Nika91127 írta:
Yazid írta:
Én nem vennék dizelt semmiképp, automata váltóst meg kizárt
Miért?
Huh nagyon tömören a lényegre térve: nem tudom mennyire fiatal autót akar venni a kollega, legyen akkor 2016os. Gondolom van benne azért 180-200ezer km? Ideális esetben.
Dpf szűrő kb olyankor hal be, ha nem hamarabb, használattól függ. Ki lehet iktatni persze, lehet bele venni, lehet tisztítani blablabla ok. Pénzek(sok).
Injektorok, cr pumpa szintén 200.ezer km kb vízválasztó, attól függ mennyire cserélgették az üzemanyagszűrőt stb stb. Nem írok árakat, horror, ha becopja.
Turbó ugye. Ne is mondjam, megint olajcsere kérdés? De amugyis beszarik már 200ezer km felett természetes a kopás.
Automataváltó élettartama, nem látsz bele lutri, szintén olajcsere a lelke, cserélték? Biztos?
Én átlagos parasztként ezeket a kérdéseket gondolnám át. Ha most kéne autót vennem kurva nagy bajban lennék.
Biztosan valami minél fiatalabb benzines szívót. Manuálváltó
De persze ki lehet fogni, de ez csak az én beszűkült, fosos gondolatmenetem