
Politika
Re: Politika
Kellenek az ilyen messiasfigurak a sok idiotanak sajnos.
- h3x0r
- Hozzászólások: 9803
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: Politika
A Mars terraformálásánál nagyobb néphülyítést én még nem láttam. Ha holnap a világ összes atomát bele küldjük a vulkánokba, akkor is élhetőbb hely marad a Föld, mint amilyen a Mars valaha is lehetne. Persze kell a Tony Stark image, azzal mennek fel a részvények.hehetheoriginal írta: kiveve, ha a marsra kell költözni![]()
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17785
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: Politika
meg most se ertem miert lenne zöldebb a sok ujonnan gyartott elektromos auto, a jelenleg mar meglevo technologiak es legyartott autok korszerusitese es zoldde tetelevel szemben.
de nyilvan nem veletlenul lett elon a vilag leggazdagabb embere, hisz jot akar.
kiveve, ha a marsra kell költözni
de nyilvan nem veletlenul lett elon a vilag leggazdagabb embere, hisz jot akar.
kiveve, ha a marsra kell költözni

thereisonly1ronaldo
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: Politika
Tévedtem. Spring használtan van 5,5-6 körül... hm.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: Politika
Ezért mondom, h ez utópisztikus sajnos.kiserik írta:Nika: okos, tanult ember vagy. Egy ilyen reform soha nem egyik napról a másikra megy végbe. Annó, mikor bejöttek az autók, ha mindenki azonnal átállt volna, nem lett volna elég benzin, nem voltak kutak, semmi, mégis mára már senki sem megy lóval a közértbe. A nyersolaj kitermelés energia, a szállítása energia, a finomítás rohadt sok energia, utána megint szállítsd, tárold, hogy elégesd és jórészt a környezetet fűtöd vele. És hol van még az egyenletben a kenőanyag, szűrő, kis akksi, stb.Nika91127 írta:
Én a saját példám is mondom.
Használt Teslat se tudnék venni, mert 3x annyibe kerül, mint a mostani autóm értéke.
Ez jó buli azoknak, akiknek van rá keret. Ez a magyar lakosság 1%-a saccra. Más országokban lehet több.
De ha olyan sok Tesla lenne, hogy minden második ember ezzel autózna, akkor mekkora dugó lenne a töltőknél? Mennyi erőmű kellene ahhoz, hogy mindenki átálljon elektromos autózásra? Az a sok erőmű és akku gyártás mennyire "zöld"?
Én ebben is díjazom a Tesla vízióját (persze jelenleg nem a magyar rögvalóságban sajna) : a házadra tegyél napelemes cserepet, hozzá akksit éjszakára, nappal napelemről töltsd az autódat és a public töltőket is napelemmel szerelik (a parkoló fölött van, így még az eső ellen is véd), hogy ne terheljék a hálózatot.
Ahogy mondani szoktam ez egy hosszú, rögös úton való menet első pár lépése, de valamerre mozdulni kell. Mondjuk a Föld szempontjából lenne fontosabb is, de egyelőre ez van, meg a műanyag szívószál...
Én pl most házat újítok.
Jelenleg a napelemet kiherélték, nem tudok érdemben beruházni rá.
A napelemes cserép bszott drága, így is 7 milla lesz a tetőcsere.
Az elektromos hálózatot úgy építtetem ki, hogy később napelem + töltő beépíthető lehessen.
De egy városi rohangálós kisautót se tudok jelenleg értelmes áron beszerezni (pl. Dacia Spring).
