Politika
- füst
- Hozzászólások: 3961
- Csatlakozott: 2013. április 17., szerda 10:17
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Reus, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: Politika
A belső égésű motorok rossz hatásfokát én is kihúznám, mint érv.
A nehezen-mocskosul megtermelt energiát szállítani, tárolni, és tölteni vele, csak úgy lehet, hogy közben veszteség lép fel, olyan energia, amit feleslegesen termeltek meg. A kocsi súlya szintén fontos, az elektromos autó nagyobb súlyából az származik, hogy több energia kell a mozgatásához.
És végső soron ugyanúgy üzemanyag kell a működtetéséhez, mint a belső égésű motoros autónak. Csak az üzemanyag az erőműben ég el, nem a motortérben. Attól nem lesz zöld, hogy az energiafejlesztés és a szállítás sorrendjét felcseréljük.
Egyéni szinten nem zavaró a dolog, ezért van létjogosultsága az elektromos autóknak, kevesek drága szórakozása címszóval. De a tömeges elterjedésének nagyon komoly gátjai vannak.
Ahhoz hogy az elektromos autózás tényleg zöld legyen, ahhoz tiszta energia kellene, nem himi-humi megújuló, hanem rendes zsinóráram, amiből rendelkezésre áll mindig a szükséges mennyiség. És a jelenlegi energiatárolásnál valami sokkal hatékonyabb. Ezekhez innovációs ugrásra van szüksége az emberiségnek, nem is kicsi, több évtizedes, ha egyáltalán. Addig az elektromos autózás szemfényvesztés marad. Ha pedig nem jön el az ugrás, vagy pedig közben más típusú meghajtás terjed el, pl. hidrogénmotoros, akkor pedig technológiai zsákutcává válik. Majd az idő megmondja.
A nehezen-mocskosul megtermelt energiát szállítani, tárolni, és tölteni vele, csak úgy lehet, hogy közben veszteség lép fel, olyan energia, amit feleslegesen termeltek meg. A kocsi súlya szintén fontos, az elektromos autó nagyobb súlyából az származik, hogy több energia kell a mozgatásához.
És végső soron ugyanúgy üzemanyag kell a működtetéséhez, mint a belső égésű motoros autónak. Csak az üzemanyag az erőműben ég el, nem a motortérben. Attól nem lesz zöld, hogy az energiafejlesztés és a szállítás sorrendjét felcseréljük.
Egyéni szinten nem zavaró a dolog, ezért van létjogosultsága az elektromos autóknak, kevesek drága szórakozása címszóval. De a tömeges elterjedésének nagyon komoly gátjai vannak.
Ahhoz hogy az elektromos autózás tényleg zöld legyen, ahhoz tiszta energia kellene, nem himi-humi megújuló, hanem rendes zsinóráram, amiből rendelkezésre áll mindig a szükséges mennyiség. És a jelenlegi energiatárolásnál valami sokkal hatékonyabb. Ezekhez innovációs ugrásra van szüksége az emberiségnek, nem is kicsi, több évtizedes, ha egyáltalán. Addig az elektromos autózás szemfényvesztés marad. Ha pedig nem jön el az ugrás, vagy pedig közben más típusú meghajtás terjed el, pl. hidrogénmotoros, akkor pedig technológiai zsákutcává válik. Majd az idő megmondja.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69401
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: Politika
Igen, sok.h3x0r írta:Oke, hogy kell a 800 km, de azert a nagy tobbseg nem egy seggel vezeti le ezt az utat sem, egyszer megallsz tankolni (most tankoljunk, mert a kovetkezo orszagban dragabb lesz), meg nincs olyan, hogy a gyereknek vagy asszonynak ne kelljen egyszer, de a tapasztalat inkabb az, hogy ketszer pisilnie ezen kivul.Realista24 írta:
De baszki, ne kelljen mar megallni 2-400km-kent, foleg, ha majd mindenki ugy gondolja, hogy majd megallok gyorstolteni. 15-20 millios autokrol beszelunk alaphangon.
