https://twitter.com/watcherguru/status/ ... -yAuTnz6Fg
OFF
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69416
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
-
dortev
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2022. május 5., csütörtök 6:28
- Kedvenc játékosaid: Modric, Marcelo, Benzema, Xabi, Kroos, Zidane, Guti
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Azért nem onnan szerzi be a lítiumot, mert onnan nem tudta… Bolívia beintett USA-nak, és Kínával illetve Oroszországgal kötött lítium-kitermelési partnerséget. Magyarán USA-nak és Musknak is érdeke volt a puccs, utóbbi pedig ezt pofátlanul az emberek tudomására is adta. Nem mintha USA egyáltalán próbálna vagy bármikor próbált volna titkot csinálni abból, hogy az államuk de facto plutokrácia, és a milliárdosok közvetlen hatalmat gyakorolnak az államműködésben. A Wikileaks szivárgások vagy éppen az Operation Condor után mondjuk nem is lenne túl sok értelme.kiserik írta: Kicsit utánaolvastam azoknak, amik itt elhangzottak tegnap. Kicsit, mert rohadtul nincs rá időm, így szívesen veszek forrásokat a témában. A megálapításom, hogy Konteós Laci ezekhez képest kutya faszaKb ott tartunk, hogy az USA pénzeli Muskot, hogy Musk abból pénzelje az USÁt, hogy kormányokat döntsön meg neki a lítiumért, aztán a lítiumot nem is onnan szerzi be és éppen saját bányát készül nyitni az USAban.
Munkahelyteremtés céljával alacsony kockázatú vállalatokat szokás támogatni. A Tesla esetén USA a technológiai potenciálba fektetett be, azt remélve, hogy ez majd megtérül azáltal, hogy korán vezető pozícióba kerülnek az elektromos autók terén, emiatt is vállaltak részesedést a veszteségben, de nem a nyereségben. Évtizedek óta csinálják, nemcsak ők, de rengeteg másik ország is. A GM, Chrysler vagy a Morgan Stanley a too big to fail esete volt.kiserik írta: Lesajnált (államilag támogatott) technológia: egyrészt az országok támogatni szokták a munkahely teremtő cégeket. Forrásokkal, adókedvezményekkel, stb. Ne menjünk messzire a GM 51 milliárd dolláros segélyt kapott az USA-tól, hogy ne menjen csődbe
Ebben az üzletben például Musk ténylegesen kulcsfigura volt azzal, hogy őt is meggyőzte a koncepció, és gyorsan bevásárolta magát a vállalatba.
A Tesla-féle ADAS/Autopilot eredetileg egy sima Mobileye implementáció volt, amit számos más gyártó is használt/használ, így nem értem, hogy hogyan lettek volna kiröhögve érte, ha nem is ők csináltak először komoly üzletet belőle.kiserik írta: Kinevetett technológia: például a présgépek. Például a felhőből updatelt autók (a szakma által alulméretezettnek tartott fékek problémáját megoldották szoftveresen a felhőből). És én ide sorolom a vezetés támogató rendszert is, de ehhez még idő kell.
Ilyen mission-critical rendszereknél én alapvetően a redundanciát tartom szerencsésebbnek, ezt csinálja a Mobileye FSD megoldása is, ami képes pusztán valós idejű inputok alapján is vezetni, de ha elérhető a területen részletes mapping, akkor a többletinformációt is hasznosítani tudja.kiserik írta: Önvezetés: sok megközelítése van. Az egyik, amit a google is csinál/csinált (megmég páran, mert ez az egyszerűbb), hogy egy betanított területen tudnak önvezetni az autók. PL az emlegetett Waymo. A másik, hogy az autó mindenhol, minden körülmények között tudjon önvezetni. Ez sokkal nehezebb. A Tesla ezt az utat választotta és talán ennek lenne nagyobb értelme szerintem is. Ezt a vitát az idő fogja eldönteni.
Amit a Tesla nagyon jól csinál szerintem, az a csomag amit kínálnak, az nagyon egyben van, minden hibája ellenére. Feltéve ha valakinek nincsenek kiütései az elektromos autóktól. Nálam is az opciók között szerepel, mint következő vásárlás, annak ellenére hogy Muskot gyűlölöm. Mivel nem az individuális vásárlásokon vagy bojkottokon múlik egy milliárdos sorsa, így ez a faktor pont nem érdekel.
