Szimplan valotlant allitottal. Blue Origin is evekig a SpaceX elott voltkiserik írta:Más az előrendelés és más, ha félig kész az autó, amit eladnak.h3x0r írta:
Cybertruck?Bencze írta: VTVL technologies were developed substantially with small rockets after 2000, in part due to incentive prize competitions like the Lunar Lander Challenge. Successful small VTVL rockets were developed by Masten Space Systems, Armadillo Aerospace, and others.
Ja, SpaceXde tudom, a SpaceX-e nagy
60-as evekben mar vizsgaltak ezt a megoldast.olyan cukik ezek az erőlködések Tőled.
OFF
- Bencze
- Hozzászólások: 2037
- Csatlakozott: 2014. június 5., csütörtök 12:32
- Kedvenc játékosaid: Benzema, Valverde
- Kedvenc csapatod: Tippelj :)
Re: OFF
-
dortev
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2022. május 5., csütörtök 6:28
- Kedvenc játékosaid: Modric, Marcelo, Benzema, Xabi, Kroos, Zidane, Guti
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
A kártékony alakokkal általában sokat foglalkoznak az emberek. A celebekkel szintén. Itt mindkettő adott, nem kell ezen meglepődni.kiserik írta: Hűha, hogy egyesek mennyit foglalkoznak ezzel az emberrel![]()
- Sokan gyártanak "kurvajó kocsikat". Nálam speciel a Teslák a jók közé tartoznak, a kurvajó az más polc, de ez egyéni preferencia kérdése.kiserik írta: Engem csak pár dolog foglalkoztat:
- kurva jó kocsikat gyártanak (tapasztalat, nem Twitter)
- olyan technológiákat találnak ki, amiket először mindenki kinevet, majd le akarják másolni
- tízegynéhány év alatt a semmiből piacvezetők lettek egy addig lesajnált technológiával, ami nem mellesleg környezettudatosabb is sokkal (bazdki a Toyota válságstábot csinált miattuk és átértékelte a stratégiáját)
- ők csinálták meg a rakétákat, amik felszállnak majd visszatérnek, hogy ismét felszállhassanak
- élen járnak az önvezető rendszerek fejlesztésében
- és úgy hiszem a (nap)energia tárolásban is letették már ezt azt az asztalra és most jön a teherfuvarozás elektromosítása
- Mint például? Önvezető autók? A Google ezer éve elkezdte fejleszteni. Elektromos autók? Annyira lett kiröhögve, hogy az amerikai állam félmilliárdos támogatást adott a vállalatnak, hogy egyáltalán el tudjon indulni, olyan feltételekkel, hogyha veszteséges lenne, akkor a Tesla részvényeinek 30 százalékát átvállalja, de a nyereségből nem kér. Szóval nem, Elon Musk életútja kurvára nem az, amikor a "meg nem értett zseni" jól megmutatja a világnak.
- Nem lesajnált, hanem államilag promótált technológia.
- Ha ennyire nem érdekelnek az űrkutatással kapcsolatos fejlesztések, akkor nem értem mit eszel annyira a SpaceX-en. Ráadásul ez megint egy olyan eset, ahol a NASA közvetlenül, a projekt szintjén adta a pénzt és a tudást a K&F-hez.
- A vállalat amire gondolsz: Waymo, amelynek már teljesen sofőrmentes taxiszolgáltatása is van. A fent említett Google projektből nőtte ki magát, de a lefikázott GM résztulajdonában lévő Cruise is fejlettebb, és még lehetne sorolni.
- "Ezt-azt" elég sokan letettek az asztalra.
Ja, csak a SpaceX konkrétan koncepció szintjén sem létezne a NASA és egyéb űrkutatási szervezetek több évtizedes munkája nélkül. Ha csak minimálisan érdekelne a téma és követnéd, akkor elég világosan látszódna, hogy a SpaceX hozzáadott értéke az űrkutatáshoz és fejlesztésekhez elég csekély. Plusz a NASA és társai alapvetően komolyabb dolgokkal foglalkoznak. Elsősorban tudományos szervezetek, míg a SpaceX saját bevallása szerint sem az.kiserik írta: Aztán lehet itt fújni, hogy ilyen pénzből meg olyan pénzből, így még úgy. A lényeg, hogy ezeket a Tesla és a SpaceX csinálta/ csinálja, nem mondjuk a GM meg a NASA, és ezeknek a cégeknek a vezetője úgy látszik csak egy sültbolond szélhámos bűnöző![]()
Ez addig lenne számodra ilyen humoros, míg nem egy olyan országban élsz, ahol sok a lítium, és ez a terrorista (mert jobb szó nincs arra, amit a politikai befolyásán keresztül véghez vitt) majom ki nem találja, hogy holnaptól amerikai bábdiktatúrában szívesebben látna. Amúgy tekintve, hogy a tudás és a jó menedzserek is ugyanúgy pénzért megvehetőek, a verseny pedig jelentős mértékben el van lehetetlenítve, így igen, egy milliárdos vagy egy multimilliomos kretén nagyobb eséllyel sikeres USA-ban (meg úgy alapvetően a legtöbb országban), mint fordítva.kiserik írta: és ezeknek a cégeknek a vezetője úgy látszik csak egy sültbolond szélhámos bűnöző![]()
De amúgy a társadalmi mobilitásról elég részletes analízisek vannak, amik több évtizedet, és azok trendjeit mutatják be teljesen empirikusan. Akár rájuk is nézhetsz, ha már kiröhögted magad.
Re: OFF
Más az előrendelés és más, ha félig kész az autó, amit eladnak.h3x0r írta:Cybertruck?kiserik írta: Kicsit sem olyan, mint pl a VW, akik úgy értékesítettek autót, hogy nem volt kész.
Bencze írta: VTVL technologies were developed substantially with small rockets after 2000, in part due to incentive prize competitions like the Lunar Lander Challenge. Successful small VTVL rockets were developed by Masten Space Systems, Armadillo Aerospace, and others.
Ja, SpaceXde tudom, a SpaceX-e nagy
60-as evekben mar vizsgaltak ezt a megoldast.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
- Bencze
- Hozzászólások: 2037
- Csatlakozott: 2014. június 5., csütörtök 12:32
- Kedvenc játékosaid: Benzema, Valverde
- Kedvenc csapatod: Tippelj :)
Re: OFF
VTVL technologies were developed substantially with small rockets after 2000, in part due to incentive prize competitions like the Lunar Lander Challenge. Successful small VTVL rockets were developed by Masten Space Systems, Armadillo Aerospace, and others.
Ja, SpaceX
de tudom, a SpaceX-e nagy 
60-as evekben mar vizsgaltak ezt a megoldast.
Ja, SpaceX
60-as evekben mar vizsgaltak ezt a megoldast.