Tessek csinalni 800km-es verdakat, addig meg hagyjuk.
Fehervar - Split: bmw ix3, 3 megallo, 25+25+25 perc. De legyen egy negyedik is, mert jobban nyomod, fuj a szel, nem akarsz 15-20%-al megerkezni egy toltohoz. Egy nyaralas alatt ez mar tul sok kompromisszum a 3x10 perchez kepest?
(en ar/ertek alapjan elobb vennek egy 5-6 eves octaviat vagy superbet, de a kompromisszumot hasznalhatosag szempontjabol kerdem)
Oda vissza ez 200 perc. HA nem kell semmit várni a toltesre.
Az idő pénz, a fölösleges idő meg a legdrágább főleg ha van alternatíva.
Ha így nyomom akkor kevesebb a km, ne toltsem a telefont a kocsiban, klíma helyett húzzam le az ablakot, vagy télen meg leheljem be. Stb.
Igen, ezek nem férnek bele addig ameddig van jobb alternatíva.
Megyek havi 5ezer km-t…vagyok eleget kocsiban. Nem évente kétszer érint a dolog.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- h3x0r
- Hozzászólások: 9918
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: Politika
Oke, hogy kell a 800 km, de azert a nagy tobbseg nem egy seggel vezeti le ezt az utat sem, egyszer megallsz tankolni (most tankoljunk, mert a kovetkezo orszagban dragabb lesz), meg nincs olyan, hogy a gyereknek vagy asszonynak ne kelljen egyszer, de a tapasztalat inkabb az, hogy ketszer pisilnie ezen kivul.Realista24 írta:De baszki, ne kelljen mar megallni 2-400km-kent, foleg, ha majd mindenki ugy gondolja, hogy majd megallok gyorstolteni. 15-20 millios autokrol beszelunk alaphangon.A 7-800km-es normál hatótávra még várni kell nem is keveset. Jelenleg max a Teslának van rá ötlete (a 4860as akksi), de nekik meg fölösleges. 200km-enkent van villámtöltőjük.
Tessek csinalni 800km-es verdakat, addig meg hagyjuk.
Fehervar - Split: bmw ix3, 3 megallo, 25+25+25 perc. De legyen egy negyedik is, mert jobban nyomod, fuj a szel, nem akarsz 15-20%-al megerkezni egy toltohoz. Egy nyaralas alatt ez mar tul sok kompromisszum a 3x10 perchez kepest?
(en ar/ertek alapjan elobb vennek egy 5-6 eves octaviat vagy superbet, de a kompromisszumot hasznalhatosag szempontjabol kerdem)
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69401
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: Politika
Ha van ami miatt meg jobban megutaltam a Teslat….az ez a topic. Nem gondoltam hogy Musknal van irritálóbb a témában. De neki legalább érdekében áll ezt csinálni.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: Politika
Egy elmebeteg, neki kell a legnagyobbat mondania, neki kell a leghangosabbnak lennie, neki kell a legnagyobbat szarnia.h3x0r írta:A Mars terraformálásánál nagyobb néphülyítést én még nem láttam. Ha holnap a világ összes atomát bele küldjük a vulkánokba, akkor is élhetőbb hely marad a Föld, mint amilyen a Mars valaha is lehetne. Persze kell a Tony Stark image, azzal mennek fel a részvények.hehetheoriginal írta: kiveve, ha a marsra kell költözni![]()
- Süti
- Hozzászólások: 6061
- Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Budapest/Győr
Re: Politika
Szerencsére a globális energia mix aminek több mint 35%a szén nem rossz hatásfokú. Vagy a hajók amik idehozzák a teslád, vagy azok amik viszik a lithiumot az akkuhoz, vagy a gépek amik azt kitúrják a földből, vagy azok amik az akkut viszik a teslához. Vagy az akkuk amiket utána kidobhatsz veszélyes hulladékként. Meg még egy millió dolog, de úgyis hiába írok neked ilyeneket.kiserik írta:1.: mert jelenleg nincs rá megoldáshehetheoriginal írta: meg most se ertem miert lenne zöldebb a sok ujonnan gyartott elektromos auto, a jelenleg mar meglevo technologiak es legyartott autok korszerusitese es zoldde tetelevel szemben.
