Valószínüleg nem sokkal jobb mint eddig hittük, inkább a többiek hoztak ki belöle többet mint ami benne van. Illetve az elmúlt 2 pálya nagyon kedvezett a Williams high-speed beállításainak, Spaban Alboné volt a legnagyobb mért sebesség - ezáltal nagyon nehéz őket az egyenesben megelőzni, de ők nem nagyon tudnak előrefelé tekinteni, mert csereben a kanyarokban nem tudnak elég közel maradni.zsuninnyo írta: Azon gondolkodok a williams valojaban milyen auto lehet, mert 4bol 3 pilota egeszen jo eredmenyeket ert/er el az autoval, csak Latifi ilyen kullogo balfasz a tobbiek mogott.
Nyck teljesítményéről már leírtam a véleményem, ha tiszta a verseny szerintem akkor is simán Latifi előtt végez, mert végig gyors volt (köridő összehasonlítást nem láttam), de ahhoz, hogy pontokat szerzett ezen kívül a csillagok együttállása is kellett.
- A büntetések miatt jóval előrébb indult (cserébe 3 élmenő meg mögüle indult, akik tuti átléptek volna rajta így is úgyis)
- Ketten kiestek elöle
- Monzában egyértelműen a végsebesség számít Latifi és Nyck voltak monzában a leggyorsabbak - ergo elég nehéz őket az egyenesben megelözni.
- A DRS nem nagyon hatékony az alacsony leszorítóerő miatt, pláne ha vonatban vagy.
Ez egyáltalán nem von le semmit az érdemeiből, azonnal beültetném Latifi helyére, de a pontszerzés képe árnyaltabb.