Re: OFF
Hűha, hogy egyesek mennyit foglalkoznak ezzel az emberrel
Engem csak pár dolog foglalkoztat:
- kurva jó kocsikat gyártanak (tapasztalat, nem Twitter)
- olyan technológiákat találnak ki, amiket először mindenki kinevet, majd le akarják másolni
- tízegynéhány év alatt a semmiből piacvezetők lettek egy addig lesajnált technológiával, ami nem mellesleg környezettudatosabb is sokkal (bazdki a Toyota válságstábot csinált miattuk és átértékelte a stratégiáját)
- ők csinálták meg a rakétákat, amik felszállnak majd visszatérnek, hogy ismét felszállhassanak
- élen járnak az önvezető rendszerek fejlesztésében
- és úgy hiszem a (nap)energia tárolásban is letették már ezt azt az asztalra és most jön a teherfuvarozás elektromosítása
Aztán lehet itt fújni, hogy ilyen pénzből meg olyan pénzből, így még úgy. A lényeg, hogy ezeket a Tesla és a SpaceX csinálta/ csinálja, nem mondjuk a GM meg a NASA, és ezeknek a cégeknek a vezetője úgy látszik csak egy sültbolond szélhámos bűnöző
Engem csak pár dolog foglalkoztat:
- kurva jó kocsikat gyártanak (tapasztalat, nem Twitter)
- olyan technológiákat találnak ki, amiket először mindenki kinevet, majd le akarják másolni
- tízegynéhány év alatt a semmiből piacvezetők lettek egy addig lesajnált technológiával, ami nem mellesleg környezettudatosabb is sokkal (bazdki a Toyota válságstábot csinált miattuk és átértékelte a stratégiáját)
- ők csinálták meg a rakétákat, amik felszállnak majd visszatérnek, hogy ismét felszállhassanak
- élen járnak az önvezető rendszerek fejlesztésében
- és úgy hiszem a (nap)energia tárolásban is letették már ezt azt az asztalra és most jön a teherfuvarozás elektromosítása
Aztán lehet itt fújni, hogy ilyen pénzből meg olyan pénzből, így még úgy. A lényeg, hogy ezeket a Tesla és a SpaceX csinálta/ csinálja, nem mondjuk a GM meg a NASA, és ezeknek a cégeknek a vezetője úgy látszik csak egy sültbolond szélhámos bűnöző
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69416
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Már válaszolnom sem kell, igaz ennyi mindent nem is tudtam volna írni ilyen részletesen.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: OFF
Ugy tudom a spacex ket helyrol kap megrendeleseket, az egyik a NASA a masik az US Air Force, a civil szektorba meg nem nagyon sikerult betornie
-
dortev
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2022. május 5., csütörtök 6:28
- Kedvenc játékosaid: Modric, Marcelo, Benzema, Xabi, Kroos, Zidane, Guti
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Forradalminak én azt nevezném, amit a Szovjetunió vagy az Egyesült Államok csinált a space race idején. Az forradalmi volt, ami a magánszektorban megy évek óta, az inkrementális fejlődés a meglévő forradalmakra alapozva. A SpaceX sem különb.kiserik írta:Mondjuk azt, hogy forradalmasítja az űrutazást?Bencze írta: Mit varsz egy olyan embertol, aki a Diktator cimu Sacha Baron Cohen film alapjan terveztette meg a raketait?![]()
https://youtu.be/ANPMR0be83w
Videoban el is mondja, hogy ez az alak rosszabb teljesitmenyu, mint amivel a mernokei alltak elo.
Miután Kína sikeres tesztet hajtott végre az űrutazásra szánt elektromágneses hajtóművével, ami ténylegesen forradalmi?kiserik írta: A tag nem komplett, rengeteg gag-et épít be a dolgaiba, amiket főként filmekből vesz, de bazdki, a világ összes országának összes űrprogramja eltörpül mellette.
Még a Mars "terraformálását" érintő problémákra megoldást kereső és találó komoly kutatások sem a SpaceX által szponzoráltak, attól függetlenül, hogy majd nyilván eladja saját innovációként, a rajongók pedig majd vakon tapsolnak, mert a legtöbbjük amúgy rohadtul nincs képben az űrkutatással és a valódi koponyákkal, még hobbi szinten sem.
Ráadásul a SpaceX rendszeresen milliárdos állami szubvenciókkal van megtámogatva, így nem egészen választható el az amerikai űrprogramtól, miután komoly közpénzek forognak Elon kezei alatt, annak ellenére hogy elvileg elutasítja a szubvenciók létezését is.
Az pedig, hogy "nem komplett" eléggé enyhe kifejezés. Konkrétan egy megalomániás, emberséget nem ismerő bűnöző, aki miután puccsot szponzorált az amerikai államon keresztül Bolíviában, rengeteg ember meghurcolását, és szenvedését okozva, azzal a szándékkal, hogy újabb szélsőjobboldali katonai bábdiktatúrát installáljon USA, képes volt az tweetelni annak aki kérdőre vonta, hogy "We will coup whoever we want! Deal with it.". (Azt puccsolunk meg, akit akarunk! Törődj bele.)
Ezzel párhuzamosan el is lett ítélve szakszervezet szétverés, és a saját dolgozóinak zsarolása miatt.
Ráadásul rendre bizonyítja, hogyha a társadalmi mobilitást tekintve USA-ban nem lenne ragadós a plafon, és a milliárdosok a politikai befolyásukon keresztül nem ölték volna meg a versenyt, akkor már rég megbukott volna. Twitter átvételénél nem telt el egy hónap, és egyből hülyét csináltak belőle a verifikációval, kriptóknál meg önmagából csinált hülyét, azzal hogy elvileg a zöld jövőt tekinti a missziójának, ehhez képest az egyik legkörnyezetterhelőbb technológiát evangelizálja.
A faszi valószínűleg egy kisstílű csaló lenne, ha nem lett volna jelentős apartheid-pénzen kickstartolva.
Több évtizednyi, több nagyhatalom által orrvérzésig tolt K&F-re és know how-ra alapozva ez el is várható. Elég rendesen ki lett kövezve az út az általad lesajnált több hónapos (és amúgy éves) tesztekkel.kiserik írta: A SpaceX előtt hónapokig tartott az előkészület egy űrkilövéshez és sokszor nem is sikerült, el kellett halasztani és horribilis lóvét felemésztett, most meg úgy járkálnak fel, mint a 4-6-os villamos.
A Teslákról a legvéresszájúbb rajongók is évek óta elismerik, hogy gyártási minőségben bőven van hová fejlődni. Az a Twitter bejegyzés ettől függetlenül egy szélsőséges eset.kiserik írta: A komoly Twitter bejegyzéshez csak annyit, hogy inkább a saját szememnek hiszek (amúgy amerikában előfordul az ilyen, amilyen igénytelenek, de nem csak a Tesláknál). Az enyémben hibát még nem sikerült felfedeznem.
A repülőkön lévő autopilot le tud szállni, mivel abban az iparágban mindenre próbálnak gondolni, így ha az összes pilóta kidől, és nem utazik egy sem a fedélzeten, a gép akkor is letehető gombnyomogatásokkal, amiket valamelyik toronyból kommunikálnak feléd. Nem kötekedésképp válaszolok erre, hanem ha valaki egyébként is parázik a repüléstől, akkor legalább emiatt ne tegye.kiserik írta: Nem tudom ki hálóz be. Az autopilot nem véletlenül autopilot. A repülőkön lévő autopilotról kapta a nevét. Az sem száll fel meg le, csak szinten, sebességen és úton tartja a repülőt.
Az ilyen komoly szövegeket a vállalatok alapvetően visszaélésre használják. A lényeges az, hogy van-e egy tömör és átlátható tájékoztató.kiserik írta: Ahhoz, hogy a rendszert használni tudd, el kell fogadnod egy elég komoly szöveget, ahol minden le van írva. Az is, hogy NEM ÖNVEZETŐ és a sofőré a felelősség.
Re: OFF
Üdvözöl vidékrõl a realitás talaja: kizárt hogy innen az emberek nagy többsége tömegközlekedjen.Az auto vezetes / birtoklas a jovoben luxus / hobbi szint lehet szerintem (erre fele mutat a jelenlegi irany). Ugyh ha vki vezetni akar majd, akkor annak ugy kell ehhez alkalmazkodnia. Kb ugy tudnam elkepzelni, mint a lovaglast, vagy fogathajtast vagy ilyesmit.
