Nagyjából az utolsó 1 hónapra mekkora % a hozam? Pl. egy a 4,35%-os kamatúnál. ( meg mondjuk nemtom...300ezer forint értékben)Halfkey írta:Na akkor tessék:hehetheoriginal írta: Hazard egy fos
![]()
![]()
Hitelkártya gyakorlatilag minden banknál úgy működik, hogy a havi költésedet a fordulónap után 15 napon belül törlesztve kamatmentes volt a hitel. A kártyának van egy 10-20 ezres éves díja, a tranzakciók közül a kártyás fizetés díjmentes.
Eközben diszkont kincstárjegy 12%-13% körül hoz.
Vagyis ha a fordulónapod például elseje, február elsején a teljes hitelkeretedből veszel a március 8.-án lejáró diszkont kincstárjegyből. Az március 8.-án lejár, és kiutalod a hitelkártya számlájára, vagyis kamatmentesen törlesztesz. Amint törlesztettél már veszed is a következő kincstárjegyet ami majd április 5.-én jár le, és így tovább.
Az egyetlen éves díjad a kártya díja lesz (jár mellé mindenféle biztosítás meg airport lounge), cserébe te benyeled az összeg kamatját az államtól mint profit. A fizetésed háromszorosa a legtöbb banknál az igényelhető max keret, amit szoktak banktól függően 2-3 (néha 5) millában maximalizálni. Sztem megér egy kattintást minden hónapban, 2 millás kerettel ez 220-230 ezerre jön ki ami ha Teslára nem is, de használt iphonera elég lesz![]()
Az egy negatívum - akinek ez szempont - hogy nyilván ennyivel kevésbé leszel más hitelre hitelképes, tehát ha épp 50 milliós lakáshitelt akarsz, akkor előbb intézd azt
Szerk: Realista most mondd hogy a hitel szar!![]()

OFF
Re: OFF
Re: OFF
Nem előbb adod el, hanem olyat veszel ami akkor jár le. Tehát 3 hónaposat amiből már csak 1 hónap van hátra. A február 8 valós szám volt, ez a legközelebbi lejáratú épp.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Ez mennyire valid? Mármint ez ennyire "egyszerű" lenne?Halfkey írta:Na akkor tessék:hehetheoriginal írta: Hazard egy fos
![]()
![]()
Hitelkártya gyakorlatilag minden banknál úgy működik, hogy a havi költésedet a fordulónap után 15 napon belül törlesztve kamatmentes volt a hitel. A kártyának van egy 10-20 ezres éves díja, a tranzakciók közül a kártyás fizetés díjmentes.
Eközben diszkont kincstárjegy 12%-13% körül hoz.
Vagyis ha a fordulónapod például elseje, február elsején a teljes hitelkeretedből veszel a március 8.-án lejáró diszkont kincstárjegyből. Az március 8.-án lejár, és kiutalod a hitelkártya számlájára, vagyis kamatmentesen törlesztesz. Amint törlesztettél már veszed is a következő kincstárjegyet ami majd április 5.-én jár le, és így tovább.
Az egyetlen éves díjad a kártya díja lesz (jár mellé mindenféle biztosítás meg airport lounge), cserébe te benyeled az összeg kamatját az államtól mint profit. A fizetésed háromszorosa a legtöbb banknál az igényelhető max keret, amit szoktak banktól függően 2-3 (néha 5) millában maximalizálni. Sztem megér egy kattintást minden hónapban, 2 millás kerettel ez 220-230 ezerre jön ki ami ha Teslára nem is, de használt iphonera elég lesz![]()
Az egy negatívum - akinek ez szempont - hogy nyilván ennyivel kevésbé leszel más hitelre hitelképes, tehát ha épp 50 milliós lakáshitelt akarsz, akkor előbb intézd azt
Szerk: Realista most mondd hogy a hitel szar!![]()
Mi ez a diszkont biszbasz?
Most rákeresve 3-6-12 hónaposak vannak.
Akkor egy hónap után hogy fizeted vissza?
Közbe nézem, előbb is eladható...
Buta vagyok én ehhez
Re: OFF
Na akkor tessék:hehetheoriginal írta: Hazard egy fos
![]()
![]()
Hitelkártya gyakorlatilag minden banknál úgy működik, hogy a havi költésedet a fordulónap után 15 napon belül törlesztve kamatmentes volt a hitel. A kártyának van egy 10-20 ezres éves díja, a tranzakciók közül a kártyás fizetés díjmentes.
Eközben diszkont kincstárjegy 12%-13% körül hoz.
Vagyis ha a fordulónapod például elseje, február elsején a teljes hitelkeretedből veszel a március 8.-án lejáró diszkont kincstárjegyből. Az március 8.-án lejár, és kiutalod a hitelkártya számlájára, vagyis kamatmentesen törlesztesz. Amint törlesztettél már veszed is a következő kincstárjegyet ami majd április 5.-én jár le, és így tovább.
Az egyetlen éves díjad a kártya díja lesz (jár mellé mindenféle biztosítás meg airport lounge), cserébe te benyeled az összeg kamatját az államtól mint profit. A fizetésed háromszorosa a legtöbb banknál az igényelhető max keret, amit szoktak banktól függően 2-3 (néha 5) millában maximalizálni. Sztem megér egy kattintást minden hónapban, 2 millás kerettel ez 220-230 ezerre jön ki ami ha Teslára nem is, de használt iphonera elég lesz

Az egy negatívum - akinek ez szempont - hogy nyilván ennyivel kevésbé leszel más hitelre hitelképes, tehát ha épp 50 milliós lakáshitelt akarsz, akkor előbb intézd azt

Szerk: Realista most mondd hogy a hitel szar!

Re: OFF
Ugy tudom az ingyenes toltes csak a Model S-hez jart, az is csak egy bizonyos evjaratig. A Model 3-ra peldaul mar egyaltalan nincs ilyen opcio.h3x0r írta: Nalam a jelenleg meg ingyenes toltohalozaton kivul mindenben veri ez a bmw a teslat.
Piaci aron veve ugy tudom peldaul a Superchargerbol valami 1 euro/kWh korul van Europaban.
Re: OFF
Természetesen mindenki azt von le belőle, amit akar, csak arra hoztam a linket, hogy a Tesla annyival drágább, mint a többi. Nekem ami fontos volt a döntésben a gyors és megbízható töltőhálózat, a nemlétező rejett költségek (nagyon sok nagy autógyártónál ugyan úgy marad a kötelező szervíz az eautók esetén is) és a fejlettségi szint (elég csak megnézni néhány nagy gyártó mit össze szenved egy-egy szofver frissítésnél). Mindent elárult, mikor a feleségem bement a Mercedesbe megnézni az EQB-t, és mikor kiderült hogy Teslát nézünk, akkor az értékesítő csak annyit tudott mondani, hogy igen, technikailag nincsenek a Tesla szintjén, de egy Mercedes mennyivel luxusabb érzéshehetheoriginal írta:ebbol nekem az jon le, hogy aki kütyüt es fingoparnat akar venni - valszeg melle steve jobs es apple buzinak is kell lenni hozza, es lmbtq vegan blm arcnak is - az teslat vesz, aki meg gepjarmuvet, magasabb minőségben, az megfizeti a 100 eves tapasztalattal rendelkezo nemet vagy tavolkeleti brandeketÉrdekes videó (természetesen elvakult Teslástól). Ha valakit nem érdekel, csak 9:45-ig kell tekerni és ott vannak a konkurensek árakkal: Kia, Hyundai, Skoda, BMW, Audi, Mercedes, Volvo. Almát almával

A Semi (ez a kamion neve) kész van, a Pepsi már használja is őket. Vártam is kicsit a hírt, hogy hozza valaki, miszerint a Tesla kamion hatótávja drasztikusan lecsökken ha megpakoljákhehetheoriginal írta: Elon meg ha olyan jo fej lenne, aminek par szemellenzos tartja, akkor mar tenyleg megcsinalna azt a nyamvadt kamiont, egybol kitisztulna az egész légkör....

