


HozzászólásSzerző: Kacsoh » 2022. szeptember 22., csütörtök 15:56
HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 22., csütörtök 15:44
Értem a nézeteltérést! Pongyolán fogalmaztam (mentségemre szóljon, Ikeás bútort szerelek össze épp). Nem a horvát rendszerben (valahol olvastam, hogy talán jövőre ott is váltanak), fizetnénk inkább dupláját, hanem az itthoni rendszerben fizetnénk (szerintem) inkább a dupláját, de akkor kapjunk már érte normális szolgáltatást, ne ezt a semmit. A libamájas hasonlat tényleg döcög, mert az legalább finom. Az utak ellenben itthon vagy olcsó (ingyenes) és rossz, vagy fizetős és rossz.Realista24 írta:Nem errol van szo, ami a kaja reszt illeti.kiserik írta:
Ezzel vitatkoznék és nem kiálltanám ki elvől hülyésgnek. Egyrész az étel létkérdés, az autópálya nem az. Inkább egy kényelmi szolgáltatás kellene hogy legyen, aminek bizony felára van. A példád továbbfűzva nagyjából annyi lenne, hogy ne legyen a libamáj 15-20.000 Ft, mert az emberek szegények, nincs miből. A lakosság nagy része rendszeresen maximum 1-2 megyében használja az autópályát. A nagy átlagot nem verné földhöz, ha évi 10.000 Ft-ot kellene fizetnie a kényelmes munkábajárás miatt. Most gyakorlatilag azért fizetsz, hogy jobb esetben, nem jönnek szembe és mehetsz 130-al. Egyébként minden autópálya mellet fut egy főútvonal is, így bizony létezik alternatíva ami ingyenes.
A libamaj az libajmaj, nincs belole olcsobb kategoria. Ellenben van mondjuk a csemege kolbasz, amibol van az otvar szartol a premiumig minden.
Amit Gala irt az nem duplat jelentene, mert egy ut kerul a pelda szerint 13ezer forintba.
Egy 100-120 km-es szakasz oda-vissza nagyjabol 5ezer forint, ha ezt heti ketszer megteszi az ember a meloja miatt mondjuk, akkor maris 40k-nal jarsz, havonta, eves szinten 500ezer forint.
Bp-Siofok szakasznak felel meg nagyjabol, az megvan 3 megyematricaval, 15kbol es 12 honapig hasznlahatod. Vagy veszel egy eves matricat 50ezerert es oda mesz es annyiszor ahanyszor tankolni birsz.
HozzászólásSzerző: Sierra » 2022. szeptember 22., csütörtök 15:41
Jaaaa, az más. Én azt hittem en bloc a magyar utakra érted.zsuninnyo írta: Nem az autopalyakrol volt szo? Bar nem irtam oda, hogy a magyar AUTOPALYAK, csak utakat irtam, ettol fuggetlenul azt hittem, hogy mivel autopalyak minosegerol beszelgetunk, ezert egyertelmu lesz.
HozzászólásSzerző: csababarca » 2022. szeptember 22., csütörtök 15:33
Ezt megerősítem, arra járunk haza Lengyelországba.kiserik írta:
A mondandó második felével én elég hevesen vitatkoznék. Lehet hogy ez csak a nagy Pesten kívüli országban van így, de itt keleten egy hulladék minden, amit építenek. Nincs 1 éve, hogy átadták az M30-as Miskolc-Kassa közötti szakaszát. Már legalább 1 helyen vissza kellett bontani, mert megsüllyedt (soha nem lesz normális, az alapok vannak végig elbaltázva), az egész ráz, mint a szemét, és már tiszta hullámos. Természetesen a környék összes településén még a tyúkól körül is minden le van aszfaltozva óccsó aszfalttal. És nagyon nem egyedi eset ez.
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2022. szeptember 22., csütörtök 15:30
Nem az autopalyakrol volt szo? Bar nem irtam oda, hogy a magyar AUTOPALYAK, csak utakat irtam, ettol fuggetlenul azt hittem, hogy mivel autopalyak minosegerol beszelgetunk, ezert egyertelmu lesz.Sierra írta:Elég csak a legnagyobb fővárosi utakra gondolni. Hungária körút, az egyik legforgalmasabb út, és tényleg siralmas állapotban van. Évek óta semmi felújítás, 5 éve felújították a Róbert Károly körutat és azzal le is lett tudva.RealAsensio írta: Nem tudom, te merre kozlekedsz, de altalanossagban kijelentheto, hogy a magyar utak katasztrofalis allapotban vannak.
