Direkt olyan peldat hoztam, ami kozvetlenul erint, naponta hasznalom es tapasztalom, mennyire jo lett, es viszonylag uj. En elhiszem neked, hogy igy van, es azt is elhiszem, hogy amire esetleg Pesten es kornyeken futja, arra kicsit “kijjebb” mar nem, peldaul megfelelo minosegu aszfalt, vagy munkero stb. Mas a kivitelezo, mas az alvallalkozo es igy tovabb.kiserik írta: A mondandó második felével én elég hevesen vitatkoznék. Lehet hogy ez csak a nagy Pesten kívüli országban van így, de itt keleten egy hulladék minden, amit építenek. Nincs 1 éve, hogy átadták az M30-as Miskolc-Kassa közötti szakaszát. Már legalább 1 helyen vissza kellett bontani, mert megsüllyedt (soha nem lesz normális, az alapok vannak végig elbaltázva), az egész ráz, mint a szemét, és már tiszta hullámos. Természetesen a környék összes településén még a tyúkól körül is minden le van aszfaltozva óccsó aszfalttal. És nagyon nem egyedi eset ez.
M0 deli szektora egy kalap fos peldaul, evek ota szenvednek a Duna hidnal, konkretan penznyelo volt az egesz es maig nem megoldott. Szamtalan peldat tudok arra is, hogy szar lett a munka, de probalom eszrevenni a fejlodest is azert
