kiserik írta:
Bencze írta:
Mit varsz egy olyan embertol, aki a Diktator cimu Sacha Baron Cohen film alapjan terveztette meg a raketait?
https://youtu.be/ANPMR0be83w
Videoban el is mondja, hogy ez az alak rosszabb teljesitmenyu, mint amivel a mernokei alltak elo.
Mondjuk azt, hogy forradalmasítja az űrutazást?
Forradalminak én azt nevezném, amit a Szovjetunió vagy az Egyesült Államok csinált a space race idején. Az forradalmi volt, ami a magánszektorban megy évek óta, az inkrementális fejlődés a meglévő forradalmakra alapozva. A SpaceX sem különb.
kiserik írta:
A tag nem komplett, rengeteg gag-et épít be a dolgaiba, amiket főként filmekből vesz, de bazdki, a világ összes országának összes űrprogramja eltörpül mellette.
Miután Kína sikeres tesztet hajtott végre az űrutazásra szánt elektromágneses hajtóművével, ami ténylegesen forradalmi?
Még a Mars "terraformálását" érintő problémákra megoldást kereső és találó komoly kutatások sem a SpaceX által szponzoráltak, attól függetlenül, hogy majd nyilván eladja saját innovációként, a rajongók pedig majd vakon tapsolnak, mert a legtöbbjük amúgy rohadtul nincs képben az űrkutatással és a valódi koponyákkal, még hobbi szinten sem.
Ráadásul a SpaceX rendszeresen milliárdos állami szubvenciókkal van megtámogatva, így nem egészen választható el az amerikai űrprogramtól, miután komoly közpénzek forognak Elon kezei alatt, annak ellenére hogy elvileg elutasítja a szubvenciók létezését is.
Az pedig, hogy "nem komplett" eléggé enyhe kifejezés. Konkrétan egy megalomániás, emberséget nem ismerő bűnöző, aki miután puccsot szponzorált az amerikai államon keresztül Bolíviában, rengeteg ember meghurcolását, és szenvedését okozva, azzal a szándékkal, hogy újabb szélsőjobboldali katonai bábdiktatúrát installáljon USA, képes volt az tweetelni annak aki kérdőre vonta, hogy "We will coup whoever we want! Deal with it.". (Azt puccsolunk meg, akit akarunk! Törődj bele.)
Ezzel párhuzamosan el is lett ítélve szakszervezet szétverés, és a saját dolgozóinak zsarolása miatt.
Ráadásul rendre bizonyítja, hogyha a társadalmi mobilitást tekintve USA-ban nem lenne ragadós a plafon, és a milliárdosok a politikai befolyásukon keresztül nem ölték volna meg a versenyt, akkor már rég megbukott volna. Twitter átvételénél nem telt el egy hónap, és egyből hülyét csináltak belőle a verifikációval, kriptóknál meg önmagából csinált hülyét, azzal hogy elvileg a zöld jövőt tekinti a missziójának, ehhez képest az egyik legkörnyezetterhelőbb technológiát evangelizálja.
A faszi valószínűleg egy kisstílű csaló lenne, ha nem lett volna jelentős apartheid-pénzen kickstartolva.
kiserik írta:
A SpaceX előtt hónapokig tartott az előkészület egy űrkilövéshez és sokszor nem is sikerült, el kellett halasztani és horribilis lóvét felemésztett, most meg úgy járkálnak fel, mint a 4-6-os villamos.
Több évtizednyi, több nagyhatalom által orrvérzésig tolt K&F-re és know how-ra alapozva ez el is várható. Elég rendesen ki lett kövezve az út az általad lesajnált több hónapos (és amúgy éves) tesztekkel.
kiserik írta:
A komoly Twitter bejegyzéshez csak annyit, hogy inkább a saját szememnek hiszek (amúgy amerikában előfordul az ilyen, amilyen igénytelenek, de nem csak a Tesláknál). Az enyémben hibát még nem sikerült felfedeznem.
A Teslákról a legvéresszájúbb rajongók is évek óta elismerik, hogy gyártási minőségben bőven van hová fejlődni. Az a Twitter bejegyzés ettől függetlenül egy szélsőséges eset.
kiserik írta:
Nem tudom ki hálóz be. Az autopilot nem véletlenül autopilot. A repülőkön lévő autopilotról kapta a nevét. Az sem száll fel meg le, csak szinten, sebességen és úton tartja a repülőt.
A repülőkön lévő autopilot le tud szállni, mivel abban az iparágban mindenre próbálnak gondolni, így ha az összes pilóta kidől, és nem utazik egy sem a fedélzeten, a gép akkor is letehető gombnyomogatásokkal, amiket valamelyik toronyból kommunikálnak feléd. Nem kötekedésképp válaszolok erre, hanem ha valaki egyébként is parázik a repüléstől, akkor legalább emiatt ne tegye.
kiserik írta:
Ahhoz, hogy a rendszert használni tudd, el kell fogadnod egy elég komoly szöveget, ahol minden le van írva. Az is, hogy NEM ÖNVEZETŐ és a sofőré a felelősség.
Az ilyen komoly szövegeket a vállalatok alapvetően visszaélésre használják. A lényeges az, hogy van-e egy tömör és átlátható tájékoztató.