Ezért írtam, hogy nálunk (romania) 10800 euró, az 4.4 millió forint támogatással. Ennyinél már érdemes lehet számolgatni, hogy agglomerációból bejárva mennyit utazol, ha munkahelyen tudod ingyen tölteni, azzal havi szinten mennyit spórolsz, stb.Nika91127 írta:h3x0r írta:
Ha mar masodik auto, nalunk allami tamogatassal 10-11 ezer euro a Dacia Spring (mostmar inkabb utobbi). Most az egy dolog, hogy milyen minosegu a belseje, hogy a csomagtartonal nincs vilagitas, vagy hogy az ajtora kell tegyel gumit, ha akarsz egy normalis szigetelest, de varosi kozlekedesre megfelel. Az kedvezo ara miatt nagyon elszaporodtak.
https://www.dacia.hu/modellek/uj-spring.html
Kezdőár: 8 209 000 Ft
AC töltési idő: 8-13 óra (a katalógus adat szerint)
DC gyorstöltési idő: 56 perc (a katalógus adat szerint)
Hát, továbbra is a 2 kocsink nem ér ennyitÉs funkcionálisan egyik sem ad kevesebbet, sőt...
Tesóm akart tavaly elektromos autót venni, először kia e-nirokat nézett, de végül úgy volt vele, hogy amelyik hatótávban is megnyugtató számára, az már árban nem fér bele.
Végül egy hybrid octavia iv lett. (Roncsauto program + céges kedvezmény ellenére is drágább lett, mint amennyit eredetileg rá szánt).
Az 55-60 km hét közben elég, töltés munkahelyen, de ha otthonról kell, az árban kb 2 literes fogyasztásnak felel meg. Bevásárláskor kb ingyenbe kijön az út, ha épp a taxisok (Boltosok, hogy pontosabb legyek) nem ott töltenek felváltva