Re: Politika
Nika: okos, tanult ember vagy. Egy ilyen reform soha nem egyik napról a másikra megy végbe. Annó, mikor bejöttek az autók, ha mindenki azonnal átállt volna, nem lett volna elég benzin, nem voltak kutak, semmi, mégis mára már senki sem megy lóval a közértbe. A nyersolaj kitermelés energia, a szállítása energia, a finomítás rohadt sok energia, utána megint szállítsd, tárold, hogy elégesd és jórészt a környezetet fűtöd vele. És hol van még az egyenletben a kenőanyag, szűrő, kis akksi, stb.Nika91127 írta:Én a saját példám is mondom.kiserik írta:
Csak ez nem ilyen egyszerűAhhoz, hogy 90-nel, kényelmesen, biztonságosan menj 100km-t, kell kb 15kWh áramnak megfelelő energia, 130-cal kb 20kWh 50-nel meg 7kWh alatt. Ezek jó légellenállás melletti számok. Ugye kb 11 kWh 1 liter benzin/gázolaj. Ebből látszik, hogy mekkora pazarlás a 4-5 literes fogyasztás is, nem még Steve 9 litere. Ez mind a rossz hatásfok miatt, főként a kinti levegő (környezet) fűtésére elmenő energia. Innen csak matek, hogy mekkora akksi kell a 800km-es hatótávhoz. Jelenleg a Teslákban (Model Y és 3) max 70-75 kWh-s akksik vannak. Az EV-kben a legrágább dolog a lóbőr... akarom mondani az akksi. Normál áron nem éri meg annyit beletenni, plusz rohadt nehéz lenne az így is nehéz autó. Ott a csodás iX3. Alávágtak majd 100kWh akksit és alig lehet vele autózni, mert annyit zabál, ráadásul baromi drága gyártani az akksi mérete miatt.
Dottore: utópisztikus vagy nem, almát almával. Azonos tulajdonságok mellett használtan sem olcsóbb az alap Volvo XC60.
Használt Teslat se tudnék venni, mert 3x annyibe kerül, mint a mostani autóm értéke.
Ez jó buli azoknak, akiknek van rá keret. Ez a magyar lakosság 1%-a saccra. Más országokban lehet több.
De ha olyan sok Tesla lenne, hogy minden második ember ezzel autózna, akkor mekkora dugó lenne a töltőknél? Mennyi erőmű kellene ahhoz, hogy mindenki átálljon elektromos autózásra? Az a sok erőmű és akku gyártás mennyire "zöld"?
Én ebben is díjazom a Tesla vízióját (persze jelenleg nem a magyar rögvalóságban sajna) : a házadra tegyél napelemes cserepet, hozzá akksit éjszakára, nappal napelemről töltsd az autódat és a public töltőket is napelemmel szerelik (a parkoló fölött van, így még az eső ellen is véd), hogy ne terheljék a hálózatot.
Ahogy mondani szoktam ez egy hosszú, rögös úton való menet első pár lépése, de valamerre mozdulni kell. Mondjuk a Föld szempontjából lenne fontosabb is, de egyelőre ez van, meg a műanyag szívószál...
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: Politika
Én a saját példám is mondom.kiserik írta:Csak ez nem ilyen egyszerűRealista24 írta:
De baszki, ne kelljen mar megallni 2-400km-kent, foleg, ha majd mindenki ugy gondolja, hogy majd megallok gyorstolteni.
Tessek csinalni 800km-es verdakat, addig meg hagyjuk.Ahhoz, hogy 90-nel, kényelmesen, biztonságosan menj 100km-t, kell kb 15kWh áramnak megfelelő energia, 130-cal kb 20kWh 50-nel meg 7kWh alatt. Ezek jó légellenállás melletti számok. Ugye kb 11 kWh 1 liter benzin/gázolaj. Ebből látszik, hogy mekkora pazarlás a 4-5 literes fogyasztás is, nem még Steve 9 litere. Ez mind a rossz hatásfok miatt, főként a kinti levegő (környezet) fűtésére elmenő energia. Innen csak matek, hogy mekkora akksi kell a 800km-es hatótávhoz. Jelenleg a Teslákban (Model Y és 3) max 70-75 kWh-s akksik vannak. Az EV-kben a legrágább dolog a lóbőr... akarom mondani az akksi. Normál áron nem éri meg annyit beletenni, plusz rohadt nehéz lenne az így is nehéz autó. Ott a csodás iX3. Alávágtak majd 100kWh akksit és alig lehet vele autózni, mert annyit zabál, ráadásul baromi drága gyártani az akksi mérete miatt.
Dottore: utópisztikus vagy nem, almát almával. Azonos tulajdonságok mellett használtan sem olcsóbb az alap Volvo XC60.
Használt Teslat se tudnék venni, mert 3x annyibe kerül, mint a mostani autóm értéke.
