Huh hat igen, Ausztriaban ez egy nagyon jogos kritika. Ami nincs alvazvedozve, az szetrohad semmi perc alattmiro. írta:Itt a Mazdakra nagyon panaszkodnak,mert a legjobban rozsdasodo autok. Nem tudom mennyire valid,de tobben is ezt mondtak,hogy ausztriaba Mazdat nem szabad.zsuninnyo írta:
Mazda 6? Eleg nagy, megbizhato.
Egy jobb insignia![]()
De googleba is amugy talaltam cikket,hogy a legveszelyesebb autok ilyen szempontbol. Szoval az teljesen kilove,pedig tenyleg gyonyoruek.
OFF
Re: OFF
Re: OFF
csak 15? Én 10-enként ledobok mindent inkább, biztos ami biztos. Mondjuk enyém még bejáratós, lassan 300k, de odafigyelek rá nagyon.Nika91127 írta: 15 ezrenkent olajcsere-szurok, a gazolajszuro meg 3 cserenkent.
rácsekkolok!Nika91127 írta: Az MK4en patika volt. A jszp-n ha érdekel, megnézheted rendszám alapján: MRS-986
- Nika91127
- Hozzászólások: 3743
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
15 ezrenkent olajcsere-szurok, a gazolajszuro meg 3 cserenkent.Sierra írta:Azta, akkor ti kifogtátok a jó dízelt belőlük. Mk3 fb csoportban naponta jönnek nyűglődni a tulajok, hogy nem húz, letilt, füstöl stb..Nika91127 írta: Mk3 volt egy 2002es es egy 2007es.
Mindketto 2.0 TDCI, 130 lovasok. Az első még 5 sebességes. Azt 420nál törte össze egy részeg fasz. A 2007est 405ezerrel adtam el. Mindkettőben a motor bontatlan volt.kedvencem amikor gatyán van már a nagynyomású, de azért vadiúj porlasztókat vesznek bele, attól majd megjavul,azán persze jön a baj megint. aztán kiírják hogy új a porlasztó, mégse jó a kocsi..
dízelnél tényleg rendszerben kell gondolkodni a felújításnál, nem csak 1-1 alkatrészben.
Szóval akkor nektek szerencsétek volt mert az a Delphi rendszer benne elég ingatag lábakon áll. főleg ha nem túl gondos tulajhoz kerülnek. Főleg most már az alja cigányok veszik 100-200 ezerért ezeket.Nekem mondjuk 2.0 benzin van, az a motor meg eszi az olajat. viszont én is kifogtam, mert az enyém egy deci olajat nem eszik hálistennek.
Ahhh, rip, szegény.Nika91127 írta: Mk4: volt egy 2010es 140 lovas, azt 330al adtuk el. És egy széria végi, elég jól felszerelt, 163 lovas (gyárilag). Azt egy mocskos cigány fasz műszaki totalkárosra törte (első sajátpenzből vett kocsim).faceliftből a 163 lovas igen, az finom lehet. főleg powershifttel
igaz annak meg a felújítása milliós tétel. Én Mk4-ből vmi turbósat vennék, 2.0 vagy 2.2 tdci, vagy az 5 hengeres volvo motoros 2.5T, csak utóbbiból sajnos nincs automata
de kövi autónak nagyon azt szeretnék már.
akkor azért azzal is mentetek bőséggel.Nika91127 írta: Az MK5 280ezret szolgált ki![]()
de tény, hogy Mk4-hez képest kevésbé jó minőségű lett, én is inkább egy jól felszerelt fullos mk4-et vennék mint egy fapadosabb, de már ugyanolyan árú mk5-öt.
Az MK4en patika volt. A jszp-n ha érdekel, megnézheted rendszám alapján: MRS-986
Re: OFF
Azta, akkor ti kifogtátok a jó dízelt belőlük. Mk3 fb csoportban naponta jönnek nyűglődni a tulajok, hogy nem húz, letilt, füstöl stb..Nika91127 írta: Mk3 volt egy 2002es es egy 2007es.
Mindketto 2.0 TDCI, 130 lovasok. Az első még 5 sebességes. Azt 420nál törte össze egy részeg fasz. A 2007est 405ezerrel adtam el. Mindkettőben a motor bontatlan volt.
