OFF

Filmek, zenék, könyvek, off... Egyszóval minden más.
rashidm
Hozzászólások: 4697
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 22:43
Kedvenc játékosaid: Alba, Busi, Alves... ja nem
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: rashidm » 2023. július 10., hétfő 11:23

Faust írta: Mi neha, ha posztolunk rola, arc nelkul mindig. En szajbacsapnam azokat legszivesebben, akik mar a gyurott mongoloid pucer kepekkel is elarasztjak a kozossegi mediat, de boomer vagyok ebbol a szempontbol.
Teljesen jól látod szerintem, akik kitesznek ilyen fotót, azok a lájkokért teszik ki kb.

Avatar
Faust
El director de fotografía
Hozzászólások: 9427
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 18:47

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Faust » 2023. július 10., hétfő 10:52

Mi neha, ha posztolunk rola, arc nelkul mindig. En szajbacsapnam azokat legszivesebben, akik mar a gyurott mongoloid pucer kepekkel is elarasztjak a kozossegi mediat, de boomer vagyok ebbol a szempontbol.

Avatar
miro.
Hozzászólások: 1966
Csatlakozott: 2023. április 15., szombat 9:40
Kedvenc játékosaid: Modric, Sergio Ramos, R9
Kedvenc csapatod: Real Madrid, RB Salzburg
Tartózkodási hely: Ausztria

Re: OFF

HozzászólásSzerző: miro. » 2023. július 10., hétfő 10:37

Galacticos írta: Hát még en se hiszem el de.. szerdatol egy kisfiu szemelyeben bovult a hazai madridistak kore. :mrgreen:

U.i.: ezt vegig nezve, aldom az eget hogy nem nőnek szulettem. :agree: :mrgreen:
Gratulalok Gala! Kirartast es egeszseget! :)
Emlekszem meg kolyokgolya voltal amikor beszelgettunk msn-en :lol:

Amugy mi is tervezzuk jovore,es sokszor feljon ez a mutassuk facebookon,tegyuk ki,vagy majd ha o felno,eldonti.
Mi valoszinu utobbi melett fogunk donteni.
Labat,hatulrol,keze stb fent lehet,de az arcat nem szeretnenk.
Ti hogy vagytok vele?
Real Madrid

Roger Federer :goat:

Red Bull Salzburg
SERIENMEISTER 2013-2023

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3641
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2023. július 9., vasárnap 10:06

Realista24 írta:
ANDS írta:

Én kb. 15 évente veszek autót, akkor is használtat.
Amire érdemes figyelni, hogy magánszemélytől vedd, ne kereskedésből.
Az előző tulaj legyen jómódú, akkor szerencsés esetben az esedékes szervizeket elvégezték.
Ha biztosra akarsz menni, akkor minden folyadékot le kell cserélni, váltóban, motorban, fékolajat, stb. Én az ékszíjakat is cseréltetni szoktam vásárlás után.

A motor váltó, stb., általában javítható ha elromlik, de a kasztnit érdemes alaposan szemügyre venni, hogy ép vagy már pár helyen megtörték (ha ép, akkor sokáig elkerülhető a rozsdásodás). Ez a legfontosabb szempont nálam.
Ha ismerőstől veszed, akkor tudod az előéletét.
De minden más esetben “ garázsban állt, nemdohányzó tulajdonostól, megkímélt állapotban, frissen szervizelve, nyugdíjas orvos házaspártól, harmadik autókent használták, csak a közértbe mentek vele vásárolni vasárnaponként,”- a hirdetésben minden szépet írnak, ami nem mindig igaz.
Elég sok rossz tanács van ebben, pláne nem releváns annak tekintetében hogy 15 évente veszel autót.
Mondjuk én a 14 éves, 105ezer Km-es szivobenzines, manualis japán kocsim, tényleges orvos házaspár, második autó, téli-nyári gumikkal (1,5 ill 0,5 éves) nem tudom eladni. Mert van rajta pár karc meg lakkhiba. De nem rohad. De az senkit se érdekel

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 68359
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2023. július 9., vasárnap 8:15