Ez jó buli azoknak, akiknek van rá keret. Ez a magyar lakosság 1%-a saccra. Más országokban lehet több.
De ha olyan sok Tesla lenne, hogy minden második ember ezzel autózna, akkor mekkora dugó lenne a töltőknél? Mennyi erőmű kellene ahhoz, hogy mindenki átálljon elektromos autózásra? Az a sok erőmű és akku gyártás mennyire "zöld"?
Re: Politika
Csak ez nem ilyen egyszerűRealista24 írta:De baszki, ne kelljen mar megallni 2-400km-kent, foleg, ha majd mindenki ugy gondolja, hogy majd megallok gyorstolteni.A 7-800km-es normál hatótávra még várni kell nem is keveset. Jelenleg max a Teslának van rá ötlete (a 4860as akksi), de nekik meg fölösleges. 200km-enkent van villámtöltőjük.
Tessek csinalni 800km-es verdakat, addig meg hagyjuk.

Dottore: utópisztikus vagy nem, almát almával. Azonos tulajdonságok mellett használtan sem olcsóbb az alap Volvo XC60.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: Politika
Elég utópisztikus világ az, ahol mindenki vadiúj 20 milliós Teslával tud furikázni...kiserik írta:Pucukám, hát az XC60 alap (nem a plug-in) annyitól indul, mint a Model YSteve írta:
Nekem továbbra is az a hondom, hogy soha nem adnék ki ennyi pénzt kocsira, mint amennyibe a minőségibb elektromos kocsik kerülnek.
Nekem a XC60-am 9litert fogyaszt,mert erős motor van benne, meg nagy nehéz kerekek..De egyszerűen 10évet elbenzinezek azon az áron amennyivel a plug-in hybrid XC60 többe kerül.
Legalábbis jelenleg!
Itt kezdenek a plug-in-ok árai lemenni és az elektromosok tartják az árukat.Kivárok amíg lesz értelme váltani.
Egy autó így is csak viszi a pénzt.
A 7-800km-es normál hatótávra még várni kell nem is keveset. Jelenleg max a Teslának van rá ötlete (a 4860as akksi), de nekik meg fölösleges. 200km-enkent van villámtöltőjük.Realista24 írta: Én azon nem akadnek ki, ha lenne normális gyorstöltő hálózat.
Fel óra orat elcsapok a szabadidombol egy héten egyszer ha ezen múlna.
Cégnél tudom tölteni, szóval nem lenne semmi vállalhatatlan de ehhez kell egy 7-800kmt tudó auto.
Ha én lennek a BMW és társai, elő sem állnék ilyen szar megoldásokkal.
BMW: ezért mondom, hogy le vannak maradva. Kapálóznak, mert a tortából nekik is kellene, de érdemleges fejlesztés nuku. Európában egyszerűen nem tudnak kilépni a hagyományos autógyártás árnyékából. A Toyota is most kapkod, miután lemaradtak rendesen. A koreaiak és a kínaiak akik komolyan vették/veszik a dolgot.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68331
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: Politika
De baszki, ne kelljen mar megallni 2-400km-kent, foleg, ha majd mindenki ugy gondolja, hogy majd megallok gyorstolteni. 15-20 millios autokrol beszelunk alaphangon.A 7-800km-es normál hatótávra még várni kell nem is keveset. Jelenleg max a Teslának van rá ötlete (a 4860as akksi), de nekik meg fölösleges. 200km-enkent van villámtöltőjük.
Tessek csinalni 800km-es verdakat, addig meg hagyjuk.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: Politika
Pucukám, hát az XC60 alap (nem a plug-in) annyitól indul, mint a Model YSteve írta:Nekem továbbra is az a hondom, hogy soha nem adnék ki ennyi pénzt kocsira, mint amennyibe a minőségibb elektromos kocsik kerülnek.Realista24 írta: Én azon nem akadnek ki, ha lenne normális gyorstöltő hálózat.
Fel óra orat elcsapok a szabadidombol egy héten egyszer ha ezen múlna.
Cégnél tudom tölteni, szóval nem lenne semmi vállalhatatlan de ehhez kell egy 7-800kmt tudó auto.