Re: OFF
Érdekes és teljesen megérthető hozzállás. Én azt nézem amiket elért, megcsinált. Ha ezt a forradalmat megcsinálja a teherfuvarozásban is, akkor már lehet köszönni messziről, illetve a akkuk terén már most brutális amit elértek. Az meg köztudott, hogy a zsenit az elmebetegtől csak 1 hajszál választja el.zsuninnyo írta: Bar en nem beszltem roluk, de ha mar felhoztad. A VW az egyik legnagyobb csalo (jelen ismereteim alapjan), szoval oket meg akkor se mosdatnam, ha akarnam. Alapvetoen nem ertem, egy meresekkel kapcsolatos csalast, hogyan lehet ilyen olcson meguszni (persze ertem, hogy penzzel, ez inkabb ilyen koltoi dolog, mekkora elbaszott dolgok vannak a vilagban).
A BMW pedig ugyanazt csinalja mint a Tesla. Majd mukodni fog, hidd el, becsszo, tuti lesz, megcsinaljuk, de fizesd ki pls. Itt ez a csomag, meg az a csomag vedd meg, jo lesz neked majd egyszer (vagy soha de az mar kit erdekel).
En nem a Tesla ellen vagyok, nem a Tesla-t csalozom le (bar annak tartom oket IS). En Muskot. Egy undorito csalo fereg, aki rohadt artalmas a vilagnak, megis kultuszi statuszba van emelve, mert ezek az idiota penzehes kapzsi emberek igy mukodnek (lasd FTX ami egy Ponzi, hogy ne menjek messzire). Kozben meg olyan hulyesegeket csinal nap mint nap (arrol nem is beszelve, hany eletet tesz tonkre ez az idiota), amit komolyan mondom egy 8 eves gyerektol se varnek el. Olyan hulyesegeket beszel, hogy kristaly tiszta ez a csavo egy elmebeteg. Neki nem nyilvanossagra es kovetokre van szuksege, hanem orvosokra es gyogyszerre.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
Re: OFF
Az indokra kíváncsi lennék, hogy miért kaszálták volna már el?Realista24 írta: Szerinted nem, szerintem ha nem lenne ennyire az állam kegyeltje már elkaszaltak volna.
A leírást köszi.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
Re: OFF
Bar en nem beszltem roluk, de ha mar felhoztad. A VW az egyik legnagyobb csalo (jelen ismereteim alapjan), szoval oket meg akkor se mosdatnam, ha akarnam. Alapvetoen nem ertem, egy meresekkel kapcsolatos csalast, hogyan lehet ilyen olcson meguszni (persze ertem, hogy penzzel, ez inkabb ilyen koltoi dolog, mekkora elbaszott dolgok vannak a vilagban).kiserik írta: Én nem csalóznám le. Nem azt mondja, hogy kész az önvezetés, hanem azt, hogy majd kész lesz. Persze a dátumok soha nem stimmelnek viszont ez így még mindig csak igéret. Amit megvesznek az emberek az egy béta program. Kicsit sem olyan, mint pl a VW, akik úgy értékesítettek autót, hogy nem volt kész. Vagy a BMW, akik odaadják a kocsit, de egy jópár dolog csak akkor fog működni, ha lesz chip. Persze gondolom ezek nem csaló cégek.
Az is megér egy sort, hogy míg a nagy autógyártók kimondva 100.000 km-es élettartamra gyártották az autóikat az utóbbi években (Mercedes, BMW), addig a Tesla a 8-9 éves autóit is ugyan úgy támogatja, frissíti. Nem az a célja, hogy 2-3 évente vegyed az újat.
A BMW pedig ugyanazt csinalja mint a Tesla. Majd mukodni fog, hidd el, becsszo, tuti lesz, megcsinaljuk, de fizesd ki pls. Itt ez a csomag, meg az a csomag vedd meg, jo lesz neked majd egyszer (vagy soha de az mar kit erdekel).
