Dehogy fogod, rajuk hagyod, mert rajossz, hogy a klasszikus igazsagra, hogy hülyet hülyebbre verni nem erdemes.kiserik írta:Egyetértek. Megalázó szituáció volt, de nem mindegy, hogy ki aláz kit. Eszméletlenül kifordult a világ önmagából. A mi időnkben (amikor még 9. sem volt) ez rohadt egyszerű volt: a diák saját magát alázta meg, mert annyira ostoba/nem törődöm/flegma/buta/stb volt, hogy arra nem volt képes, hogy a térkép címét elolvassa, ha már nem készült órára és a tanár volt olyan kedves és dobott egy ekkora mentőövet vélhetően a kettesért. Ma meg a tanár a hibás, hogy minek alázza meg, meg miért nem hagyja békén?besteve7 írta:
Mi számit szétalázásnak![]()
Pl mondok egy példát saját életemből: földrajz óra, tanár első körben világ térképen kérdezte a diákot, h hol van Ukrajna - nem jött válasz, vagyis jött csak nem jó. Aztán megkérdte, h a másik térképen mutassa meg, amin egy Ukrajna térkép volt. Azon se nagyon ment, nem kell ecsetelnem, h az osztály nagy része hátul jókat nevetett.
Megalázó szituáció volt igy visszagondolva, de nem hiszem h a tanár a fő ludas.Baromira öreg vagyok én már ehhez, de hogy pár szülőt meg fogok csapkodni mikor a törpe odakerül, az egyre nyilvánvalóbb...
En egyszer mentem neki eszervekkel egy szuloi csoportos bejegyzesnek, vermes anyukak egybol betamadtak
Inkabb a forumon csatarozok, itt van ertelme


