kiserik írta:Láttam a videót én is, bár ott 3 emberről írtak. Számomra teljesen egyértelmű a történet. Emberünk a fék helyett a gázra lépett és úgy is maradt a lába (tapossa a pedált végig). Hogy most csak szimplán balfék volt és bepánikolt, vagy esetleg kábult, részeg, az kérdéses. Nem tud az autó alap esetben így elszabadulni (ha tudna is több módon meg lehetne állítani), ahogyan a Dunába sem tud begurulni magától. (Ha érdekel valakit, akkor szívesen kifejtem ezeket).Realista24 írta: Elon Musk.
Tesla egy szar.
Itt vagy kiserik?![]()
Mi a velemenyed a folyamatosan gyorsulo, ket ember halalat okozo Teslas esetrol?
Ha már szóba jött, eddig pozitív a tapasztalás. A héten meglesz a 7000 km (másfél hónap alatt).
UI: közben megjött SteveA Teslák nem önvezetők. Fejlett vezetéstámogató rendszerük van (3 szint), és statisztikák bizonyítják, hogy nagyságrendekkel csökkentik a baleseteket. A cél a biztonság és nem más.
Erre mérget nem vennék, bár a belátható időn belül mindenkinek mást jelent.zsuninnyo írta:
Van ra igeny, de vagy csak az ember vezet/kozlekedik, vagy csak a gep. A ketto egyutt (belathato idon belul) sohasem fog mukodni.![]()
Nem is kimondottan a Teslákra gondoltam.

Igazából azon elmélkedtem itt “magamban”, hogy az önvezető autóknak mennyire van jövője. Amit Halfkey írt azt én leginkább a tömegközlekedés területén látom, ott abszolút lehet létjogosultsága az ember helyettesítésének, távolsági buszok stb..
Viszont ha valaki autót akar vezetni, gondolom nem csak a kocsiban akar ülni, bár ott is gondolom bizonyos szituációkban jól jöhet. Dugóban ücsörgés, különböző kiszámítható szituációk stb..
Meglátjuk mit hoz a jövő és a technológia fejlődése. A kezdetekben mindenki röhögött azon a gondolkozáson, hogy egy mobillal egymást lehet majd látni

Amúgy a céges kocsiban volt ilyen parkoló cucc. Pár alkalommal játszottam vele, akkor vagy baja volt, hogy kicsi hely, egy olyan hely ahova a platós ifa-val is beférsz
