd a vietnami meg ukran munkasok ujjaepitik az egeszet.
thereisonly1ronaldo
- nmate
- Hozzászólások: 14494
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
- Kedvenc játékosaid: Arbeloa
Re: OFF
Ez akkor működne, ha:Sierra írta: a rengeteg 50-es szakaszt én se értem, főleg pesten pl 4-6 sávos főutak bizonyos szakaszain.
Én picit feljebb tornásznám amúgy a sebességhatárok, 50 helyett 60, 70 helyett 80, 80 helyett 100, pályán meg 130 helyett 150.De ilyen sose lesz.
- Nem lenne ennyi rossz állapotú autó idehaza, a legtöbb 500 ezer km-es szakadt e46-tal meg 3-as Golfokkal nem kellene a földútra se kimenni, nemhogy pályára.
- Kellene fejleszteni az infrastruktúrát, lenne külön kamionsáv. Jelen állapotok mellett én még sok helyen visszább is venném emiatt a korlátot. M1-esen, M7-esen sokszor akkora torlódások vannak így is, hogy 130-cal sem lehet menni.
Értelme Magyarországon pedig nincs, leghosszabb autópályaszakaszt teljes hosszát nézve is max 15 percet nyersz (elméletben), ha 130 helyett 150-nel mész. Megéri? Aligha.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69400
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Az en esetemben 50-60nal “tokolni” 70es táblánál jobb, mint 30as táblánál hússzal.besteve7 írta:Es ez mit oldana meg, mert szerintem semmit. Ugyanúgy a nagy többség 60-s táblánál a 70-nel tolná aztán meglenne a 50-el tökölő is, aki felbosszantja a többieket.Sierra írta:
a rengeteg 50-es szakaszt én se értem, főleg pesten pl 4-6 sávos főutak bizonyos szakaszain.
Én picit feljebb tornásznám amúgy a sebességhatárok, 50 helyett 60, 70 helyett 80, 80 helyett 100, pályán meg 130 helyett 150.De ilyen sose lesz.
Bytheway mindig azt kommunikálom a gyereknek is, amikor érzi hogy nem a saját lenduletemmel haladok, hogy az előttem levő csak betartja a szabályt.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- 'shutterisland
- Hozzászólások: 10000
- Csatlakozott: 2013. április 16., kedd 1:45
- Kedvenc játékosaid: LM / GD
- Kedvenc csapatod: fcb / esp / arg
- Tartózkodási hely: UK
Re: OFF
a szelsosegek ugyanugy meglennenek, ahogy most is megvannak, de legalabb altalanossagban gyorsabban eljutna az ember a-bol b-be.
szamomra sokkal nagyobb problema a sebessegkorlatozas kerdesnel az autok szama.
itt angliaban ugye szukebbek is az utak, olyan szinten be tud egy fel bekescsaba nagysagu varos is dugulni csucsidokben, hogy elkepeszto.
motorral jobban haladok, de sokszor meg ugy is dupla ido mint google szerint lenne.
szamomra sokkal nagyobb problema a sebessegkorlatozas kerdesnel az autok szama.
itt angliaban ugye szukebbek is az utak, olyan szinten be tud egy fel bekescsaba nagysagu varos is dugulni csucsidokben, hogy elkepeszto.
motorral jobban haladok, de sokszor meg ugy is dupla ido mint google szerint lenne.
-
besteve7
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: 2013. április 26., péntek 10:12
- Kedvenc játékosaid: Raúl, Casillas, Falcaó
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Es ez mit oldana meg, mert szerintem semmit. Ugyanúgy a nagy többség 60-s táblánál a 70-nel tolná aztán meglenne a 50-el tökölő is, aki felbosszantja a többieket.Sierra írta:a rengeteg 50-es szakaszt én se értem, főleg pesten pl 4-6 sávos főutak bizonyos szakaszain.Realista24 írta: 50re ugyanez igaz, számtalan helyen mehetne a 60-70 nyugodtan, de nem, véletlen sem.
Én picit feljebb tornásznám amúgy a sebességhatárok, 50 helyett 60, 70 helyett 80, 80 helyett 100, pályán meg 130 helyett 150.De ilyen sose lesz.
Re: OFF
a rengeteg 50-es szakaszt én se értem, főleg pesten pl 4-6 sávos főutak bizonyos szakaszain.Realista24 írta: 50re ugyanez igaz, számtalan helyen mehetne a 60-70 nyugodtan, de nem, véletlen sem.
Én picit feljebb tornásznám amúgy a sebességhatárok, 50 helyett 60, 70 helyett 80, 80 helyett 100, pályán meg 130 helyett 150.
Re: OFF
Persze,sok helyen kell lekorlatozni a sebesseget,az meg jobb ha ertelmetlenul,mert akkor meg tobb lesz a gyorshajto.Realista24 írta: Mielőtt az a vita tárgya hogy ki lassú, ki gyors, megérne egy misét a táblák felülvizsgálata is.
Kismillio helyen van 30as tábla, ahol fölösleges. Ha meg ezt betartja a jóember, akkor az a baj, pedig csak követi a szabályt.
50re ugyanez igaz, számtalan helyen mehetne a 60-70 nyugodtan, de nem, véletlen sem.
Az meg sok-sok penz az allamnak.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69400
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Mielőtt az a vita tárgya hogy ki lassú, ki gyors, megérne egy misét a táblák felülvizsgálata is.
Kismillio helyen van 30as tábla, ahol fölösleges. Ha meg ezt betartja a jóember, akkor az a baj, pedig csak követi a szabályt.
50re ugyanez igaz, számtalan helyen mehetne a 60-70 nyugodtan, de nem, véletlen sem.
Kismillio helyen van 30as tábla, ahol fölösleges. Ha meg ezt betartja a jóember, akkor az a baj, pedig csak követi a szabályt.
50re ugyanez igaz, számtalan helyen mehetne a 60-70 nyugodtan, de nem, véletlen sem.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 7 regisztrált és 0 vendég