En nem a Tesla ellen vagyok, nem a Tesla-t csalozom le (bar annak tartom oket IS). En Muskot. Egy undorito csalo fereg, aki rohadt artalmas a vilagnak, megis kultuszi statuszba van emelve, mert ezek az idiota penzehes kapzsi emberek igy mukodnek (lasd FTX ami egy Ponzi, hogy ne menjek messzire). Kozben meg olyan hulyesegeket csinal nap mint nap (arrol nem is beszelve, hany eletet tesz tonkre ez az idiota), amit komolyan mondom egy 8 eves gyerektol se varnek el. Olyan hulyesegeket beszel, hogy kristaly tiszta ez a csavo egy elmebeteg. Neki nem nyilvanossagra es kovetokre van szuksege, hanem orvosokra es gyogyszerre.
- Steve
- Hozzászólások: 8479
- Csatlakozott: 2013. április 24., szerda 22:53
- Kedvenc játékosaid: R9, RC, Guti, Zidane, Modric, Marcelo, Kroos
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
hehetheoriginal írta:Sztem is fassag, most el a legjobban mindenki, atlag csaladban ket auto van mindenutt.'shutterisland írta:
erre kivancsi lennek, mert az elmult evtized alapjan ugye ez pont forditva volt sajnos.
nem tudom, mo-n mi a szitu vagy mik a statisztikak, de pl ahol elek, angol kisvarosban, 10 eve epitettek 2 bypasst a varos egyik s masik szelere, hogy a belvaros forgalmat csokkentsek.
most ugyanolyan forgalmas a belvaros, mint akkor, allitolag meg rosszabb is, holott a ket elkerulo is tomve van.
Nem gondolnám én sem, hogy luxus lesz az autózás.
Itt nálunk például teljesen (szerintem) fura irányba megy el a dolog.
Egy felől rohadt drágák az elektromos autók, de meg tudod venni privát lízingeléssel, amibe beleokoskodják a szervíz+boztosítás árát. Lehúzás, de ha nagyon akarod ki tudod fizetni és villoghatsz az új “autóddal”.
Másfelől ez lenyomta a benzines, főleg a dízeles kocsik árát. De pl az olyanok mint én akik nagyrészt otthonról dolgoznak, nem kocsival járok wc-re, mi nem fogjuk lecserélni a benzinest, hiába drágább..Így a nagy környezetvédelem helyett, annyi lett, hogy felgyorsult az autócsere és mégtöbb autó szabadult a piacra.
Egy dolog előny talán, hogy a magasabb kivocsátású, nagyon régi kocsik előbb eltűntek.Ez előny. De közben rekord mennyiségű autó eladásokról beszélnek..
Amúgy én szívesen vennék leginkább jelenleg egy plug-in hybridet, de mivel keveset megyünk kocsival így nem hozza vissza az árát, még a drága benzin mellett sem.
“Mi jobban szerettük a labdát, mint a pénzt.” - Puskás Ferenc
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69416
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Szerinted nem, szerintem ha nem lenne ennyire az állam kegyeltje már elkaszaltak volna.
A leírást köszi.
A leírást köszi.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: OFF
Nem tudom milyen iskoláról beszélsz, de akkor elmondom a részleteket is. Most már gépről írok, eddig telefonról és azt gyűlölöm.Realista24 írta: Nem csak az autopilotra írtam, de szépen próbáltad kivenni belőle. Látszik a Musk iskola, jó offense.
Eleinte nem volt csak az Autopilot-nak nevezett vezetéstámógató rendszer és az FSD, mint jövőbeni önvezetés igérete. Ezt a másodikat lehetett megvenni, ergó pénzt adományozni a fejlesztésre. A szoftver iparban ez nem újkeletű dolog. Eleinte 3-4000 dollár körül mozgott, ha jól rémlik. Mikor olyan fejlettségre jutott az FSD, hogy önállóan tudjon autópályás körülmények között vezetni (sávváltás, előzés, lehúzódás, másik autópályára lefordulás navigáció alapján, nem kell számolni annyi változóval), akkor ezzel kibővítették az autopilotot, így megalkotva az EAP-ot. Tettek még bele pár parasztvakítást, de az EAP lényege, hogy autópályán a navigáció alapján önállóan képes vezetni, egyelőre felügyelet mellett, hogy a felelősség kérdése ne legyen probléma. Sok ilyen rendszerről én nem tudok, a Tesláé létezik és működik és megvehető, akinek fontos ez. Az FSD-ről meg fölösleges beszélni. Ez egy béta program, nyiltan kimondva, hogy béta, és úgy is alkalmazzák. Minden frissítést előbb kis számban adnak ki, majd egyre több emberhez jut el, végül megkapja mindenki, aki megvette. Jelen pillanatban ott tart, mint egy tanuló vezető: szinte mindent megold kicsit lassabban, kicsit kockásabban, kicsit óvatosabban, és néha belehibázik. Az, hogy a köznyelv úgy hiszi, hogy a Teslák önvezetőek az nem a cég meg Musk hibája.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 69416
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Nem csak az autopilotra írtam, de szépen próbáltad kivenni belőle. Látszik a Musk iskola, no offense.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: OFF
Na akkor videó. Amit én látok/tudok: az autó lehúzódik és erőteljesen lassul féklámpa nélkül. Ezt a regeneratív ""fékezés"", gyakorlatilag motorfék, de baromi effektív, általában a rendes féket nem is kell használni szinte soha, csinálja. Ennek több beállítasa van: az egyik, hogy a motorfék állóra fékezi az autót, a másik: a motorfék csak lelassítja (kb 5 km/H körül, ezt pontosan nem tudom) és utána úgy megy az autó, mint a dieselek alapjáraton. Itt egyértelműen a második verzióra utaló jelek vannak, de látszik, hogy a sofőr arra számított, hogy az autó még fog állni. Mikor már majdnem lemegy az útról, és üti el a motorost, akkor jön egy hirtelen gázadás. Vélhetően a fékbe akart taposni, de elvétette (láttunk már ilyet). Innen a gyorsulás és a pánik meghozta gyümölcsét. A Teslákban a fék minden esetben felülírja a gáz adást. Míg a gázadás elektromos, addig a fék mechanikus. Ha bármi közbejön, van egy gomb ami vészleállítóként működik. Ilyen hosszú idő alatt mindre lett volna idő.
Az is megér egy sort, hogy míg a nagy autógyártók kimondva 100.000 km-es élettartamra gyártották az autóikat az utóbbi években (Mercedes, BMW), addig a Tesla a 8-9 éves autóit is ugyan úgy támogatja, frissíti. Nem az a célja, hogy 2-3 évente vegyed az újat.
Nem tudom ki hálóz be. Az autopilot nem véletlenül autopilot. A repülőkön lévő autopilotról kapta a nevét. Az sem száll fel meg le, csak szinten, sebességen és úton tartja a repülőt. Itt is ez van: autopilot=adaptív tempomat + sávtartó. Ez minden Teslában alapfelszereltség és mellesleg rohadt jól működik.Realista24 írta: Elolvastam az FSD, Autopilot meg EA leirasokat.
Hat baszod, ez mekkora parasztvakitas. Behalozza az embert, hogy onvezeto autoja lesz, aztan igazabol csak mocskos sokat kell, hogy fizess vezetestamogato extrakert.
Befosok ezen.