Dehogynem csináltak, csak te speciel túlhype-olod. Ezen elv alapján is sokan csináltak sok mindent, csak itt kb. egy kevésbé korrupt és egyelőre normálisabb Boeinget húzol fel ultrainnovátor szintre, mert van egy karizmatikus CEO-ja.kiserik írta: A legnagyobb érdekeség az volt, hogy itt páran felvázoltátok, hogy amúgy sem csináltak semmit, mert K&F meg know how meg a tököm tudja milyen tanulmányok alapján könnyű. Gyakorlatilag ezen elv alapján soha senki nem csinált semmi érdemlegeset, mert azt már egy korábbi ""felfedezés"" megalapozta.
Nem konkrétan Muskra volt szükség, hanem egy magánszereplőre a piacon, jó mérnökökkel. Amúgy ha belegondolnál először abba, amit leírsz, akkor sok esetben egyből beugrana rá a válasz.kiserik írta: Emellett csak azt nem értem, hogy maradjunk a példánál, ha a NASA mindent tudott, és még a pénz is rajtuk keresztül ment a SpaceX-hez, akkor miért volt Muskra szükség?
A NASA akarta folytatni a DC-X(A) projektet, de el lettek vágva a szükséges pénztől, és alapvetően sem egy fuvarozócég. Az alacsony Föld körüli pályára szállítmányozásra jelentős lett a piaci igény, így a NASA-nak pénzügyileg logikus döntés volt megtolni egy ilyen projektet, miután a szerződött vállalatnak is megéri, hiszen számukra is profitképes, így a költség a NASA és a szerződött fél (SpaceX) számára is alacsonyabb volt.
Plusz a NASA már évtizedek óta nagyon jól tudja, hogy az önálló projekteket az amerikai kongresszus jelentős mértékben a haveri cégek kitömésére használja, például az SLS-be önállóan kellett belefogniuk a szokásos korrupt beszállítókkal, annak ellenére hogy a SpaceX-szel jóval sikeresebb és hatékonyabb volt az együttműködésük. Bármilyen józan ember szívesebben látott volna az SLS helyett egy NASA-SpaceX super-heavy rakétaprogramot. A NASA-nak is megérte volna, és a SpaceX-nek is. Hogy egy klasszikust idézzek, az SLS egy "fucking disgrace", de ez benne van sajnos míg vállalatok delegálnak politikusokat.
Látod, nem vagyok SpaceX-hater, egyszerűen a helyén kezelem őket, és nem építek senki köré személyi kultuszt, mint egy tizenéves kiscsaj.
Re: OFF
A 90es években meg elfogyott a pénze és a gyerekei segítették ki és olyan jó a kapcsolat, hogy Elon gyerekeit nem is láthatja. Fasza apa volt az öreg... De valami nagyszülei is gazdagok voltak, vagy 5000 ha-on gazdálkodtak és elbukták az összeset. A lényeg, hogy Elon és Kimbal nem gazdag emberként került Amerikába és nem a tömérdek pénzükön vettek még több pénzt.h3x0r írta:As Vance wrote in his book Elon Musk, “The family owned one of the biggest houses in Pretoria thanks to the success of Errol’s engineering business,” a business that included “large projects such as office buildings, retail complexes, residential subdivisions, and an air force base.” Elon even admitted his father is “brilliant at engineering” despite being an overall “terrible human being.” And in an interview with Errol from 2018, British tabloid Mail on Sunday wrote, “Musk senior was a millionaire before the age of 30.”kiserik írta:
Ha jól rémlik az apja valami mérnök volt az anyja meg dietetikus. 17 évesen hagyta ott afrikát és emigrált Kanadába, ahogy fizikát és közgázt hallgatott. Valami fűrészüzemben is melózott takarítóként. Mikor Amerikába mentek Kimballal, akkor is valami lepukkant helyen laktak meg valami szakadt kocsijuk is volt. Régen olvastam, mindenre már nem emlékszem tisztán, de tuti nem voltak kőgazdagok.
Errol became “a half owner” of an emerald mine in Zambia in the ‘80s, though he doesn’t specify a year, and he “got emeralds for the next six years.”
