Összegezve nyilván ne menj 70-el pályán, de a koncepció szerintem továbbra is teljesen védhető, hogy menj lassabban és érj oda később ha a gyerek altatása fontos, és ne érj haza és járasd a motort. Csak mert kiserik írja, még nem kell automatikusan elvetni valamit
OFF
Re: OFF
Szerintem ezt mondjuk a kontextus alapján félre kell akarni érteni hogy félreértsd, de végülis valóban, nem írtam le szó szerint ebben a mondatban hogy azért mész, mert még nem értél oda.
Összegezve nyilván ne menj 70-el pályán, de a koncepció szerintem továbbra is teljesen védhető, hogy menj lassabban és érj oda később ha a gyerek altatása fontos, és ne érj haza és járasd a motort. Csak mert kiserik írja, még nem kell automatikusan elvetni valamit
Összegezve nyilván ne menj 70-el pályán, de a koncepció szerintem továbbra is teljesen védhető, hogy menj lassabban és érj oda később ha a gyerek altatása fontos, és ne érj haza és járasd a motort. Csak mert kiserik írja, még nem kell automatikusan elvetni valamit
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69416
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
En ezt irtam:Halfkey írta:Az tök jó dolog ha közben másra gondolsz, de én arról a konkrét esetről beszélek amit kiserik ír, és amit annyival intéztél el hogy te hazaérsz aztán hagyod a gyereket hadd aludjon még 10-20 percet a kocsiban.De te azt irtad, hogy nincs difi abban, ha allva jaratod a kocsit vs vagy ha megy.
Itt lesz a nezopont kulonbseg, mert en tovabbra is arra az esetre gondolok, amikor nem kreszt megszegve kozlekedik az ember, hanem plusz fel orat autozik a jo cel erdekeben.
Ezzel a már megírt fő bajom hogy sok gyerek ilyenkor felébred, és mellesleg megjegyeztem hogy ráadásul ezzel többet is fogyasztottál - utóbbin nem értem a pörgésed, te is tudod akkor hogy ez ténykérdés.
Ez volt a reakciod.Vagy saját példa, amikor aludt a kocsiban, és nem akartam felébreszteni, amikor megérkeztünk haza, volt hogy meg a kocsiban üldögéltem 10-20 percet vele, amíg felébredt magától.
kiserik meg ezt irta korabban:Vagy ha úgy értetted hogy helyben járatod a motort 10-20 percig, az nemtudom mivel jobb mint közben menni.
Most vagy elmegyek Szlovákiába és vissza, vagy megyek lassabban (ha forgalom van, akkor az első, ha nincs senki, akkor a második opciót választom).
Ennyit a konkret peldarol meg arrol, hogy milyen jo, ha az ember masra gondol, mint amit ir.
De legalabb most mar tudom miert van ennyi kocsi folyamat az utakon, mindenki altat.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: OFF
Az tök jó dolog ha közben másra gondolsz, de én arról a konkrét esetről beszélek amit kiserik ír, és amit annyival intéztél el hogy te hazaérsz aztán hagyod a gyereket hadd aludjon még 10-20 percet a kocsiban.De te azt irtad, hogy nincs difi abban, ha allva jaratod a kocsit vs vagy ha megy.
Itt lesz a nezopont kulonbseg, mert en tovabbra is arra az esetre gondolok, amikor nem kreszt megszegve kozlekedik az ember, hanem plusz fel orat autozik a jo cel erdekeben.
Ezzel a már megírt fő bajom hogy sok gyerek ilyenkor felébred, és mellesleg megjegyeztem hogy ráadásul ezzel többet is fogyasztottál - utóbbin nem értem a pörgésed, te is tudod akkor hogy ez ténykérdés.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69416
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
De te azt irtad, hogy nincs difi abban, ha allva jaratod a kocsit vs vagy ha megy.Halfkey írta:hát úgy látszik csak de(ha rossz a matek, korrigalj pls., de csak nem)
, mert itt van baj
Kilométerre fogyasztasz, nem időre, te meg kevered a kettőt.
Ha 100 kmt 70-el mész vs 100 kmt 130-al, előbbi kevesebbet fog fogyasztani. Tökmindegy hány perccel mész többet, mert az időre való alapjáratos fogyasztás ahogy te is írod minimális. A növekvő légellenállás, súrlódás, stb. kompenzációjára viszont több üzemanyagot használsz fel ha gyorsabban akarsz odaérni. Te is könnyedén meg tudod figyelni gyakorlatban, gondolom van fedélzeti számítógép a kocsidon, menj 100 kmt pályán, nézd meg mit hoztál össze, nullázd le, aztán menj 100 kmt főúton, és nézd meg hogy ott mit hoztál össze.