ANDS írta:
Professore írta: …..
A gondolatmenet nem szar...csak ott van a bökkenő hogy nincs nagyon más alternatíva. Szívó benzines az ritka mint a fehér holló az újabb évjáratúaknál...pláne akkora batárban mint ami nekem kell. De még ha benyast akarnék se nagyon jönne össze mert a SH piacon egyszerűen nincs ebben a kategóriában. Szóval marad a dízel legalábbis nekem. Mondom ezt úgy hogy egyáltalán nem vagyok dízel rajongó, bár most is az van csak kinőttük és váltani kell. Másrészt a turbós benzisnesek kettős tömegű lendkerékkel szintén problémásak bőven. Cumi az biztos, parázok is eleget hogy mibe tenyerelek majd bele, de autóra szükség van sajnos... A keret az csak SH-re elég és innentől beszűkül a mozgástér rendesen.
Én kb. 15 évente veszek autót, akkor is használtat.
Amire érdemes figyelni, hogy magánszemélytől vedd, ne kereskedésből.
Az előző tulaj legyen jómódú, akkor szerencsés esetben az esedékes szervizeket elvégezték.
Ha biztosra akarsz menni, akkor minden folyadékot le kell cserélni, váltóban, motorban, fékolajat, stb. Én az ékszíjakat is cseréltetni szoktam vásárlás után.

A motor váltó, stb., általában javítható ha elromlik, de a kasztnit érdemes alaposan szemügyre venni, hogy ép vagy már pár helyen megtörték (ha ép, akkor sokáig elkerülhető a rozsdásodás). Ez a legfontosabb szempont nálam.
Ha ismerőstől veszed, akkor tudod az előéletét.
De minden más esetben “ garázsban állt, nemdohányzó tulajdonostól, megkímélt állapotban, frissen szervizelve, nyugdíjas orvos házaspártól, harmadik autókent használták, csak a közértbe mentek vele vásárolni vasárnaponként,”- a hirdetésben minden szépet írnak, ami nem mindig igaz.
Elég sok rossz tanács van ebben, pláne nem releváns annak tekintetében hogy 15 évente veszel autót.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
kecsu10
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 15:45
Kedvenc játékosaid: Guti, Figo, Iker
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kecsu10 » 2023. július 9., vasárnap 8:05

ANDS írta:
Professore írta: …..
A gondolatmenet nem szar...csak ott van a bökkenő hogy nincs nagyon más alternatíva. Szívó benzines az ritka mint a fehér holló az újabb évjáratúaknál...pláne akkora batárban mint ami nekem kell. De még ha benyast akarnék se nagyon jönne össze mert a SH piacon egyszerűen nincs ebben a kategóriában. Szóval marad a dízel legalábbis nekem. Mondom ezt úgy hogy egyáltalán nem vagyok dízel rajongó, bár most is az van csak kinőttük és váltani kell. Másrészt a turbós benzisnesek kettős tömegű lendkerékkel szintén problémásak bőven. Cumi az biztos, parázok is eleget hogy mibe tenyerelek majd bele, de autóra szükség van sajnos... A keret az csak SH-re elég és innentől beszűkül a mozgástér rendesen.
Én kb. 15 évente veszek autót, akkor is használtat.
Amire érdemes figyelni, hogy magánszemélytől vedd, ne kereskedésből.
Az előző tulaj legyen jómódú, akkor szerencsés esetben az esedékes szervizeket elvégezték.
Ha biztosra akarsz menni, akkor minden folyadékot le kell cserélni, váltóban, motorban, fékolajat, stb. Én az ékszíjakat is cseréltetni szoktam vásárlás után.

A motor váltó, stb., általában javítható ha elromlik, de a kasztnit érdemes alaposan szemügyre venni, hogy ép vagy már pár helyen megtörték (ha ép, akkor sokáig elkerülhető a rozsdásodás). Ez a legfontosabb szempont nálam.
Ha ismerőstől veszed, akkor tudod az előéletét.
De minden más esetben “ garázsban állt, nemdohányzó tulajdonostól, megkímélt állapotban, frissen szervizelve, nyugdíjas orvos házaspártól, harmadik autókent használták, csak a közértbe mentek vele vásárolni vasárnaponként,”- a hirdetésben minden szépet írnak, ami nem mindig igaz.
Nemrég vettem meg az OT 124-est. Olyan állapotban, amit az átlag magyar használt autó esetében nem is látsz kb. Most csináljuk rajta a nagyszervízt ismerős szerelővel. Igaz ebben volt pár olyan patent is amit más nem feltétlenül venné észre sem, és minden gyári. (Veterán autónál ez hatványozottan drága tud lenni). De! Még egy ilyen valós 181 ezret futott 124-es is el tud vinni 6-700 ezret szervizre. S hol állnak ehhez a mai autók minőségben, az alkatrészek sokkal drágábbak az újakhoz általában stb. Nincs mese világ, csak a rideg valóság általában. Most még keresnem kell egy jó klímást is, mert ez ugye R12 gázra készült rendszer, ami már nincs, ugye a környezet védelme miatt... Az még lesz szerintem egy 200. Plusz ugye eredeti Becker rádiót vettem, (szűk 200 egy kazettás magnó), négy új gumi, meg a sallang. Egy crtdi ennek a sokszorosát el tudja vinni sajnos, és sehol nincs strapabírásban. Szóval nagyon óvatosan kell választani!