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
Re: OFF
Valami mérnök, na
A Mészáros gyermekek apja is csak egy szegény gázszerelõ
- h3x0r
- Hozzászólások: 9919
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: OFF
As Vance wrote in his book Elon Musk, “The family owned one of the biggest houses in Pretoria thanks to the success of Errol’s engineering business,” a business that included “large projects such as office buildings, retail complexes, residential subdivisions, and an air force base.” Elon even admitted his father is “brilliant at engineering” despite being an overall “terrible human being.” And in an interview with Errol from 2018, British tabloid Mail on Sunday wrote, “Musk senior was a millionaire before the age of 30.”kiserik írta:Ha jól rémlik az apja valami mérnök volt az anyja meg dietetikus. 17 évesen hagyta ott afrikát és emigrált Kanadába, ahogy fizikát és közgázt hallgatott. Valami fűrészüzemben is melózott takarítóként. Mikor Amerikába mentek Kimballal, akkor is valami lepukkant helyen laktak meg valami szakadt kocsijuk is volt. Régen olvastam, mindenre már nem emlékszem tisztán, de tuti nem voltak kőgazdagok.zsuninnyo írta:
Alulrol jott? Azt nem tudom, hogy milliardosok voltak-e, de piszkos gazdagok (azt meg hagyjuk is milyen penzbol, valoszinuleg koze van a hulyegyerek viselkedesehez).
En nem tudom ramondani, hogy zseni. Meg azt sem hogy okos. Szerintem egy elmebeteg, akit be kene zarni es kezelni, es nem felemelni, mert tobbet art mint hasznal a vilagnak. De persze nem o az egyetlen, rengeteg ilyen idiota milliomos-milliardos van sajnos. De o az egyik leghangosabb hulye a vilagon.
Errol became “a half owner” of an emerald mine in Zambia in the ‘80s, though he doesn’t specify a year, and he “got emeralds for the next six years.”
Re: OFF
Ha jól rémlik az apja valami mérnök volt az anyja meg dietetikus. 17 évesen hagyta ott afrikát és emigrált Kanadába, ahogy fizikát és közgázt hallgatott. Valami fűrészüzemben is melózott takarítóként. Mikor Amerikába mentek Kimballal, akkor is valami lepukkant helyen laktak meg valami szakadt kocsijuk is volt. Régen olvastam, mindenre már nem emlékszem tisztán, de tuti nem voltak kőgazdagok.zsuninnyo írta:Alulrol jott? Azt nem tudom, hogy milliardosok voltak-e, de piszkos gazdagok (azt meg hagyjuk is milyen penzbol, valoszinuleg koze van a hulyegyerek viselkedesehez).kiserik írta: Köszönöm a felvilágosítást. Az mg példa teljesen fölösleges volt, paraszt vagyok nem hülye, de értékelem. Soha nem gondoltam/mondtam olyat, hogy Musk a világ legokosabb embere és feltalálója és természetesen nem is érthet mindenhez amivel foglalkozik. De! Valamihez rohadtul ért, mert nem született milliárdos a pali. Alulról indult és most legfelül van. Ez nem megy úgy, hogy semmihez sem értesz, csak hazudozol össze vissza. Az, hogy minden cége a megszokottól eltérően áll hozzá a problémákhoz nem a mérnökök találmánya. Ott a Tesla. Megpróbáltak először egy belsőégésűt átépíteni és rájöttek, hogy nem az igazi. Teljesen az alapoktól, minden gyártótól eltérően felépítettek egy saját autót. Persze hogy nem Musk csinálta egyedül, de annak is kell oka legyen, hogy más gyártók nem így tettek/tesznek, pedig ott is vannak mérnökök és pénz is dögivel, aztán csodálkoznak, hogy valami nem kerek. Vagy ott van prés technológia, vagy egy csomó olyan innováció, ami másnak valahogy nem jutott eszébe, pedig ott is vannak kiváló koponyák. Bárki bármit mond, a faszi egy zseni. Ha valaki szerint hazudozásban, akkor abban. Szerintem menedzselésben és a dolgok újragondolásában, de a lényeg, hogy zseni. Ekkora vagyont rohadtul nem puszira osztogatnak (kivéve itthon
).