Van erre sok grafikon, hogy milyen sebesség optimális fogyasztásban, random első találat:A pontos érték persze kocsifüggő, de az optimális tartomány az pont ilyen 70-100, és nem az autópályás.
Itt lesz a nezopont kulonbseg, mert en tovabbra is arra az esetre gondolok, amikor nem kreszt megszegve kozlekedik az ember, hanem plusz fel orat autozik a jo cel erdekeben.
Amugy nem kell fedelzeti szamitogep, hogy tudjam mikor mennyit fogyaszt a kocsi ennyi km utan, vagy hogy minek van ra hatasa.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: OFF
hát úgy látszik csak de(ha rossz a matek, korrigalj pls., de csak nem)
Kilométerre fogyasztasz, nem időre, te meg kevered a kettőt.
Ha 100 kmt 70-el mész vs 100 kmt 130-al, előbbi kevesebbet fog fogyasztani. Tökmindegy hány perccel mész többet, mert az időre való alapjáratos fogyasztás ahogy te is írod minimális. A növekvő légellenállás, súrlódás, stb. kompenzációjára viszont több üzemanyagot használsz fel ha gyorsabban akarsz odaérni. Te is könnyedén meg tudod figyelni gyakorlatban, gondolom van fedélzeti számítógép a kocsidon, menj 100 kmt pályán, nézd meg mit hoztál össze, nullázd le, aztán menj 100 kmt főúton, és nézd meg hogy ott mit hoztál össze.
Van erre sok grafikon, hogy milyen sebesség optimális fogyasztásban, random első találat:
A pontos érték persze kocsifüggő, de az optimális tartomány az pont ilyen 70-100, és nem az autópályás.
Re: OFF
Insignia: kicsi is, rossz is.miro. írta:Max 20.000 euro.Nika91127 írta:
Kollégámnak van, újonnan vette, utálja.
Mik a szempontok, mi az összeg, ami belefér?
Egyterű akkor VW Touran, 5 teljes értékű ülés, ha nem mész sokat, az 1.4 TSI + DSG7 kombó elég.
Valoszinuleg bovul a csalad,illetve tervben van nagyon.
Diesel,150-180 loero,max 100.000kmig, babakocsi stb beferjen.
Autopalyan lenne szinte csak hasznalva.
Viszont az Insigniarol ha valaki tud konkretat az erdekelne. Az nem mond sokat hogy ismeros is utalja,vagy hogy azsiai jobb mint a nemet.
Én ilyen paraméterek mellett biztosan kézi váltós Octaviát vennék. Nagy, kényelmes, megbízható, biztonságos, relatíve olcsón fenntartható.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
Re: OFF
Kia Optimat neztem en is! Tetszenek,es a csaladban mar van egy Kia Sportage,sogorom imadja.Babinho írta: Bármit csak opelt ne, nekünk a cég tele volt astrával és insigniákkal, utáltam mindent, borzasztó rossz autók minden szempontból, nem is sorolom, könnyebb lenne a pozitívumait, de az meg elenyésző.
Skodával biztos hogy többet érsz, de én személy szerint Kia Sportage-t vettem, kiscsaláddal tökéletes. Használtban a Kia Optima is jó egyébként.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69416
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Ceges Astrat nyuzok 1 eve, 30k km azt leszamitva hogy neha kiirja, hogy az aksi kuka (ami 5 ujrainditas utan eltunik), semmi panaszom nem volt ra.Babinho írta: Bármit csak opelt ne, nekünk a cég tele volt astrával és insigniákkal, utáltam mindent, borzasztó rossz autók minden szempontból, nem is sorolom, könnyebb lenne a pozitívumait, de az meg elenyésző.
Skodával biztos hogy többet érsz, de én személy szerint Kia Sportage-t vettem, kiscsaláddal tökéletes. Használtban a Kia Optima is jó egyébként.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- Dupla D
- Hozzászólások: 3227
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
- Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Pluszegy. Nekünk szerintem leghamarabb csak jövő év második felében kellene egy nagyobb járgány. Én kombikat nézegettem inkább kb. 2014-es évjárattól. Elsősorban dízel vagy hibrid. Lökjétek a jó tippeket.nmate írta:Erre a témára feliratkozok, hasonló cipőben járok majd lassan. Bár én elsősorban egyterűeket nézegettem.miro. írta: Van esetleg tapasztalat 2018-as Opel Insignia teren?
2,0 dieselest neztem. Nalunk is tervben van a gyerek,aztan akarunk egy nagyobb autot.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.
Re: OFF
Bármit csak opelt ne, nekünk a cég tele volt astrával és insigniákkal, utáltam mindent, borzasztó rossz autók minden szempontból, nem is sorolom, könnyebb lenne a pozitívumait, de az meg elenyésző.
Skodával biztos hogy többet érsz, de én személy szerint Kia Sportage-t vettem, kiscsaláddal tökéletes. Használtban a Kia Optima is jó egyébként.
Skodával biztos hogy többet érsz, de én személy szerint Kia Sportage-t vettem, kiscsaláddal tökéletes. Használtban a Kia Optima is jó egyébként.
Re: OFF
Max 20.000 euro.Nika91127 írta:
Kollégámnak van, újonnan vette, utálja.
Mik a szempontok, mi az összeg, ami belefér?
Egyterű akkor VW Touran, 5 teljes értékű ülés, ha nem mész sokat, az 1.4 TSI + DSG7 kombó elég.
Valoszinuleg bovul a csalad,illetve tervben van nagyon.
Diesel,150-180 loero,max 100.000kmig, babakocsi stb beferjen.
Autopalyan lenne szinte csak hasznalva.
Viszont az Insigniarol ha valaki tud konkretat az erdekelne. Az nem mond sokat hogy ismeros is utalja,vagy hogy azsiai jobb mint a nemet.
- csababarca
- Hozzászólások: 4627
- Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
- Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
- Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.
Re: OFF
Hát egy superb (2012-es) nagyon jó ilyen szempontból, a kétféleképpen nyíló csomagtérajtó miatt. Imádom. Nem tudom, hogy az újakban is van-e ez az opció, gyanítom igen.nmate írta:
Nekem a fontos, hogy legyen kényelmes vezetni, nem akarok én ilyen limuzinokat meg hosszú orrú szarokat, amiknek a csomagtérnyílása kisebb, mint a kipufogócső átmérője.
Megoldás lehetne valakinek, aki insignia kategóriában gondolkodik, nem sok rosszat hallok róluk.
Most azért már jönnek elő betegségei, féltengelyt kell cserélni, az még a gyári van benne így 270ezer km-nél. Ezt kicseréltetem, mert nem akarok úgy járni, mint a régi passatomnál, hogy egy mélygarázsban parkolásnál kitört a helyéről és hát ott ragadtam pár órára
"Ma is itt ül lomhán, petyhüdten,
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
- nmate
- Hozzászólások: 14494
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
- Kedvenc játékosaid: Arbeloa
Re: OFF
Imádom őketRealista24 írta:Fiat multipla
Nekem is vannak kedvenc autóim, én is szeretem a szép autókat (Giulia Quadrifoglio
Dízelből nem szívesen adok le, városban csak addig van az autó, amíg kimegyek vele innen, belül kb. sosem használom.1.4 TSI + DSG7
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69416
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Fiat multipla, ha nagyon szempont, hogy ronda legyennmate írta:A SUV azért más kategória, mint az egyterű azért, ne sározz be.hehetheoriginal írta: suvokat, egyteruket meghagyom Máténak, nekem hánynom kell tőlük.![]()
Nekem a fontos, hogy legyen kényelmes vezetni, nem akarok én ilyen limuzinokat meg hosszú orrú szarokat, amiknek a csomagtérnyílása kisebb, mint a kipufogócső átmérője. Prémium márkáktól is ódzkodok. A Fiatomnak megadok mindent amit kér és hibátlanul elvisz mindenhova, harmad annyit költök rá hasonló km-rel, mint öcsém az ugyanannyi idős Audira. Én kompromisszumom, hogy nem tekerek 160-nal és az sem érdekel, ha ronda az autó. Totál fapad, megbízható gép kell nekem. Fiat Doblo v. régi Touran pl tetszene, csak utóbbiból elég nehéz olyan látni is, ami nincs széthajtva.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: OFF
En kis naív mindig kicsiben gondolkodok de elfelejtem itt mindenki tele van új autot vesz akkor tök mindegy szarni bele 5ev gari azt vesztek amit akartok
- Nika91127
- Hozzászólások: 3744
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
A Mondeo MK5 motorja már újra sajátfejlesztés, ami az MK4 PSA konszern alapokon nyugszik.miro. írta:Kifejtened,hogy miert nem?Yazid írta: Biztos nem vennék opelt, főleg nem ilyen "felső" kategóriás insigniát. Ha annyira opel vegyetek astra inkabb minél fiatalabbat
Ford Mondeot neztem meg,illetve mennyasszonyom Hyundai Tucsont akar,de az ilyen arban csak 140 loerosbe van,amitol felek hogy keves lesz ekkora kasznihoz.