Gyömrői út kőbányán, az már tényleg a legalja kb. 30-cal is úgy kell kerülgetni a kátyukat. Szintén kőbánya, Fehér út, katasztrófa az a rövid szakasz is. Üllői út Kökitől kifelé menő szakasza okádék. Helsinki-Grassalkovich is borzalmas, erre jártam majdnem 8 évig autóval minden nap, Határ út, kritikán aluli. És csomót nem említettem még pesten, ezeken járok a legtöbbet, és kegyetlen szar mind.
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2022. szeptember 22., csütörtök 15:16
Nem errol van szo, ami a kaja reszt illeti.kiserik írta:Ezzel vitatkoznék és nem kiálltanám ki elvől hülyésgnek. Egyrész az étel létkérdés, az autópálya nem az. Inkább egy kényelmi szolgáltatás kellene hogy legyen, aminek bizony felára van. A példád továbbfűzva nagyjából annyi lenne, hogy ne legyen a libamáj 15-20.000 Ft, mert az emberek szegények, nincs miből. A lakosság nagy része rendszeresen maximum 1-2 megyében használja az autópályát. A nagy átlagot nem verné földhöz, ha évi 10.000 Ft-ot kellene fizetnie a kényelmes munkábajárás miatt. Most gyakorlatilag azért fizetsz, hogy jobb esetben, nem jönnek szembe és mehetsz 130-al. Egyébként minden autópálya mellet fut egy főútvonal is, így bizony létezik alternatíva ami ingyenes.Realista24 írta:
Hulyeseg. Egyreszt nincs mibol, masreszt eleg megnezni, hogy az emebrek elelmiszerben mit vesznek. Utobbi kovetkezik az elobbibol reszben.
HozzászólásSzerző: RealVazquez » 2022. szeptember 22., csütörtök 15:04
Direkt olyan peldat hoztam, ami kozvetlenul erint, naponta hasznalom es tapasztalom, mennyire jo lett, es viszonylag uj. En elhiszem neked, hogy igy van, es azt is elhiszem, hogy amire esetleg Pesten es kornyeken futja, arra kicsit “kijjebb” mar nem, peldaul megfelelo minosegu aszfalt, vagy munkero stb. Mas a kivitelezo, mas az alvallalkozo es igy tovabb.kiserik írta: A mondandó második felével én elég hevesen vitatkoznék. Lehet hogy ez csak a nagy Pesten kívüli országban van így, de itt keleten egy hulladék minden, amit építenek. Nincs 1 éve, hogy átadták az M30-as Miskolc-Kassa közötti szakaszát. Már legalább 1 helyen vissza kellett bontani, mert megsüllyedt (soha nem lesz normális, az alapok vannak végig elbaltázva), az egész ráz, mint a szemét, és már tiszta hullámos. Természetesen a környék összes településén még a tyúkól körül is minden le van aszfaltozva óccsó aszfalttal. És nagyon nem egyedi eset ez.
HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 22., csütörtök 14:59
Ezzel vitatkoznék és nem kiálltanám ki elvől hülyésgnek. Egyrész az étel létkérdés, az autópálya nem az. Inkább egy kényelmi szolgáltatás kellene hogy legyen, aminek bizony felára van. A példád továbbfűzva nagyjából annyi lenne, hogy ne legyen a libamáj 15-20.000 Ft, mert az emberek szegények, nincs miből. A lakosság nagy része rendszeresen maximum 1-2 megyében használja az autópályát. A nagy átlagot nem verné földhöz, ha évi 10.000 Ft-ot kellene fizetnie a kényelmes munkábajárás miatt. Most gyakorlatilag azért fizetsz, hogy jobb esetben, nem jönnek szembe és mehetsz 130-al. Egyébként minden autópálya mellet fut egy főútvonal is, így bizony létezik alternatíva ami ingyenes.Realista24 írta:Hulyeseg. Egyreszt nincs mibol, masreszt eleg megnezni, hogy az emebrek elelmiszerben mit vesznek. Utobbi kovetkezik az elobbibol reszben.Inkább boldogan fizetné ki az ember akár a dupláját is, csak kapná meg azt a szolgáltatást, mint külföldön (útminőség, munkálatok kezelése, stb).
