

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. január 6., péntek 13:02
HozzászólásSzerző: h3x0r » 2023. január 6., péntek 12:45
Jogos, de szerintem felre ertjuk egymast, en nem azt akartam uzenni, hogy a Tesla a legdragabb es ne lenne a legtobb markanak hasonlo arkategorias autoja. Lehet csak nem fogalmaztam egyertelmuen.kiserik írta:vagy h3x0r félmondata:
ui.: soha nem azért írtam ide bármit, hogy kérkedjek.https://www.youtube.com/watch?v=EYyl9Xkmxpsh3x0r írta:
Szerintem ez egyertelmu dolog, hogy csak az vegyen barmilyen elektromos autot (hagyjuk is a Teslat, az mas arkategoria...
Érdekes videó (természetesen elvakult Teslástól). Ha valakit nem érdekel, csak 9:45-ig kell tekerni és ott vannak a konkurensek árakkal: Kia, Hyundai, Skoda, BMW, Audi, Mercedes, Volvo. Almát almával.
Tavalyelott a 11 vagy 12 millio alattiakra 1.5-2.5 millio koruli tamogatast adtak. Emlekszem, hogy tamogatassal 8-8.5 korul volt a zoe, leaf, kia e-niro, hyundai ioniq/kona, de az opel, peugeot, mazda harmasnak is volt hasonlo aru modelje.hehetheoriginal írta: Autora is van evek ota tamogatas, nyilvan a tesla nem fer bele, de az ilyen opel meg fasztudja gagyiszarra van. Asszem a max, ami belefért, az a bmw i3 volt, par millaval olcsobban megkaptad.
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2023. január 6., péntek 12:41
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. január 6., péntek 12:27
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2023. január 6., péntek 12:19
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. január 6., péntek 12:09
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. január 6., péntek 11:54
ebbol nekem az jon le, hogy aki kütyüt es fingoparnat akar venni - valszeg melle steve jobs es apple buzinak is kell lenni hozza, es lmbtq vegan blm arcnak is - az teslat vesz, aki meg gepjarmuvet, magasabb minőségben, az megfizeti a 100 eves tapasztalattal rendelkezo nemet vagy tavolkeleti brandeketÉrdekes videó (természetesen elvakult Teslástól). Ha valakit nem érdekel, csak 9:45-ig kell tekerni és ott vannak a konkurensek árakkal: Kia, Hyundai, Skoda, BMW, Audi, Mercedes, Volvo. Almát almával
HozzászólásSzerző: kiserik » 2023. január 6., péntek 11:34
Musk twitteres agymenéseire írtam bármi választ? Nem, mert nem érdekel. Arra reagálok általában, ami bullshit, mint most volt a ""megfagysz alapáron a Teslában, bezzeg a BMW..."", vagy h3x0r félmondata:Realista24 írta:En nem felreerteni akarom, egyertelmu mindenki szamara. Ha valaki a hsz-be irja a Musk vagy Tesla szot, es negativ kicsengesu, jossz, mint Jim a spanyol focistakat erinto hirekre.Rohadtul félre érted (félre akarod érteni). Akkor szoktam írni Tesla ügyben, ha hülyeséget olvasok. A teszt pont egy ilyen hülyeség volt: ""höhö, annyi pénzért még fázol is, höhö..."" Pont úgy, mikor arról olvastam itt, hogy ""höhö, a Tesla elüti a gyerkeket, höhö..."" vagy hogy "" höhö, a Tesla elszabadult, höhö.."". Egyébként általában márka nélkül írok az elektromobilitásról. Hogy miért? Nem azért, hogy felvágjak, hanem azért, mert rengeteg a tévhit a dologgal kapcsolatban. Léteznek már jóval olcsóbb elektromos autók és bizony sok esetben az egyszerű matek felülírja a dezinformációt. Én 3 évig rágtam magam rajta, hogy bele merjek e vágni, végül a szerelő jóbarátom adta meg a kezdő lökést. Eddig bevált. Én örültem volna, ha lett volna egy tapasztalt valaki, aki segített volna ebben.
https://www.youtube.com/watch?v=EYyl9Xkmxpsh3x0r írta:
Szerintem ez egyertelmu dolog, hogy csak az vegyen barmilyen elektromos autot (hagyjuk is a Teslat, az mas arkategoria...
