A ""tesztet"" a kéteshírű ADAC végezte és 2 német autó nyert fölényesenRealista24 írta: A Német Autóklub (ADAC) kontrollált körülmények közt próbálta ki, mennyi idő alatt fűtik be a kiválasztott villanyautók. A teszt során -10 celsius fokra hűtötték az autókat, ezután pedig +20 celsius fokot akartak elérni az egyes tesztpéldányokban.
A Hyundai és a Fiat elektromos autója 1,5 kilowattóra energiát használt fel a folyamat során, a Teslának 1,6 kWh, míg a Renault kisautójának 1,8 kilowattóra kellett a teszt közben. Az e-up! és a BMW iX 2,0 kilowattórát, az ID.3 pedig 2,3 kWh-t szívott le az akksiból.
A kormányfűtést és az ülésfűtést nem használták a teszt során, a legjobb időeredménnyel a BMW SUV-ja zárt: 12,5 perc alatt érte el a mínusz 10 celsius fokról a kívánt plusz 20-as értéket az egész kabinban. Ezután az ID.3 következett 24,5 perccel, aztán a Hyundai 25,5-tel, majd pedig a Fiat kisautója kicsivel több mint 30 perccel.
A Renault, a Tesla és az e-up! azonban egyáltalán nem tudta a teljes kabint 20 fokosra felhúzni, még 40 perc eltelte után sem.
Gondolom Musk ugy van vele, ha nem akarsz fazni, fizess tobbet, hiszen egy tobb tizmillios autotol nem elvarhato ez a funkcio.

Amiért többet kell fizetni a Teslában: Nagyobb akksi + dual motor, nagyobb felni, szín, fehér belső, vonóhorog, fejlettebb vezetéstámogató rendszer. Ennyi. Nincs extra, nincs rejtett költség. Még kötelező szervíz sincs. Minden más alapfelszereltség.
Mint ahogy már mondtam korábban, továbbra sincs semmilyen előfizetéses funkció a Teslánál (bizony, ez nem BMWNika91127 írta:
Lehet az is plusz előfizetés.
Extra Heat System activation:
300 $/ week (only from Sept. to April)