En nem tudom ramondani, hogy zseni. Meg azt sem hogy okos. Szerintem egy elmebeteg, akit be kene zarni es kezelni, es nem felemelni, mert tobbet art mint hasznal a vilagnak. De persze nem o az egyetlen, rengeteg ilyen idiota milliomos-milliardos van sajnos. De o az egyik leghangosabb hulye a vilagon.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
Re: OFF
Alulrol jott? Azt nem tudom, hogy milliardosok voltak-e, de piszkos gazdagok (azt meg hagyjuk is milyen penzbol, valoszinuleg koze van a hulyegyerek viselkedesehez).kiserik írta: Köszönöm a felvilágosítást. Az mg példa teljesen fölösleges volt, paraszt vagyok nem hülye, de értékelem. Soha nem gondoltam/mondtam olyat, hogy Musk a világ legokosabb embere és feltalálója és természetesen nem is érthet mindenhez amivel foglalkozik. De! Valamihez rohadtul ért, mert nem született milliárdos a pali. Alulról indult és most legfelül van. Ez nem megy úgy, hogy semmihez sem értesz, csak hazudozol össze vissza. Az, hogy minden cége a megszokottól eltérően áll hozzá a problémákhoz nem a mérnökök találmánya. Ott a Tesla. Megpróbáltak először egy belsőégésűt átépíteni és rájöttek, hogy nem az igazi. Teljesen az alapoktól, minden gyártótól eltérően felépítettek egy saját autót. Persze hogy nem Musk csinálta egyedül, de annak is kell oka legyen, hogy más gyártók nem így tettek/tesznek, pedig ott is vannak mérnökök és pénz is dögivel, aztán csodálkoznak, hogy valami nem kerek. Vagy ott van prés technológia, vagy egy csomó olyan innováció, ami másnak valahogy nem jutott eszébe, pedig ott is vannak kiváló koponyák. Bárki bármit mond, a faszi egy zseni. Ha valaki szerint hazudozásban, akkor abban. Szerintem menedzselésben és a dolgok újragondolásában, de a lényeg, hogy zseni. Ekkora vagyont rohadtul nem puszira osztogatnak (kivéve itthon
).
En nem tudom ramondani, hogy zseni. Meg azt sem hogy okos. Szerintem egy elmebeteg, akit be kene zarni es kezelni, es nem felemelni, mert tobbet art mint hasznal a vilagnak. De persze nem o az egyetlen, rengeteg ilyen idiota milliomos-milliardos van sajnos. De o az egyik leghangosabb hulye a vilagon.
Re: OFF
Bár finoman szólva is egyre szkeptikusabb vagyok a taggal, azt én sem értem miért baj az, hogy õ üzletember és nem mérnök. Ez a munkája, cégeket vezet.
Re: OFF
Köszönöm a felvilágosítást. Az mg példa teljesen fölösleges volt, paraszt vagyok nem hülye
, de értékelem. Soha nem gondoltam/mondtam olyat, hogy Musk a világ legokosabb embere és feltalálója és természetesen nem is érthet mindenhez amivel foglalkozik. De! Valamihez rohadtul ért, mert nem született milliárdos a pali. Alulról indult és most legfelül van. Ez nem megy úgy, hogy semmihez sem értesz, csak hazudozol össze vissza. Az, hogy minden cége a megszokottól eltérően áll hozzá a problémákhoz nem a mérnökök találmánya. Ott a Tesla. Megpróbáltak először egy belsőégésűt átépíteni és rájöttek, hogy nem az igazi. Teljesen az alapoktól, minden gyártótól eltérően felépítettek egy saját autót. Persze hogy nem Musk csinálta egyedül, de annak is kell oka legyen, hogy más gyártók nem így tettek/tesznek, pedig ott is vannak mérnökök és pénz is dögivel, aztán csodálkoznak, hogy valami nem kerek. Vagy ott van prés technológia, vagy egy csomó olyan innováció, ami másnak valahogy nem jutott eszébe, pedig ott is vannak kiváló koponyák. Bárki bármit mond, a faszi egy zseni. Ha valaki szerint hazudozásban, akkor abban. Szerintem menedzselésben és a dolgok újragondolásában, de a lényeg, hogy zseni. Ekkora vagyont rohadtul nem puszira osztogatnak (kivéve itthon
).