Szóval akkor nektek szerencsétek volt mert az a Delphi rendszer benne elég ingatag lábakon áll. főleg ha nem túl gondos tulajhoz kerülnek. Főleg most már az alja cigányok veszik 100-200 ezerért ezeket.
Ahhh, rip, szegény.Nika91127 írta: Mk4: volt egy 2010es 140 lovas, azt 330al adtuk el. És egy széria végi, elég jól felszerelt, 163 lovas (gyárilag). Azt egy mocskos cigány fasz műszaki totalkárosra törte (első sajátpenzből vett kocsim).
akkor azért azzal is mentetek bőséggel.Nika91127 írta: Az MK5 280ezret szolgált ki![]()
- Nika91127
- Hozzászólások: 3743
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Mk3 volt egy 2002es es egy 2007es.Sierra írta:nekem is Mk3 van, lassan 4 éve, szintén imádom.Nika91127 írta: Fogjuk rá. Volt Mk3 2 db, imádtuk. Volt Mk4 2 db, imádtuk. Volt MK5... Hát, az után nem Ford lett
Most a géppark 2 Superb, 1 Passat, 1 Jetta.Mk4 a terv majd pár év múlva, arról tényleg csak jókat hallottam. Mondjuk Mk5 annyira nekem se kéne.
viszont minőségben azért a Superb meg a Passat is a Mondeo felett van most már. Régebben azért nem feltétlenül így volt.
Mindketto 2.0 TDCI, 130 lovasok. Az első még 5 sebességes. Azt 420nál törte össze egy részeg fasz. A 2007est 405ezerrel adtam el. Mindkettőben a motor bontatlan volt.
Mk4: volt egy 2010es 140 lovas, azt 330al adtuk el. És egy széria végi, elég jól felszerelt, 163 lovas (gyárilag). Azt egy mocskos cigány fasz műszaki totalkárosra törte (első sajátpenzből vett kocsim).
Az MK5 280ezret szolgált ki
Re: OFF
nekem is Mk3 van, lassan 4 éve, szintén imádom.Nika91127 írta: Fogjuk rá. Volt Mk3 2 db, imádtuk. Volt Mk4 2 db, imádtuk. Volt MK5... Hát, az után nem Ford lett
Most a géppark 2 Superb, 1 Passat, 1 Jetta.
Re: OFF
Itt a Mazdakra nagyon panaszkodnak,mert a legjobban rozsdasodo autok. Nem tudom mennyire valid,de tobben is ezt mondtak,hogy ausztriaba Mazdat nem szabad.zsuninnyo írta:
Mazda 6? Eleg nagy, megbizhato.
Egy jobb insignia![]()
De googleba is amugy talaltam cikket,hogy a legveszelyesebb autok ilyen szempontbol. Szoval az teljesen kilove,pedig tenyleg gyonyoruek.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3743
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Fogjuk rá. Volt Mk3 2 db, imádtuk. Volt Mk4 2 db, imádtuk. Volt MK5... Hát, az után nem Ford lettSierra írta: Ár/érték arányban, családi sedanból Mondeo még mindig verhetetlen szvsz.
Most a géppark 2 Superb, 1 Passat, 1 Jetta.
Re: OFF
Ár/érték arányban, családi sedanból a Mondeo még mindig verhetetlen szvsz.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3743
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Akkor már Superb/Passat. 2.0 CRTDI, DSG6, 150 paci.zsuninnyo írta:Mazda 6? Eleg nagy, megbizhato.miro. írta: Sracok multkor elvettetek a kedvem az Insigniatol.
Ugy hogy resteltem.![]()
Nissan Qashqai
Hyundai Tucson
Ha esetleg van valakinek tapasztalata,szivesen elfogadnek parat..
Egy jobb insignia![]()
Re: OFF
Mazda 6? Eleg nagy, megbizhato.miro. írta: Sracok multkor elvettetek a kedvem az Insigniatol.
Ugy hogy resteltem.![]()
Nissan Qashqai
Hyundai Tucson
Ha esetleg van valakinek tapasztalata,szivesen elfogadnek parat..
Egy jobb insignia
Re: OFF
Bocsi, 2.0 Diesel mindegyikbol!!Nika91127 írta:Persze, csak jót akartunkmiro. írta: Sracok multkor elvettetek a kedvem az Insigniatol.
Ugy hogy resteltem.![]()
Nissan Qashqai
Hyundai Tucson
Ha esetleg van valakinek tapasztalata,szivesen elfogadnek parat..
