Ha mar youtube, pont most kuldott haverom egy videot, estere film ajanlo, neked biztos bejonne.hehetheoriginal írta: nezem a youtube videok alatt a hsz-eket, tragedia![]()

HozzászólásSzerző: h3x0r » 2023. március 31., péntek 8:37
Ha mar youtube, pont most kuldott haverom egy videot, estere film ajanlo, neked biztos bejonne.hehetheoriginal írta: nezem a youtube videok alatt a hsz-eket, tragedia![]()
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. március 31., péntek 8:33
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2023. március 31., péntek 8:31
HozzászólásSzerző: h3x0r » 2023. március 31., péntek 8:18
Mert 24-ben valasztasok lesznek.hehetheoriginal írta: Inkabb vki magyarazza el miert rakjak böribe trumpot, nincs erőm minden szart elolvasni, hatha vki koveti es kepben van![]()
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2023. március 31., péntek 8:17
Ugy tudom, hogy a pontos vad meg nem ismert.hehetheoriginal írta: Unalmas mar.
A tesla annyival elorebb jar mindenkinel.... Pl a legujabb, hogy centis resek vannak az elemek kozt, hogy jobb legyen a légellenállás![]()
Inkabb vki magyarazza el miert rakjak böribe trumpot, nincs erőm minden szart elolvasni, hatha vki koveti es kepben van![]()
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. március 31., péntek 7:50
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2023. március 31., péntek 7:48
HozzászólásSzerző: ikelemen5 » 2023. március 31., péntek 7:37
Pedig tényleg mindneki ezt érezte, amikor Füst is írt a témában.Realista24 írta:Vicces ezt (a degradalo hszt) toled latni ebben a temabankiserik írta:
Legalább valakivel normálisan lehet EV-kről beszélgetni![]()
![]()
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2023. március 31., péntek 7:18
Vicces ezt (a degradalo hszt) toled latni ebben a temabankiserik írta:
Legalább valakivel normálisan lehet EV-kről beszélgetni![]()
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2023. március 31., péntek 0:06
Én ezt nem tapasztalom. Szerintem itt az autó árak inkább amik meghatározóak, mint meghajtás. Azt az ismerõsöm aki új dieseles Audit vett köcsög burzsujozzák, aki új Passatot azt nem. Akinek majd egy Dacia Springje lesz, az valszeg nem azt a visszajelzést fogja kapni mint amikor odagurulsz a TeslavalA fura az, hogy ha a szomszéd hazahozta a RAV4-et, akkor intünk neki, ha a Passatot, akkor megnézzük milyen szép, ha az EV-t, akkor köcsög burzsuj.
HozzászólásSzerző: kiserik » 2023. március 30., csütörtök 21:16
Legalább valakivel normálisan lehet EV-kről beszélgetnifüst írta: A belső égésű motorok rossz hatásfokát én is kihúznám, mint érv.
A nehezen-mocskosul megtermelt energiát szállítani, tárolni, és tölteni vele, csak úgy lehet, hogy közben veszteség lép fel, olyan energia, amit feleslegesen termeltek meg. A kocsi súlya szintén fontos, az elektromos autó nagyobb súlyából az származik, hogy több energia kell a mozgatásához.
És végső soron ugyanúgy üzemanyag kell a működtetéséhez, mint a belső égésű motoros autónak. Csak az üzemanyag az erőműben ég el, nem a motortérben. Attól nem lesz zöld, hogy az energiafejlesztés és a szállítás sorrendjét felcseréljük.
Egyéni szinten nem zavaró a dolog, ezért van létjogosultsága az elektromos autóknak, kevesek drága szórakozása címszóval. De a tömeges elterjedésének nagyon komoly gátjai vannak.
Ahhoz hogy az elektromos autózás tényleg zöld legyen, ahhoz tiszta energia kellene, nem himi-humi megújuló, hanem rendes zsinóráram, amiből rendelkezésre áll mindig a szükséges mennyiség. És a jelenlegi energiatárolásnál valami sokkal hatékonyabb. Ezekhez innovációs ugrásra van szüksége az emberiségnek, nem is kicsi, több évtizedes, ha egyáltalán. Addig az elektromos autózás szemfényvesztés marad. Ha pedig nem jön el az ugrás, vagy pedig közben más típusú meghajtás terjed el, pl. hidrogénmotoros, akkor pedig technológiai zsákutcává válik. Majd az idő megmondja.
HozzászólásSzerző: füst » 2023. március 30., csütörtök 19:40
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2023. március 30., csütörtök 19:20
Igen, sok.h3x0r írta:Oke, hogy kell a 800 km, de azert a nagy tobbseg nem egy seggel vezeti le ezt az utat sem, egyszer megallsz tankolni (most tankoljunk, mert a kovetkezo orszagban dragabb lesz), meg nincs olyan, hogy a gyereknek vagy asszonynak ne kelljen egyszer, de a tapasztalat inkabb az, hogy ketszer pisilnie ezen kivul.Realista24 írta:
De baszki, ne kelljen mar megallni 2-400km-kent, foleg, ha majd mindenki ugy gondolja, hogy majd megallok gyorstolteni. 15-20 millios autokrol beszelunk alaphangon.