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3641
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2023. július 9., vasárnap 7:05

lordgabi írta:
Nika91127 írta:Halfkey: kivéve, ha szerencséd van :) Mióta láttam kiugrani valakit a 10.ről és egy karcolás nélkül megúszta...
Nekem ez érdekesebb sztori, ez mégis hogyan? :ozil: :kivagyhe:
Passz. Asszem lombkorona 2x, majd egy puha autótető :)

Avatar
Halfkey
Hozzászólások: 5413
Csatlakozott: 2013. április 21., vasárnap 2:13

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Halfkey » 2023. július 9., vasárnap 0:40

Meg annyiban hogy a duplakuplungos technológia kb 20 éve terjedt el. Szóval azért a nem jobbak semmibent vitatnám, vezetési érzésben és fogyasztásban mindenképp, még ha megbízhatóságban (szerinted) nem is fejlődtek semmit.

De hát ez ilyen, az autó amortizálódik. Aki azt hiszi nem fog költeni az autójára, az hazudik magának.

Avatar
Yazid
Hozzászólások: 4294
Csatlakozott: 2013. május 2., csütörtök 8:57
Kedvenc játékosaid: Zidane

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Yazid » 2023. július 8., szombat 23:25

Remélem még mindenki elhoz 10ilyen példát, köszi, de én általánosságban beszéltem :lol:

Amugy tényleg volvo, azon elgondolkodnék, inkább mint ford.

Avatar
Steve
Hozzászólások: 8286
Csatlakozott: 2013. április 24., szerda 22:53
Kedvenc játékosaid: R9, RC, Guti, Zidane, Modric, Marcelo, Bellingham
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Steve » 2023. július 8., szombat 23:20

Yazid írta:
Nika91127 írta:

Miért? :)
Huh nagyon tömören a lényegre térve: nem tudom mennyire fiatal autót akar venni a kollega, legyen akkor 2016os. Gondolom van benne azért 180-200ezer km? Ideális esetben.
Dpf szűrő kb olyankor hal be, ha nem hamarabb, használattól függ. Ki lehet iktatni persze, lehet bele venni, lehet tisztítani blablabla ok. Pénzek(sok).
Injektorok, cr pumpa szintén 200.ezer km kb vízválasztó, attól függ mennyire cserélgették az üzemanyagszűrőt stb stb. Nem írok árakat, horror, ha becopja.
Turbó ugye. Ne is mondjam, megint olajcsere kérdés? De amugyis beszarik már 200ezer km felett természetes a kopás.
Automataváltó élettartama, nem látsz bele lutri, szintén olajcsere a lelke, cserélték? Biztos?
Én átlagos parasztként ezeket a kérdéseket gondolnám át. Ha most kéne autót vennem kurva nagy bajban lennék.
Biztosan valami minél fiatalabb benzines szívót. Manuálváltó

De persze ki lehet fogni, de ez csak az én beszűkült, fosos gondolatmenetem
Közel 200ezer km volt az automata, D3-as dízel V90-es Volvomban és az ég világon semmi baja nem volt a kocsinak.Egy dolog romlott el és az az ülésfűtés,ami típus hiba volt a 2018-2019-es V90-nél,ha rátérdelsz a vezető-, vagy anyósülésre :kalapos: Azt is megcsinálta a Volvo garanciára.((Anyáztak is a szervízben,hogy mekkora amatőr hiba,hogy a fűtő berendezést ilyen közel tették az ülő felülethez és kb csak ezeket javítják).

Mindenestre a váltó köszönte és jól volt,amíg használtam a kocsit.

Avatar
hehetheoriginal
Hozzászólások: 17793
Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
Kedvenc játékosaid: elfenomeno

Re: OFF

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. július 8., szombat 23:03

lordgabi írta:
Nika91127 írta:Halfkey: kivéve, ha szerencséd van :) Mióta láttam kiugrani valakit a 10.ről és egy karcolás nélkül megúszta...
Nekem ez érdekesebb sztori, ez mégis hogyan? :ozil: :kivagyhe:
Hogy az a harom masik halt szörnyet, akikre raesett :lol: :coffee: :|
thereisonly1ronaldo

Avatar
lordgabi
Hozzászólások: 6777
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 0:56
Kedvenc játékosaid: Raúl, Puskás, CR, R9, RC, Zidane, Casillas, Ramos, Marcelo, Guti, Nacho
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Kárpátalja/Budapest

Re: OFF

HozzászólásSzerző: lordgabi » 2023. július 8., szombat 22:59

Nika91127 írta:Halfkey: kivéve, ha szerencséd van :) Mióta láttam kiugrani valakit a 10.ről és egy karcolás nélkül megúszta...
Nekem ez érdekesebb sztori, ez mégis hogyan? :ozil: :kivagyhe:
Ex-szerkesztő.