Halfkey írta: A cinikus magyar hozzáállás amúgy nem is ez hehito, hanem hogy majd veszel akkor mikor Orbi erre adja a támogatást. El fog jönni az idő úgyis, elektromos bringákat meg nagycsaládos autókat támogatták tavaly, majd fogják az elektromos autót is egyszer.
Támogatták már az eautókat, max 2,5 milliót lehetett kapni érte (kb 5 percig volt nyitva a felület). Akinek sikerült, az így vehetett 13 millióért Teslát. Mert bizony, a Model 3 SR+ 14,5 millió Ft-ba került. Ma 22 millió

Az első, hogy Model Y nem Model 3h3x0r írta: De ha mar itt beszelunk, bedobom ezt a temat, hogy mit gondolsz rola:
tesla model 3 standard range vs bmw ix3
Nalam a jelenleg meg ingyenes toltohalozaton kivul mindenben veri ez a bmw a teslat. Hatotav, kulso, belso (mar maga az, hogy vannak gombok, onmagaban nagy plusz), mas videok alapjan kenyelem. Az onvezetes a masik, amiben a model 3 valoszinuleg jobb, de az nem erdekel annyira.

Még annyit a telsa témához, hogy ennyi hülye nem lehet a világon. Gyakorlatilag lassan mindenhol vezetik az eladási listákat, az emberek veszik, mint a cukrot. Ezért is kerül annyiba, amennyibe. Saját bevallásuk szerint kb 30.000 dollárba kerül egy autó előállítása, de egyszerűen nem tudnak annyit gyártani, hogy ne vegyék. Sajnos nincs tényleges konkurencia, ami lenyomná az árakat. PL itt a BMW, belsőégésűt kell átépítsen és bele kell rakjon 30%-kal nagyobb akksit (brutál költség), hogy versenyezni tudjon a Teslával.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
Re: OFF
Az atlagembernek itthon a 8 milios kocsi is megfizethetetlen kategoria.
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17802
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
Nem ertem, ha az ioniq pl tamogatasba befért, akkor hogyhogy nem minden 2. arc azzal rohangal, allitolag fajin verda... Vagyis ezt mondtak rola, nyilvan mind egy kaptafa, egy platform ugyanaz az osszes.
thereisonly1ronaldo
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17802
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
- h3x0r
- Hozzászólások: 9805
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: OFF
Jogos, de szerintem felre ertjuk egymast, en nem azt akartam uzenni, hogy a Tesla a legdragabb es ne lenne a legtobb markanak hasonlo arkategorias autoja. Lehet csak nem fogalmaztam egyertelmuen.kiserik írta:vagy h3x0r félmondata:
ui.: soha nem azért írtam ide bármit, hogy kérkedjek.https://www.youtube.com/watch?v=EYyl9Xkmxpsh3x0r írta:
Szerintem ez egyertelmu dolog, hogy csak az vegyen barmilyen elektromos autot (hagyjuk is a Teslat, az mas arkategoria...
Érdekes videó (természetesen elvakult Teslástól). Ha valakit nem érdekel, csak 9:45-ig kell tekerni és ott vannak a konkurensek árakkal: Kia, Hyundai, Skoda, BMW, Audi, Mercedes, Volvo. Almát almával.
Arra gondoltam, hogy hagyjuk a teslat, az ioniq 5-ot, az ix3-at, a merci eqb-t meg az osszes tobbi 20-25 millio koruli autot. Ha valaki vesz egy 8-10 milliosat, vagy fele ennyiert egy smartot es nem tudja otthon tolteni, akkor az egyik legnagyobb toltohalozaton azokkal az arakkal talalkozhat, amiket leirtam.
De ha mar itt beszelunk, bedobom ezt a temat, hogy mit gondolsz rola:
tesla model 3 standard range vs bmw ix3
Nalam a jelenleg meg ingyenes toltohalozaton kivul mindenben veri ez a bmw a teslat. Hatotav, kulso, belso (mar maga az, hogy vannak gombok, onmagaban nagy plusz), mas videok alapjan kenyelem. Az onvezetes a masik, amiben a model 3 valoszinuleg jobb, de az nem erdekel annyira.
Tavalyelott a 11 vagy 12 millio alattiakra 1.5-2.5 millio koruli tamogatast adtak. Emlekszem, hogy tamogatassal 8-8.5 korul volt a zoe, leaf, kia e-niro, hyundai ioniq/kona, de az opel, peugeot, mazda harmasnak is volt hasonlo aru modelje.hehetheoriginal írta: Autora is van evek ota tamogatas, nyilvan a tesla nem fer bele, de az ilyen opel meg fasztudja gagyiszarra van. Asszem a max, ami belefért, az a bmw i3 volt, par millaval olcsobban megkaptad.
Re: OFF
Az olajszállító kamionodat amit használsz remélem nem cserélik le elektromosra, ironikus lenne
Közben én meg használom az MLM képességeim amikkel felruháztál, és utánajártam egy jó kis módszernek hogy évente 100-300kt legombolj bankokról különösebb meló nélkül
Küldesz revon egy 10 ezrest vagy leírod hogy 'Hazard egy fos' megosztom veled is ;)