Ha én lennek a BMW és társai, elő sem állnék ilyen szar megoldásokkal.
Nekem a XC60-am 9litert fogyaszt,mert erős motor van benne, meg nagy nehéz kerekek..De egyszerűen 10évet elbenzinezek azon az áron amennyivel a plug-in hybrid XC60 többe kerül.
Legalábbis jelenleg!
Itt kezdenek a plug-in-ok árai lemenni és az elektromosok tartják az árukat.Kivárok amíg lesz értelme váltani.
Egy autó így is csak viszi a pénzt.

A 7-800km-es normál hatótávra még várni kell nem is keveset. Jelenleg max a Teslának van rá ötlete (a 4860as akksi), de nekik meg fölösleges. 200km-enkent van villámtöltőjük.Realista24 írta: Én azon nem akadnek ki, ha lenne normális gyorstöltő hálózat.
Fel óra orat elcsapok a szabadidombol egy héten egyszer ha ezen múlna.
Cégnél tudom tölteni, szóval nem lenne semmi vállalhatatlan de ehhez kell egy 7-800kmt tudó auto.
Ha én lennek a BMW és társai, elő sem állnék ilyen szar megoldásokkal.
BMW: ezért mondom, hogy le vannak maradva. Kapálóznak, mert a tortából nekik is kellene, de érdemleges fejlesztés nuku. Európában egyszerűen nem tudnak kilépni a hagyományos autógyártás árnyékából. A Toyota is most kapkod, miután lemaradtak rendesen. A koreaiak és a kínaiak akik komolyan vették/veszik a dolgot.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
- Steve
- Hozzászólások: 8284
- Csatlakozott: 2013. április 24., szerda 22:53
- Kedvenc játékosaid: R9, RC, Guti, Zidane, Modric, Marcelo, Bellingham
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: Politika
X5 sose volt.525D volt.Realista24 írta:Te figyi mar Steve testver. Nem egy X5 vagy valami Touring BMW-vel nyomultal? na meg nem mintha az XC60 olyan low budget kategoria lenne, megsem egy Opel Astra vagy Renault Meganrol van szo.Steve írta:
Nekem továbbra is az a hondom, hogy soha nem adnék ki ennyi pénzt kocsira, mint amennyibe a minőségibb elektromos kocsik kerülnek.
Nekem a XC60-am 9litert fogyaszt,mert erős motor van benne, meg nagy nehéz kerekek..De egyszerűen 10évet elbenzinezek azon az áron amennyivel a plug-in hybrid XC60 többe kerül.
Legalábbis jelenleg!
Itt kezdenek a plug-in-ok árai lemenni és az elektromosok tartják az árukat.Kivárok amíg lesz értelme váltani.
Egy autó így is csak viszi a pénzt.
Itt jóval olcsóbbak a sokat ment XC60. A Volvo szervízt meg itt minden sarkon elintézi valaki.

Egy használt sokat ment Volvo, ami itt népautó, jelentősen low budget, az elektromos kocsikhoz képest.
A lényege a mondandómnak az lett volna, hogy nem tudom kimatekozni, hogy megérje jelenleg az elektromos kocsi.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68331
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: Politika
Te figyi mar Steve testver. Nem egy X5 vagy valami Touring BMW-vel nyomultal? na meg nem mintha az XC60 olyan low budget kategoria lenne, megsem egy Opel Astra vagy Renault Meganrol van szo.Steve írta:Nekem továbbra is az a hondom, hogy soha nem adnék ki ennyi pénzt kocsira, mint amennyibe a minőségibb elektromos kocsik kerülnek.Realista24 írta: Én azon nem akadnek ki, ha lenne normális gyorstöltő hálózat.
Fel óra orat elcsapok a szabadidombol egy héten egyszer ha ezen múlna.
Cégnél tudom tölteni, szóval nem lenne semmi vállalhatatlan de ehhez kell egy 7-800kmt tudó auto.
Ha én lennek a BMW és társai, elő sem állnék ilyen szar megoldásokkal.
Nekem a XC60-am 9litert fogyaszt,mert erős motor van benne, meg nagy nehéz kerekek..De egyszerűen 10évet elbenzinezek azon az áron amennyivel a plug-in hybrid XC60 többe kerül.
Legalábbis jelenleg!
Itt kezdenek a plug-in-ok árai lemenni és az elektromosok tartják az árukat.Kivárok amíg lesz értelme váltani.
Egy autó így is csak viszi a pénzt.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: Politika
Majd jön az iCar és te is váltasz 
Az utolsó mondat egyébként nagyon fontos. Az autó komoly pénz vivõ, amortizáció+adó+tankolás+biztosítás+szervíz+gumicsere kombót nemnagyon úszod meg havi 100.000 alatt.

Az utolsó mondat egyébként nagyon fontos. Az autó komoly pénz vivõ, amortizáció+adó+tankolás+biztosítás+szervíz+gumicsere kombót nemnagyon úszod meg havi 100.000 alatt.
- Steve
- Hozzászólások: 8284
- Csatlakozott: 2013. április 24., szerda 22:53
- Kedvenc játékosaid: R9, RC, Guti, Zidane, Modric, Marcelo, Bellingham
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: Politika
Nekem továbbra is az a hondom, hogy soha nem adnék ki ennyi pénzt kocsira, mint amennyibe a minőségibb elektromos kocsik kerülnek.Realista24 írta: Én azon nem akadnek ki, ha lenne normális gyorstöltő hálózat.
Fel óra orat elcsapok a szabadidombol egy héten egyszer ha ezen múlna.
Cégnél tudom tölteni, szóval nem lenne semmi vállalhatatlan de ehhez kell egy 7-800kmt tudó auto.
Ha én lennek a BMW és társai, elő sem állnék ilyen szar megoldásokkal.
Nekem a XC60-am 9litert fogyaszt,mert erős motor van benne, meg nagy nehéz kerekek..De egyszerűen 10évet elbenzinezek azon az áron amennyivel a plug-in hybrid XC60 többe kerül.
Legalábbis jelenleg!
Itt kezdenek a plug-in-ok árai lemenni és az elektromosok tartják az árukat.Kivárok amíg lesz értelme váltani.
Egy autó így is csak viszi a pénzt.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: Politika
Az enyémen rajta van. Meg AdBlue-s is. Ha elromlik, majd kicseréltetem. Lassan 200.000 van benne. Amíg megy, addig használomkiserik írta:Azért arra benevezek, hogy 140-es pályatempóban 5,5-ös fogyasztással elszalad a Corolla.Realista24 írta: 5,5-6,0 korul fogyaszt a Corolla es nem a gyarto, hanem a kollegak adatai alapjan.
Egy 40 literes tankkal, ami biztos megvan, de szerintem 50es talan a kombinak 7-800at el kell, hogy menjen.
Az a baj, hogy az EV-k világában nem zárhatod ki a Teslát. Technikailag annyival magasabb szinten vannak a többiektől, mint ha a mai autókhoz mérnél egy 1500ös kockaladát. Egyébként a Teslák nem azért erősek, hogy villogjanak vele, hanem mert megtehetik. Értem ezt úgy, hogy nem a teljesítményük az a tényező, ami csökkenti a max hatótávot. Egy jó EV technológia keveset eszik ha lassan mész és sokat, ha gyorsan (fizika, nagyobb sebességnél nagyobb a légéllenállás). Nem függ a max teljesítménytől.
Az meg nekem mindig mosolyt csal az arcomra, hogy ahogyan dottore is írja, a hibridek nagy része egy pici elektromos autó egy aggregátorral az első csomagtartóban![]()
A lerúgott dízelekkel meg csak az a baj, hogy általában a részecskeszűrőt is lerúgják róluk...

- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68331
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: Politika
Én azon nem akadnek ki, ha lenne normális gyorstöltő hálózat.
Fel óra orat elcsapok a szabadidombol egy héten egyszer ha ezen múlna.
Cégnél tudom tölteni, szóval nem lenne semmi vállalhatatlan de ehhez kell egy 7-800kmt tudó auto.
Ha én lennek a BMW és társai, elő sem állnék ilyen szar megoldásokkal.
Fel óra orat elcsapok a szabadidombol egy héten egyszer ha ezen múlna.