( 90% csak autopalyan megyunk.)
(Nem 70-nel.)![]()
Ezeknek sincsen sok bajuk, nekünk a "duplakipufogós", 180akárhány lóerős verzió volt, apa szerette, jól ment, 5,5-6 között evett vegyes használata. Manuális váltósunk volt, a kettőstömegű 270ezer felett is a gyári volt. Az automatáknál ez a PS váltó már nem a régi, rossz hírű PS (Powershift), ezekkel elvileg kevesebb a hiba, de javasolt a váltóolajcsere ezeknél is.
Mondeo MK5-ben amúgy kevés a hely, a csomija kicsi. Az infotainment nagyon bugyuta és lassú. A mátrix-LED fényszoró viszont prémium.
- nmate
- Hozzászólások: 14494
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
- Kedvenc játékosaid: Arbeloa
Re: OFF
A SUV azért más kategória, mint az egyterű azért, ne sározz be.hehetheoriginal írta: suvokat, egyteruket meghagyom Máténak, nekem hánynom kell tőlük.
Nekem a fontos, hogy legyen kényelmes vezetni, nem akarok én ilyen limuzinokat meg hosszú orrú szarokat, amiknek a csomagtérnyílása kisebb, mint a kipufogócső átmérője. Prémium márkáktól is ódzkodok. A Fiatomnak megadok mindent amit kér és hibátlanul elvisz mindenhova, harmad annyit költök rá hasonló km-rel, mint öcsém az ugyanannyi idős Audira. Én kompromisszumom, hogy nem tekerek 160-nal és az sem érdekel, ha ronda az autó. Totál fapad, megbízható gép kell nekem. Fiat Doblo v. régi Touran pl tetszene, csak utóbbiból elég nehéz olyan látni is, ami nincs széthajtva.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69416
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Mi az hogy helyben jarasztva fogyaszt ennyit?Helyben járatva fogyaszt ennyit, plusz lassabb tempóval spórolsz a normálisodhoz képest ugyanannyit. Ez persze minimális különbség, de az biztos hogy nem amellett érv hogy érjen oda gyorsabban és majd helyben járassa.
Helyben 0.6l kb az atlagfogyasztas, de van 0.3 es 0.8-ra is sajat peldam.
70-nel szamoljunk egy 5 literrel atlagban (benya/gazolaj keverek). Ha megy 70-nel plusz 30 percet, akkor is legalabb a haromszorosat fogyasztja el a kopason kivul.
(ha rossz a matek, korrigalj pls., de csak nem
Ha meg mar mentel x km-t, akkor nincs hidegben jaratas, hiszen a motor mar bemelegedett. Turbos kocsiknak meg amugy is jo kicsit jaratni, mintsem azonnal leallitani. Nyilvan ez sem tizpercek, de itt a hidegben jaratasra celoztam csak.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- Nika91127
- Hozzászólások: 3744
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Kollégámnak van, újonnan vette, utálja.nmate írta:Erre a témára feliratkozok, hasonló cipőben járok majd lassan. Bár én elsősorban egyterűeket nézegettem.miro. írta: Van esetleg tapasztalat 2018-as Opel Insignia teren?
2,0 dieselest neztem. Nalunk is tervben van a gyerek,aztan akarunk egy nagyobb autot.
Mik a szempontok, mi az összeg, ami belefér?
Egyterű akkor VW Touran, 5 teljes értékű ülés, ha nem mész sokat, az 1.4 TSI + DSG7 kombó elég.
Re: OFF
Mert egy hulladék millio hibaval. Olvassatok népitelet.hu, nagyon hasznos. En biztos ha vennék ázsiait vennék barmely német marka helyett.miro. írta:Kifejtened,hogy miert nem?Yazid írta: Biztos nem vennék opelt, főleg nem ilyen "felső" kategóriás insigniát. Ha annyira opel vegyetek astra inkabb minél fiatalabbat
Ford Mondeot neztem meg,illetve mennyasszonyom Hyundai Tucsont akar,de az ilyen arban csak 140 loerosbe van,amitol felek hogy keves lesz ekkora kasznihoz.
( 90% csak autopalyan megyunk.)
(Nem 70-nel.)![]()
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 4 regisztrált és 0 vendég