Hyundaiból hybrid/benzin/dízel?
A Nissan egy álruhás Renault![]()
Na, kezdodik..
Amugy nekem a tucson kivulrol jobban tetszik,viszont a belseje elegge visszafogott,egyszeru.
Nissannak viszont ezzel az ujabb sportkormannyal mar nagyon extra.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3743
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Persze, csak jót akartunkmiro. írta: Sracok multkor elvettetek a kedvem az Insigniatol.
Ugy hogy resteltem.![]()
Nissan Qashqai
Hyundai Tucson
Ha esetleg van valakinek tapasztalata,szivesen elfogadnek parat..
Hyundaiból hybrid/benzin/dízel?
A Nissan egy álruhás Renault
Re: OFF
Sracok multkor elvettetek a kedvem az Insigniatol.
Ugy hogy resteltem.
Nissan Qashqai
Hyundai Tucson
Ha esetleg van valakinek tapasztalata,szivesen elfogadnek parat..
Ugy hogy resteltem.
Nissan Qashqai
Hyundai Tucson
Ha esetleg van valakinek tapasztalata,szivesen elfogadnek parat..
- Nika91127
- Hozzászólások: 3743
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Tudom, ezért írtamhehetheoriginal írta:nyilvan, mivel az aluminium nem rozsdasodikNika91127 írta:
Persze, hogy nem. Az Audi kasztni akkor rohad, ha megtörték és szarul javították.![]()
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 19077
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
nyilvan, mivel az aluminium nem rozsdasodikNika91127 írta:Persze, hogy nem. Az Audi kasztni akkor rohad, ha megtörték és szarul javították.lordgabi írta: 5 éve van meg, túlélte az ukrán utakat, kuplung (új, munkával együtt kb. 80 ezer forintba került otthon), klímaventillátor, radiátor (fűtő), 1 db vezérlés + olajcserék, ezek voltak eddig cserélve rajta, tökéletesen bevált kategória hála Istennek, motorral még semmi nem volt mókolva. Minden működik rajta, Quattro, gyári Bose hangrendszer, bőr belső.Otthon jobban ki tudom használni ugye, mivel semmilyen működő tömegközlekedés nincs, itt pedig nagyobb távokat mentem vele, mint említettem, szóval ha hosszabb időre is áll most, egyszer majd vége lesz ennek a cirkusznak remélhetőleg, és akkor sem fog cserben hagyni, mint eddig sosem, és tudok majd vele 1-2x ingázni egy hónapban, akkor majd lesz értelme. Hátsó futómű teljesen fel lett újítva nyáron (kb. 100 ezer forint) állítócsavaroktól kezdve (be volt mint rohadva, kopott is a jobb hátsó kerék állandóan, mivel nem lehetett megengedni) minden le lett flexelve és kapott újakat, szóval nem adom el már csak azért sem, hogy másnak legyen egy jó autója, és amúgyis eszmei értéke is van már, teljesen hozzám nőtt, rendszámot is mindenki ismeri otthon, aki kell.
És nem is rozsdás 21 éves létére.
![]()
thereisonly1ronaldo
Re: OFF
Yep, és ez csak a konkrét kiadásod, ráadásul egy ‘olcsó’ autóra, tedd mellé hogy a ráköltött pénz befektetésének a hozama az alternatíva költséged.Nika91127 írta:https://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesz ... koltsegek/Halfkey írta: Hehének amúgy ebben igaza van, ha szépen összeírod az amortizációt, értékvesztést, alternatíva költségeket, adót, üzemanyagot, szervízt, gumicserét, stb akkor egy kocsi havi költsége 100-200 ezer forint. Évi 2000 kmért ez valóban nem túl ésszerū kiadás.
Persze a saját családomon tudom, hogy van amikor ez érzelmi alapú és nem anyagi döntés. Õket meggyõzni nem lehet, az ember olyan luxusba vág amit szeretne - csak az hasznos ha érti is hogy mennyi az annyi.
- raul 4 ever
- Hozzászólások: 3907
- Csatlakozott: 2020. augusztus 17., hétfő 9:32
- Kedvenc játékosaid: Carvajal, Eder, Alaba, Mendy, Case, Modric, Kroos, Fede, Vini, BigBenz
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Mit olvastál, mennyivel drágul? Egy hírt találtam, hogy 50 Ft-tal talán esetleg, ha 100$ fölé megy a nyersolaj ára.. De az még 50l-nél is csak 2500 Ft, ami persze 4 liter nafta ára..
De kb az esti borod több volt most (remélem
), meg ellocsoltál már egy csomó pénzt a kocsira korábban. 1200 lesz literje, vagy mit láttál?
De kb az esti borod több volt most (remélem
2021 04 20 - Ceferintakaroggy
2009 07 09 - 2023 06 06 - uno, dos, tres, Hala Madrid
2009 07 09 - 2023 06 06 - uno, dos, tres, Hala Madrid
- Nika91127
- Hozzászólások: 3743
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Persze, hogy nem. Az Audi kasztni akkor rohad, ha megtörték és szarul javították.lordgabi írta: 5 éve van meg, túlélte az ukrán utakat, kuplung (új, munkával együtt kb. 80 ezer forintba került otthon), klímaventillátor, radiátor (fűtő), 1 db vezérlés + olajcserék, ezek voltak eddig cserélve rajta, tökéletesen bevált kategória hála Istennek, motorral még semmi nem volt mókolva. Minden működik rajta, Quattro, gyári Bose hangrendszer, bőr belső.Otthon jobban ki tudom használni ugye, mivel semmilyen működő tömegközlekedés nincs, itt pedig nagyobb távokat mentem vele, mint említettem, szóval ha hosszabb időre is áll most, egyszer majd vége lesz ennek a cirkusznak remélhetőleg, és akkor sem fog cserben hagyni, mint eddig sosem, és tudok majd vele 1-2x ingázni egy hónapban, akkor majd lesz értelme. Hátsó futómű teljesen fel lett újítva nyáron (kb. 100 ezer forint) állítócsavaroktól kezdve (be volt mint rohadva, kopott is a jobb hátsó kerék állandóan, mivel nem lehetett megengedni) minden le lett flexelve és kapott újakat, szóval nem adom el már csak azért sem, hogy másnak legyen egy jó autója, és amúgyis eszmei értéke is van már, teljesen hozzám nőtt, rendszámot is mindenki ismeri otthon, aki kell.
És nem is rozsdás 21 éves létére.
![]()
- lordgabi
- Hozzászólások: 6802
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 0:56
- Kedvenc játékosaid: Raúl, Puskás, CR, R9, RC, Zidane, Casillas, Ramos, Marcelo, Guti, Nacho
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Kárpátalja/Budapest
Re: OFF
5 éve van meg, túlélte az ukrán utakat, kuplung (új, munkával együtt kb. 80 ezer forintba került otthon), klímaventillátor, radiátor (fűtő), 1 db vezérlés + olajcserék, ezek voltak eddig cserélve rajta, tökéletesen bevált kategória hála Istennek, motorral még semmi nem volt mókolva. Minden működik rajta, Quattro, gyári Bose hangrendszer, bőr belső.
Otthon jobban ki tudom használni ugye, mivel semmilyen működő tömegközlekedés nincs, itt pedig nagyobb távokat mentem vele, mint említettem, szóval ha hosszabb időre is áll most, egyszer majd vége lesz ennek a cirkusznak remélhetőleg, és akkor sem fog cserben hagyni, mint eddig sosem, és tudok majd vele 1-2x ingázni egy hónapban, akkor majd lesz értelme. Hátsó futómű teljesen fel lett újítva nyáron (kb. 100 ezer forint) állítócsavaroktól kezdve (be volt mint rohadva, kopott is a jobb hátsó kerék állandóan, mivel nem lehetett megengedni) minden le lett flexelve és kapott újakat, szóval nem adom el már csak azért sem, hogy másnak legyen egy jó autója, és amúgyis eszmei értéke is van már, teljesen hozzám nőtt, rendszámot is mindenki ismeri otthon, aki kell.
És nem is rozsdás 21 éves létére.
Ex-szerkesztő.
2015. november 25.
UEFA Bajnokok Ligája - Shakhtar Donetsk 3-4 Real Madrid C.F.
Arena Lviv, Lemberg - A nagy találkozás!

2015. november 25.
UEFA Bajnokok Ligája - Shakhtar Donetsk 3-4 Real Madrid C.F.
Arena Lviv, Lemberg - A nagy találkozás!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 0 regisztrált és 0 vendég

