Lehet az is plusz előfizetés.Realista24 írta: A Német Autóklub (ADAC) kontrollált körülmények közt próbálta ki, mennyi idő alatt fűtik be a kiválasztott villanyautók. A teszt során -10 celsius fokra hűtötték az autókat, ezután pedig +20 celsius fokot akartak elérni az egyes tesztpéldányokban.
A Hyundai és a Fiat elektromos autója 1,5 kilowattóra energiát használt fel a folyamat során, a Teslának 1,6 kWh, míg a Renault kisautójának 1,8 kilowattóra kellett a teszt közben. Az e-up! és a BMW iX 2,0 kilowattórát, az ID.3 pedig 2,3 kWh-t szívott le az akksiból.
A kormányfűtést és az ülésfűtést nem használták a teszt során, a legjobb időeredménnyel a BMW SUV-ja zárt: 12,5 perc alatt érte el a mínusz 10 celsius fokról a kívánt plusz 20-as értéket az egész kabinban. Ezután az ID.3 következett 24,5 perccel, aztán a Hyundai 25,5-tel, majd pedig a Fiat kisautója kicsivel több mint 30 perccel.
A Renault, a Tesla és az e-up! azonban egyáltalán nem tudta a teljes kabint 20 fokosra felhúzni, még 40 perc eltelte után sem.
Gondolom Musk ugy van vele, ha nem akarsz fazni, fizess tobbet, hiszen egy tobb tizmillios autotol nem elvarhato ez a funkcio.
Extra Heat System activation:
300 $/ week (only from Sept. to April)