Tessek csinalni 800km-es verdakat, addig meg hagyjuk.
Fehervar - Split: bmw ix3, 3 megallo, 25+25+25 perc. De legyen egy negyedik is, mert jobban nyomod, fuj a szel, nem akarsz 15-20%-al megerkezni egy toltohoz. Egy nyaralas alatt ez mar tul sok kompromisszum a 3x10 perchez kepest?
(en ar/ertek alapjan elobb vennek egy 5-6 eves octaviat vagy superbet, de a kompromisszumot hasznalhatosag szempontjabol kerdem)
HozzászólásSzerző: h3x0r » 2023. március 30., csütörtök 19:08
Oke, hogy kell a 800 km, de azert a nagy tobbseg nem egy seggel vezeti le ezt az utat sem, egyszer megallsz tankolni (most tankoljunk, mert a kovetkezo orszagban dragabb lesz), meg nincs olyan, hogy a gyereknek vagy asszonynak ne kelljen egyszer, de a tapasztalat inkabb az, hogy ketszer pisilnie ezen kivul.Realista24 írta:De baszki, ne kelljen mar megallni 2-400km-kent, foleg, ha majd mindenki ugy gondolja, hogy majd megallok gyorstolteni. 15-20 millios autokrol beszelunk alaphangon.A 7-800km-es normál hatótávra még várni kell nem is keveset. Jelenleg max a Teslának van rá ötlete (a 4860as akksi), de nekik meg fölösleges. 200km-enkent van villámtöltőjük.
Tessek csinalni 800km-es verdakat, addig meg hagyjuk.
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2023. március 30., csütörtök 19:07
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2023. március 30., csütörtök 19:05
Egy elmebeteg, neki kell a legnagyobbat mondania, neki kell a leghangosabbnak lennie, neki kell a legnagyobbat szarnia.h3x0r írta:A Mars terraformálásánál nagyobb néphülyítést én még nem láttam. Ha holnap a világ összes atomát bele küldjük a vulkánokba, akkor is élhetőbb hely marad a Föld, mint amilyen a Mars valaha is lehetne. Persze kell a Tony Stark image, azzal mennek fel a részvények.hehetheoriginal írta: kiveve, ha a marsra kell költözni![]()
HozzászólásSzerző: Süti » 2023. március 30., csütörtök 18:46
Szerencsére a globális energia mix aminek több mint 35%a szén nem rossz hatásfokú. Vagy a hajók amik idehozzák a teslád, vagy azok amik viszik a lithiumot az akkuhoz, vagy a gépek amik azt kitúrják a földből, vagy azok amik az akkut viszik a teslához. Vagy az akkuk amiket utána kidobhatsz veszélyes hulladékként. Meg még egy millió dolog, de úgyis hiába írok neked ilyeneket.kiserik írta:1.: mert jelenleg nincs rá megoldáshehetheoriginal írta: meg most se ertem miert lenne zöldebb a sok ujonnan gyartott elektromos auto, a jelenleg mar meglevo technologiak es legyartott autok korszerusitese es zoldde tetelevel szemben.
de nyilvan nem veletlenul lett elon a vilag leggazdagabb embere, hisz jot akar.
kiveve, ha a marsra kell költözni![]()
2.: mert ugyan úgy gyártják az új autókat, ha elektromos, ha nem (és ugye fogják 35 után is)
3.: mert nagyon rossz a hatásfoka a mostani technológiának
4.: mert előbb utóbb sokkal olcsóbb lesz az új technológia
Meg még millió egy dolog, de úgy is hiába írok neked ilyeneket.
HozzászólásSzerző: kiserik » 2023. március 30., csütörtök 18:31
1.: mert jelenleg nincs rá megoldáshehetheoriginal írta: meg most se ertem miert lenne zöldebb a sok ujonnan gyartott elektromos auto, a jelenleg mar meglevo technologiak es legyartott autok korszerusitese es zoldde tetelevel szemben.
de nyilvan nem veletlenul lett elon a vilag leggazdagabb embere, hisz jot akar.
kiveve, ha a marsra kell költözni![]()
HozzászólásSzerző: Faust » 2023. március 30., csütörtök 18:07
HozzászólásSzerző: h3x0r » 2023. március 30., csütörtök 17:58
A Mars terraformálásánál nagyobb néphülyítést én még nem láttam. Ha holnap a világ összes atomát bele küldjük a vulkánokba, akkor is élhetőbb hely marad a Föld, mint amilyen a Mars valaha is lehetne. Persze kell a Tony Stark image, azzal mennek fel a részvények.hehetheoriginal írta: kiveve, ha a marsra kell költözni![]()
Jelenlévő fórumozók: 9 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem