most nézem az i7 bmw bemutatoját, hát mennyire rakás szar ez a világ osszes pénzéért

most nem az, hogy az akksik miatt 2700 kiló


de, hogy engedhet meg valaki ilyet ergonomia es design terén?
a hatso utas be tudja hajtani az anyosulést, hogy nyujtott lábbal utazz félig fekve, ezt értem, ez nem ujdonsag. de miért nem lehetett ugy megcsinalni azt a naymvadt behajlo ulest, hogy vhogy osszahajtogatva magát vizszintesbe teszi magát, hogy nyujtott labadat ra tudd tenni?
igy ugy nez ki, mint egy 3 ajtos peugeut 206, ahol ha be akarsz szallni hatrulra es elorehajtod az ulest, kurvagáz

aztan amikor hajtod vissza, akkor beleakad az övcsatba

van benne a hatul üloknek 8K tévé, de az is ugy van odabaszva a plafonra, mintha odaszartam volna, szépen lenyilik elektromotorok mindenfelé, még az ajtonyitas is, de nem tudtak volna ugy megoldani, hogy ne csak odaköpve legyen az a tévé, hanem eltunik valahogy, beilleszkedik a plafonba?
muszerfal is , egy hajlitott monitort odabasztak, aztan menjél paraszt

első vesék tipik kinai piac, nagyobbak, mint egy ifáé

és még jobban kiemelik a debilek, a kicsi csik lampakkal, meg még led-del meg is vilagitjak körbe

borzaszto, az egesz auto meg olyan, mint egy kockadarab, teglatest vagy mi.
ajandekba se kéne.