de nyilvan nem veletlenul lett elon a vilag leggazdagabb embere, hisz jot akar.
kiveve, ha a marsra kell költözni![]()
2.: mert ugyan úgy gyártják az új autókat, ha elektromos, ha nem (és ugye fogják 35 után is)
3.: mert nagyon rossz a hatásfoka a mostani technológiának
4.: mert előbb utóbb sokkal olcsóbb lesz az új technológia
Meg még millió egy dolog, de úgy is hiába írok neked ilyeneket.
Globális szinten azon kívül hogy a saját lelked simogatod magadat becsapva komoly tradeoffok mellett, nem teszel hozzá semmihez. Amivel egyébként nem lenne baj, mert mindenkinek más a hobbija, csak ez a magas ló ne lenne.
Legends Never Die.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
Re: Politika
1.: mert jelenleg nincs rá megoldáshehetheoriginal írta: meg most se ertem miert lenne zöldebb a sok ujonnan gyartott elektromos auto, a jelenleg mar meglevo technologiak es legyartott autok korszerusitese es zoldde tetelevel szemben.
de nyilvan nem veletlenul lett elon a vilag leggazdagabb embere, hisz jot akar.
kiveve, ha a marsra kell költözni![]()
2.: mert ugyan úgy gyártják az új autókat, ha elektromos, ha nem (és ugye fogják 35 után is)
3.: mert nagyon rossz a hatásfoka a mostani technológiának
4.: mert előbb utóbb sokkal olcsóbb lesz az új technológia
Meg még millió egy dolog, de úgy is hiába írok neked ilyeneket.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
Re: Politika
Kellenek az ilyen messiasfigurak a sok idiotanak sajnos.
- h3x0r
- Hozzászólások: 9918
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: Politika
A Mars terraformálásánál nagyobb néphülyítést én még nem láttam. Ha holnap a világ összes atomát bele küldjük a vulkánokba, akkor is élhetőbb hely marad a Föld, mint amilyen a Mars valaha is lehetne. Persze kell a Tony Stark image, azzal mennek fel a részvények.hehetheoriginal írta: kiveve, ha a marsra kell költözni![]()
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 19074
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: Politika
meg most se ertem miert lenne zöldebb a sok ujonnan gyartott elektromos auto, a jelenleg mar meglevo technologiak es legyartott autok korszerusitese es zoldde tetelevel szemben.
de nyilvan nem veletlenul lett elon a vilag leggazdagabb embere, hisz jot akar.
kiveve, ha a marsra kell költözni
de nyilvan nem veletlenul lett elon a vilag leggazdagabb embere, hisz jot akar.
kiveve, ha a marsra kell költözni
thereisonly1ronaldo
- Nika91127
- Hozzászólások: 3741
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: Politika
Tévedtem. Spring használtan van 5,5-6 körül... hm.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3741
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: Politika
Ezért mondom, h ez utópisztikus sajnos.kiserik írta:Nika: okos, tanult ember vagy. Egy ilyen reform soha nem egyik napról a másikra megy végbe. Annó, mikor bejöttek az autók, ha mindenki azonnal átállt volna, nem lett volna elég benzin, nem voltak kutak, semmi, mégis mára már senki sem megy lóval a közértbe. A nyersolaj kitermelés energia, a szállítása energia, a finomítás rohadt sok energia, utána megint szállítsd, tárold, hogy elégesd és jórészt a környezetet fűtöd vele. És hol van még az egyenletben a kenőanyag, szűrő, kis akksi, stb.Nika91127 írta:
Én a saját példám is mondom.