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2022. szeptember 22., csütörtök 14:34
Hulyeseg. Egyreszt nincs mibol, masreszt eleg megnezni, hogy az emebrek elelmiszerben mit vesznek. Utobbi kovetkezik az elobbibol reszben.Inkább boldogan fizetné ki az ember akár a dupláját is, csak kapná meg azt a szolgáltatást, mint külföldön (útminőség, munkálatok kezelése, stb).
HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 22., csütörtök 14:29
A mondandó második felével én elég hevesen vitatkoznék. Lehet hogy ez csak a nagy Pesten kívüli országban van így, de itt keleten egy hulladék minden, amit építenek. Nincs 1 éve, hogy átadták az M30-as Miskolc-Kassa közötti szakaszát. Már legalább 1 helyen vissza kellett bontani, mert megsüllyedt (soha nem lesz normális, az alapok vannak végig elbaltázva), az egész ráz, mint a szemét, és már tiszta hullámos. Természetesen a környék összes településén még a tyúkól körül is minden le van aszfaltozva óccsó aszfalttal. És nagyon nem egyedi eset ez.RealAsensio írta:Nem tudom, te merre kozlekedsz, de altalanossagban kijelentheto, hogy a magyar utak katasztrofalis allapotban vannak. Ez nem feltetlenul a jelenlegi kormany hibaja, hanem osszessegeben az elmult evtizedek munkassaga. Ami viszont szinten kijelentheto, hogy az elmult 5-8 evben az uj utak minosege kifejezetten jo, vagy kivalo. Nem lehet belekotni, itt Pest megyeben peldaul a 2/A patika lett, ezt kar vitatni. Szerintem fejlodik a hazai utepites, nyilvan vannak tularazasok, meg egyebek, de legalabb a minoseg mar europai szinvonal.zsuninnyo írta:
Szerintem egyik sem kifejezetten rossz, osszegeseben nezve. Vannak jobbak es vannak rosszabbak is.
Persze az utak minosegevel az a baj, hogy a hozzaallas nem megfelelo. Alapvetoen kivalonak kene lennie, de a sok lopas / munkasok hanyagsaga miatt sikerul olyanokat csinalni, amilyenek...
A kultura sem jo, de azert mondjuk egy dashcam osszeallitas az orszagrol nyomaba sem erhet par masik orszagnak. Persze vannak sokkal jobbak is, termeszetesen.
Szerintem itthon a 2 dolog kb egal.
Inkább boldogan fizetné ki az ember akár a dupláját is, csak kapná meg azt a szolgáltatást, mint külföldön (útminőség, munkálatok kezelése, stb). Jóval többe van a futómű, a felni meg a fogorvos, mert kipereg a tömés a fogadból és ugye ezek a szar utak nem kicsit balesetveszélyesek is. Bár jó magyar szokás szerint a legjobb útjavítás a sebességkorlátozás.Galacticos írta: Csak horvatban a hatartol lementek splitig es fizettek 225 kunat ami 13 ezer forint. Azert a kb 500kilometerert, az ut tenyleg jo de sokkal dragabb mint itthon az autopalya.
HozzászólásSzerző: Sierra » 2022. szeptember 22., csütörtök 13:42
Elég csak a legnagyobb fővárosi utakra gondolni. Hungária körút, az egyik legforgalmasabb út, és tényleg siralmas állapotban van. Évek óta semmi felújítás, 5 éve felújították a Róbert Károly körutat és azzal le is lett tudva.RealAsensio írta: Nem tudom, te merre kozlekedsz, de altalanossagban kijelentheto, hogy a magyar utak katasztrofalis allapotban vannak.