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2023. január 6., péntek 11:13
Nem kell V8 eleg lenne egy RX8hehetheoriginal írta: Tietek a fogyasztas, mienk a V8
Copyright by speedzone in andrewtate top G collab![]()
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. január 6., péntek 10:54
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2023. január 6., péntek 10:43
Abszolut nem ertetted meg amit irtam. Te 3 honap atlagat levetitetted 3-5 evre, mint objektiv szamokat, es kesz. Te aki azt mondod elore tervezel. Semmilyen vilagban nem allja meg helyet ennyi adatbol ekkora idotavra elore bemondani a tutit. Annyi millio valtozo van a kepletben, amit te kidobtal csak ugy ad-hoc jelleggel, hogy jojjenek a teged igazolo szamok, hogy felelemtes. Ennyi volt a lenyeg amit irtam.kiserik írta:Az értő olvasás nem nagyon megy látom. Azzal kezdtem, hogy minden éven, legalább 10 éve, átlagosan 40.000 km-t utazunk a családi autóval. Például az előző Octaviam 8 éves és 285.000 km van benne. Persze most mondhatnád nagy bölcsen, hogy nem jön ki a matek, mert az csak évi 35.500 km, de közben született egy kisfiam, így azon az éven kevesebbet mentünk. Tudod a vidék hátránya, hogy mindentől messze van, előnye, hogy van kertesház, garázs, napelem, olcsó kézimunkaerő, stb. Lehet rajta röhögni, de van egy olyan emberfajta, aki nem csak adhoc jelleggel éli az életét, hanem tervez is néha. Én azért mertem belevágni az elektromos autózásba, mert terveztem, számoltam és úgy kalkuláltam, hogy (persze, ha csak nem lesz valami brutális változás az energia árakban, pl ingyen benzin és 800 Ft-os áram) rengeteget meg tudok majd spórolni az üzemanyagon és a szervízkölcségen (itt az Skodám áraival számoltam). Jelenleg egy Octavia 30-45.000 euro. Én a Teslát 58.000 euroért vettem. Tudom, hogy rohadt sok pénz, de az Octavia is rohadt drága lett. 400Ft-os euro árfolyamon a különbözet 5-13 millió forint. Abban ugye megegyezhetünk, hogy egy közel 500 lóerős, összkerekes, tele extrákkal autót nem az alap 1.0 TSI-hez kellene mérni, így inkább 5-8 millió a difi, az meg már az évi 40.000 km-rel, napelemmel (tudom, dögöljek meg, de Fundamentából van és már vissza is hozta az árát) kb meg is van.zsuninnyo írta:
Tehat 3 honap atlagabol kihoztad, 3-5 ev alatt mennyit sporolsz. Kepzeld, en ma 10 ezer forintot koltottem, ezt megszorozva 365-tel, 3650000Ft lesz az eves kiadasom, ezt leosztva havi 305ezer forintot koltok. Tehat ennyi nettobol boven ki kell jonnom, a mostani eletszinvonalamon. A magyar atlag brutto kereset 510 500 Ft ami ha nincs mas kedvezmeny ez netto 339 482 Ft. Ez tobb, mint amire szuksegem van, 40 ezret felre tud az atlag tenni. Ezek alapjan, nem ertem mi a baj, magyarorszagon a tobbseg egy nagyon jo kis szinvonalon el. (direkt sarkitottam a megoldason)
ui.: próbáltam normálisan válaszolni az agymenésedre.