Használt Teslat se tudnék venni, mert 3x annyibe kerül, mint a mostani autóm értéke.
Ez jó buli azoknak, akiknek van rá keret. Ez a magyar lakosság 1%-a saccra. Más országokban lehet több.
De ha olyan sok Tesla lenne, hogy minden második ember ezzel autózna, akkor mekkora dugó lenne a töltőknél? Mennyi erőmű kellene ahhoz, hogy mindenki átálljon elektromos autózásra? Az a sok erőmű és akku gyártás mennyire "zöld"?
Én ebben is díjazom a Tesla vízióját (persze jelenleg nem a magyar rögvalóságban sajna) : a házadra tegyél napelemes cserepet, hozzá akksit éjszakára, nappal napelemről töltsd az autódat és a public töltőket is napelemmel szerelik (a parkoló fölött van, így még az eső ellen is véd), hogy ne terheljék a hálózatot.
Ahogy mondani szoktam ez egy hosszú, rögös úton való menet első pár lépése, de valamerre mozdulni kell. Mondjuk a Föld szempontjából lenne fontosabb is, de egyelőre ez van, meg a műanyag szívószál...
Én pl most házat újítok.
Jelenleg a napelemet kiherélték, nem tudok érdemben beruházni rá.
A napelemes cserép bszott drága, így is 7 milla lesz a tetőcsere.
Az elektromos hálózatot úgy építtetem ki, hogy később napelem + töltő beépíthető lehessen.
De egy városi rohangálós kisautót se tudok jelenleg értelmes áron beszerezni (pl. Dacia Spring).
Re: Politika
Nika: okos, tanult ember vagy. Egy ilyen reform soha nem egyik napról a másikra megy végbe. Annó, mikor bejöttek az autók, ha mindenki azonnal átállt volna, nem lett volna elég benzin, nem voltak kutak, semmi, mégis mára már senki sem megy lóval a közértbe. A nyersolaj kitermelés energia, a szállítása energia, a finomítás rohadt sok energia, utána megint szállítsd, tárold, hogy elégesd és jórészt a környezetet fűtöd vele. És hol van még az egyenletben a kenőanyag, szűrő, kis akksi, stb.Nika91127 írta:Én a saját példám is mondom.kiserik írta:
Csak ez nem ilyen egyszerűAhhoz, hogy 90-nel, kényelmesen, biztonságosan menj 100km-t, kell kb 15kWh áramnak megfelelő energia, 130-cal kb 20kWh 50-nel meg 7kWh alatt. Ezek jó légellenállás melletti számok. Ugye kb 11 kWh 1 liter benzin/gázolaj. Ebből látszik, hogy mekkora pazarlás a 4-5 literes fogyasztás is, nem még Steve 9 litere. Ez mind a rossz hatásfok miatt, főként a kinti levegő (környezet) fűtésére elmenő energia. Innen csak matek, hogy mekkora akksi kell a 800km-es hatótávhoz. Jelenleg a Teslákban (Model Y és 3) max 70-75 kWh-s akksik vannak. Az EV-kben a legrágább dolog a lóbőr... akarom mondani az akksi. Normál áron nem éri meg annyit beletenni, plusz rohadt nehéz lenne az így is nehéz autó. Ott a csodás iX3. Alávágtak majd 100kWh akksit és alig lehet vele autózni, mert annyit zabál, ráadásul baromi drága gyártani az akksi mérete miatt.
Dottore: utópisztikus vagy nem, almát almával. Azonos tulajdonságok mellett használtan sem olcsóbb az alap Volvo XC60.
Használt Teslat se tudnék venni, mert 3x annyibe kerül, mint a mostani autóm értéke.