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
Re: OFF
Ez azt? Mindent amit elert, azt a kurva sok penzbol felvett mernokei ertek el (kiegve).kiserik írta:
Ja és ez a nem ért semmihez csak a hazudozáshoz kicsit fura. Valahogy mégis sikerült összehoznia ezt azt![]()
En regebben azt hittem, legalabb egy webfejleszteshez ert, de most mar a Twitternel vilagosan latszik, hogy csak egy nagyszaju gazdag hulyegyerek, semmi mas. Konkretan az, hogy majd o megmondja mit es mikor kapcsoljunk le, egy 0 km-es tudassal (azok utan hogy kirugja az embereket a legmegalazobb dolog), meg egy zsenitol is sok lenne. Ratesz egy lapattal a stilusa.
A magyarazatot meg lentebb talalod.
-
node
- Hozzászólások: 143
- Csatlakozott: 2015. április 25., szombat 21:40
- Kedvenc játékosaid: Modric, Ronaldo (R9), Ronaldinho, Zidane
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Ja és mindezt úgy, hogy a korai és egyetlen olyan terület, ahol elvileg valóban konkrétan hozzájárult technológiai újításhoz, az éppen webes fejlesztés volt (Zip2 és Xcom). Hidd el, a fickó tényleg nem egy Edison, pláne nem egy Nikola Tesla, de még csak nem is egy Steve Jobs, ha technológiai újításokról beszélünk. Sokkal inkább "üzletember".
-
node
- Hozzászólások: 143
- Csatlakozott: 2015. április 25., szombat 21:40
- Kedvenc játékosaid: Modric, Ronaldo (R9), Ronaldinho, Zidane
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Ha ez nemcsak költői kérdés a részedről, hanem tényleg érdekel az informatikában/szoftverfejlesztésben jártasak véleménye, akkor nagyjából a következő szintű párbeszéd zajlott le nyilvánosan az új tulajdonos/vezérigazgató és az egyik technológiai vezető között mezőgazdasági hasonlattal:kiserik írta: Őőő... Elmagyaráznád, hogy itt mi is a probléma? A programozáshoz (is) nem értek így nem tudom, hogy mi az a “microservices” bloatware, de nekem ez nem tűnik az emberiség ellen elkövetett nagy bűnnek, hogy így kelljen nyilatkozni róla.
Ja és ez a nem ért semmihez csak a hazudozáshoz kicsit fura. Valahogy mégis sikerült összehoznia ezt azt![]()
Főnök: Elnézést kérünk mindenkitől, nagyon hangosak a kombájnjaink, mert kezdők a sofőrök és túlpörgetik a motort.
Technológiai vezető: Tényleg hangosak a járműveink, mert felszereltük őket mindenféle eszközzel, amikre igazából nem is lenne szükségünk, és közben elhanyagoltuk a karbantartást, mert a mindenkori vezetőség azt kevésbé tartotta fontosnak.
Főnök: Jó, de tényleg hangosak a kombájnjaink, nem?
Tech: Nincsen kombájnunk. Valószínűleg a sorközművelő kultivátorral kevered.
Musk beböfögte egy twitter üzenetbe, hogy bocs, tudjuk, hogy lassúak vagyunk, mert több ezer kötegelt RPC hívást indítunk egy sima timeline megjelenítéséhez, amikre semmi szükség. (RPC = remote procedure call, internetes őskorban gyakran használták, aztán kevésbé, mostanában a gRPC formájában visszatért). Erre az adott alkalmazás vezető fejlesztője közölte, hogy tényleg lassú, de más miatt, és konkrétan egyáltalán nem is használnak RPC-t.
A lényeg, hogy egyértelműen kiderült, hogy Musknak valószínűleg fingja sincsen a mai webes microservice-es technológiákról, és közben egyébként a saját cégét ócsárolja. Kb mintha Lázár átvenné a gazdaságodat, téged pedig kirúgna azzal, hogy kurvára nem értesz hozzá.
Re: OFF
Egy Twitter meretu alkalmazas altalaban tobb 100 microservicebol epul fel. Valoszinu az egesz cegnel 1-2 ember lehet aki rendesen erti hogy mukodik egy ekkora rendszer, ha meg nem rugtak ki oket.
Eleg valoszinutlennek tunik hogy valaki a 0-rol 1 het alatt atlatja teljesen a dolgokat...
Eleg valoszinutlennek tunik hogy valaki a 0-rol 1 het alatt atlatja teljesen a dolgokat...