2015. november 25.
UEFA Bajnokok Ligája - Shakhtar Donetsk 3-4 Real Madrid C.F.
Arena Lviv, Lemberg - A nagy találkozás! :sziv: :salute:

Avatar
Yazid
Hozzászólások: 4294
Csatlakozott: 2013. május 2., csütörtök 8:57
Kedvenc játékosaid: Zidane

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Yazid » 2023. július 8., szombat 22:57

Az automata váltók lényege ugyanaz mint 20éve, nem jobbak.Miben? Csak annyiban hogy fiatalabb

Ugyanaz: wandler, lamellák, szinterezett lamellák, forog, fog, kopik, =olajcsere, olajcsere?! Megintcsak
Volt már dpf-es kocsink, nem egy, 350ezer felett... 0 dpf csere. A Mondeokat 350-420 körül adtuk el. Gyári injektorok, turbo, nulla füst. Sőt, a kettöstömegű is gyári volt.
Gondolom rendesen karbantartott volt, meg előttetek is. Más magyarázat nincs de nem ez a jellemző, úgyse győzöl meg :)

Igen Prof szarság van elég rizikós, de venni kell akkor venni kell nyilván.

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3641
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2023. július 8., szombat 22:36

Yazid írta:
Nika91127 írta:

Miért? :)
Huh nagyon tömören a lényegre térve: nem tudom mennyire fiatal autót akar venni a kollega, legyen akkor 2016os. Gondolom van benne azért 180-200ezer km? Ideális esetben.
Dpf szűrő kb olyankor hal be, ha nem hamarabb, használattól függ. Ki lehet iktatni persze, lehet bele venni, lehet tisztítani blablabla ok. Pénzek(sok).
Injektorok, cr pumpa szintén 200.ezer km kb vízválasztó, attól függ mennyire cserélgették az üzemanyagszűrőt stb stb. Nem írok árakat, horror, ha becopja.
Turbó ugye. Ne is mondjam, megint olajcsere kérdés? De amugyis beszarik már 200ezer km felett természetes a kopás.
Automataváltó élettartama, nem látsz bele lutri, szintén olajcsere a lelke, cserélték? Biztos?
Én átlagos parasztként ezeket a kérdéseket gondolnám át. Ha most kéne autót vennem kurva nagy bajban lennék.
Biztosan valami minél fiatalabb benzines szívót. Manuálváltó

De persze ki lehet fogni, de ez csak az én beszűkült, fosos gondolatmenetem
És mennyi fiatal manual szívóbenzin van, ami nem törpeautó? Segítek: Mazda.
A többi turbóbenzinesnél ugyanazok a problémák.
Volt már dpf-es kocsink, nem egy, 350ezer felett... 0 dpf csere. A Mondeokat 350-420 körül adtuk el. Gyári injektorok, turbo, nulla füst. Sőt, a kettöstömegű is gyári volt.

Halfkey: kivéve, ha szerencséd van :) Mióta láttam kiugrani valakit a 10.ről és egy karcolás nélkül megúszta...

Professore
Hozzászólások: 2306
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 7:49
Kedvenc játékosaid: Zidane, Redondo, Hierro, Casillias
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Kolozsvár

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Professore » 2023. július 8., szombat 22:35

Yazid írta:
Nika91127 írta:

Miért? :)
Huh nagyon tömören a lényegre térve: nem tudom mennyire fiatal autót akar venni a kollega, legyen akkor 2016os. Gondolom van benne azért 180-200ezer km? Ideális esetben.
Dpf szűrő kb olyankor hal be, ha nem hamarabb, használattól függ. Ki lehet iktatni persze, lehet bele venni, lehet tisztítani blablabla ok. Pénzek(sok).
Injektorok, cr pumpa szintén 200.ezer km kb vízválasztó, attól függ mennyire cserélgették az üzemanyagszűrőt stb stb. Nem írok árakat, horror, ha becopja.
Turbó ugye. Ne is mondjam, megint olajcsere kérdés? De amugyis beszarik már 200ezer km felett természetes a kopás.
Automataváltó élettartama, nem látsz bele lutri, szintén olajcsere a lelke, cserélték? Biztos?
Én átlagos parasztként ezeket a kérdéseket gondolnám át. Ha most kéne autót vennem kurva nagy bajban lennék.
Biztosan valami minél fiatalabb benzines szívót. Manuálváltó

De persze ki lehet fogni, de ez csak az én beszűkült, fosos gondolatmenetem
A gondolatmenet nem szar...csak ott van a bökkenő hogy nincs nagyon más alternatíva. Szívó benzines az ritka mint a fehér holló az újabb évjáratúaknál...pláne akkora batárban mint ami nekem kell. De még ha benyast akarnék se nagyon jönne össze mert a SH piacon egyszerűen nincs ebben a kategóriában. Szóval marad a dízel legalábbis nekem. Mondom ezt úgy hogy egyáltalán nem vagyok dízel rajongó, bár most is az van csak kinőttük és váltani kell. Másrészt a turbós benzisnesek kettős tömegű lendkerékkel szintén problémásak bőven. Cumi az biztos, parázok is eleget hogy mibe tenyerelek majd bele, de autóra szükség van sajnos... A keret az csak SH-re elég és innentől beszűkül a mozgástér rendesen.

Avatar
hehetheoriginal
Hozzászólások: 17793
Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
Kedvenc játékosaid: elfenomeno

Re: OFF

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. július 8., szombat 22:34

Halfkey írta: Ha meg a falba mész 100-al Nika, akkor minden autó szar.
Az remy a gokartpályán.
thereisonly1ronaldo

Avatar
Halfkey
Hozzászólások: 5413
Csatlakozott: 2013. április 21., vasárnap 2:13

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Halfkey » 2023. július 8., szombat 22:26

Ha meg a falba mész 100-al Nika, akkor minden autó szar.

Avatar
Yazid
Hozzászólások: 4294
Csatlakozott: 2013. május 2., csütörtök 8:57
Kedvenc játékosaid: Zidane

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Yazid » 2023. július 8., szombat 22:18

Nika91127 írta:
Yazid írta: Én nem vennék dizelt semmiképp, automata váltóst meg kizárt
Miért? :)
Huh nagyon tömören a lényegre térve: nem tudom mennyire fiatal autót akar venni a kollega, legyen akkor 2016os. Gondolom van benne azért 180-200ezer km? Ideális esetben.
Dpf szűrő kb olyankor hal be, ha nem hamarabb, használattól függ. Ki lehet iktatni persze, lehet bele venni, lehet tisztítani blablabla ok. Pénzek(sok).
Injektorok, cr pumpa szintén 200.ezer km kb vízválasztó, attól függ mennyire cserélgették az üzemanyagszűrőt stb stb. Nem írok árakat, horror, ha becopja.
Turbó ugye. Ne is mondjam, megint olajcsere kérdés? De amugyis beszarik már 200ezer km felett természetes a kopás.
Automataváltó élettartama, nem látsz bele lutri, szintén olajcsere a lelke, cserélték? Biztos?
Én átlagos parasztként ezeket a kérdéseket gondolnám át. Ha most kéne autót vennem kurva nagy bajban lennék.
Biztosan valami minél fiatalabb benzines szívót. Manuálváltó

De persze ki lehet fogni, de ez csak az én beszűkült, fosos gondolatmenetem

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3641
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2023. július 8., szombat 22:15

Halfkey írta: Nem mindegy hogy 20 éves vagy új auókról van szó, mostani automatákkal nagyrészt semmi gond.

A két kép között meg egyértelmű a különbség, az egyik jobb a másik bal oldali kormányos, itthon inkább a balosat vedd :mrgreen:
Téves. A modern automatáknál ha elsporoljak a 60ezrenkénti RENDES olajcserét, akkor milliós károkat okoznak. Nem sima leereszted-visszatöltöd, hanem egy specialis cuccal át kell mosni a rendszert, majd full tiszta olajjal telenyomni. És ezt sokan elspórolják...

Avatar
Halfkey
Hozzászólások: 5413
Csatlakozott: 2013. április 21., vasárnap 2:13

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Halfkey » 2023. július 8., szombat 22:12

Nem mindegy hogy 20 éves vagy új auókról van szó, mostani automatákkal nagyrészt semmi gond.

A két kép között meg egyértelmű a különbség, az egyik jobb a másik bal oldali kormányos, itthon inkább a balosat vedd :mrgreen:


Vissza:

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 3 regisztrált és 0 vendég