Ez jó buli azoknak, akiknek van rá keret. Ez a magyar lakosság 1%-a saccra. Más országokban lehet több.
De ha olyan sok Tesla lenne, hogy minden második ember ezzel autózna, akkor mekkora dugó lenne a töltőknél? Mennyi erőmű kellene ahhoz, hogy mindenki átálljon elektromos autózásra? Az a sok erőmű és akku gyártás mennyire "zöld"?
Én ebben is díjazom a Tesla vízióját (persze jelenleg nem a magyar rögvalóságban sajna) : a házadra tegyél napelemes cserepet, hozzá akksit éjszakára, nappal napelemről töltsd az autódat és a public töltőket is napelemmel szerelik (a parkoló fölött van, így még az eső ellen is véd), hogy ne terheljék a hálózatot.
Ahogy mondani szoktam ez egy hosszú, rögös úton való menet első pár lépése, de valamerre mozdulni kell. Mondjuk a Föld szempontjából lenne fontosabb is, de egyelőre ez van, meg a műanyag szívószál...
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
- Nika91127
- Hozzászólások: 3741
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: Politika
Én a saját példám is mondom.kiserik írta:Csak ez nem ilyen egyszerűRealista24 írta:
De baszki, ne kelljen mar megallni 2-400km-kent, foleg, ha majd mindenki ugy gondolja, hogy majd megallok gyorstolteni.
Tessek csinalni 800km-es verdakat, addig meg hagyjuk.Ahhoz, hogy 90-nel, kényelmesen, biztonságosan menj 100km-t, kell kb 15kWh áramnak megfelelő energia, 130-cal kb 20kWh 50-nel meg 7kWh alatt. Ezek jó légellenállás melletti számok. Ugye kb 11 kWh 1 liter benzin/gázolaj. Ebből látszik, hogy mekkora pazarlás a 4-5 literes fogyasztás is, nem még Steve 9 litere. Ez mind a rossz hatásfok miatt, főként a kinti levegő (környezet) fűtésére elmenő energia. Innen csak matek, hogy mekkora akksi kell a 800km-es hatótávhoz. Jelenleg a Teslákban (Model Y és 3) max 70-75 kWh-s akksik vannak. Az EV-kben a legrágább dolog a lóbőr... akarom mondani az akksi. Normál áron nem éri meg annyit beletenni, plusz rohadt nehéz lenne az így is nehéz autó. Ott a csodás iX3. Alávágtak majd 100kWh akksit és alig lehet vele autózni, mert annyit zabál, ráadásul baromi drága gyártani az akksi mérete miatt.
Dottore: utópisztikus vagy nem, almát almával. Azonos tulajdonságok mellett használtan sem olcsóbb az alap Volvo XC60.
Használt Teslat se tudnék venni, mert 3x annyibe kerül, mint a mostani autóm értéke.
Ez jó buli azoknak, akiknek van rá keret. Ez a magyar lakosság 1%-a saccra. Más országokban lehet több.
De ha olyan sok Tesla lenne, hogy minden második ember ezzel autózna, akkor mekkora dugó lenne a töltőknél? Mennyi erőmű kellene ahhoz, hogy mindenki átálljon elektromos autózásra? Az a sok erőmű és akku gyártás mennyire "zöld"?
Re: Politika
Csak ez nem ilyen egyszerűRealista24 írta:De baszki, ne kelljen mar megallni 2-400km-kent, foleg, ha majd mindenki ugy gondolja, hogy majd megallok gyorstolteni.A 7-800km-es normál hatótávra még várni kell nem is keveset. Jelenleg max a Teslának van rá ötlete (a 4860as akksi), de nekik meg fölösleges. 200km-enkent van villámtöltőjük.
Tessek csinalni 800km-es verdakat, addig meg hagyjuk.
Dottore: utópisztikus vagy nem, almát almával. Azonos tulajdonságok mellett használtan sem olcsóbb az alap Volvo XC60.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
- Nika91127
- Hozzászólások: 3741
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: Politika
Elég utópisztikus világ az, ahol mindenki vadiúj 20 milliós Teslával tud furikázni...kiserik írta:Pucukám, hát az XC60 alap (nem a plug-in) annyitól indul, mint a Model YSteve írta:
Nekem továbbra is az a hondom, hogy soha nem adnék ki ennyi pénzt kocsira, mint amennyibe a minőségibb elektromos kocsik kerülnek.
Nekem a XC60-am 9litert fogyaszt,mert erős motor van benne, meg nagy nehéz kerekek..De egyszerűen 10évet elbenzinezek azon az áron amennyivel a plug-in hybrid XC60 többe kerül.
Legalábbis jelenleg!
Itt kezdenek a plug-in-ok árai lemenni és az elektromosok tartják az árukat.Kivárok amíg lesz értelme váltani.
Egy autó így is csak viszi a pénzt.
A 7-800km-es normál hatótávra még várni kell nem is keveset. Jelenleg max a Teslának van rá ötlete (a 4860as akksi), de nekik meg fölösleges. 200km-enkent van villámtöltőjük.Realista24 írta: Én azon nem akadnek ki, ha lenne normális gyorstöltő hálózat.
Fel óra orat elcsapok a szabadidombol egy héten egyszer ha ezen múlna.
Cégnél tudom tölteni, szóval nem lenne semmi vállalhatatlan de ehhez kell egy 7-800kmt tudó auto.
Ha én lennek a BMW és társai, elő sem állnék ilyen szar megoldásokkal.
BMW: ezért mondom, hogy le vannak maradva. Kapálóznak, mert a tortából nekik is kellene, de érdemleges fejlesztés nuku. Európában egyszerűen nem tudnak kilépni a hagyományos autógyártás árnyékából. A Toyota is most kapkod, miután lemaradtak rendesen. A koreaiak és a kínaiak akik komolyan vették/veszik a dolgot.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69401
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: Politika
De baszki, ne kelljen mar megallni 2-400km-kent, foleg, ha majd mindenki ugy gondolja, hogy majd megallok gyorstolteni. 15-20 millios autokrol beszelunk alaphangon.A 7-800km-es normál hatótávra még várni kell nem is keveset. Jelenleg max a Teslának van rá ötlete (a 4860as akksi), de nekik meg fölösleges. 200km-enkent van villámtöltőjük.
Tessek csinalni 800km-es verdakat, addig meg hagyjuk.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: Politika
Pucukám, hát az XC60 alap (nem a plug-in) annyitól indul, mint a Model YSteve írta:Nekem továbbra is az a hondom, hogy soha nem adnék ki ennyi pénzt kocsira, mint amennyibe a minőségibb elektromos kocsik kerülnek.Realista24 írta: Én azon nem akadnek ki, ha lenne normális gyorstöltő hálózat.
Fel óra orat elcsapok a szabadidombol egy héten egyszer ha ezen múlna.
Cégnél tudom tölteni, szóval nem lenne semmi vállalhatatlan de ehhez kell egy 7-800kmt tudó auto.
Ha én lennek a BMW és társai, elő sem állnék ilyen szar megoldásokkal.
Nekem a XC60-am 9litert fogyaszt,mert erős motor van benne, meg nagy nehéz kerekek..De egyszerűen 10évet elbenzinezek azon az áron amennyivel a plug-in hybrid XC60 többe kerül.
Legalábbis jelenleg!
Itt kezdenek a plug-in-ok árai lemenni és az elektromosok tartják az árukat.Kivárok amíg lesz értelme váltani.
Egy autó így is csak viszi a pénzt.
A 7-800km-es normál hatótávra még várni kell nem is keveset. Jelenleg max a Teslának van rá ötlete (a 4860as akksi), de nekik meg fölösleges. 200km-enkent van villámtöltőjük.Realista24 írta: Én azon nem akadnek ki, ha lenne normális gyorstöltő hálózat.