Re: OFF
Őőő... Elmagyaráznád, hogy itt mi is a probléma? A programozáshoz (iszsuninnyo írta:Csak, hogy aktualis legyen, miert is egy idiota, aki kurvara nem ert semmihez a pofazason es hazudason kivul: https://twitter.com/zachsilberberg/stat ... 2770924544kiserik írta: Mondom gyerekek, én elhiszem, hogy nem szent életű ez az ember, és bogara is van épp elég,
Totalis idiota, tipikus gazdag 8 eves hulyegyerek, csak sajnos o felnott, es tonkrebaszott mar rengeteg eletet emiatt.
Egyebkent az elektromos autozast tenyleg o tette menove, vagyis az o pofaja, mert menove a mernokok tettek, akik vert hugyozva letrehoztak azt, amit most vezethetnek az emberek (ami minosegben inkabb egy jo-kozepes cucc, de legalabb elinditotta ezt az elektromos autozos nemtommit)
Ja és ez a nem ért semmihez csak a hazudozáshoz kicsit fura. Valahogy mégis sikerült összehoznia ezt azt
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
Re: OFF
ez durva, nekem totál a 7 milliárd van a fejemben, mikor lettünk 1 milliárddal többen?'shutterisland írta: na kozben elvileg offisol 8 milliardan vagyunk.
Re: OFF
Biztos megnezte a havi cloud kiadasokat aztan ugy gondolta nem kell annyit fizetni erte 
Kozben szoftveresen updatelte az autiokban a fekbeteteket
Kozben szoftveresen updatelte az autiokban a fekbeteteket
Re: OFF
Csak, hogy aktualis legyen, miert is egy idiota, aki kurvara nem ert semmihez a pofazason es hazudason kivul: https://twitter.com/zachsilberberg/stat ... 2770924544kiserik írta: Mondom gyerekek, én elhiszem, hogy nem szent életű ez az ember, és bogara is van épp elég,
Totalis idiota, tipikus gazdag 8 eves hulyegyerek, csak sajnos o felnott, es tonkrebaszott mar rengeteg eletet emiatt.
Egyebkent az elektromos autozast tenyleg o tette menove, vagyis az o pofaja, mert menove a mernokok tettek, akik vert hugyozva letrehoztak azt, amit most vezethetnek az emberek (ami minosegben inkabb egy jo-kozepes cucc, de legalabb elinditotta ezt az elektromos autozos nemtommit)
Re: OFF
Bocsi az offért!
Népszámlálással kapcsolatban másnak is volt olyan, hogy nem látták a rendszerben hogy kitöltötte azt a szart? Elvileg fel kell hívni a számlálóbiztost, és bediktálni a kapott kódot.
A kérdésem, hogy meddig van ennek a határideje? Napokban nem lesz alkalmam hívni, ezért érdekelne.
Népszámlálással kapcsolatban másnak is volt olyan, hogy nem látták a rendszerben hogy kitöltötte azt a szart? Elvileg fel kell hívni a számlálóbiztost, és bediktálni a kapott kódot.
A kérdésem, hogy meddig van ennek a határideje? Napokban nem lesz alkalmam hívni, ezért érdekelne.
- 'shutterisland
- Hozzászólások: 10000
- Csatlakozott: 2013. április 16., kedd 1:45
- Kedvenc játékosaid: LM / GD
- Kedvenc csapatod: fcb / esp / arg
- Tartózkodási hely: UK
Re: OFF
na kozben elvileg offisol 8 milliardan vagyunk.
Re: OFF
Video: Karotta is foglalkozott a Teslás videóval a TC Hiradóban. Bár ő is elfogult, de kicsit jobban ért hozzá. Akit érdekel nézze meg.
Kicsit utánaolvastam azoknak, amik itt elhangzottak tegnap. Kicsit, mert rohadtul nincs rá időm, így szívesen veszek forrásokat a témában. A megálapításom, hogy Konteós Laci ezekhez képest kutya fasza
Kb ott tartunk, hogy az USA pénzeli Muskot, hogy Musk abból pénzelje az USÁt, hogy kormányokat döntsön meg neki a lítiumért, aztán a lítiumot nem is onnan szerzi be és éppen saját bányát készül nyitni az USAban.