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. január 6., péntek 10:15
Hat hat azt szeretned, hogy tonkremenjen szerencsetlen osszes vadaszpuskaja....ziro4vr írta: Én csak annyit kérek kiserik, legközelebb oda menj vadászni, ahova Remy megy nyaralni. Könnyebb lesz mindenkinek, a teslával meg feltűnésmentesen tudsz távozni.![]()
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2023. január 6., péntek 10:07
Ez egyértelmű, nem a képesség hanem a megtakarítás számolás miatt kérdeztem, mert a hozott példában a havi töltés több mint fele ingyen volt.h3x0r írta:Szerintem ez egyertelmu dolog, hogy csak az vegyen barmilyen elektromos autot (hagyjuk is a Teslat, az mas arkategoria), aki otthon tud tolteni.Halfkey írta: Ha ez valid, akkor nálam - és tippre az emberek nagy részénél - 100% itthon töltődne sajnos.
HozzászólásSzerző: h3x0r » 2023. január 6., péntek 9:49
Szerintem ez egyertelmu dolog, hogy csak az vegyen barmilyen elektromos autot (hagyjuk is a Teslat, az mas arkategoria), aki otthon tud tolteni.Halfkey írta: Ha ez valid, akkor nálam - és tippre az emberek nagy részénél - 100% itthon töltődne sajnos.
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2023. január 6., péntek 9:30
En nem felreerteni akarom, egyertelmu mindenki szamara. Ha valaki a hsz-be irja a Musk vagy Tesla szot, es negativ kicsengesu, jossz, mint Jim a spanyol focistakat erinto hirekre.Rohadtul félre érted (félre akarod érteni). Akkor szoktam írni Tesla ügyben, ha hülyeséget olvasok. A teszt pont egy ilyen hülyeség volt: ""höhö, annyi pénzért még fázol is, höhö..."" Pont úgy, mikor arról olvastam itt, hogy ""höhö, a Tesla elüti a gyerkeket, höhö..."" vagy hogy "" höhö, a Tesla elszabadult, höhö.."". Egyébként általában márka nélkül írok az elektromobilitásról. Hogy miért? Nem azért, hogy felvágjak, hanem azért, mert rengeteg a tévhit a dologgal kapcsolatban. Léteznek már jóval olcsóbb elektromos autók és bizony sok esetben az egyszerű matek felülírja a dezinformációt. Én 3 évig rágtam magam rajta, hogy bele merjek e vágni, végül a szerelő jóbarátom adta meg a kezdő lökést. Eddig bevált. Én örültem volna, ha lett volna egy tapasztalt valaki, aki segített volna ebben.
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2023. január 6., péntek 9:23
Pont errol van szo, nincs ezzel semmi baj, hogy Teslat vesz, ahogy irtam, orulok a sikerenek.Anthony írta: Hát jah, most R24 elmegy minden második hónapban Real meccsre, abból kijönne egy jó kis Namíbiai út.
És a Teslára sem értem miért vagytok annyira rászállva. Tényleg az egyik legjobb hatótávban és ha nem éppen európai körutazáson vagy akkor este bedugod tölteni és reggelre fullon van, épp mint a telefonod.
Most neki van pénze rá, nekünk nincs, ha lenne én is vennék. Most attól mert szerencsésebb/ügyesebb volt az életben még nem jelenti azt hogy végtelen pénze van. Több pénze lehet mind itt az átlagnak de ott is bármikor beüthet a krach ha vállalkozása van, főleg a mai világban nagy cégek is könnyen bajba kerülhetnek, figyeljétek csak az idei évet majd.
Már több helyen hallottam hogy rúgják ki az embereket mert bedőlt xy projekt, 2 hónapja még azt mondták nem küldenek el senkit.
Igy van, pont ezert irtam azh osszefoglalot kiserik hszrol. Mindenki csal es hazudik es ferdit, aki a Teslarol rosszat it. Baromsag.hehetheoriginal írta: Megint kezditek bazmeg, hogy raszalltok 1 db emberre.![]()
Nem jar sehova vadaszni, azert mert egyszer volt afrikaban.
Tobb ertelmet latom amugy, btw, mint ugyanannyi milliot elbaszni egy naszutra valahova![]()
Vagy 300 eurot kavegepre![]()
Sokan meg madridba jarnak real meccsre, akkor azok is rohadjanak meg?![]()
Egyedul azzal van a baj, hogy szamara csak a tesla, es semmi mas nem lehet jo, nem ert meg semmilyen mas velemenyt.