Fel óra orat elcsapok a szabadidombol egy héten egyszer ha ezen múlna.
Cégnél tudom tölteni, szóval nem lenne semmi vállalhatatlan de ehhez kell egy 7-800kmt tudó auto.
Ha én lennek a BMW és társai, elő sem állnék ilyen szar megoldásokkal.
BMW: ezért mondom, hogy le vannak maradva. Kapálóznak, mert a tortából nekik is kellene, de érdemleges fejlesztés nuku. Európában egyszerűen nem tudnak kilépni a hagyományos autógyártás árnyékából. A Toyota is most kapkod, miután lemaradtak rendesen. A koreaiak és a kínaiak akik komolyan vették/veszik a dolgot.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
- Steve
- Hozzászólások: 8478
- Csatlakozott: 2013. április 24., szerda 22:53
- Kedvenc játékosaid: R9, RC, Guti, Zidane, Modric, Marcelo, Kroos
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: Politika
X5 sose volt.525D volt.Realista24 írta:Te figyi mar Steve testver. Nem egy X5 vagy valami Touring BMW-vel nyomultal? na meg nem mintha az XC60 olyan low budget kategoria lenne, megsem egy Opel Astra vagy Renault Meganrol van szo.Steve írta:
Nekem továbbra is az a hondom, hogy soha nem adnék ki ennyi pénzt kocsira, mint amennyibe a minőségibb elektromos kocsik kerülnek.
Nekem a XC60-am 9litert fogyaszt,mert erős motor van benne, meg nagy nehéz kerekek..De egyszerűen 10évet elbenzinezek azon az áron amennyivel a plug-in hybrid XC60 többe kerül.
Legalábbis jelenleg!
Itt kezdenek a plug-in-ok árai lemenni és az elektromosok tartják az árukat.Kivárok amíg lesz értelme váltani.
Egy autó így is csak viszi a pénzt.
Itt jóval olcsóbbak a sokat ment XC60. A Volvo szervízt meg itt minden sarkon elintézi valaki.
Egy használt sokat ment Volvo, ami itt népautó, jelentősen low budget, az elektromos kocsikhoz képest.
A lényege a mondandómnak az lett volna, hogy nem tudom kimatekozni, hogy megérje jelenleg az elektromos kocsi.
“Mi jobban szerettük a labdát, mint a pénzt.” - Puskás Ferenc
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69401
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: Politika
Te figyi mar Steve testver. Nem egy X5 vagy valami Touring BMW-vel nyomultal? na meg nem mintha az XC60 olyan low budget kategoria lenne, megsem egy Opel Astra vagy Renault Meganrol van szo.Steve írta:Nekem továbbra is az a hondom, hogy soha nem adnék ki ennyi pénzt kocsira, mint amennyibe a minőségibb elektromos kocsik kerülnek.Realista24 írta: Én azon nem akadnek ki, ha lenne normális gyorstöltő hálózat.
Fel óra orat elcsapok a szabadidombol egy héten egyszer ha ezen múlna.
Cégnél tudom tölteni, szóval nem lenne semmi vállalhatatlan de ehhez kell egy 7-800kmt tudó auto.
Ha én lennek a BMW és társai, elő sem állnék ilyen szar megoldásokkal.
Nekem a XC60-am 9litert fogyaszt,mert erős motor van benne, meg nagy nehéz kerekek..De egyszerűen 10évet elbenzinezek azon az áron amennyivel a plug-in hybrid XC60 többe kerül.
Legalábbis jelenleg!
Itt kezdenek a plug-in-ok árai lemenni és az elektromosok tartják az árukat.Kivárok amíg lesz értelme váltani.
Egy autó így is csak viszi a pénzt.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 10 regisztrált és 0 vendég