Lesajnált (államilag támogatott
) technológia: egyrészt az országok támogatni szokták a munkahely teremtő cégeket. Forrásokkal, adókedvezményekkel, stb. Ne menjünk messzire a GM 51 milliárd dolláros segélyt kapott az USA-tól, hogy ne menjen csődbe. Másrészt a Tesla előtt az elektromobilitás bizony le volt nézve. Alig volt olyan autógyár, ami érdemben foglalkozott vele. A Toyota még az utóbbi években is azt kommunikálta, hogy nem hisznek benne, csak az eladások megváltoztak. A nagy autógyártók szinte kivétel nélkül elvetették az ötletet és csak a Tesla sikerének köszönhetően kezdtek érdemben foglalkozni az üggyel.
Kinevetett technológia: például a présgépek. Például a felhőből updatelt autók (a szakma által alulméretezettnek tartott fékek problémáját megoldották szoftveresen a felhőből). És én ide sorolom a vezetés támogató rendszert is, de ehhez még idő kell.
Önvezetés: sok megközelítése van. Az egyik, amit a google is csinál/csinált (megmég páran, mert ez az egyszerűbb), hogy egy betanított területen tudnak önvezetni az autók. PL az emlegetett Waymo. A másik, hogy az autó mindenhol, minden körülmények között tudjon önvezetni. Ez sokkal nehezebb. A Tesla ezt az utat választotta és talán ennek lenne nagyobb értelme szerintem is. Ezt a vitát az idő fogja eldönteni.
A legnagyobb érdekeség az volt, hogy itt páran felvázoltátok, hogy amúgy sem csináltak semmit, mert K&F meg know how meg a tököm tudja milyen tanulmányok alapján könnyű. Gyakorlatilag ezen elv alapján soha senki nem csinált semmi érdemlegeset, mert azt már egy korábbi ""felfedezés"" megalapozta. Emellett csak azt nem értem, hogy maradjunk a példánál, ha a NASA mindent tudott, és még a pénz is rajtuk keresztül ment a SpaceX-hez, akkor miért volt Muskra szükség?
Mondom gyerekek, én elhiszem, hogy nem szent életű ez az ember, és bogara is van épp elég, de ezek a kifordított konteók már már viccesek is tudnak lenni. Mondjuk ez van, ilyen világban élünk, elég csak megnézni az Orosz-Ukrán háborút. Egyesek úgy tudják (mert ez már nem hit, ez kérem tudás manapság
), hogy a fő gonoszok az oroszok, mások úgy, hogy az amerikaiak meg még mit tudom én hány oldala van. Az információ hatalom és ha kényem kedvem szerint változtatom, akkor meg aztán pláne.
Kicsit utánaolvastam azoknak, amik itt elhangzottak tegnap. Kicsit, mert rohadtul nincs rá időm, így szívesen veszek forrásokat a témában. A megálapításom, hogy Konteós Laci ezekhez képest kutya fasza
Lesajnált (államilag támogatott
Kinevetett technológia: például a présgépek. Például a felhőből updatelt autók (a szakma által alulméretezettnek tartott fékek problémáját megoldották szoftveresen a felhőből). És én ide sorolom a vezetés támogató rendszert is, de ehhez még idő kell.
Önvezetés: sok megközelítése van. Az egyik, amit a google is csinál/csinált (megmég páran, mert ez az egyszerűbb), hogy egy betanított területen tudnak önvezetni az autók. PL az emlegetett Waymo. A másik, hogy az autó mindenhol, minden körülmények között tudjon önvezetni. Ez sokkal nehezebb. A Tesla ezt az utat választotta és talán ennek lenne nagyobb értelme szerintem is. Ezt a vitát az idő fogja eldönteni.
A legnagyobb érdekeség az volt, hogy itt páran felvázoltátok, hogy amúgy sem csináltak semmit, mert K&F meg know how meg a tököm tudja milyen tanulmányok alapján könnyű. Gyakorlatilag ezen elv alapján soha senki nem csinált semmi érdemlegeset, mert azt már egy korábbi ""felfedezés"" megalapozta. Emellett csak azt nem értem, hogy maradjunk a példánál, ha a NASA mindent tudott, és még a pénz is rajtuk keresztül ment a SpaceX-hez, akkor miért volt Muskra szükség?
Mondom gyerekek, én elhiszem, hogy nem szent életű ez az ember, és bogara is van épp elég, de ezek a kifordított konteók már már viccesek is tudnak lenni. Mondjuk ez van, ilyen világban élünk, elég csak megnézni az Orosz-Ukrán háborút. Egyesek úgy tudják (mert ez már nem hit, ez kérem tudás manapság
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 4 regisztrált és 0 vendég