Én nem csalóznám le. Nem azt mondja, hogy kész az önvezetés, hanem azt, hogy majd kész lesz. Persze a dátumok soha nem stimmelnek viszont ez így még mindig csak igéret. Amit megvesznek az emberek az egy béta program. Kicsit sem olyan, mint pl a VW, akik úgy értékesítettek autót, hogy nem volt kész. Vagy a BMW, akik odaadják a kocsit, de egy jópár dolog csak akkor fog működni, ha lesz chip. Persze gondolom ezek nem csaló cégek.zsuninnyo írta:Nem, en hulye vagyok, es nem tudom mik ezek. En azt mondtam, hogy ez a csalo idiota minden evben megigergeti es eladja a semmit. Ezert joggal hihetik az emberek, hogy onvezeto.kiserik írta: Te tudod, hogy mi az az Autopilot? És az EAP, vagy az FSD béta? Nagyon is lehet hibáztatni azt, aki ilyen marhaságokat hisz. Ahhoz, hogy a rendszert használni tudd, el kell fogadnod egy elég komoly szöveget, ahol minden le van írva. Az is, hogy NEM ÖNVEZETŐ és a sofőré a felelősség. Az ígéretet pedig vagy megveszed, vagy nem. Senki nem kötelez arra. Ami felróható ezzel kapcsolatban, hogy autóhoz köti nem felhasználóhoz. Ez tényleg egy rohadt nagy szemétség, de mégegyszer mondom, nem kötelező megvenni.
https://www.youtube.com/watch?v=o7oZ-AQ ... hitExposed
A "nem kotelezo akkor megvenni" elv pedig akkor nyugodtan alkalmazhato barmilyen csalora, mert nem kotelez senki, hogy hulyeseget vegyel / csinalj.
Az is megér egy sort, hogy míg a nagy autógyártók kimondva 100.000 km-es élettartamra gyártották az autóikat az utóbbi években (Mercedes, BMW), addig a Tesla a 8-9 éves autóit is ugyan úgy támogatja, frissíti. Nem az a célja, hogy 2-3 évente vegyed az újat.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 19082
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
Sztem is fassag, most el a legjobban mindenki, atlag csaladban ket auto van mindenutt.'shutterisland írta:Az auto vezetes / birtoklas a jovoben luxus / hobbi szint lehet szerintem (erre fele mutat a jelenlegi irany)
erre kivancsi lennek, mert az elmult evtized alapjan ugye ez pont forditva volt sajnos.
nem tudom, mo-n mi a szitu vagy mik a statisztikak, de pl ahol elek, angol kisvarosban, 10 eve epitettek 2 bypasst a varos egyik s masik szelere, hogy a belvaros forgalmat csokkentsek.
most ugyanolyan forgalmas a belvaros, mint akkor, allitolag meg rosszabb is, holott a ket elkerulo is tomve van.
Plusz az euro7 amitol annyira felt mindenki, kb semmit nem szigorit pl a benzineseken, es a tagallamoknak meg jova is kell hagyni, szóval meg hosszu evtizedekig belso egesu motyok lesznek.
Amivel semmi baj nincs, ha ertelmes emberek vezetnek az orszagokat es nem a koznepen vernek le a hobortjaikat, meg mert epp ilyen iranyu kenopenzeket kaptak
thereisonly1ronaldo
- 'shutterisland
- Hozzászólások: 10000
- Csatlakozott: 2013. április 16., kedd 1:45
- Kedvenc játékosaid: LM / GD
- Kedvenc csapatod: fcb / esp / arg
- Tartózkodási hely: UK
Re: OFF
Az auto vezetes / birtoklas a jovoben luxus / hobbi szint lehet szerintem (erre fele mutat a jelenlegi irany)
erre kivancsi lennek, mert az elmult evtized alapjan ugye ez pont forditva volt sajnos.
nem tudom, mo-n mi a szitu vagy mik a statisztikak, de pl ahol elek, angol kisvarosban, 10 eve epitettek 2 bypasst a varos egyik s masik szelere, hogy a belvaros forgalmat csokkentsek.
most ugyanolyan forgalmas a belvaros, mint akkor, allitolag meg rosszabb is, holott a ket elkerulo is tomve van.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 9 regisztrált és 0 vendég