Közben én meg használom az MLM képességeim amikkel felruháztál, és utánajártam egy jó kis módszernek hogy évente 100-300kt legombolj bankokról különösebb meló nélkül

- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17802
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
Autora is van evek ota tamogatas, nyilvan a tesla nem fer bele, de az ilyen opel meg fasztudja gagyiszarra van. Asszem a max, ami belefért, az a bmw i3 volt, par millaval olcsobban megkaptad.
Plusz a zold rendszam, ingyen parkolas.
En itt arrol beszélek, hogy par ev mulva tilos lesz mar ujonnan dizelt eladni, varosokbol ki lesz tiltva, stb.
Csak mert az e-lobbi meg a debil ostoba kornyezetvedok ebbe az iranyba toljak a politikusokat.
Nyilvan lesz hozza elég áram, ha bezaratjak az osszes atomeromuvet
Plusz a zold rendszam, ingyen parkolas.
En itt arrol beszélek, hogy par ev mulva tilos lesz mar ujonnan dizelt eladni, varosokbol ki lesz tiltva, stb.
Csak mert az e-lobbi meg a debil ostoba kornyezetvedok ebbe az iranyba toljak a politikusokat.
Nyilvan lesz hozza elég áram, ha bezaratjak az osszes atomeromuvet

thereisonly1ronaldo
Re: OFF
A cinikus magyar hozzáállás amúgy nem is ez hehito, hanem hogy majd veszel akkor mikor Orbi erre adja a támogatást. El fog jönni az idő úgyis, elektromos bringákat meg nagycsaládos autókat támogatták tavaly, majd fogják az elektromos autót is egyszer.
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17802
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
Amugy jobban belegondolva - nyilvan nem újdonság - a dizel, benzin, villany, kulonbozo hibridek, mind meg fog ferni egymas mellett, kinek mi kell, mire van penze, stb.
Csak kar, hogy a propaganda es a kenőpénzek miatt a politika olyan iranyba nyomja a dolgokat, amivel ellehetetleníti pl a dizelautok tulajait.
Johet itt barki a kornyezetvedelemmel, nem az egyszeri atlagemberen kellene leverni a balhet ezzel kapcsolatban sem, hanem Kínán pl meg a nagy multikon, a szallitmanyozasi cegeken, akik telibeszarjak az egesz bolygot. Elon meg ha olyan jo fej lenne, aminek par szemellenzos tartja, akkor mar tenyleg megcsinalna azt a nyamvadt kamiont, egybol kitisztulna az egész légkör....
Csak kar, hogy a propaganda es a kenőpénzek miatt a politika olyan iranyba nyomja a dolgokat, amivel ellehetetleníti pl a dizelautok tulajait.
Johet itt barki a kornyezetvedelemmel, nem az egyszeri atlagemberen kellene leverni a balhet ezzel kapcsolatban sem, hanem Kínán pl meg a nagy multikon, a szallitmanyozasi cegeken, akik telibeszarjak az egesz bolygot. Elon meg ha olyan jo fej lenne, aminek par szemellenzos tartja, akkor mar tenyleg megcsinalna azt a nyamvadt kamiont, egybol kitisztulna az egész légkör....
thereisonly1ronaldo
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17802
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
ebbol nekem az jon le, hogy aki kütyüt es fingoparnat akar venni - valszeg melle steve jobs es apple buzinak is kell lenni hozza, es lmbtq vegan blm arcnak is - az teslat vesz, aki meg gepjarmuvet, magasabb minőségben, az megfizeti a 100 eves tapasztalattal rendelkezo nemet vagy tavolkeleti brandeketÉrdekes videó (természetesen elvakult Teslástól). Ha valakit nem érdekel, csak 9:45-ig kell tekerni és ott vannak a konkurensek árakkal: Kia, Hyundai, Skoda, BMW, Audi, Mercedes, Volvo. Almát almával
En sztem eletem vegeig a szivo vagy turbobenzint fogom hajtani, ott gondolkozom majd el talan, ha kb 20 ev mulva jon a szilard akksi es 1000km lesz egy hatotav, par perc toltessel, hozza kielegito halozattal.
Addig ez zsakutca, akarki akarmit mond.
thereisonly1ronaldo
Re: OFF
Musk twitteres agymenéseire írtam bármi választ? Nem, mert nem érdekel. Arra reagálok általában, ami bullshit, mint most volt a ""megfagysz alapáron a Teslában, bezzeg a BMW..."", vagy h3x0r félmondata:Realista24 írta:En nem felreerteni akarom, egyertelmu mindenki szamara. Ha valaki a hsz-be irja a Musk vagy Tesla szot, es negativ kicsengesu, jossz, mint Jim a spanyol focistakat erinto hirekre.Rohadtul félre érted (félre akarod érteni). Akkor szoktam írni Tesla ügyben, ha hülyeséget olvasok. A teszt pont egy ilyen hülyeség volt: ""höhö, annyi pénzért még fázol is, höhö..."" Pont úgy, mikor arról olvastam itt, hogy ""höhö, a Tesla elüti a gyerkeket, höhö..."" vagy hogy "" höhö, a Tesla elszabadult, höhö.."". Egyébként általában márka nélkül írok az elektromobilitásról. Hogy miért? Nem azért, hogy felvágjak, hanem azért, mert rengeteg a tévhit a dologgal kapcsolatban. Léteznek már jóval olcsóbb elektromos autók és bizony sok esetben az egyszerű matek felülírja a dezinformációt. Én 3 évig rágtam magam rajta, hogy bele merjek e vágni, végül a szerelő jóbarátom adta meg a kezdő lökést. Eddig bevált. Én örültem volna, ha lett volna egy tapasztalt valaki, aki segített volna ebben.
ui.: soha nem azért írtam ide bármit, hogy kérkedjek.
https://www.youtube.com/watch?v=EYyl9Xkmxpsh3x0r írta:
Szerintem ez egyertelmu dolog, hogy csak az vegyen barmilyen elektromos autot (hagyjuk is a Teslat, az mas arkategoria...
Érdekes videó (természetesen elvakult Teslástól

Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
Re: OFF
Nem kell V8 eleg lenne egy RX8hehetheoriginal írta: Tietek a fogyasztas, mienk a V8
Copyright by speedzone in andrewtate top G collab![]()

- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17802
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
Tietek a fogyasztas, mienk a V8 
Copyright by speedzone in andrewtate top G collab

Copyright by speedzone in andrewtate top G collab

thereisonly1ronaldo
Re: OFF
Abszolut nem ertetted meg amit irtam. Te 3 honap atlagat levetitetted 3-5 evre, mint objektiv szamokat, es kesz. Te aki azt mondod elore tervezel. Semmilyen vilagban nem allja meg helyet ennyi adatbol ekkora idotavra elore bemondani a tutit. Annyi millio valtozo van a kepletben, amit te kidobtal csak ugy ad-hoc jelleggel, hogy jojjenek a teged igazolo szamok, hogy felelemtes. Ennyi volt a lenyeg amit irtam.kiserik írta:Az értő olvasás nem nagyon megy látom. Azzal kezdtem, hogy minden éven, legalább 10 éve, átlagosan 40.000 km-t utazunk a családi autóval. Például az előző Octaviam 8 éves és 285.000 km van benne. Persze most mondhatnád nagy bölcsen, hogy nem jön ki a matek, mert az csak évi 35.500 km, de közben született egy kisfiam, így azon az éven kevesebbet mentünk. Tudod a vidék hátránya, hogy mindentől messze van, előnye, hogy van kertesház, garázs, napelem, olcsó kézimunkaerő, stb. Lehet rajta röhögni, de van egy olyan emberfajta, aki nem csak adhoc jelleggel éli az életét, hanem tervez is néha. Én azért mertem belevágni az elektromos autózásba, mert terveztem, számoltam és úgy kalkuláltam, hogy (persze, ha csak nem lesz valami brutális változás az energia árakban, pl ingyen benzin és 800 Ft-os áram) rengeteget meg tudok majd spórolni az üzemanyagon és a szervízkölcségen (itt az Skodám áraival számoltam). Jelenleg egy Octavia 30-45.000 euro. Én a Teslát 58.000 euroért vettem. Tudom, hogy rohadt sok pénz, de az Octavia is rohadt drága lett. 400Ft-os euro árfolyamon a különbözet 5-13 millió forint. Abban ugye megegyezhetünk, hogy egy közel 500 lóerős, összkerekes, tele extrákkal autót nem az alap 1.0 TSI-hez kellene mérni, így inkább 5-8 millió a difi, az meg már az évi 40.000 km-rel, napelemmel (tudom, dögöljek meg, de Fundamentából van és már vissza is hozta az árát) kb meg is van.zsuninnyo írta:
Tehat 3 honap atlagabol kihoztad, 3-5 ev alatt mennyit sporolsz. Kepzeld, en ma 10 ezer forintot koltottem, ezt megszorozva 365-tel, 3650000Ft lesz az eves kiadasom, ezt leosztva havi 305ezer forintot koltok. Tehat ennyi nettobol boven ki kell jonnom, a mostani eletszinvonalamon. A magyar atlag brutto kereset 510 500 Ft ami ha nincs mas kedvezmeny ez netto 339 482 Ft. Ez tobb, mint amire szuksegem van, 40 ezret felre tud az atlag tenni. Ezek alapjan, nem ertem mi a baj, magyarorszagon a tobbseg egy nagyon jo kis szinvonalon el. (direkt sarkitottam a megoldason)
ui.: próbáltam normálisan válaszolni az agymenésedre.
Nem rohogok, hogy tervezel, nem rohogok, hogy otthontoltod, vagy hogy eljarsz tolteni az autodat (en peldaul agyfaszt kapnek, ha egy orat kene csesznem magam egy benzinkuton, hogy tudjak menni 5-600 km-t, ez az egyik oka, hogy nem fogok akksis autot venni). Te dolgod, neked belefer, nekem kurvamindegy. Orulok, hogy vettel egy teslat, draga de jo cucc. Tudom, mik az elektromos autok elonyei, tudom mik. a szerviz es "uzemanyag" koltsegek. Hasznald egeszseggel.
De ne allits mar be egy ilyen eszement matekkal egy alternativ valosagot igazsagnak.
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17802
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
Hat hat azt szeretned, hogy tonkremenjen szerencsetlen osszes vadaszpuskaja....ziro4vr írta: Én csak annyit kérek kiserik, legközelebb oda menj vadászni, ahova Remy megy nyaralni. Könnyebb lesz mindenkinek, a teslával meg feltűnésmentesen tudsz távozni.![]()

Azert remy nagyobb kaliber

thereisonly1ronaldo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 4 regisztrált és 0 vendég