Cégnél tudom tölteni, szóval nem lenne semmi vállalhatatlan de ehhez kell egy 7-800kmt tudó auto.
Ha én lennek a BMW és társai, elő sem állnék ilyen szar megoldásokkal.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: Politika
Félreértesz. Régebben is mondtam, neked semmilyen EV-t nem ajánlok, sem Teslát, sem BMW-t, sem VW-t, sem semilyet. Otthon töltés hiánya miatt csak bosszankodnál miatta.Realista24 írta:Benevezhetsz. Cegnel van egy huszas minta, excelben kell vezetniuk a fogyasztast.kiserik írta:
Azért arra benevezek, hogy 140-es pályatempóban 5,5-ös fogyasztással elszalad a Corolla.
Az a baj, hogy az EV-k világában nem zárhatod ki a Teslát. Technikailag annyival magasabb szinten vannak a többiektől, mint ha a mai autókhoz mérnél egy 1500ös kockaladát. Egyébként a Teslák nem azért erősek, hogy villogjanak vele, hanem mert megtehetik. Értem ezt úgy, hogy nem a teljesítményük az a tényező, ami csökkenti a max hatótávot. Egy jó EV technológia keveset eszik ha lassan mész és sokat, ha gyorsan (fizika, nagyobb sebességnél nagyobb a légéllenállás). Nem függ a max teljesítménytől.
Az meg nekem mindig mosolyt csal az arcomra, hogy ahogyan dottore is írja, a hibridek nagy része egy pici elektromos autó egy aggregátorral az első csomagtartóban![]()
A lerúgott dízelekkel meg csak az a baj, hogy általában a részecskeszűrőt is lerúgják róluk...
En tovabbra is autot akarok, a Tesla meg nem az szamomra jelenleg.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
- csababarca
- Hozzászólások: 4568
- Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
- Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
- Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.
Re: Politika
Na igen, annál megértem az árat, mert normálisan néz ki a belseje. (legalábbis nekem autósabb)h3x0r írta:
Kerdezd meg a cegnel a Lucid Airt, 850-900-at elmegy, a belseje is minosegi, csak az arat ne nezze meg a fonok.![]()
Visszasírom a régi passatom, 15 évesen 1200 km-t nyomtam le vele egy tankkal (55 literes volt talán), pl Lille-be 5 fővel, agyig pakolva, autópályán végig 140-150 tempomat, németeknél még több.
Mostani superb se rossz, de azért az pálya 150-nél már belenéz a 6 literbe azért.

"Ma is itt ül lomhán, petyhüdten,
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68331
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: Politika
Benevezhetsz. Cegnel van egy huszas minta, excelben kell vezetniuk a fogyasztast.kiserik írta:Azért arra benevezek, hogy 140-es pályatempóban 5,5-ös fogyasztással elszalad a Corolla.Realista24 írta: 5,5-6,0 korul fogyaszt a Corolla es nem a gyarto, hanem a kollegak adatai alapjan.
Egy 40 literes tankkal, ami biztos megvan, de szerintem 50es talan a kombinak 7-800at el kell, hogy menjen.
Az a baj, hogy az EV-k világában nem zárhatod ki a Teslát. Technikailag annyival magasabb szinten vannak a többiektől, mint ha a mai autókhoz mérnél egy 1500ös kockaladát. Egyébként a Teslák nem azért erősek, hogy villogjanak vele, hanem mert megtehetik. Értem ezt úgy, hogy nem a teljesítményük az a tényező, ami csökkenti a max hatótávot. Egy jó EV technológia keveset eszik ha lassan mész és sokat, ha gyorsan (fizika, nagyobb sebességnél nagyobb a légéllenállás). Nem függ a max teljesítménytől.
Az meg nekem mindig mosolyt csal az arcomra, hogy ahogyan dottore is írja, a hibridek nagy része egy pici elektromos autó egy aggregátorral az első csomagtartóban![]()
A lerúgott dízelekkel meg csak az a baj, hogy általában a részecskeszűrőt is lerúgják róluk...

En tovabbra is autot akarok, a Tesla meg nem az szamomra jelenleg.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 8 regisztrált és 0 vendég