De amugy hagyjuk mar ezt a szart, mindenki ugy el, ahogy akar.
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2023. január 6., péntek 9:21
HozzászólásSzerző: ziro4vr » 2023. január 6., péntek 9:19
HozzászólásSzerző: Anthony » 2023. január 6., péntek 9:15
HozzászólásSzerző: kiserik » 2023. január 6., péntek 9:12
Jelenleg ott tartunk, hogy csak abban az esetben éri meg elektromos autót venni, ha otthon tudod tölteni és főleg akkor, ha van mellette napelemed. Otthon 70Ft egy kW áram, nyilvános gyorstültőn 100-150, akár 200 Ft. Egyedül a Tesla töltői ingyenesek, de azok is csak egy anomália miatt, nem szándékosan. Én Miskolctól 40km-re lakom, az autópálya mellett. Napi rendszerességgel megyünk Miskolcra, sűrűn Debrecenbe és Budapestre is eljutunk néha. Ezeken a helyeken úgy alakítjk a programot, hogy közben tölteni tudjunk (pl ebédelünk, bevásárolunk). Ha megnézed a listán, a leglassabb töltő is 150kW-os. Egy e-autó akkumlátora általában 50-100kW-os (az enyém 75 kb). Az e-autók töltési sebessége (főleg villám töltőn) úgy alakul, hogy minél jobban le van merülve, annál gyorsabban tölt (illetve vannak maximum sebességek is, de ez a Teslánál nem releváns). Ez azt jelenti, hogy 30-60 perc az, ami alatt feltölti az autót. Amit Te találtál (6-15 óra) az otthoni töltésre vonatkozik, ahol 3-11 kW-os töltőt tudunk használni. Például tegnapelőtt voltam Kiskőrösön, közel 700 km. 2-szer álltam meg Szigetszentmiklóson (250kW-os töltők), először vettem Normaflore-t, másodszor meg megebédeltem. A töltésre külön nem vártam egy percet sem.Halfkey írta: Nekem ebben az egész Tesla sztoriban egyetlen dolog ami érthetetlen és a saját életemben nem tudom elképzelni: szépen kijönnek így a számok, de te most frankón eljársz otthonról töltögetni az autót és X órás programokat tervezgetsz mindig a Tesla töltőállomás mellé hogy olcsóbb legyen a "rezsi"? Neten 6-15 órát írnak Tesla feltöltésére, és én ennyit találtam mint töltési lokáció:
https://www.tesla.com/hu_HU/findus/list ... rs/Hungary
Ha ez valid, akkor nálam - és tippre az emberek nagy részénél - 100% itthon töltődne sajnos.
Rohadtul félre érted (félre akarod érteni). Akkor szoktam írni Tesla ügyben, ha hülyeséget olvasok. A teszt pont egy ilyen hülyeség volt: ""höhö, annyi pénzért még fázol is, höhö..."" Pont úgy, mikor arról olvastam itt, hogy ""höhö, a Tesla elüti a gyerkeket, höhö..."" vagy hogy "" höhö, a Tesla elszabadult, höhö.."". Egyébként általában márka nélkül írok az elektromobilitásról. Hogy miért? Nem azért, hogy felvágjak, hanem azért, mert rengeteg a tévhit a dologgal kapcsolatban. Léteznek már jóval olcsóbb elektromos autók és bizony sok esetben az egyszerű matek felülírja a dezinformációt. Én 3 évig rágtam magam rajta, hogy bele merjek e vágni, végül a szerelő jóbarátom adta meg a kezdő lökést. Eddig bevált. Én örültem volna, ha lett volna egy tapasztalt valaki, aki segített volna ebben.Realista24 írta: Kiserik, csak annyit kene írnod hogy tele vagy mint a szar pénzzel, vettél egy Teslat, mert ez volt a vágyad.
Én meg gratulálnek hozza, hogy megvalositottad egy almodat. Mert ez az összes többi csak maszlag és belemagyarázás és faek egyszerű gondolkodású matek.
Jelenlévő fórumozók: 9 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem