Ahogy mar irtam, nem a suliban kell a nevelesnek kezdodni a pedagogusok reszerol, hanem mar az oviban.kiserik írta:Ezt mondom én is, hogy a pedagógus a suliban már bachatja, ha el van bacva a gyerek. Ezen heti 1-2 óra, ének meg rajz helyett, nem segít.Steve írta: Erik, nem lehet, hogy félreértetted R24-et?
Mert szerintem teljesen jogos, amit ír.
Személyes példa a lányomnak én már 3-4 évesen elkezdtem minden magyarázni, nagyjából R24 röviden leszűkített változata mentén. Verés, “koki” vagy bármi nélkül. Mondjuk a feleségem meg mindent megenged neki és ezzel kicsit zavar van a rendszerben![]()
De összességében azt mondhatom, hogy egy okos, jólnevelt kislány(nem az apjára ütött), köszönhetően az otthon kapott dolgoknak.
Az ovónők szerint pedig kiemelkedően okos és jól nevelt. Reményeim szerint ez megy majd tovább is és akkor a tanárnak is könnyebb dolga lesz. Már csak abban bízok, hogy a társak nem lesznek rá rossz hatással(iskolatársak,barátok,párkapcsolat később..).
De az alapok otthonról jönnek.
Ott van Márk esete. Nem azért vesz fel rossz szokásokat, mert az iskolában a tanító nem megfelelően végzi a munkáját, hanem mert olyan gyerekek veszik körül, akik nincsenek normális értékek szerint nevelve. És ez nem a bölcsiben, meg az oviban lett elrontva, hanem bizony otthon. Sajnos a pedagógusnak viszont eléggé meg van fogva a keze, főleg, ha Ödönke apukájának az okoz kielégülést, hogy két büntetőfékezés között terrorizálja a tanító nénit/bácsit(mert nevelni akarja az ő tökéletes kölkét), ha már a sok koksztól a pucu nem áll fel.
Természetesen magyar oktatás úgy szar, ahogy van, de ez legkevésbé sem a pedagógusok hibája.
Es lehet akarmennyire elcseszett egy gyerek otthon, ha a gyerekkoranak a masik feleben, amit szakemberekkel tolt, mas normakat kapna.
Persze a tanarnak konnyebb azt mondani, hogy mar eleve defektes a gyerek, o nem tud mit kezdeni.