HozzászólásSzerző: RealVazquez » 2022. szeptember 22., csütörtök 13:34
Nem tudom, te merre kozlekedsz, de altalanossagban kijelentheto, hogy a magyar utak katasztrofalis allapotban vannak. Ez nem feltetlenul a jelenlegi kormany hibaja, hanem osszessegeben az elmult evtizedek munkassaga. Ami viszont szinten kijelentheto, hogy az elmult 5-8 evben az uj utak minosege kifejezetten jo, vagy kivalo. Nem lehet belekotni, itt Pest megyeben peldaul a 2/A patika lett, ezt kar vitatni. Szerintem fejlodik a hazai utepites, nyilvan vannak tularazasok, meg egyebek, de legalabb a minoseg mar europai szinvonal.zsuninnyo írta:Szerintem egyik sem kifejezetten rossz, osszegeseben nezve. Vannak jobbak es vannak rosszabbak is.nmate írta: Szerintem amúgy a forgalom és közlekedési kultúra sokkal rosszabb itthon, mint az utak minősége.
Persze az utak minosegevel az a baj, hogy a hozzaallas nem megfelelo. Alapvetoen kivalonak kene lennie, de a sok lopas / munkasok hanyagsaga miatt sikerul olyanokat csinalni, amilyenek...
A kultura sem jo, de azert mondjuk egy dashcam osszeallitas az orszagrol nyomaba sem erhet par masik orszagnak. Persze vannak sokkal jobbak is, termeszetesen.
Szerintem itthon a 2 dolog kb egal.
HozzászólásSzerző: Galacticos » 2022. szeptember 22., csütörtök 12:54
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2022. szeptember 22., csütörtök 12:44
HozzászólásSzerző: Caraway » 2022. szeptember 22., csütörtök 12:41
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2022. szeptember 22., csütörtök 12:40
Szerintem egyik sem kifejezetten rossz, osszegeseben nezve. Vannak jobbak es vannak rosszabbak is.nmate írta: Szerintem amúgy a forgalom és közlekedési kultúra sokkal rosszabb itthon, mint az utak minősége.
HozzászólásSzerző: nmate » 2022. szeptember 22., csütörtök 12:34
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2022. szeptember 22., csütörtök 11:31
Ezen en is jot nevettemkiserik írta:Én tavaly voltam. Jól esett 330km-en (Pince-Portoroz) használni azt az 5 km aszfaltotrikko írta:
Sok e ? Szlovéniában a havi 40 juró aztán van 5 km aszfalt amin használod kb ...
Az biztos, hogy Vitya bajban van és valahonnan kell neki a pénz. Most még csak így gyűjtöget, szerintem január elsejétől pedig már rendes áron lesz az üzemanyag is.
De rá kell szavazni, mert ő megoldja....Végig kiváló minőségű, ahol éppen munkálatok voltak, ott remekül meg volt oldva a forgalom terelése minden fennakadás és dugó nélkül. Ahogy átjöttünk a határon egyből fel kellett hangosítani a rádiót, mert nem hallottuk a zötyögéstől.
Most én is matekolni fogok. Eddig 5 megyére megvettem az évest és ha néha szükség volt a többire, akkor vettem egy 10 naposat 3000-ért. Most gyakorlatilag 3-4 alaklom és a 10 naposok helyett jobban megéri az éveset venni majd.![]()
HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 22., csütörtök 11:15
Én tavaly voltam. Jól esett 330km-en (Pince-Portoroz) használni azt az 5 km aszfaltotrikko írta:Sierra írta:
Igen, másik kettő nem emelkedik számottevően. Az a baj, hogy annyit nem pályázok, hogy megérje nekem az éves. megyei még csak-csak, de abból is kell vagy 3, hogy amerre járok meglegyen. De a havi kilőve az tuti, ennyiért ki fog venni matricát? Őrület, a 10 napos is rohadt sok.
Sok e ? Szlovéniában a havi 40 juró aztán van 5 km aszfalt amin használod kb ...
Az biztos, hogy Vitya bajban van és valahonnan kell neki a pénz. Most még csak így gyűjtöget, szerintem január elsejétől pedig már rendes áron lesz az üzemanyag is.
De rá kell szavazni, mert ő megoldja....
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2022. szeptember 22., csütörtök 10:50
Lehet téged átbasztak és a 7es főutat használod mint autópálya?Patika??? Brutális kátyúk vannak rajta, főleg a külső sávban, rengetegszer koppan szegény autó ezekben a szarokban. Rengeteg úthiba van sajnos az M7-esen is, már azon a szakaszon is, amit bő 15 éve adtak át. De az M3-ashoz képest még elfogadható.
Jelenlévő fórumozók: 8 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem